Gå til innhold

Er det noe vits å fortsette å møte han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 23.40):

hvordan går det, ts? har du funnet ut av det?

Anonymkode: 0f47c...69f

Han er jo helt forelska tror jeg.. eller han har vel egentlig sagt det 😔 jeg merker fortsatt ingenting selvom jeg har vært med han hver dag. Jeg blir kjempe lei meg av det, men jeg tror jeg må avslutte for han sin del. Jeg kan ikke drive å bygge opp følelsene hans enda mer når jeg mest sannsynlig ikke får dem... hadde vi vært på samme stadie kunne jeg gjerne prøvd litt til, for han er en veldig fin fyr. Men han sier f.eks sånne ting som "Hvordan skal jeg klare meg i 3 dager uten deg da?" At han aldri har hatt det så fint som nå og han har behov for å kose og pjuske på meg hele tiden.. prøvde også å holde meg i hånda når vi gikk ute igår. 

Jeg har vært ærlig og sagt at jeg ikke kjenner noe, og at han ikke må ha forhåpninger, men at hvis jeg kunne valgt hvem jeg skulle ha fått følelser for så hadde det vært han for jeg tror ikke det finnes noe bedre egentlig. Og da sa han "neei, og det er derfor du må bli forelska i meg!" Han vil vise meg til vennene sine og sier at de hadde elsket meg, og at moren hans hadde elsket meg.... huff ja.... 

Det svir i hjertet... men jeg kan ikke bygge dette mer opp for han altså.... 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/12/2021 at 6:52 PM, AnonymBruker said:

Ja men.... jeg lurer på: KAN HAN BLI MIN TYPE. Har noen opplevd å plutselig falle for noe helt annet

Anonymkode: ec17b...1bf

Jeg har vanligvis kun falt for veldig høye, veldig muskuløse og "maskuline" menn. Nå er jeg gift med en helt gjennomsnittlig høy, slank (på grensen til tynn) mann, og jeg har aldri hatt det bedre. Jeg var i tvil i starten, men angrer ikke et sekund på at jeg ga det en sjanse.

Anonymkode: 1a0a8...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har vanligvis kun falt for veldig høye, veldig muskuløse og "maskuline" menn. Nå er jeg gift med en helt gjennomsnittlig høy, slank (på grensen til tynn) mann, og jeg har aldri hatt det bedre. Jeg var i tvil i starten, men angrer ikke et sekund på at jeg ga det en sjanse.

Anonymkode: 1a0a8...a6c

Hvir lenge var du i tvil ? 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvir lenge var du i tvil ? 

Anonymkode: ec17b...1bf

Tenker det at så lenge du er i tvil, så er det verdt å prøve.

Anonymkode: f5eaf...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror jeg har begynt å få noe følelser... men jeg er ikke forelska ?? Går det an da? - ts 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere med hverandre daglig? Kanskje greit med litt tid fra hverandre og kjenne litt på det

Anonymkode: 539e7...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh hva skjedde med han her fyr nr.2 da? Kjørte du dobbeltløp eller ble det ikke noe møte?

Anonymkode: 7a760...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ehh hva skjedde med han her fyr nr.2 da? Kjørte du dobbeltløp eller ble det ikke noe møte?

Anonymkode: 7a760...5d3

Nei, jeg måtte avlyse siden det oppsto noe, så var helt umulig å rekke det

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, jeg måtte avlyse siden det oppsto noe, så var helt umulig å rekke det

Anonymkode: ec17b...1bf

Skjønner. Så han er glemt og ute av bildet da? Tenkte at det at du var så gira på å møte han kanskje tydet på at du ikke var investert nok i han første. Hva er planen nå da? Følelser er jo fint. Kan du leve med om det aldri blir forelskelse (slik du har opplevd den før, da) ut av det?

Anonymkode: 7a760...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner. Så han er glemt og ute av bildet da? Tenkte at det at du var så gira på å møte han kanskje tydet på at du ikke var investert nok i han første. Hva er planen nå da? Følelser er jo fint. Kan du leve med om det aldri blir forelskelse (slik du har opplevd den før, da) ut av det?

Anonymkode: 7a760...5d3

Jeg skal møte han, bare for på en rask kaffe, fordi vi avtalte at vi skulle møtes den uka her, en bestemt dato så jeg får bare gjøre det. Er ikke sånn som bryter avtaler og man vet jo aldri.. men jeg blir litt trist av at jeg skal på date med en annen for han er så snill og behandler meg så sykt bra også skal jeg plutselig jeg være mot han som menn alltid hat vært imot meg før... og det gremmes jeg av.

Men nå er det ikke sånn at jeg møter denne andre fyren med alkohol og knullings. Er bare en kaffe på dagtid i en ukedag liksom og jeg har jo sagt tidlig at han ikke må ha for høye forventninger. 

Det er det jeg er usikker på om jeg kan... jeg føler meg helt ustabil og skjønner ikke helt hva som skjer.. den ene dagen så føler jeg ting for han og vil kose og kysse kvelden lang og den andre dagen har jeg ikke behov for noe som helst fra han. Er sånn ca annen hver dag på og av. Plutselig er han tiltrekkende og plutselig er han helt vanlig igjen.. så dette skjønner jeg lite av😳 

Jeg har gått igjennom alle mine store forelskelser og det er uten avvik at hver og en av de er kalde, egoistiske drittsekker som aldri kommer til å behandle noen bra. Og da har jeg tenkt at ja.. da må jeg velge mellom brusende følelser for en som behandler meg som søppel og knuser meg, eller så må jeg bli sammen med noen jeg bare trives med og er glad i og bli behandlet som en prinsesse. 

Jeg tviler på at jeg kommer til å bli stormende forelsket i en snill mann. Jeg ser mønsteret.. jeg har traumer fra barndommen med rus og vold og alt sånt, og psykologisk sett så tiltrekkes man det man er "vandt med" fordi andre ting er så fremmed. Jeg kommer ikke til å stormforelske meg, eller forelske meg i det heletatt i en snill mann jeg kan leve med i mange mange år. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er dere med hverandre daglig? Kanskje greit med litt tid fra hverandre og kjenne litt på det

Anonymkode: 539e7...8a2

Ja nesten. Men har måttet si nei til å møtes et par ganger for han vil aller helst være med meg hele tiden. Han sier han syns det er døds kjip følelse når han må "dra fra meg". Men han respekterer det helt fint. Nå blir det noen dager uten da pga arbeidstidene. Så det kan vel være greit. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg skal møte han, bare for på en rask kaffe, fordi vi avtalte at vi skulle møtes den uka her, en bestemt dato så jeg får bare gjøre det. Er ikke sånn som bryter avtaler og man vet jo aldri.. men jeg blir litt trist av at jeg skal på date med en annen for han er så snill og behandler meg så sykt bra også skal jeg plutselig jeg være mot han som menn alltid hat vært imot meg før... og det gremmes jeg av.

Men nå er det ikke sånn at jeg møter denne andre fyren med alkohol og knullings. Er bare en kaffe på dagtid i en ukedag liksom og jeg har jo sagt tidlig at han ikke må ha for høye forventninger. 

Det er det jeg er usikker på om jeg kan... jeg føler meg helt ustabil og skjønner ikke helt hva som skjer.. den ene dagen så føler jeg ting for han og vil kose og kysse kvelden lang og den andre dagen har jeg ikke behov for noe som helst fra han. Er sånn ca annen hver dag på og av. Plutselig er han tiltrekkende og plutselig er han helt vanlig igjen.. så dette skjønner jeg lite av😳 

Jeg har gått igjennom alle mine store forelskelser og det er uten avvik at hver og en av de er kalde, egoistiske drittsekker som aldri kommer til å behandle noen bra. Og da har jeg tenkt at ja.. da må jeg velge mellom brusende følelser for en som behandler meg som søppel og knuser meg, eller så må jeg bli sammen med noen jeg bare trives med og er glad i og bli behandlet som en prinsesse. 

Jeg tviler på at jeg kommer til å bli stormende forelsket i en snill mann. Jeg ser mønsteret.. jeg har traumer fra barndommen med rus og vold og alt sånt, og psykologisk sett så tiltrekkes man det man er "vandt med" fordi andre ting er så fremmed. Jeg kommer ikke til å stormforelske meg, eller forelske meg i det heletatt i en snill mann jeg kan leve med i mange mange år. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Åå 😬 Det hadde føltes feil for min del. Og tydeligvis ikke helt greit for deg heller? Men dere har ikke tatt praten om å være eksklusive eller noe? Mange som vil si at det er helt greit, men... hvordan hadde han tenkt om han fant det ut?

Tenker egentlig at det er helt innafor å avlyse.

Hva tenker du at skjer på den kaffedaten? Hvis det er "noe" der, hva gjør du da? 

Skjønner at du tenker du må velge litt mer med hodet enn hjertet, på en måte. Håper bare at du ikke sårer både deg selv og han i prosessen. 

Det er jo litt dumt at det svinger sånn da? Hvordan har det vært med andre før, ble du mettet på kontakt da? 

Anonymkode: 7a760...5d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åå 😬 Det hadde føltes feil for min del. Og tydeligvis ikke helt greit for deg heller? Men dere har ikke tatt praten om å være eksklusive eller noe? Mange som vil si at det er helt greit, men... hvordan hadde han tenkt om han fant det ut?

Tenker egentlig at det er helt innafor å avlyse.

Hva tenker du at skjer på den kaffedaten? Hvis det er "noe" der, hva gjør du da? 

Skjønner at du tenker du må velge litt mer med hodet enn hjertet, på en måte. Håper bare at du ikke sårer både deg selv og han i prosessen. 

Det er jo litt dumt at det svinger sånn da? Hvordan har det vært med andre før, ble du mettet på kontakt da? 

Anonymkode: 7a760...5d3

Som sagt både i det du siterer og i flere andre steder så har jeg tatt praten om at vi ikke er eksklusive og at jeg ikke vet om jeg kan få følelser for han.

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ nei de andre jeg har vært med har jeg hatt ordentlige følelser for så nei, ikke mettet på noe som helst, selv etter flere år. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som sagt både i det du siterer og i flere andre steder så har jeg tatt praten om at vi ikke er eksklusive og at jeg ikke vet om jeg kan få følelser for han.

Anonymkode: ec17b...1bf

Beklager, fikk ikke med meg det🤦‍♀️ Men så lenge han vet at du kanskje treffer andre samtidig så har du vel ditt på det rene.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

^ nei de andre jeg har vært med har jeg hatt ordentlige følelser for så nei, ikke mettet på noe som helst, selv etter flere år. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Kanskje han bare er feil person for deg? Ikke nødvendigvis feil type.

Anonymkode: 7a760...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 23.31):

Føler meg som en fitte nå, og jeg har aldri gjort noe lignende... men jeg tror denne fyren kunne blitt sammen med meg idag om jeg ville. Jeg er ganske sikker, han er helt på kne liksom.. 

Jeg matchet også med en annen fyr på tinder jeg virkelig må møte for han virker som akkurat sånn type for meg.. jeg skal møte han på tirsdag. 

Jeg har jo ikke lovet noe eksklusivt med han første, men fra bunnen av mitt hjerte mener jeg at man ikke skal date to stk samtidig, at det er skikkelig kjipt gjort. Og ganske ekkelt spesielt hvis man er intim med begge. Noe jeg er nødt til å være for å finne ordentlig ut av ting. 

Hva søren gjør jeg egentlig hvis jeg liker den nye fyren også? Jeg MÅ møte han. Vil ikke gi slipp på han første heller.... Han må være den nydeligste sjelen jeg noen gang har møtt. Men kjenner enda ikke nok, selvom jeg har hvert med han i noen dager nå. 

Bør jeg ha dårlig samvittighet? (Jeg kan ikke fortelle noen av dem om hverandre isåfall). Er egentlig litt fra meg.. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Tenker du bare møter han nr 2. Trenger ikke si noe. Du er jo ikke bundet til noe som helst. 

Du virker ganske lunken i det hele tatt til han fra 15 åt siden, spes med tanke på at dere hadde sex nå nylig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Beklager, fikk ikke med meg det🤦‍♀️ Men så lenge han vet at du kanskje treffer andre samtidig så har du vel ditt på det rene.

Kanskje han bare er feil person for deg? Ikke nødvendigvis feil type.

Anonymkode: 7a760...5d3

Hva er forskjell på feil person og feil type ? 

Han er på alle måter både personlighet og utseende heelt annerledes enn hva jeg har falt for før. Det er ikke en eneste likhet med han og de andre i det heletatt. Men den typen jeg faller for er ikke bra. De har ofte et rusproblem, er kriminelle eller har andre psykiske lidelser. De har ofte ikke utdannelse eller lappen heller.... skikkelig møkka menn  og jeg nekter å blande meg inn med en sånn igjen aldri hvor mye jeg skulle falt. Skal jeg lete forgjeves da... jeg kommer ikke til å falle for en bra mann. 

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, for jeg har aldri i mitt liv møtt en så bra fyr.. men jeg mangler seksuell tiltrekning. Jeg tenner bare på slemme men.... 😭

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke fått de riktige følelsene.. jeg får klump I halsen og føler for å gråte av tanken på å dumpe han, for jeg vet man ikke kan få noe bedre enn han, men jeg kan vel ikke fortsette nå lenger når følelsene enda ikke er der? Det blir bare værre for han da, jo lengere tid det går. 

Hva syns dere? Skal jeg bare avslutte det nå? 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (På 12.10.2021 den 19.56):

Av og til er minnet og kjærligheten som var,mer verdt å bevare enn å legge til mer. 😉

Ikke vær så klein a..

Anonymkode: 91323...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...