Gå til innhold

Er det noe vits å fortsette å møte han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I can't 😅

Jeg tror denne brukeren er over 80.

Anonymkode: 9ea69...8b3

Er det mulig? Du blander korta og skylder på andre . Whatever!! 🙄 Jeg svarte på koden til HI ,ingenting ellers.  Nummeret står der  ifht brukerkode.  At du og henne hetser andre brukere er helt bak mål . Men dere virker ikke som de skarpeste kniven I skuffen noen av dere . God kveld! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Der taes feil opp fordi du svarer på ting som ikke gjelder. Du misforstår og leser alt feil. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Jeg er ferdig her.  Gidder ikke!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Er det mulig? Du blander korta og skylder på andre . Whatever!! 🙄 Jeg svarte på koden til HI ,ingenting ellers.  Nummeret står der  ifht brukerkode.  At du og henne hetser andre brukere er helt bak mål . Men dere virker ikke som de skarpeste kniven I skuffen noen av dere . God kveld! 

Det handler jo ikke om hva slags brukere du svarer ? Hun sa bare basicly: Jeg er ikke ts, men jeg svarer for henne, at du bare kan lese HI så får du svar.  Selvom du siterte meg (Ts) så har andre også lov til å svare på det. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det handler jo ikke om hva slags brukere du svarer ? Hun sa bare basicly: Jeg er ikke ts, men jeg svarer for henne, at du bare kan lese HI så får du svar.  Selvom du siterte meg (Ts) så har andre også lov til å svare på det. 

Anonymkode: ec17b...1bf

What ?? Hun skrev : Jeg er ikke TS - les tråden!! Som tilsvar til mitt  tilsvar som var til deg !! Og i etterkant spør dere om jeg er høy på noe / er over 80 ?? Ja ,- I can't fix stupid!  Men brukerkoder leser jeg 😎

Hvilken relevans hadde mitt tilsvar til deg på hennes post ?? Hun som blander seg inn der . Jeg svarte TS,- ikke henne ! 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (3 minutter siden):

What ?? Hun skrev : Jeg er ikke TS - les tråden!! Som tilsvar til mitt  tilsvar som var til deg !! Og i etterkant spør dere om jeg er høy på noe / er over 80 ?? Ja ,- I can't fix stupid!  Men brukerkoder leser jeg 😎

Jeg gir opp ass.

TS, jeg håper alt ordner seg med han fyren. God kveld :)

Anonymkode: 9ea69...8b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (6 minutter siden):

What ?? Hun skrev : Jeg er ikke TS - les tråden!! Som tilsvar til mitt  tilsvar som var til deg !! Og i etterkant spør dere om jeg er høy på noe / er over 80 ?? Ja ,- I can't fix stupid!  Men brukerkoder leser jeg 😎

Hvilken relevans hadde mitt tilsvar til deg på hennes post ?? Hun som blander seg inn der . Jeg svarte TS,- ikke henne ! 

Herregud.... jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herregud.... jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Takk det samme.  Jeg svarte deg direkte. 3.person blandet seg inn og sa hun ikke var TS. Hvilket ingen sa hun var 🤪  Har dobbeltsjekket at jeg ikke har svart 2 forskjellige brukere som én.  Kun hun som rører i gryta.  

Greit hun er uenig i mine spørsmål...men det går ann å snakke til folk på en ordentlig måte dersom misforståelser oppstår.  Dere feilet begge to. Derav svar på tiltale. 

Makan ! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg opplevde det! 

Altså... Jeg hadde hatt så utrolig mye dårlige erfaringer med menn som virkelig skuffet, og flere dårlige forhold på rad, at jeg ville ha en " good guy", eller ingen guy. 

Jeg valgte å gå på date med en jeg fant super snill og veldig sånn uskyldig, sjarmerende ja, men overhode ikke en jeg ville valgt før. For du SÅ han var snill. Rolig og avbalansert var han. Jeg var ikke spesielt tiltrukket utseendemessig ( ut fra bilde) men heller ikke frastøtt. Han var søt, men ikke digg ( om du skjønner) 

 

Vi prata enormt lenge før vi traff hverandre fordi vi bodde på hver vår kant av landet, ( altså enormt mye). Vi snakker hver eneste dag i mange timer. 

Da jeg traff han første gang føltes det som vi hadde kjent hverandre lenge! Jeg syns kanskje han var enda penere O virkeligheten enn på bilde, men fremdeles ikke sånn jeg ville bli mo i knærne av.. han var liksom pen, og så som sagt veldig snill ut. 

Vi er gift idag!  Nå ble jeg aldri stormende forelsket, men fikk en enorm dyp kjærlighet til han. Absolutt ikke frastøtt, men altså ingen kribling. 

Aldri angret! Endelig en mann man kan stole på!! En skikkelig en! Og ja.. pga jeg ikke var stormende forelsket så turte jeg virkelig være meg selv med han og dermed fikk vi et veldig bra sexliv! Åpent og ærlig og veldig veldig variert sexliv. Så det går an! 

Du får se an utover! Man blir jo ikke sammen med en gang, man dater jo lenge først, og det er jo sånn man finner ut :)

Jeg lærte en gang:

" Det viktige er ikke å finne den du vil gå til sengs med. Det viktige er å finne den du vil stå opp med" 

Anonymkode: 1949d...73e

Hmm. Ja... jeg bare et litt "junky" på den greia med sommerfugler i magen og sånn følelse av at jeg skal dø når han sender en melding. Jeg blir litt lei meg av tanken på å aldri kunne oppleve det igjen... men samtidig så vet jeg at sånne følelser ender med tragedie og depresjon.

Leste et sitat her om dagen om at det er ikke han som får jeg til å dempe lyset og som får deg til å tenke gjennom hvert ord du sier som er den rette. Og det er sikkert sant, men den følelsen får meg til å føle meg veldig levende. 

Mange sier også at stormforelskelse går over, men for meg varte en stormforelskelse i 7 år ihvertfall. Var samboer i 3 av årene men var fortsatt helt gal etter å komme meg hjem etter jobb og gråt som en gal om han skulle bort en måned og ble veldig ifra meg og når han kom hjem igjen da så var det veldig overveldende med følelser, brant på en god måte i hele kroppen når han kyssa meg osv... jeg føler meg litt zombie uten den greia der. Men syns alt dette kjærlighets greiene er helt håpløst. Ikke sikkert jeg møter noen, noen gang igjen som vil gi meg de sterke følelsene igjen uansett.

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hmm. Ja... jeg bare et litt "junky" på den greia med sommerfugler i magen og sånn følelse av at jeg skal dø når han sender en melding. Jeg blir litt lei meg av tanken på å aldri kunne oppleve det igjen... men samtidig så vet jeg at sånne følelser ender med tragedie og depresjon.

Leste et sitat her om dagen om at det er ikke han som får jeg til å dempe lyset og som får deg til å tenke gjennom hvert ord du sier som er den rette. Og det er sikkert sant, men den følelsen får meg til å føle meg veldig levende. 

Mange sier også at stormforelskelse går over, men for meg varte en stormforelskelse i 7 år ihvertfall. Var samboer i 3 av årene men var fortsatt helt gal etter å komme meg hjem etter jobb og gråt som en gal om han skulle bort en måned og ble veldig ifra meg og når han kom hjem igjen da så var det veldig overveldende med følelser, brant på en god måte i hele kroppen når han kyssa meg osv... jeg føler meg litt zombie uten den greia der. Men syns alt dette kjærlighets greiene er helt håpløst. Ikke sikkert jeg møter noen, noen gang igjen som vil gi meg de sterke følelsene igjen uansett.

Anonymkode: ec17b...1bf

Hva om du finner en mellomting? Ikke en som gjør deg gal men heller ikke en du er bare bittelitt tiltrukket av. 

Anonymkode: df6ef...a5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva om du finner en mellomting? Ikke en som gjør deg gal men heller ikke en du er bare bittelitt tiltrukket av. 

Anonymkode: df6ef...a5b

Jeg finner ikke noen ting. Han her er den første som har vekket noe interesse egentlig siden eksen som er 5 år siden. Hvor lenge skal jeg gå å vente på at jeg finner noe bedre hvis det er sjans for at det her kan bygge seg opp. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (13 minutter siden):

Takk det samme.  Jeg svarte deg direkte. 3.person blandet seg inn og sa hun ikke var TS. Hvilket ingen sa hun var 🤪  Har dobbeltsjekket at jeg ikke har svart 2 forskjellige brukere som én.  Kun hun som rører i gryta.  

Greit hun er uenig i mine spørsmål...men det går ann å snakke til folk på en ordentlig måte dersom misforståelser oppstår.  Dere feilet begge to. Derav svar på tiltale. 

Makan ! 

 

Jeg skjønner ikke en dritt av hva du snakker om. Det er ingen som har utlevert seg for å være meg eller hva enn du snakker om. Det er ingen som rører i noe gryte, hun ble bare like oppgitt som meg over at du ikke forstod noen ting av det jeg sa og ikke gadd å lese HI på nytt. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg finner ikke noen ting. Han her er den første som har vekket noe interesse egentlig siden eksen som er 5 år siden. Hvor lenge skal jeg gå å vente på at jeg finner noe bedre hvis det er sjans for at det her kan bygge seg opp. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Vekker han noen interesse da? Du beskriver det som ok fyllasex. At han vasker seg og har ok størrelse kuk. Bryr du deg om ham? 

Anonymkode: df6ef...a5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm. Ja... jeg bare et litt "junky" på den greia med sommerfugler i magen og sånn følelse av at jeg skal dø når han sender en melding. Jeg blir litt lei meg av tanken på å aldri kunne oppleve det igjen... men samtidig så vet jeg at sånne følelser ender med tragedie og depresjon.

Leste et sitat her om dagen om at det er ikke han som får jeg til å dempe lyset og som får deg til å tenke gjennom hvert ord du sier som er den rette. Og det er sikkert sant, men den følelsen får meg til å føle meg veldig levende. 

Mange sier også at stormforelskelse går over, men for meg varte en stormforelskelse i 7 år ihvertfall. Var samboer i 3 av årene men var fortsatt helt gal etter å komme meg hjem etter jobb og gråt som en gal om han skulle bort en måned og ble veldig ifra meg og når han kom hjem igjen da så var det veldig overveldende med følelser, brant på en god måte i hele kroppen når han kyssa meg osv... jeg føler meg litt zombie uten den greia der. Men syns alt dette kjærlighets greiene er helt håpløst. Ikke sikkert jeg møter noen, noen gang igjen som vil gi meg de sterke følelsene igjen uansett.

Anonymkode: ec17b...1bf

Jeg har veldig lyst til å si at du bør bare begrave håpet med Mr. normal med en gang, gitt at du har opplevd intens kjærlighet tidligere og vet at det er en veldig god oppskrift på ha en meningsfullt samhold.

Samtidig kan jeg ikke utelukke muligheten for at du kan kanskje oppleve noe fint som varer med Mr. Normal. Det vil ikke være den samme, men det vil heller ikke nødvendigvis være noe dårligere.

For en gang skyld opplever jeg litt håpløshet, samme som deg når jeg prøver å komme med en fornuftig råd.

Det nærmeste jeg klarer å formulere er at ærlighet er alltid veien og gå, og hvis dere velger å dyppe tærne i den romantiske dammen, må du være direkte med han så tidlig som det tillater, slik at han kan justere sine forventningene og tempoet underveis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vekker han noen interesse da? Du beskriver det som ok fyllasex. At han vasker seg og har ok størrelse kuk. Bryr du deg om ham? 

Anonymkode: df6ef...a5b

Ja han gjør jo det fordi vi har mye til felles. Jeg ville aldri giddet å skrive en sånn her tråd om en mann jeg var helt care til. Det var veldig hyggelig å holdt på å si "spoone" med han også, og det er sykt sjeldent jeg vil det med noen tross at jeg har hatt sex med dem. Typisk noe night stand jeg ikke er interessert i er sex og 0 kos, for det er bare ekkelt med en jeg ikke liker, men var ganske greit med han her. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (4 minutter siden):

Jeg har veldig lyst til å si at du bør bare begrave håpet med Mr. normal med en gang, gitt at du har opplevd intens kjærlighet tidligere og vet at det er en veldig god oppskrift på ha en meningsfullt samhold.

Samtidig kan jeg ikke utelukke muligheten for at du kan kanskje oppleve noe fint som varer med Mr. Normal. Det vil ikke være den samme, men det vil heller ikke nødvendigvis være noe dårligere.

For en gang skyld opplever jeg litt håpløshet, samme som deg når jeg prøver å komme med en fornuftig råd.

Det nærmeste jeg klarer å formulere er at ærlighet er alltid veien og gå, og hvis dere velger å dyppe tærne i den romantiske dammen, må du være direkte med han så tidlig som det tillater, slik at han kan justere sine forventningene og tempoet underveis. 

Ja men den intense kjærligheten var også med en forferdelig mann som ikke behandlet meg bra og gjorde meg psykisk syk til slutt. Så jeg har ikke noe god oppskrift på noe som helst. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja men den intense kjærligheten var også med en forferdelig mann som ikke behandlet meg bra og gjorde meg psykisk syk til slutt. Så jeg har ikke noe god oppskrift på noe som helst. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Leit å høre. Ironisk nok virker det som følelser i sving med sterke reaksjoner som er "oppskriften" til intens kjærlighet, men heldigvis er ikke det eksklusivt.

Hva tenker du om denne potensielle nye kjærligheten da? Spesifikt hva tanker får du når jeg stiller deg spørsmålet om du respekterer han basert på det du vet om han så langt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner ikke en dritt av hva du snakker om. Det er ingen som har utlevert seg for å være meg eller hva enn du snakker om. Det er ingen som rører i noe gryte, hun ble bare like oppgitt som meg over at du ikke forstod noen ting av det jeg sa og ikke gadd å lese HI på nytt. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Har ikke sagt hun utgav seg for deg. Men det var hun som sa hun ikke var deg .Hvilket jeg ikke hadde sagt heller,da det var hun som blandet seg inn i et tilsvar jeg gav til deg direkte. 

Jeg stilte spørsmål rundt ting jeg ikke forsto. Det ble møtt med hån før hun blandet seg. 

Men glem det. Vi er ikke på nett tydeligvis.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (Akkurat nå):

Leit å høre. Ironisk nok virker det som følelser i sving med sterke reaksjoner som er "oppskriften" til intens kjærlighet, men heldigvis er ikke det eksklusivt.

Hva tenker du om denne potensielle nye kjærligheten da? Spesifikt hva tanker får du når jeg stiller deg spørsmålet om du respekterer han basert på det du vet om han så langt?

 

På grunnlag av alt jeg vet om han er han perfekt for meg. Men så er det de sommerfuglene som mangler, men det er allikevel litt spennende. Jeg bryr meg jo ikke om hvordan personen ser ut så lenge det er følelser nok i bildet, for da blir dem jo automatisk verdens kjekkeste, men nå så er han ikke "verdens peneste" i mine øyne, men han er jo ikke stygg. Han er søt og sjarmerende. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Har ikke sagt hun utgav seg for deg. Men det var hun som sa hun ikke var deg .Hvilket jeg ikke hadde sagt heller,da det var hun som blandet seg inn i et tilsvar jeg gav til deg direkte. 

Jeg stilte spørsmål rundt ting jeg ikke forsto. Det ble møtt med hån før hun blandet seg. 

Men glem det. Vi er ikke på nett tydeligvis.  

Herregud hun sa jo bare ifra at hun ikke var ts for at du ikke skulle blande. Mange leser ikke anonymkodene, hun sa det ikke fordi hun trodde at du trodde det var ts som svarte. Det var bare som info fordi det hun skrev kunne blitt tolket som om det var jeg (ts) som svarte deg .

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fra «haugevis» av høye mørke menn i min studentfase, alle med jobb i finans/olje- dress på jobb og fine sko osv, til en staut bonde en del eldre enn meg. Han er verken spesielt høy eller går i dress, men dæven jeg ble etter hvert forelska, og vi passer så godt sammen. Soulmates.

Så ja, TS, det kan gå! (Vi er nå gift og har 2 barn). 

Anonymkode: 814c4...ca3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...