Gå til innhold

Er det noe vits å fortsette å møte han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

På grunnlag av alt jeg vet om han er han perfekt for meg. Men så er det de sommerfuglene som mangler, men det er allikevel litt spennende. Jeg bryr meg jo ikke om hvordan personen ser ut så lenge det er følelser nok i bildet, for da blir dem jo automatisk verdens kjekkeste, men nå så er han ikke "verdens peneste" i mine øyne, men han er jo ikke stygg. Han er søt og sjarmerende. 

Anonymkode: ec17b...1bf

I mine øyner er det nå jenta som skal være den pene i forholdet 😛 

Føler du at til tross for at han ikke det du forbinder med maskulin at du kan respekterer hans karakter og det han gjør både på fritiden og i profesjonell sammenheng? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

umAxa skrev (1 minutt siden):

I mine øyner er det nå jenta som skal være den pene i forholdet 😛 

Føler du at til tross for at han ikke det du forbinder med maskulin at du kan respekterer hans karakter og det han gjør både på fritiden og i profesjonell sammenheng? 

 

Han har har en veldig maskulin jobb, eller fysisk manne yrke. Og har noen hobbyer som potensielt kan drepe han så han er jo tøff selvom han virker som en pus. Så ja det respekterer jeg. Ikke så glad for farlig sport men... 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Bruker du instagram? Kanskje du kan ha nytte av en konto som heter sitwithit. Hadde nylig en post om litt av denne tematikken. Skal vi se om jeg får linket:

https://www.instagram.com/p/CU7p9-0gU5x/?utm_medium=copy_link

Ganske interessant synes jeg. Dette bildet av at kjærligheten må være vill lidenskap, kaos og turbulens. Kan være greit å utfordre det litt?

Anonymkode: 7a760...5d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Herregud hun sa jo bare ifra at hun ikke var ts for at du ikke skulle blande. Mange leser ikke anonymkodene, hun sa det ikke fordi hun trodde at du trodde det var ts som svarte. Det var bare som info fordi det hun skrev kunne blitt tolket som om det var jeg (ts) som svarte deg .

Anonymkode: ec17b...1bf

Blander sjelden ,så ingen grunn til bekymring fra hennes side... svarte også deg direkte,så ser ikke problemstillingen som ble konstruert unødvendig.  

Men to høl I ett,er folk som har nesa I ræva på andre og skaper unødig drama . 

Når du legger ut ting,så må du tåle spørsmål rundt temaet du legger frem uten å bli så frekk. Hvertfall når der legges frem med oppriktighet og åpenhet i utgangspunktet.  

At jeg ble skarp i kantene til dere begge, kan dere ta på egen kappe.  

Det var ikke min intensjon i det hele tatt . Men reagerer på dårlig folkeskikk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (18 minutter siden):

Blander sjelden ,så ingen grunn til bekymring fra hennes side... svarte også deg direkte,så ser ikke problemstillingen som ble konstruert unødvendig.  

Men to høl I ett,er folk som har nesa I ræva på andre og skaper unødig drama . 

Når du legger ut ting,så må du tåle spørsmål rundt temaet du legger frem uten å bli så frekk. Hvertfall når der legges frem med oppriktighet og åpenhet i utgangspunktet.  

At jeg ble skarp i kantene til dere begge, kan dere ta på egen kappe.  

Det var ikke min intensjon i det hele tatt . Men reagerer på dårlig folkeskikk.  

Ja men skjønner du ikke at jeg blir irritert når du kommer med gjentagende spørsmål på spørsmål og ikke har skjønt noen ting istedenfor å bare lese innlegget mitt på nytt? 

Du må få lov å si din mening akkurat som oss andre ja, andre i tråden har også lov til å svare på det du sier direkte til meg om de er uenig i det, noe denne personen var. 

Hva er det som er så vanskelig og uforståelig for deg? 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hmm. Bruker du instagram? Kanskje du kan ha nytte av en konto som heter sitwithit. Hadde nylig en post om litt av denne tematikken. Skal vi se om jeg får linket:

https://www.instagram.com/p/CU7p9-0gU5x/?utm_medium=copy_link

Ganske interessant synes jeg. Dette bildet av at kjærligheten må være vill lidenskap, kaos og turbulens. Kan være greit å utfordre det litt?

Anonymkode: 7a760...5d3

Ja, skal skjekke ut, takk :)

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hmm. Bruker du instagram? Kanskje du kan ha nytte av en konto som heter sitwithit. Hadde nylig en post om litt av denne tematikken. Skal vi se om jeg får linket:

https://www.instagram.com/p/CU7p9-0gU5x/?utm_medium=copy_link

Ganske interessant synes jeg. Dette bildet av at kjærligheten må være vill lidenskap, kaos og turbulens. Kan være greit å utfordre det litt?

Anonymkode: 7a760...5d3

Hm, jeg leste litt nå. Jeg har jo en veldig vanskelig oppvekst med kjefting, smelling, rus, vold, flytting og bare fullstendig kaos fra ende til annen... og jeg kan sammenligne de følelsene jeg får når jeg er forelsket med de følelsene jeg fikk som barn. F.eks så fikk jeg panikk angst hvis han f.eks var ute og drakk, ikke kom hjem og ikke tok telefonen, på akkurat samme måte som når mamma gjorde dette. Det er jo ikke en følelse man skal ha og det er forferdelig vondt, men på en helt forskrudd måte er det det som får meg til å føle meg levende og hjemme og normal... idk... jeg er fucka uansett. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja men skjønner du ikke at jeg blir irritert når du kommer med gjentagende spørsmål på spørsmål og ikke har skjønt noen ting istedenfor å bare lese innlegget mitt på nytt? 

Du må få lov å si din mening akkurat som oss andre ja, andre i tråden har også lov til å svare på det du sier direkte til meg om de er uenig i det, noe denne personen var. 

Hva er det som er så vanskelig og uforståelig for deg? 

Anonymkode: ec17b...1bf

Gjentagende spørsmål? Påpek gjerne . Jeg aner ikke hva du snakker om 😂 

Jeg spurte om hvor lenge siden dere hadde vært sammen ,da det ikke fremgikk i HI. Særlig viktig var da det intime ifht veien videre.  Du sa det var irrelevant.  Hvilket jeg var uenig i . Så kom det etterhvert frem at du nylig har hatt sex med vedkommende.  Relasjonen bakover i tid var kun som klassekamerater.  Det fremgikk ikke av HI. Det var jo mange andre alternativ. Derav " frågan" 🧘‍♀️ 

Forstår ærlig talt ikke hvorfor det provoserte. 

Spurte hvertfall i utgangspunktet med intensjon om å vinkle rett . Mange som sa dropp ! Jeg spurte i stedet. ... har selv hatt et par  gamle kjærligheter  som dukket opp etter tiår.  Så min intensjon var å forstå. Ikke krangle. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Gjentagende spørsmål? Påpek gjerne . Jeg aner ikke hva du snakker om 😂 

Jeg spurte om hvor lenge siden dere hadde vært sammen ,da det ikke fremgikk i HI. Særlig viktig var da det intime ifht veien videre.  Du sa det var irrelevant.  Hvilket jeg var uenig i . Så kom det etterhvert frem at du nylig har hatt sex med vedkommende.  Relasjonen bakover i tid var kun som klassekamerater.  Det fremgikk ikke av HI. Det var jo mange andre alternativ. Derav " frågan" 🧘‍♀️ 

Forstår ærlig talt ikke hvorfor det provoserte. 

Spurte hvertfall i utgangspunktet med intensjon om å vinkle rett . Mange som sa dropp ! Jeg spurte i stedet. ... har selv hatt et par  gamle kjærligheter  som dukket opp etter tiår.  Så min intensjon var å forstå. Ikke krangle. 

 

Alt det der står ganske klart i HI,.de fleste andre skjønner det ganske greit.  Og du skjønner da selv at jeg ikke hadde sex med han i 6 klasse (for 15 år siden)  også lurer jeg på nå om jeg skal begynne å date han..... som du spurte om.. 😑 

Bare helt seriøst, HELT seriøst, bare les innlegget mitt en gang til. Alt står veldig veldig tydelig og klart der. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (5 minutter siden):

Gjentagende spørsmål? Påpek gjerne . Jeg aner ikke hva du snakker om 😂 

Jeg spurte om hvor lenge siden dere hadde vært sammen ,da det ikke fremgikk i HI. Særlig viktig var da det intime ifht veien videre.  Du sa det var irrelevant.  Hvilket jeg var uenig i . Så kom det etterhvert frem at du nylig har hatt sex med vedkommende.  Relasjonen bakover i tid var kun som klassekamerater.  Det fremgikk ikke av HI. Det var jo mange andre alternativ. Derav " frågan" 🧘‍♀️ 

Forstår ærlig talt ikke hvorfor det provoserte. 

Spurte hvertfall i utgangspunktet med intensjon om å vinkle rett . Mange som sa dropp ! Jeg spurte i stedet. ... har selv hatt et par  gamle kjærligheter  som dukket opp etter tiår.  Så min intensjon var å forstå. Ikke krangle. 

 

Jeg faller veldig sjeldent for noen, men de gangene jeg har gjort det, så har jeg vært sikker fra første gang jeg har snakket med dem (i virkeligheten altså). Nå så var jeg på en date med en jeg vet hvem er fra før, men ikke sett han på 15 år, så altså ikke sett han siden vi var små barn..han er den eneste på veldig lang tid jeg har villet møte igjen, det er på en måte ikke aktuelt for meg å IKKE møte han igjen, men samtidig så har jeg på følelsen at jeg ikke kommer til å falle for han nok til å kunne gå inn i et forhold med han. 

Han er veldig interessert, altså han virker betatt alerede. Men han sier at han har sett meg mange ganger siden vi var små (sånn på gata  bussen f.eks) og pga det så likte han meg på tinder da han alltid har hatt lyst til å ta kontakt uansett, men ikke turt. 

Han er veldig langt ifra min type både på utseende og personlighet. Men han er utrolig snill og god og vi har veldig mye til felles. Jeg tror ikke jeg har møtt en snillere fyr på lenge, en som får meg til å føle meg skikkelig bra uten å overdrive komplimentene og bare være klein, det virker som han faktisk mener alt han sier og han er oppriktig interessert uten å være masete/klengete eller needy. 

Jeg bare er ikke sånn veldig tiltrukket av utseende, og han er litt for snill kanskje...  jeg pleier å falle for de litt mer maskuline "brautende" typene.. tror det er fordi jeg føler meg mer kvinnelig med dem i kontrast, føler meg litt rar med sånne forsiktige menn. Jeg er feminin, men jeg er "tøff", og kan ikke ha en sånn pus.... men huff, det ender jo alltid bare dårlig med de manne-mennene og de kan få hvem som helst. Han her ville jeg nok kanskje fått for meg selv :p, og han har vært i et 10 år langt forhold med en flott dame, og det var han som gikk. Så tyder på at han er ålright å være sammen med.. 

Spørsmålet er... er det vits å prøve med noen som er helt annerledes enn det man egentlig pleier å gå for? Redd jeg bare skal da gå rundt å bli tiltrukket av andre? Har noen noe erfaring? Som kanskje har faktisk har endret smak etter å ha falt for en annerledes type mann ? 

 

Her, nå leste jeg det for deg. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan misforstå dette til å bety at jeg ikke ha møtt han i nyere tid. Hva er forskjellen på: Jeg møtte han på mandag, eller: Nå så var jeg på en date med han???? Må man skrive dato, klokkeslett og årstall? Holder det ikke å si at Jeg nå har vært på date med han? At jeg vil møte han igjen, at han er den snilleste jeg har møtt på lenge ? 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i tvil her altså. På den ene siden har du kanskje godt av å oppleve den «bedre» utgaven av forhold, der man opplever ro og trygghet heller enn spenning og usikkerhet. På den annen side er det aldri greit å la noen leve som et egentlig uønsket andrevalg. Uansett hva du velger så tenker jeg det er viktig at du er åpen og ærlig med ham slik at han vet hva han har å forholde seg til.

umAxa skrev (2 timer siden):

Det nærmeste jeg klarer å formulere er at ærlighet er alltid veien og gå, og hvis dere velger å dyppe tærne i den romantiske dammen, må du være direkte med han så tidlig som det tillater, slik at han kan justere sine forventningene og tempoet underveis. 

Ja, veldig enig. Dette syns jeg også er det aller viktigste. Han må vite nøyaktig hvor han har deg. Ellers er dette nokså problematisk. 

Skogsalv skrev (2 timer siden):

Har ikke sagt hun utgav seg for deg. Men det var hun som sa hun ikke var deg .Hvilket jeg ikke hadde sagt heller,da det var hun som blandet seg inn i et tilsvar jeg gav til deg direkte. 

Jeg stilte spørsmål rundt ting jeg ikke forsto. Det ble møtt med hån før hun blandet seg. 

Men glem det. Vi er ikke på nett tydeligvis.  

Men altså. Skogsalv, du er en av de aller klokeste og nydeligste brukerne her inne, men i denne tråden har du rotet litt altså. Ikke noe galt i det altså, men jeg tror ikke det var vondt ment fra verken ts eller hun som forsøkte å bistå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en bad boy du vil ha, så bør du jo søke det. Men du må ikke tro at du får noe annet enn utrygghet og usikkerhet, og en relasjon som ikke varer, med å gå for nøyaktig det samme hver gang. 

Men tro meg, det blir man dritt lei av. Jeg var som deg, gikk etter bad boysa. Ble litt lei etter andre sykehusinnleggelse pga en som liksom skulle være glad i meg..! Og ikke minst alle de gangene jeg måtte hente han, fordi han hadde sloss på byen igjen..... 🤦🏼‍♀️

Nå er jeg samboer med en som kanskje ser litt badboy ut, men han er så langt i fra det som man kommer. Det er ikke det samme som at han er kjedelig, "for snill", eller en push over. Han lar seg virkelig ikke pille på nesen om det er noe, men han lar seg også svært sjeldent hisse opp. 

Jeg syns du skal kjenne godt etter, og dersom du kommer frem til at han ikke blir mandig nok for deg og for kjedelig, så lar du han gå, slik at han kan finne en han passer bedre med. 

Anonymkode: b1c73...5ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hm, jeg leste litt nå. Jeg har jo en veldig vanskelig oppvekst med kjefting, smelling, rus, vold, flytting og bare fullstendig kaos fra ende til annen... og jeg kan sammenligne de følelsene jeg får når jeg er forelsket med de følelsene jeg fikk som barn. F.eks så fikk jeg panikk angst hvis han f.eks var ute og drakk, ikke kom hjem og ikke tok telefonen, på akkurat samme måte som når mamma gjorde dette. Det er jo ikke en følelse man skal ha og det er forferdelig vondt, men på en helt forskrudd måte er det det som får meg til å føle meg levende og hjemme og normal... idk... jeg er fucka uansett. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Anbefaler deg å se denne serien...kanskje du kjenner deg igjen? https://www.netflix.com/search?q=maid&jbv=81166770

Anonymkode: b6767...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis det er en bad boy du vil ha, så bør du jo søke det. Men du må ikke tro at du får noe annet enn utrygghet og usikkerhet, og en relasjon som ikke varer, med å gå for nøyaktig det samme hver gang. 

Men tro meg, det blir man dritt lei av. Jeg var som deg, gikk etter bad boysa. Ble litt lei etter andre sykehusinnleggelse pga en som liksom skulle være glad i meg..! Og ikke minst alle de gangene jeg måtte hente han, fordi han hadde sloss på byen igjen..... 🤦🏼‍♀️

Nå er jeg samboer med en som kanskje ser litt badboy ut, men han er så langt i fra det som man kommer. Det er ikke det samme som at han er kjedelig, "for snill", eller en push over. Han lar seg virkelig ikke pille på nesen om det er noe, men han lar seg også svært sjeldent hisse opp. 

Jeg syns du skal kjenne godt etter, og dersom du kommer frem til at han ikke blir mandig nok for deg og for kjedelig, så lar du han gå, slik at han kan finne en han passer bedre med. 

Anonymkode: b1c73...5ca

At han ser ut som en badboy holder for meg. Drømmen er jo å finne en snill kjekkas og jeg kjenner flere av den typen, men de har vært opptatte siden tidenes morgen, så at det finnes noe igjen av dem som passer til min alder tviler jeg på, da må jeg kanskje kapre en 17 åring som ser ut til å bli både kjekk og snill..... 🙃

Finner jeg en snill kjekk mann som er singel så blir jeg skeptisk... tenker: psykopat. 

Det er ikke lett. - ts. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At han ser ut som en badboy holder for meg. Drømmen er jo å finne en snill kjekkas og jeg kjenner flere av den typen, men de har vært opptatte siden tidenes morgen, så at det finnes noe igjen av dem som passer til min alder tviler jeg på.... 

Anonymkode: ec17b...1bf

Kanskje date utenfor andedammen/bygda om alle snille attraktive menn er gift....

Anonymkode: df6ef...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje date utenfor andedammen/bygda om alle snille attraktive menn er gift....

Anonymkode: df6ef...a5b

Jeg bor midt i Oslo sentrum gitt. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bor midt i Oslo sentrum gitt. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Og i Oslo by kjenner du alle, og finner ingen, for alle de gode er tatt. Ser den...

Anonymkode: df6ef...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og i Oslo by kjenner du alle, og finner ingen, for alle de gode er tatt. Ser den...

Anonymkode: df6ef...a5b

Det er helt umulig å bli kjent med alle i hele Oslo. Jeg får kun blitt kjent med venner av venner, kollegaer (som egt bare er eldre damer) og tinder folk. Disse fantastiske mennene trenger ikke tinder for det første, også tror jeg heller ikke at jeg hadde blitt valgt av dem heller... jeg har møtt venners venner i alle år, tror jeg har møtt de aller fleste venner av venner nå, finnes ikke en dritt blant dem ihvertfall. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er helt umulig å bli kjent med alle i hele Oslo. Jeg får kun blitt kjent med venner av venner, kollegaer (som egt bare er eldre damer) og tinder folk. Disse fantastiske mennene trenger ikke tinder for det første, også tror jeg heller ikke at jeg hadde blitt valgt av dem heller... jeg har møtt venners venner i alle år, tror jeg har møtt de aller fleste venner av venner nå, finnes ikke en dritt blant dem ihvertfall. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Så du gjør ingenting for å utvide kretsen din utover vemner og bekjente, ikke så mye som en ny hobby, men klager på at alle de bra er tatt. Som sagt: andedam. 

Anonymkode: df6ef...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...