Gå til innhold

Er det noe vits å fortsette å møte han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du gjør ingenting for å utvide kretsen din utover vemner og bekjente, ikke så mye som en ny hobby, men klager på at alle de bra er tatt. Som sagt: andedam. 

Anonymkode: df6ef...a5b

Hvis jeg skal finne menn etter min smak må jeg fake en hobby, og det blir bare kleint. Jeg finner ikke drømme mannen på riding eller poledance liksom. Da må jeg dra på cross, kampsport eller et eller annet jeg ikke har så veldig lyst til akkurat og det blir gjennomskuet. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvis jeg skal finne menn etter min smak må jeg fake en hobby, og det blir bare kleint. Jeg finner ikke drømme mannen på riding eller poledance liksom. Da må jeg dra på cross, kampsport eller et eller annet jeg ikke har så veldig lyst til akkurat og det blir gjennomskuet. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Tenner du kun på menn som gjør kampsport? Eller hva mener du?...

Anonymkode: df6ef...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenner du kun på menn som gjør kampsport? Eller hva mener du?...

Anonymkode: df6ef...a5b

Herremin hatt.... det sies at jeg må finne meg en ny hobby for å finne meg en mann. Mine hobbyer er ikke forenlig med å finne en mann. Jeg finner ikke en mann i en stall, på et poledance studio, på shopping eller på sminkekurs liksom. Da måtte jeg funnet meg en maskulin hobby, og det hadde blitt fake. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hm, jeg leste litt nå. Jeg har jo en veldig vanskelig oppvekst med kjefting, smelling, rus, vold, flytting og bare fullstendig kaos fra ende til annen... og jeg kan sammenligne de følelsene jeg får når jeg er forelsket med de følelsene jeg fikk som barn. F.eks så fikk jeg panikk angst hvis han f.eks var ute og drakk, ikke kom hjem og ikke tok telefonen, på akkurat samme måte som når mamma gjorde dette. Det er jo ikke en følelse man skal ha og det er forferdelig vondt, men på en helt forskrudd måte er det det som får meg til å føle meg levende og hjemme og normal... idk... jeg er fucka uansett. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Det er vondt ja! Har du snakket med noen om barndommen din? Kanskje det hadde vært bra å jobbe litt med det her. Om det er slik kropp og hode tror at kjærlighet skal være, det høres jo veldig slitsomt ut og har vel ikke funka så bra for deg tidligere? Ikke lett dette her, håper du finner ut av hva du vil med han her fyren :) 

Anonymkode: 7a760...5d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er vondt ja! Har du snakket med noen om barndommen din? Kanskje det hadde vært bra å jobbe litt med det her. Om det er slik kropp og hode tror at kjærlighet skal være, det høres jo veldig slitsomt ut og har vel ikke funka så bra for deg tidligere? Ikke lett dette her, håper du finner ut av hva du vil med han her fyren :) 

Anonymkode: 7a760...5d3

Ja det har jeg så klart. Har jo hatt psykolog tilbud siden jeg var et lite barn. Og jeg går på dps nå å, men jeg er vel bare den jeg er I guess. Tror ikke jeg kan forandres, da ville det vel ha fungert hittil. Vært hos mange forskjellige. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Herremin hatt.... det sies at jeg må finne meg en ny hobby for å finne meg en mann. Mine hobbyer er ikke forenlig med å finne en mann. Jeg finner ikke en mann i en stall, på et poledance studio, på shopping eller på sminkekurs liksom. Da måtte jeg funnet meg en maskulin hobby, og det hadde blitt fake. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Sa ikke at du måtte finne en "maskulin" hobby 😅. Bare en ny, gøy hobby. Mange møtes jo på pardanskurs, på festival etc. Eller man kan gå ut et nytt utested, kino etc.og møte folk. Skulle tro du bodde på et veldig, veldig lite sted, så vanskelig det er for deg å møte menn 😃 Det kan du jo uansett gjøre om du vil prøve med denne mannen. Begynne på noe hobby sammen og bli kjent. 

Anonymkode: df6ef...a5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sa ikke at du måtte finne en "maskulin" hobby 😅. Bare en ny, gøy hobby. Mange møtes jo på pardanskurs, på festival etc. Eller man kan gå ut et nytt utested, kino etc.og møte folk. Skulle tro du bodde på et veldig, veldig lite sted, så vanskelig det er for deg å møte menn 😃 Det kan du jo uansett gjøre om du vil prøve med denne mannen. Begynne på noe hobby sammen og bli kjent. 

Anonymkode: df6ef...a5b

Du tror man blir kjent med folk på kino 😂😂😂

også tror du at jeg ikke drar på nye utesteder og fastivaler 😂 hvem gjør ikke det liksom ? 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ legget til at festivaler og utesteder er jo ikke akkurat stedet for å finne seg en mann da. Drita fulle menn som kun er ute etter å få dyppa kjøttet hvis de prøver seg. Det er ingen som for real sjekker opp folk på fylla....  - ts 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja det har jeg så klart. Har jo hatt psykolog tilbud siden jeg var et lite barn. Og jeg går på dps nå å, men jeg er vel bare den jeg er I guess. Tror ikke jeg kan forandres, da ville det vel ha fungert hittil. Vært hos mange forskjellige. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Ingen selvfølge det, mange som aldri engang forsøker å rydde opp i bagasjen. Men bra du har fått det da, selv om det ikke er noen enkel fix på sånt (I know!).

Hva tenker du nå da, skal du treffe han igjen?

Anonymkode: 7a760...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen selvfølge det, mange som aldri engang forsøker å rydde opp i bagasjen. Men bra du har fått det da, selv om det ikke er noen enkel fix på sånt (I know!).

Hva tenker du nå da, skal du treffe han igjen?

Anonymkode: 7a760...5d3

Jaja, skal det. Men får være ærlig om han spør... vi matchet jo på tinder og der sa jeg jo når han spurte hva jeg var ute etter, at jeg ikke direkte ser etter noe, at jeg ikke tar tinder så seriøst, men får bare se... så jeg har jo på en måte sagt det, men sånt er lett å overse kanskje... 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du tror man blir kjent med folk på kino 😂😂😂

også tror du at jeg ikke drar på nye utesteder og fastivaler 😂 hvem gjør ikke det liksom ? 

Anonymkode: ec17b...1bf

Man kan bli dypt kjent med folk over alt. Jeg kjenner folk som er blitt gift med en de møtte på dansekurs, pakkereiser, som frivillig på festivaler og i "umaskuline" hobbier. Du vet hva du selv gjør, er du som påstår at det er umulig å møte ok menn 😄

Anonymkode: df6ef...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

^ legget til at festivaler og utesteder er jo ikke akkurat stedet for å finne seg en mann da. Drita fulle menn som kun er ute etter å få dyppa kjøttet hvis de prøver seg. Det er ingen som for real sjekker opp folk på fylla....  - ts 

Anonymkode: ec17b...1bf

På spillfestivalen i min by i fjor ble det minst 2 samboerskap blant oss frivillige (som alle var edru). Få drita folk på festivaler egentlig, folk er jo der for det festivalen gjelder. Kanskje unntatt noen musikkfestivaler, men der er folk i veldig godt humør som regel. 

Anonymkode: df6ef...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jaja, skal det. Men får være ærlig om han spør... vi matchet jo på tinder og der sa jeg jo når han spurte hva jeg var ute etter, at jeg ikke direkte ser etter noe, at jeg ikke tar tinder så seriøst, men får bare se... så jeg har jo på en måte sagt det, men sånt er lett å overse kanskje... 

Anonymkode: ec17b...1bf

Ikke bland Tinder inn i dette. Du matchet med ham fordi du kjente ham fra før, og ikke fordi det var Tinder, og underforstått pulings du var ute etter.  Du vil ha kjæreste,  men overtenker så til de grader, og problematiserer rundt de utroligste ting, etter å ha møtt fyren én gang i fylla. Fortsett å møtes, edru fortrinnsvis, og kjenn hvor det går. 

Anonymkode: 9b1aa...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ikke bland Tinder inn i dette. Du matchet med ham fordi du kjente ham fra før, og ikke fordi det var Tinder, og underforstått pulings du var ute etter.  Du vil ha kjæreste,  men overtenker så til de grader, og problematiserer rundt de utroligste ting, etter å ha møtt fyren én gang i fylla. Fortsett å møtes, edru fortrinnsvis, og kjenn hvor det går. 

Anonymkode: 9b1aa...987

Ikke bland inn tinder hva mener du? 

Nei jeg må ikke ha kjæreste. Og han virker alerede til å ha veldig høye forventninger. Det et jo derfor jeg reagerer som jeg gjør her. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Man kan bli dypt kjent med folk over alt. Jeg kjenner folk som er blitt gift med en de møtte på dansekurs, pakkereiser, som frivillig på festivaler og i "umaskuline" hobbier. Du vet hva du selv gjør, er du som påstår at det er umulig å møte ok menn 😄

Anonymkode: df6ef...a5b

Ok men jeg er en sosial introvært og det er 0 sjanse for at jeg blir kjent med en mann på kino ihvertfall 😂 hadde vært helt sykt.... dansekurs kan man bare glemme for min del. Jeg har aldri møtt en interessant nok man på noen av festivalene jeg har vært på. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som en fitte nå, og jeg har aldri gjort noe lignende... men jeg tror denne fyren kunne blitt sammen med meg idag om jeg ville. Jeg er ganske sikker, han er helt på kne liksom.. 

Jeg matchet også med en annen fyr på tinder jeg virkelig må møte for han virker som akkurat sånn type for meg.. jeg skal møte han på tirsdag. 

Jeg har jo ikke lovet noe eksklusivt med han første, men fra bunnen av mitt hjerte mener jeg at man ikke skal date to stk samtidig, at det er skikkelig kjipt gjort. Og ganske ekkelt spesielt hvis man er intim med begge. Noe jeg er nødt til å være for å finne ordentlig ut av ting. 

Hva søren gjør jeg egentlig hvis jeg liker den nye fyren også? Jeg MÅ møte han. Vil ikke gi slipp på han første heller.... Han må være den nydeligste sjelen jeg noen gang har møtt. Men kjenner enda ikke nok, selvom jeg har hvert med han i noen dager nå. 

Bør jeg ha dårlig samvittighet? (Jeg kan ikke fortelle noen av dem om hverandre isåfall). Er egentlig litt fra meg.. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogsalv
Hippogriff skrev (På 12.10.2021 den 23.54):

Litt i tvil her altså. På den ene siden har du kanskje godt av å oppleve den «bedre» utgaven av forhold, der man opplever ro og trygghet heller enn spenning og usikkerhet. På den annen side er det aldri greit å la noen leve som et egentlig uønsket andrevalg. Uansett hva du velger så tenker jeg det er viktig at du er åpen og ærlig med ham slik at han vet hva han har å forholde seg til.

Ja, veldig enig. Dette syns jeg også er det aller viktigste. Han må vite nøyaktig hvor han har deg. Ellers er dette nokså problematisk. 

Men altså. Skogsalv, du er en av de aller klokeste og nydeligste brukerne her inne, men i denne tråden har du rotet litt altså. Ikke noe galt i det altså, men jeg tror ikke det var vondt ment fra verken ts eller hun som forsøkte å bistå. 

Takk for det. Føler på det samme . Tror jeg ikke har klart å forstå HI rett. Muligens også tilleggsinfo gitt til andres tilsvar jeg ikke fikk med meg. Mente hvertfall ikke å starte en krangel. Jeg reagerer av og til for direkte på uklarheter.  Jobber med saken , da jeg faktisk blir litt lei meg av misforståelser og harde ord jeg får eller gir,når intensjonen i utgangspunktet var god. Må bli litt mykere i kantene selv ,forstår jeg og tone ned bastantheten min. 

 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2021 den 19.16):

Jeg er ikke fullstendig utiltrukket. Han var veldig flink til å kysse f.eks og lukter sykt digg, er renslig (dom mange ikke er 🤮) og hadde greit nok "utstyr". Det var generell fyllesyk ellers så jeg vet ikke. Men jeg er ikke 100% utiltrukket, da hadde dette ikke vært et tema, men foreløpig er det ikke nok til et forhold og derfor lurer jeg på om det KAN bygge seg opp

Anonymkode: ec17b...1bf

Ja, det kan bygge seg opp, er mulighet for at du faller pladask for han. Skjedd med folk før...skjedde med min søster. De er sammen 3 år nå og hun aldri vært mer forelsket i en mann før. Og han var liksom typen hun aldri hatt gått for i utgangspunktet. Hun har jo hjerter i blikket bare hun snakker om han. 

Synes du skal ta det sakte, møtes litt, fine på ting, om det så om noen mnd ikke skjer noe og du ikke vil så si ifra til han.

Anonymkode: e8af8...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ja, det kan bygge seg opp, er mulighet for at du faller pladask for han. Skjedd med folk før...skjedde med min søster. De er sammen 3 år nå og hun aldri vært mer forelsket i en mann før. Og han var liksom typen hun aldri hatt gått for i utgangspunktet. Hun har jo hjerter i blikket bare hun snakker om han. 

Synes du skal ta det sakte, møtes litt, fine på ting, om det så om noen mnd ikke skjer noe og du ikke vil så si ifra til han.

Anonymkode: e8af8...8f6

Han gir så mange fine komplimenter og klemmer og kysser og sånt på meg hele tiden og er kjempe søt. Han har sa også "er lov å si ifra hvis jeg blir for mye altså". Han mener virkelig ikke en eneste negativ ting om meg. Virker som han syns jeg bare er 10 av 10. Og sånn type oppmerksomhet pleier jeg å falle for... ikke gjort det enda... altså det er hyggelig og koslig og alt sånt og jeg er jo tiltrukket på en måte, men jeg kjenner 0 kribling eller spenning... men kan være fordi han bare er veldig veldig bra fyr, og jeg merker det så godt at jeg ikke finnes utrygg på han... for det er vel kanskje litt det sånn kribling og sånt kommer av? Av man er litt usikker på personen.. det er umulig å være usikker med han her. Jeg har tilogmed turt å bæsje på do uten å bli kjempe stressa 😅 det er ikke normalt! 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...