Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, kom igjen folkens! Kan ikkje alle som planlegger å starta prøvinga om ikkje altfor lang tid, bli med i denne gruppa? Det hadde vore så koselig.:)

Eg håpar som sagt på å få starta prøvinga i sommar. No har eg venta i så mange år, at eg snart klikkar...he he. Det er best at kjæresten min held det han har lova meg, slik at me snart får koma igang med babylaginga!

No ventar eg i spenning på at alle dei "rugeklare" damene på KG, snart skal dukka opp her inne. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med jeg! Var med når denne tråden ble startet opp også jeg da :ler: Men håper ikke det er så lenge til vi kan starte produksjonen nå da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Vi har lyst til å begynne å prøve om to til tre år. :-) Får se hvordan arbeidssituasjonen er da. Er masterstudenter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel flere enn 10 kvinner på Kg som er klare for barn?? hva mangler for at dere faktisk får barn? utdanning? fast jobb? osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel flere enn 10 kvinner på Kg som er klare for barn?? hva mangler for at dere faktisk får barn? utdanning? fast jobb? osv?

Ja, det lurer eg og på. :klø: Forresten veit eg at det er mange brukarar her på KG som planleggjer å starta prøvinga snart, men som ikkje har meldt seg her. Kom igjen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er vel flere enn 10 kvinner på Kg som er klare for barn?? hva mangler for at dere faktisk får barn? utdanning? fast jobb? osv?

Er nok mange fler enn 10 ja, men aner ikke hvor de er :overrasket:

Her mangler det egentlig ingenting...vi har begge utdanning og fast jobb. Vi har også et helt nytt hus som bare venter på å fylle seg opp :ler: Så mangler det vel egentlig litt overtalelse av sambo, og at kroppen min skal komme i gjenge igjen etter mange år med p piller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som mangler før vi kan prøve? Fast jobb

Men snart kan vi sannsynligvis prøve! For samboeren får 80% fast stilling fra høsten av!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...