Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, altså jeg er Grace og akkurat som Cons så blir jeg prøver så fort den dumme p-sprøyta er ute av kroppen.. Og det er teoretisk sett i november, men de pleier jo å vare litt lenger for å si det sånn.

Så da håper jeg å bli medlem så fort som mulig ;)

:klem:  til alle her..

Velkommen!

Så fint at det ikke bare er jeg som har gått på p-sprøyten! Da kan vi jo vente på tanta sammen! ;) Jeg var ferdig med siste sprøyte den 20.august, og håper mensen kommer snart! Hvor lenge har du gått på sprøyten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt p-sprøyten i akkurat tre år nå.

Tok den første på bursdagen min(20 november for tre år siden)

Men jeg har hatt tantebesøk likevel, veldig lite men det har i og for seg vært regelmessig. Så jeg er litt spent på hva som skjer nå..

Har jo hørt om at folk har fått det til neste på første forsøk, men så heldig er vel ikke jeg...Godt vi kan være prøvere sammen hvertfall :)

Men jeg lurer litt for alle disse forkortelsene gjør meg sprø.

EL har jeg skjønt, det er eggeløsning.

Men hva er PP feks?

Kom gjerne med forklaring på andre forkortelser også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 pp er når man venter på sin 3 mens etter at en begynte å prøve.

Aha da er jeg med ;)

Jeg er da Grace og i min 0 PP. I noen dager til hvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0pp her også.... :ler:

Er jo godt mulig du får tantebesøk fort igje Grace, hvis den aldri gikk heelt bort liksom.. Jeg har ikke sett noe til tanta på over ett år, og regner med å være tanteløs en stund til.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0pp her også.... :ler:

Er jo godt mulig du får tantebesøk fort igje Grace, hvis den aldri gikk heelt bort liksom.. Jeg har ikke sett noe til tanta på over ett år, og regner med å være tanteløs en stund til.... :sur:

Har du prøvd det skummet som det står om lenger baki tråden her?

Kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra! Jeg har fått en positiv eggløsningstest, så nå vet jeg at jeg er ordentlig i gang etter p-pillene. Da er det bare å være forsiktige til bryllupet er overstått, og så starter prøvingen. Godt å vite at ting ligger til rette!

:)

Jeg kan kanskje si at jeg er på -2 pp? :-D Ikke lenge igjen nå!

Endret av Gika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd det skummet som det står om lenger baki tråden her?

Kanskje det hjelper?

Skummet? hmm..noe jeg ikke har fått med meg det kanskje.... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra! Jeg har fått en positiv eggløsningstest, så nå vet jeg at jeg er ordentlig i gang etter p-pillene. Da er det bare å være forsiktige til bryllupet er overstått, og så starter prøvingen. Godt å vite at ting ligger til rette!

:)

Jeg kan kanskje si at jeg er på -2 pp? :-D Ikke lenge igjen nå!

så bra! ;)

tror jeg skal teste når jeg får el-testene jeg også.. bare for å se om jeg har EL.

Når slutta du på pillene?

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner! Godt å få fortalt om EL-tester og sånt her, for det er jo ikke akkurat noe jeg har annonsert spesielt høyt i omgangskretsen. Er vel heller sånn at jeg gjemmer bort folat og tester når det kommer besøk. :)

Jeg sluttet på pillen i sommer, og har hatt rimelig regelmessig mens siden da. Har ikke testet eller tempet noe særlig, siden kjæresten likevel ikke har vært hjemme. Sist måned prøvde jeg med tester, men enten kom jeg litt sent i gang eller så hadde jeg ikke EL da. Ikke vet jeg, men det er i grunnen ikke så viktig så lenge jeg vet at alt er i orden nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi holder det nok hemmelig. Ljuger litt aktivt også, og sier at det ikke er aktuelt så lenge kjæresten pendler. Det var i grunnen utgangspunktet også, men vi fant etterhvert ut at det frister for mye å sette i gang og det praktiske skal vi klare å løse. Føler uansett at det er en ganske troverdig historie, og kommer nok til å trenge det også. Er mange som kommer med spørsmål når man gifter seg og er over 30...

OK, må innrømme at jeg har fortalt ei venninne. Hun er i en veldig lignende situasjon, så jeg er ikke redd for at hun skal starte rykter. Mange vet vel at vi har lyst på barn etterhvert, men timingen har de altså ikke fått med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vel, når vi kommer så langt så får vi se men både to venner og søsteren er her inne da men om de holder munn så blir det vel ingen andre som får vite det heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke vi kommer til å annonsere at vi prøver når vi begynner med det. Syns det er nok forventninger om at vi skal få barn om vi ikke skal si at vi jobber med saken... Hvis man hadde vært sikret at ting klaffet med en gang man prøvde hadde det jo ikke vært noen problem å si det, men det er man jo ikke garantert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å ikke si det til noen.

Er en veninne som vet at vi har tenkt litt på det, men hun vet nok ikke hvor "klare" vi er :)

Greit at ikke så mange vet det så blir det ikke noe press.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt det til noen.

Bare til søstra mi...

Og har sagt til ei venninne at jeg ikke er på pillen lengre, men ikke at vi skal prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...