Gå til innhold

Er det noe vits å fortsette å møte han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Å bli forelsket er noe annet enn fysisk attraksjon. Er man i utgangspunktet ikke tiltrukket så vil man lett miste lysten når forelskelsen har lagt seg. 

Igjen - jeg er uenig. Har opplevd dette før. At forelskelsen kan legge seg er jo en mulighet i alle forhold da? Det finnes jo ingen garanti på at noen forhold vil vare.

Anonymkode: 9ea69...8b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Noen dager siden hva ?  Det første møtets sødme( for år siden) eller hook up i forrige uke ? 😅

Det er selvfølgelig ikke bare et par dager siden det var år 2006 nei. Så det tror jeg du klarer å regne på selv 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja men jeg har bare vært med han en gang. Jeg går jo selvfølgelig ikke inn i et forhold med han om ikke jeg blir forelska, men jeg spør bare om det er noe vits å forsette. Er det noe sjans for at jeg faller for han. Om noen andre har noe erfaringer med det. 

Jeg er ikke en person som må ha noen, jeg kan fint være singel for resten av livet jeg, men han virker som et catch og det er bare det... er redd jeg kommer til å angre å. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Etter å ha lest at du har ligget med han, og hva jeg klarer å lese mellom linjene, tenker jeg at utgangspunktet for dere to er veldig lunken, på kanten til kjedelig.

 "Jeg kan fint være singel i resten av livet." Ergo: Ingen bombe om det blir han eller forever alone. Tenk å høre den på bryllupsnatten da.... 🎉

Men som jeg sa, det kan bli en morsom historie å fortelle barnebarna. 

Det er vanskelig å si noe videre uten å spekulere. Du er erfaren og voksen nok til å vite at attraksjon tar flere former over tid. Som allerede nevnt, første blikk opplevelser varer like lenge som fenomenet tilsier. Etterpå må noe mer grunnleggene former for attraksjon ta over.  Det kan virke, men stopp hvis den ikke gjør.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er selvfølgelig ikke bare et par dager siden det var år 2006 nei. Så det tror jeg du klarer å regne på selv 

Anonymkode: ec17b...1bf

Ikke den du siterer men aha(!), så det er ikke nylig du har møtt ham? Da forsto jeg HI riktig allikevel. Da gjelder første kommentar jeg skrev. Du har jo ikke møtt ham på 15 år. Folk forandrer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men liksom... selv om han fremstår rolig og snill så betyr ikke nødvendigvis det at han er en push-over eller altfor tam. 

Anonymkode: 7a760...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er selvfølgelig ikke bare et par dager siden det var år 2006 nei. Så det tror jeg du klarer å regne på selv 

Anonymkode: ec17b...1bf

Da har mye skjedd imellom 🙂 så klart. 

Hvorfor tok det ham så lang tid for å tenne flammen på nytt ? Regner med dere har vært venner lenge på sosiale medier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Men så er det sånn at jeg er kjempe redd for å såre han da. Han har en bakgrunn som kanskje gjør han litt sårbar for sånne ting, jeg vet ikke... kan hende jeg tar feil og at han tåler sånne ting veldig bra. Men bør jeg si til han at jeg kan date han men at det foreløpig er useriøst fra min side og at han ikke må ha forhåpninger ? Eller dreper det hele greia...

Anonymkode: ec17b...1bf

Begynne med noen med å si at det er useriøst fordi du er usikker som en 14 åring er helt på trynet :) Da burde du heller bare la være. Han er snill og god, men du du liker "bad boys". Og det har jo tydeligvis fungert godt ?  Det dreper hele greien ja, hadde aldri involvert meg med en dame som startet med å si noe slikt. Et forhold er å ta og gi, tilpasse seg hverandre og kjærligheten kan komme om man har kjemi ellers og klaffer. Er ikke kjemien der? Dropp det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (6 minutter siden):

Da har mye skjedd imellom 🙂 så klart. 

Hvorfor tok det ham så lang tid for å tenne flammen på nytt ? Regner med dere har vært venner lenge på sosiale medier? 

Nei nå misforstår du veldig her. Orker ikke forklare mer jeg. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (2 minutter siden):

Begynne med noen med å si at det er useriøst fordi du er usikker som en 14 åring er helt på trynet :) Da burde du heller bare la være. Han er snill og god, men du du liker "bad boys". Og det har jo tydeligvis fungert godt ?  Det dreper hele greien ja, hadde aldri involvert meg med en dame som startet med å si noe slikt. Et forhold er å ta og gi, tilpasse seg hverandre og kjærligheten kan komme om man har kjemi ellers og klaffer. Er ikke kjemien der? Dropp det.

Nei badboys har tydeligvis ikke fungert godt. Som jeg sa så ender det alltid dårlig med dem. Er jo kjemi der.... 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (22 minutter siden):

Ikke den du siterer men aha(!), så det er ikke nylig du har møtt ham? Da forsto jeg HI riktig allikevel. Da gjelder første kommentar jeg skrev. Du har jo ikke møtt ham på 15 år. Folk forandrer seg. 

Neineinei glem nå at jeg kjente han for 15 år siden, var helt unødvendig å ha med. Vi var små barn.... jeg bare nevnte det. 

Ja jeg har nylig møtt han for første gang på 15 år. Men de 15 årne.... bare glem det. Jeg var ikke forelska i han son 10 åring. Hadde ikke noe greie med han. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei nå misforstår du veldig her. Orker ikke forklare mer jeg. 

Anonymkode: ec17b...1bf

Av og til er minnet og kjærligheten som var,mer verdt å bevare enn å legge til mer. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (Akkurat nå):

Av og til er minnet og kjærligheten som var,mer verdt å bevare enn å legge til mer. 😉

Kjærligheten som var???? Jeg har aldri hatt noe greie med han..m omg 

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vits. Du vet allerede at det ikke er din type. Han kommer ikke til å endre seg til å bli det heller.
Du vurderer han fordi han er et fint menneske og interessert i deg. Det er ikke nok. Gå etter en du begjærer og vil ha.
Du har møtt han nok ganger til å vite at han ikke er den rette. 

Anonymkode: 7b863...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjærligheten som var???? Jeg har aldri hatt noe greie med han..m omg 

Anonymkode: ec17b...1bf

😂

Anonymkode: 9ea69...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så negative her ass, jeez. Du har møtt han én gang, det er ikke nok til å finne ut om du er forelsket eller ønsker å være i et forhold med han - du kjenner han jo knapt. Ta det med ro, ha det hyggelig sammen, se an hva som kan skje. Det er ikke sunt å overtenke.

Anonymkode: 9ea69...8b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei badboys har tydeligvis ikke fungert godt. Som jeg sa så ender det alltid dårlig med dem. Er jo kjemi der.... 

Anonymkode: ec17b...1bf

Da må du endre deg, og glem de "bad boys" illusjonene dine. Det er ingen kvinner som passer sammen med de, og det går aldri bra. En snill personlighet er gull verdt, og aldri om jeg hadde vraket en slik person. Kan bli kjedelig av og til kanskje? Men trygghet over tid i et forhold, en som setter pris på deg, behandler deg godt og er genuint snill er ikke lett å finne. Ditt valg, du kan fortsette med alt det som ikke har fungert, eller prøve noe annet?  Hva sier intellektet ditt er smart å gjøre? Prøve det som ikke har fungert mange ganger? En viss person har definert akkurat det :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei badboys har tydeligvis ikke fungert godt. Som jeg sa så ender det alltid dårlig med dem. Er jo kjemi der.... 

Anonymkode: ec17b...1bf

Du kan jo møte han og se hva du føler etterhvert. Bare pass på så du ikke ender med å såre han. Han høres ut som en fin fyr som fortjener å bli behandlet ordentlig.

Anonymkode: 7a760...5d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kjærligheten som var???? Jeg har aldri hatt noe greie med han..m omg 

Anonymkode: ec17b...1bf

Det var sagt I beste mening. Trodde han var en ung kjærlighet.  Hvis ikke,hvorfor spør du som du gjør? 

Hva betyr han  for deg ? Du trenger ikke svare på det her  ...men spør deg selv heller . 

Hva ønsker du ut av denne relasjonen, siden du ikke har vært glad i ham?  Lett tilgjengelig sex ? 

Beklager direktheten, men eneste alternativ når du latterliggjør input sagt med forståelse og varme. 

Du svarer med omg...liksom... javel ..🙄 Lykke til ! At jeg gadd svare et så slett innslag ...

Romansen er død, kun egeninteresse.  

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo møte han og se hva du føler etterhvert. Bare pass på så du ikke ender med å såre han. Han høres ut som en fin fyr som fortjener å bli behandlet ordentlig.

Anonymkode: 7a760...5d3

Jeg har jo møtt han.... haha skriver jeg virkelig så uforståelig? Enten så tror dere at jeg ikke har møtt han, ellers så tror dere at han er en gammel flamme fra 15 år siden.... nei huff 😅bare misforståelser nesten her

Anonymkode: ec17b...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Det var sagt I beste mening. Trodde han var en ung kjærlighet.  Hvis ikke,hvorfor spør du som du gjør? 

Hva betyr for deg ? Du trenger ikke svare på det her  ...men spør deg selv heller . 

Hva ønsker du ut av denne relasjonen, siden du ikke har vært glad i ham?  Lett tilgjengelig sex ? 

Gud hjelpe meg.... hvis du er inteteressert i det jeg skriver om, så kan du heller lese innlegget mitt på nytt så får du de svarene du trenger. 

Anonymkode: ec17b...1bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...