Gå til innhold

U.B.J


Calla

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Godjenta79

Hei, alle sammen. Lenge siden det har vært noe aktivitet her nå, har babysyken gått over eller ;)

Slites mellom å være babysyk og ikke bli gravid om dagen jeg, tre uker MC ferie i Europa i august, hadde vært greit å være i form til det, jeg vil ha en baby som er laget i Roma :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei, babysyken har nok ikke gitt seg.. Er nok mer en kronisk sykdom det, når man først har fått den! :ler: Men jeg har generelt vært mindre aktiv på kg i det siste, pga eksamen og diverse.

Meeeen..håper på gode nyheter for min egen del nå da. Begynner med akkupunktur i dag, for å få tilbake mensen. Så vi får krysse fingre for at det funker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er fortsatt baby syk jeg...

Jeg og sambo var egentlig enige om å vente til høsten med å prøve, men plutselig her en dag kom han å sa at han var klar til å prøve nå :) Gjett om ei som ble glad a :) Gleder meg kjempe masse til å begynne prøvingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Vil ønske alle sammen ei god helg en dag på forskudd, nå titta endelig sola fra igjen her etter to dager med regn :danse:

Skal ha fri noen dager i neste uke, så skal bare jobbe to dager, deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Markblomsten

Denne tråden har da virkelig roet seg ned... Tipper det ikke er på grunn av manglende babysyke? :ler: Det er det i allefall IKKE her. Det er nesten plagsomt ille om dagen, siden jeg vet det er en stund til vi skal prøve... :tristbla:

Hvordan går det med dere andre utålmodige da??

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Utålmodig fortsatt ja, det skal jeg love deg :)

Men, det går da - tror kanskje muligens sambo er litt på glid, men det blir nok uansett ikke før i august med oss, som sagt tidligere vil jeg ikke være gravid når jeg skal sitte og humpe på motorsykkel i tre uker.

Etter planen er vi i Roma akkurat rundt EL :sjarmor:

Men, åååå som jeg gleder meg til den dagen kommer. Er helt sjuk, så jeg håper vi får det til ganske fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

8 dager til testing her i heimen!! Vil teste nå :sur:

Ellers er alt bra :ler: Tror sambo blir mer og mer klar for barn nå, så det er kjempepositivt! Tror han har tenkt mye på det!!!

Så nå måååå det klaffe igjen snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

*dytter*

Her var det lenge siden noen hadde vært innom...

Er dere fortsatt like utålmodige, jenter? Er det noen som har satt i gang prøvingen? Kanskje det har klaffet for noen allerede?

Jeg er fortsatt utålmodig, men starter prøvingen om en drøy måned. :overrasket:

Oi, det har jammen gått fort likevel ser jeg nå. :ler:

God sommer til dere alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hm, typisk at jeg finner denne dagboken nå- når ingen er aktive her lengre :( og jeg som er så babysyk at jeg snart sprekker! :sjenert::grine::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Oi, så moro å se denne igjen!

Ser at det siste innlegget var fra i juni, ca en mnd før jeg testet positivt. Og nå sitter jeg her med jenta mi... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så moro å se denne igjen!

Ser at det siste innlegget var fra i juni, ca en mnd før jeg testet positivt. Og nå sitter jeg her med jenta mi... :hjerter:

Heldig du ...

Ser at de fleste i denne tråden (har bare skummet gjennom den) enten har baby nå eller er prøvere ... heldiggriser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleide å være litt her og i V.S.P dagboken før, men det har vel dabbet av etter som PP`ne har flydd forbi...

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Dette var ein interessant tråd.:) Får håpa det blir litt meir aktivitet her inne, i tida framover.

Gratulerer til alle her inne som har blitt gravide/fått barn, etter at denne tråden vart starta! Kryssar fingrane for at det snart blir min tur! Håpar på å starta prøvinga til sommaren. Eg er 30 år, har ingen barn - og har i fleire år vore overklar til å starta prøvinga! Trur eg har fått kjæresten min så mykje på gli no, at det skal gå greit å få han med på babylaging i sommar.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella76!

Fint det er andre her inne ... :)

Håper du får begynt å prøve snart!

jeg vil også! :sur:

Hmfr, dumme dumme jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå må vi gjøre denne tråden aktiv igjen!! Det er vel fortsatt flere som har lyst på barn!!

Jeg følger Freyja- forhåpentligvis gravid i løpet av 5 år:)

Studerer, og har tre år igjen, men får bare mer og mer lyst på barn :)

Endret av Allimac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...