Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

Hehe...

Vedder på at vi om noen år vil tenke tilbake på den tiden her..."husker du da vi var så babysyke at vi laget egen babysyk-dagbok på KG?" ;)

Er jo litt fin tid dette også..når vi dagdrømmer og planlegger og lurer på når alts skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt graviditetstester på nettet jeg nå..... :sjenert: Kjekt å ha vel??!

(hvor lang holdbarhet er det på slikt mon tro..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, heldige dere som har klare menn! Hos oss så ligger det meste til rette (bortsett fra mike). Vel, må ha et annet sted å bo men det tar jo ikke 9 mnd å finne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er umulig å seie korleis syklusen din vil reagere. Eg har også fått mensen om eg har vore sein med/glømt pilla, men dette er vel strengt tatt berre ei bortfallsblødning, og har ingenting med menstruasjonssyklusen å gjere.. Men du? Kan du ikkje berre slutte på pilla no då? Og bruke annan prevensjon fram til de startar prøvinga? Kan jo vere greit å ha hormonene ute av kroppen i god tid før det skal vere ein baby inni der liksom? (svigerinna mi, som er hjelpepleiar, seier at det er mange som blir fort gravide etter pilleslutt, men at dei mistar oftare enn andre... anar ikkje om det stemmer, men har litt angst for det då...) Her i gården blir det pille-slutt til sommaren, og så skal vi bruke Ladycomp halvanna år før det blir snakk om baby-prøving....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikkje tenke sånn søta!! Det er 2 dagar i mnd ein kan bli gravid, så vi greier nok fint å bruke kondom eller ha anna sex dei aktuelle dagane. Er vel betre det eit nokre mnd, i staden for å kanskje måtte vente leeeenge på at syklusen skal normalisere seg og ein skal få eggløsning tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i dei brokk-greiene! Det har sannsynlegvis ikkje hatt noko å seie likevel!!

Men når har du tenkt å slutte på pilla då? Når de skal begynne å prøve? Er du ikkje redd for å miste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Markblomsten

Dette må være dagboken for meg!!!

Er så ufattelig babysyk om dagen... :sjenert:

Men nå skal vi altså gifte oss - en ting om gangen nå! Men etter det - da er vi ferdig med øvinger og setter i gang med prøvinger :smilbla: Da er det bare å krysse fingra for en fruktbar bryllupsreise :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Tusen takk IdaH!

Tør dere virkelig å slutte på pilla før bryllupet.

Hva om tanta finner det for godt å være med i selskapet da. Hva gjør du da? Ber forloveren din om å skifte ob på deg? Er ikke akkurat noe man kan gjøre selv i brudekjole da... :sjenert:

Nope - her i gården skal tanta kontrolleres til den store dagen er over ja :) Men så har jo jeg også gnake kraftige smarter og plager uten pilla da, så håper i grunnen jeg blir gravid på første forsøk... Ja, vet at det er litt vel optimistisk :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja altså du "forlover" kan du være så snill å dra i denne tråden og putte opp en ny ob i meg? :ler:

om tanta er der mens vi gifter oss så er jo ikke det ønskelig akkuratt,,

men krysser fingrene for at en liten spire har slått rot før den tid :)

selv om jeg tviler på det da...

er heldigvis ikke plaget med så sterke smerter.. selv om jeg ikke vet helt hvordan det er uten piller da.. har jo gått på dem i snart 6 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...