Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter familiebesøk til familiens sist ankomne i helgen kan jeg konstansteres som VELDIG UTÅLMODIG BABYSYK JENTE.... :(

Er du klar nå? Hva med mannen? :)

Jeg er snart i "faresonen" så vi bør være forsiktige fremover..

Men arhh, det frister å bare se hva som skjer,, men ah, må være STERK :ler:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Jeg er VELDIG klar, og har vært det en stund.

Mannen (i hvertfall kommende mannen) er også klar. Han bare smiler så godt når jeg forteller om da jeg holdt denne lille fantastiske jentebabyen... :hjerter_rundt:

Men vi er enige om å vente til etter bryllupet. Så etter 15. juli er det bare å krysse fingra for at det ordner seg fort for snille koner og menn :Nikke:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror babysyken har tatt en liten juleferie hos meg faktsisk... Snakket med mannen om det i går, og vi var ganske enige om at en graviditet hadde passet neste høst.. ;)

Ser jo ikke ut til at kroppen min er klar før det uansett.. femte mnd uten mens nå.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke utette noe..

Jeg vil ha NAA!!!!!

er saa utrolig mnage par med babyer her nede..

Blir ikke noe bedre naar det kryr av soete unger rundt bassenget.

vil ha, vil ha, vil ha.......

Kanskje jeg faar i julegave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vart litt babykurert i går. Babysen til veninna mi berre grein og vile ikkje vera god med meg. I tilllegg sprang både søskena og søskenbarnet rundt og hylte og skreik... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide at jeg melder meg ut av denne gjengen! Vi er nemlig i PP1! :sjenert: Fikk mensen i helga, og har EL strategisk rett rundt bryllupet... Dette blir spennende!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops.. har ikke vert forsiktig... har hatt sex hele helga, vet ikke når el er..

:sjenert: blir så stress å sjekke el, og hoppe av i svingen.

Når vi er midt oppi :kline: klarer jeg ikke tenke fornuftig.. :sjarmor:

SPENNENDE GIKA!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide at jeg melder meg ut av denne gjengen! Vi er nemlig i PP1!  :sjenert: Fikk mensen i helga, og har EL strategisk rett rundt bryllupet... Dette blir spennende!

:)

Så spennende!! Du må bli med i V.S.P nå da! Jeg er også i PP1. (suuuper spennende!)

Og du Epica, tror den prøve-pausen din ikke er så vellykket jeg, hihi. ;)

Og til alle dere andre her inne håper dere også kan begynne prøving om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Jeg vil rett og slett ønske alle her inne en

GOD JUL

OG

ET RIKTIG GODT NYTT ÅR

med alt det måtte medføre. Kankskje noen (eller mange) av oss slipper å være utålmodige lenger....?

Uansett -kos dere i jula :klem:

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker alle UBJ-medlemmer en riktig så god jul, og et spennende godt nytt år!

Blir morro å se hvor mange som tar steget over i prøve- eller gravid-dagbøkene! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurer på hvor lang syklusen min blir denne måned. Er på dag 25 i dag, var 24 dager sist. Ingen tegn foreløpig ;) Men den kommer nok, hadde ikke ubeskyttet sex før dag 16 så jeg er ikke beskymret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Huff cons, må være kjedelig å gå slik og vente altså.

Håper jeg slipper det ja. M4en nå går jeg "bare" på pillen da, så krysser fingra for at det går seg fort til.

Merkelig at svogeren din skal legge seg opp i når det passer for dere å få barn da ida, og om jobbene egner seg... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til lege for å sette i gang mensen?

Hmm, lurer på hvordan de gjør det jeg.

Du burde jo kanskje sjekke da Cons?

Hvis det går ann så kan du jo gjøre det..

Jeg fikk faktisk ordentlig mens denne gangen. Varte i 5 dager. Sist det skjedde var jeg 18 eller 19 år tror jeg.

Syns faktisk det var litt ekkelt å ha det.. :rodme:

Så jeg håper det klaffer denne mnd sånn at jeg slipper å ha det mer. ;)

Vil ha baby nå!!!

Er så utrolig utålmodig vett!!!

Tror liksom ikke folk forventer at vi skal bli gravide nå heller, og det gjør det enda mer gøy. Mamma tror vi skal drøyen i tre fire år til. He he, hun skulle bare visst hvor feil hun tok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :sjenert: lurte litt på om jeg kanskje kunne være med....? :sjenert: har veldig lyst på en liten en, men er ikke helt sikker på om jeg helt tør! jeg har jukset litt, har en datter på 6. men nå er hun så stor og jeg savner babykosen. men jeg tør ikke helt si til samboern min at jeg vil ha NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! hilsen månelyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...