Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi øver også på å prøve :-D Blir prøvere på alvor om drøyt fire måneder, når vi endelig har blitt mann og kone :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi øver også på å prøve  :-D Blir prøvere på alvor om drøyt fire måneder, når vi endelig har blitt mann og kone  :rosasmil:

4mnd går jo kjempefort!! ;) Heldiggrisen!Du får holde oss som er litt trege med selskap så lenge da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi øver også på å prøve  :-D Blir prøvere på alvor om drøyt fire måneder, når vi endelig har blitt mann og kone  :rosasmil:

vi også!

eller, om 3 mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cons! lurte litt på om du har fått besøk av tante ennå? for jeg har en venninne som ble gravid et halvt år etter at hun hadde sluttet med p sprøyten, uten og egentlig ha fått mensen! og en annen som begynte på p pillen for å få mensen tilbake etter sprøyten! det kunne kanskje være noe......? håper det ordner seg snart, er et ork å vente.. jeg har litt motsatt problem... kan ikke utsette mensen en uke en gang! det eneste som stopper den er svangerskap! hadde vært greit å kunne snike seg unna når man skal på hyttetur ;) Det litt spennende i min verden nå er at jeg og min samboer har vært litt uforsiktige den siste uken.... :sjarmor: så kanskje vi klarer å treffe blink før jeg begynner på pillen igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går så mye frem og tilbake i hodet mitt om dette med å få barn... Har jo alltid sett for meg at vi skal ha barn og tror jeg vil det. Men når jeg tenker på at det kanskje blir virkelig en gang, så bir det litt skummelt. Klarer vi det? Hvordan takler vi det?

Og ikke vet vi når vi skal begynne å prøve heller...Jeg begynner i ny jobb neste måned og vil gjerne jobbe en stund før jeg går ut i permisjon.. Men hva er en stund? Altså det kan jo ta tid fra prøvingen begynner..

Vente 1/2 år, ett år, to år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de fleste tenker sånn som deg Aricept.

Vi også tenkte sånn, men så har vi snakket om det nå og da, og funnet ut at nå er vi klar for å prøve.

Klart jeg tror nok vi vil føle en slags panikk den dagen jeg får to streker, og det virkelig er i gang. Men den følelsen får no de fleste.

Godt man har ni mnd og venne seg til tanken ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cons! lurte litt på om du har fått besøk av tante ennå? for jeg har en venninne som ble gravid et halvt år etter at hun hadde sluttet med p sprøyten, uten og egentlig ha fått mensen! og en annen som begynte på p pillen for å få mensen tilbake etter sprøyten! det kunne kanskje være noe......? håper det ordner seg snart, er et ork å vente.. jeg har litt motsatt problem... kan ikke utsette mensen en uke en gang! det eneste som stopper den er svangerskap! hadde vært greit å kunne snike seg unna når man skal på hyttetur  ;)  Det litt spennende i min verden nå er at jeg og min samboer har vært litt uforsiktige den siste uken.... :sjarmor:  så kanskje vi klarer å treffe blink før jeg begynner på pillen igjen :sjenert:

Hei! :)

Så godt å høre at venninnen din ble gravid like etter p-sprøyten! Betryggende å høre..Da er det jo mulig det skjer noe her og snart, kanskje til og med uten å ha fått tilbake mensen! :sjarmor: Blir snart min sjette mnd uten mens... begynner å bekymre meg litt..

Det funket for venninnen din å begynne på pillen altså? kanskje jeg skal høre med legen om det kan være noe for meg.. Men tror nok det er ganske normalt å vente på mensen etter p-sprøyten, kjenner et par som venter 1år.

Blir spennende å se om dere har truffet blink da! Er dere klare for prøving nå, eller er dere litt i gråsonen slik som oss andre i denne dagboken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cons :) vi ligger nok i gråsonen! Prøving for alvor er forsatt litt skummelt! og samboeren min er ikke helt klar! Han er av den typen som vil ha alt i orden, hus,bil,osv. skjønner han godt, forstår jo hvorfor. men det er vel der vi er litt forskjellige. jeg er ikke særlig flink til å planlegge fremover i tid. jeg tar ting som de kommer! men det er verken ikke verdens undergang om ( som jeg håper :) ) om jeg skulle få to rosa streker på en test om 2 uker! :sjarmor: det blir vel verre å forklare det til hans familie! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  Cons :)  vi ligger nok i gråsonen! Prøving for alvor er forsatt litt skummelt! og samboeren min er ikke helt klar! Han er av den typen som vil ha alt i orden, hus,bil,osv. skjønner han godt, forstår jo hvorfor. men det er vel der vi er litt forskjellige. jeg er ikke særlig flink til å planlegge fremover i tid. jeg tar ting som de kommer! men det er verken ikke verdens undergang om ( som jeg håper  :)  ) om jeg skulle få to rosa streker på en test om 2 uker!  :sjarmor:  det blir vel verre å forklare det til hans familie! :sjenert:

Jeg er også litt sånn som tar ting som de kommer.. Vi vil jo gjerne blir ferdig med huset først og slikt (mangler jo barnerom blant annet... :sur: ), men det tar jo 9mnd før babyen kommer også da, så man rekker jo litt innen den tid! ;)

Men men..vi får nyte denne babyskravlingen og drømmingen her inne så lenge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

det er jo stas å drømme før man prøver, men tipper jeg er passe utålmodig den dagen vi bestemmer oss for å sette igang med prøvingen ja... Da skulle det vel helst allerede vært en spire på vei kjenner jeg meg selv rett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å sladre om at Liv og Cr@sh har testet positivt begge to :hoppe:

Noen som ble misunnelige nå?? :)

*nikke ivrig*

Men glad for dei då! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

Får jeg være med her?

Jeg har en sønn på 16 mnd og nå er jeg så fryktelig babysjuk igjen. Så nå satser vi hardt på nummer 2. Begynner den seriøse prøvingen i april/mai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat vært på apoteket og hentet medisin til katten... Mens jeg ventet havnet jeg "tilfeldigvis" i mor-og-barn-hjørnet.. :sjenert: Smilte for meg selv mens jeg så på babykremer og slikt.. gledet meg til og med til å kjøpe gravid-vitaminer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare apoteket som er farlig for babysyke cons visstnok..var på bokhandelen i sta, og det er jo sååå mange fine bøker og graviditet og barn... :hjerter: *skjerpe seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...