Gå til innhold

Er det noe vits å fortsette å møte han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har jo møtt han.... haha skriver jeg virkelig så uforståelig? Enten så tror dere at jeg ikke har møtt han, ellers så tror dere at han er en gammel flamme fra 15 år siden.... nei huff 😅bare misforståelser nesten her

Anonymkode: ec17b...1bf

Jeg tror folk har problemer med å lese tråden før de kommenterer. 🙃

Anonymkode: 9ea69...8b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror folk har problemer med å lese tråden før de kommenterer. 🙃

Anonymkode: 9ea69...8b3

Ja.... litt slitsomt... 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har jo møtt han.... haha skriver jeg virkelig så uforståelig? Enten så tror dere at jeg ikke har møtt han, ellers så tror dere at han er en gammel flamme fra 15 år siden.... nei huff 😅bare misforståelser nesten her

Anonymkode: ec17b...1bf

Sorry, mente fortsette* å møte han :)

Anonymkode: 7a760...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gud hjelpe meg.... hvis du er inteteressert i det jeg skriver om, så kan du heller lese innlegget mitt på nytt så får du de svarene du trenger. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Du søkte svar . Hvilke er et mysterium . ... ?? Jeg spurte kun om fortiden.  Hvilket her er avgjørende, - normalt sett. At du går så i forsvar uten grunn og er frekk i tillegg på tilsvar sagt med godhet  er ikke mitt problem, men ditt.  

Mine spørsmål var helt innafor.  Rart du reagerte på de .🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sorry, mente fortsette* å møte han :)

Anonymkode: 7a760...5d3

Okei, men ja, han fortjener ordentlig behandlig. Det er så få menn av det slaget der etter min erfaring at de må man ta vare på å ikke ødelegge det gode de har ved å gjøre dem bittre osv... hadde vært skikkelig synd. Jeg vil jo prøve, men er redd for å såre han. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det! 

Altså... Jeg hadde hatt så utrolig mye dårlige erfaringer med menn som virkelig skuffet, og flere dårlige forhold på rad, at jeg ville ha en " good guy", eller ingen guy. 

Jeg valgte å gå på date med en jeg fant super snill og veldig sånn uskyldig, sjarmerende ja, men overhode ikke en jeg ville valgt før. For du SÅ han var snill. Rolig og avbalansert var han. Jeg var ikke spesielt tiltrukket utseendemessig ( ut fra bilde) men heller ikke frastøtt. Han var søt, men ikke digg ( om du skjønner) 

 

Vi prata enormt lenge før vi traff hverandre fordi vi bodde på hver vår kant av landet, ( altså enormt mye). Vi snakker hver eneste dag i mange timer. 

Da jeg traff han første gang føltes det som vi hadde kjent hverandre lenge! Jeg syns kanskje han var enda penere O virkeligheten enn på bilde, men fremdeles ikke sånn jeg ville bli mo i knærne av.. han var liksom pen, og så som sagt veldig snill ut. 

Vi er gift idag!  Nå ble jeg aldri stormende forelsket, men fikk en enorm dyp kjærlighet til han. Absolutt ikke frastøtt, men altså ingen kribling. 

Aldri angret! Endelig en mann man kan stole på!! En skikkelig en! Og ja.. pga jeg ikke var stormende forelsket så turte jeg virkelig være meg selv med han og dermed fikk vi et veldig bra sexliv! Åpent og ærlig og veldig veldig variert sexliv. Så det går an! 

Du får se an utover! Man blir jo ikke sammen med en gang, man dater jo lenge først, og det er jo sånn man finner ut :)

Jeg lærte en gang:

" Det viktige er ikke å finne den du vil gå til sengs med. Det viktige er å finne den du vil stå opp med" 

Anonymkode: 1949d...73e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (Akkurat nå):

Du søkte svar . Hvilke er et mysterium . ... ?? Jeg spurte kun om fortiden.  Hvilket her er avgjørende, - normalt sett. At du går så i forsvar uten grunn og er frekk i tillegg på tilsvar sagt med godhet  er ikke mitt problem, men ditt.  

Mine spørsmål var helt innafor.  Rart du reagerte på de .🙄

Men det er jo ikke noe fortid. Hvorfor skal fortiden være avgjørende ? Jeg har aldri hatt noe relasjon til han tidligere, men jeg gikk i paralellklasse med han til 6 klasse på barneskolen og det har egentlig ingenting med saken å gjøre. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hø? Jeg har jo møtt han 😛 og ligget med han 

Anonymkode: ec17b...1bf

Du ligger med menn du ikke er tiltrukket av og som du ikke føler noe for? Kanskje gå for ONS neste gang? Når man dater så venter man med sex til man blir tiltrukket av hverandre.

Anonymkode: 077d7...c6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså ja... det høres kanskje litt ut som om du har bestemt deg på forhånd?

Jeg er sammen med en som er helt motsatt av alle mine tidligere kjærester, både utseende og som type. Jeg tenker noen ganger på det. Men vi har bygget et liv sammen, er glade i hverandre, har god sex og mye moro sammen. Det gjør liksom ikke så mye at han ikke er høy og mørk, han er så mye annet som jeg liker😊 Det er jo en grunn til at det ble slutt med de andre.

Anonymkode: 7a760...5d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå så var jeg på en date med en jeg vet hvem er fra før, men ikke sett han på 15 år, så altså ikke sett han siden vi var små barn.

Jeg som giftet meg med snill man ( forrige innlegg) 

Jeg har sitert det jeg TROR er grunn til misforståelser 😂 For praktisk talt står det jo at du ikke har sett han siden du var barn 😂 ( og om man ikke følger godt med da, ...) 

Anonymkode: 1949d...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du ligger med menn du ikke er tiltrukket av og som du ikke føler noe for? Kanskje gå for ONS neste gang? Når man dater så venter man med sex til man blir tiltrukket av hverandre.

Anonymkode: 077d7...c6c

Dette har jeg svart på. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg som giftet meg med snill man ( forrige innlegg) 

Jeg har sitert det jeg TROR er grunn til misforståelser 😂 For praktisk talt står det jo at du ikke har sett han siden du var barn 😂 ( og om man ikke følger godt med da, ...) 

Anonymkode: 1949d...73e

Og ikke leser overskriften: er det vits å FORTSETTE å møte han. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er jo ikke noe fortid. Hvorfor skal fortiden være avgjørende ? Jeg har aldri hatt noe relasjon til han tidligere, men jeg gikk i paralellklasse med han til 6 klasse på barneskolen og det har egentlig ingenting med saken å gjøre. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Men du har hatt sex med han ?? Det var vel ikke i 6.klasse? 🤪 

Klart fortiden har alt å si for veien videre. Men dette er så diffust . Skjønner lite her jeg...når hadde dere sex ??? 5 år siden,8 år siden, 13 år siden ??

Hva skjedde imellom?? Klart det betyr masse! . 

Men som du selv sier: du er ikke tiltrukket ,: så hvorfor  satse på den hesten?? 

Forstår det er hyggelig å få oppmerksomhet, men ser lite poeng i å etterfølge ifht hva du her har uttrykket.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Men du har hatt sex med han ?? Det var vel ikke i 6.klasse? 🤪 

Klart fortiden har alt å si for veien videre. Men dette er så diffust . Skjønner lite her jeg...når hadde dere sex ??? 5 år siden,8 år siden, 13 år siden ??

Hva skjedde imellom?? Klart det betyr masse! . 

Men som du selv sier: du er ikke tiltrukket ,: så hvorfor  satse på den hesten?? 

Forstår det er hyggelig å få oppmerksomhet, men ser lite poeng i å etterfølge ifht hva du her har uttrykket.  

Kjære vene, jeg er ikke TS, men les tråden. Alt står der.

Anonymkode: 9ea69...8b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Men du har hatt sex med han ?? Det var vel ikke i 6.klasse? 🤪 

Klart fortiden har alt å si for veien videre. Men dette er så diffust . Skjønner lite her jeg...når hadde dere sex ??? 5 år siden,8 år siden, 13 år siden ??

Hva skjedde imellom?? Klart det betyr masse! . 

Men som du selv sier: du er ikke tiltrukket ,: så hvorfor  satse på den hesten?? 

Forstår det er hyggelig å få oppmerksomhet, men ser lite poeng i å etterfølge ifht hva du her har uttrykket.  

Jeg møtte han for et par dager siden for første gang siden 6 klasse og hadde sex med han når jeg møtte han for et par dager siden. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å få dette til å være diffust. Virker som du kødder med meg. 

INGENTING skjedde imellom 6 klasse og for et par dager siden, annet enn at han har sett meg tilfeldige steder og har hatt lyst til å ta kontakt lenge. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjære vene, jeg er ikke TS, men les tråden. Alt står der.

Anonymkode: 9ea69...8b3

Du tuller nå ? Jeg svarte direkte på TS din post ! Anonymkode bekrefter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skogsalv skrev (Akkurat nå):

Du tuller nå ? Jeg svarte direkte på TS din post ! Anonymkode bekrefter det. 

Er du høy på noe? 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Du tuller nå ? Jeg svarte direkte på TS din post ! Anonymkode bekrefter det. 

I can't 😅

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du høy på noe? 

Anonymkode: ec17b...1bf

Jeg tror denne brukeren er over 80.

Anonymkode: 9ea69...8b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg møtte han for et par dager siden for første gang siden 6 klasse og hadde sex med han når jeg møtte han for et par dager siden. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å få dette til å være diffust. Virker som du kødder med meg. 

INGENTING skjedde imellom 6 klasse og for et par dager siden, annet enn at han har sett meg tilfeldige steder og har hatt lyst til å ta kontakt lenge. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Javel . Vesentlig informasjon der 😎 Ingen som kødder med deg på noen måte.  Du ber om råd.  Da er fakta alfa og omega . 

Jeg skal ikke gi flere tilsvar her,da det bare taes feil opp. Ønsker deg lykke til . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Javel . Vesentlig informasjon der 😎 Ingen som kødder med deg på noen måte.  Du ber om råd.  Da er fakta alfa og omega . 

Jeg skal ikke gi flere tilsvar her,da det bare taes feil opp. Ønsker deg lykke til . 

Der taes feil opp fordi du svarer på ting som ikke gjelder. Du misforstår og leser alt feil. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...