Gå til innhold

Fortell meg det verste du har gjort i fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Verste? Kunne sikkert kommet med mange historier der, men får jo fylleangst bare av å tenke på det. Men en gang våkna jeg naken på et stuegulv med en fyr ved siden av meg. Har ikke peiling på om vi hadde hatt sex eller hva. Kompisen hans var der. Tydeligvis hadde vi spist pølser for det var ketchup utover hele kjøkkenet. Tror egentlig ikke noen av oss vet hva som hadde skjedd. Får bare angst av å tenkte på at de begge har sett meg naken, ligge og skreve på stuegulvet. Vet veldig godt hvem begge er så er jo litt kleint å treffes på butikken, men jeg tror vi alle later som ingenting.

En annen gang våknet jeg naken hjemme hos en fyr som bodde på loftet hos foreldrene. Midt på natten kommer sønnen hans på to år inn på rommet. Han tar sønnen opp i sengen og sier "er det rart at pappa har en dame i senga?" osv. Da jeg skulle dra senere på morgenen ringte jeg taxi. Oppdaget da jeg kom hjem at jeg ikke fant jobbnøklene mine. Så jeg måtte ringe tilbake til taxi og spør om han husket adressen der hvor jeg var. Han kjørte meg tilbake. Men foreldrene til han jeg hadee vært hos hadde jo stått opp. Spurte taxisjåføren om jeg bare skulle ta sjangsen på å gå inn å bare gå inn og springe opp. Endte opp med at jeg gjorde det, men jeg fant ingen nøkler. Så da måtte jeg dra til utestedet hvor jeg hadde vært kvelden før. Og utrolig nok så var de der. Tror jeg aldri har hatt en mer stressende morgen.

En annen gang dro jeg på et nach. Det var forsåvidt gøy. Etter alle dro endte det opp med at jeg hadde sex med en dobbelt så gammel mann. Dq vivar ferdige skulle jeg gå på do osv. Fikk ikke opp døra. For der lå det ei jente med buksa ned på knea. Helt bevisstløs. Jeg prøvde å få påhenne buksa, men det var så sykt tungt, så endte opp med at jeg måtte hente han jeg hadde pult for å hjelpe meg. Jeg dro derifra, men måtte jo spørre han hvordan det hadde gått dagen etter. Han sa at hun hadde etterhvert stått opp, dusja med mlærne på, for så å komme inn på rommet hans og spurt hvor hun var.. Hun bør vel ha mer fylleangst enn meg.

Anonymkode: 04c18...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 23.39):

Jeg blir en lystløgner i fylla. En gang så gikk jeg opp til to politimenn utenfor en nattklubb. Fortalte dem at jeg hadde ranet en bensinstasjon med våpen noen timer tidligere. Da de lo av meg så begynte jeg å hylgrine og tryglet og ba om å få dra i fengsel og ta min straff. Jeg ble helt hysterisk, endte opp med å bli eskortert til sykehuset for å være for beruset. Vell fremme så klarte jeg å brøle "Redd meg, jeg dør av heroin overdose!". Endte nesten opp på glattcellen fordi jeg ikke oppførte meg. Jeg husker ikke at vi ankom sykehuset, men fått vite det av ei venninne. 

En gang så sa jeg at ei venninne av venninnen min solgte kokain på toalettet på utestedet vi var på. Til dørvakten. Vi endte opp med å bli kastet ut av stedet, hun ble hysterisk og krakilsk, så dørvakten måtte få tak i politiet som i nærheten. Hun hadde faktisk tatt kokain tidligere på kvelden og endte på glattcelle og bot. Jeg ante ikke at hun hadde tatt det. Det var ren tilfeldighet at det jeg sa stemte. Min venninne og hun er ikke lengre venner på grunn av rus, var første gang jeg møtte henne den kvelden. Det er flaut men endte jo godt for min venninne som fant ut om hemmeligheten til venninnen sin 🙈

Det er kun de to gangen jeg husker best, men er dessverre ikke de eneste gangene det har skjedd. Har ikke drukket på over 10 år, jeg har ikke nerver til å drikke lengre. En dag så kan jeg lyve på meg drap, men det går for det meste i kokain og heroin. Jeg har ikke rørt så mye som hasj en gang! Det er bare noe sært som klikker i hodet mitt i fylla og jeg tror jeg er en narkoman av en eller annen sær grunn. 

Anonymkode: db4a4...205

Takk, kan ikke huske sist jeg hadde så latterkrampe 😂

Anonymkode: 862fd...0c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 19.24):

Får jeg lov til å si "ung og dum"? 

Nåja, det er ikke bare i ungdommen man kan dumme seg ut. "Gamle kjerringer" kan og dumme seg ut i fylla så det holder.

Jeg var vel nesten 40, da jeg presterte å ha fyllesex med exen til min egen niese (!).   Han var 22-23, og jeg 38 eller 39.  Herregud som jeg skammer meg, har ikke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Første kvelden på jobbseminar drakk jeg meg ordentlig full. Husker nesten ingenting. Ble vekt 10 neste morgen av brannvesenet og hotell ansatte, jeg lå i dusjen og hadde forårsaket oversvømmelse. Det kom i avisa og på nyhetene og jeg måtte betale ganske mye. Og ja, skulle vært på seminaret for 1,5 time siden når brannvesenet vekket meg..... 

Anonymkode: 7806e...733

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske kjedelig, og faktisk veldig hyggelig i fylla. Det verste jeg gjør er å spy

Endret av Topsi
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen dere har alvorlige problemer..

Anonymkode: ac0b4...3ae

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Stjelt et par sko som hevn fordi hun som eide dem var kjip og dust. Angret meg dagen derpå, og leverte dem tilbake. Men det var flaut ja🙈

Anonymkode: c80a4...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 23.39):

Jeg blir en lystløgner i fylla. En gang så gikk jeg opp til to politimenn utenfor en nattklubb. Fortalte dem at jeg hadde ranet en bensinstasjon med våpen noen timer tidligere. Da de lo av meg så begynte jeg å hylgrine og tryglet og ba om å få dra i fengsel og ta min straff. Jeg ble helt hysterisk, endte opp med å bli eskortert til sykehuset for å være for beruset. Vell fremme så klarte jeg å brøle "Redd meg, jeg dør av heroin overdose!". Endte nesten opp på glattcellen fordi jeg ikke oppførte meg. Jeg husker ikke at vi ankom sykehuset, men fått vite det av ei venninne. 

En gang så sa jeg at ei venninne av venninnen min solgte kokain på toalettet på utestedet vi var på. Til dørvakten. Vi endte opp med å bli kastet ut av stedet, hun ble hysterisk og krakilsk, så dørvakten måtte få tak i politiet som i nærheten. Hun hadde faktisk tatt kokain tidligere på kvelden og endte på glattcelle og bot. Jeg ante ikke at hun hadde tatt det. Det var ren tilfeldighet at det jeg sa stemte. Min venninne og hun er ikke lengre venner på grunn av rus, var første gang jeg møtte henne den kvelden. Det er flaut men endte jo godt for min venninne som fant ut om hemmeligheten til venninnen sin 🙈

Det er kun de to gangen jeg husker best, men er dessverre ikke de eneste gangene det har skjedd. Har ikke drukket på over 10 år, jeg har ikke nerver til å drikke lengre. En dag så kan jeg lyve på meg drap, men det går for det meste i kokain og heroin. Jeg har ikke rørt så mye som hasj en gang! Det er bare noe sært som klikker i hodet mitt i fylla og jeg tror jeg er en narkoman av en eller annen sær grunn. 

Anonymkode: db4a4...205

Hahah! Jeg blir også lystløgner i fylla (noen ganger), men du tar kaka😂😂

Anonymkode: c80a4...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste jeg har gjort i fylla, jeg kjørte bil. Dette er 30 år siden. Dette var på landet. Har aldri gjort det siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen det er mye. 

- Spydd som en gris midt i gågata i en storby, og deretter spurt fremmede forbigående om jeg kan få bli med dem hjem for å vaske av meg alt oppkastet. 

- Hatt sex med en kar på do, mens en annen kar banket på døra og også ville ha sex med meg. Såklart måtte jeg da pule han også etterpå. 

- Blitt kastet ut av festival to ganger på samme kveld fordi jeg var så full. 

- Hatt sex med menn som er nærmere tre ganger eldre enn meg. 

- Pult en god kompis av eksen min fordi jeg var full og hevngjerrig, bare noen få dager etter bruddet. Var sykt kleint å måtte fortelle det når han angret seg og ville ha meg tilbake ei uke etter. 

- Ringt politiet og laget masse styr fordi en ung mann ville selge sex til meg. Er jo ikke ulovlig å selge sex, så politiet ba meg ringe tilbake når jeg var edru. 

- Spandere masse drinker på dama til en kar jeg har liggi med før dem ble sammen, fordi "jeg skylder deg det for å ha pult typen din". Fyfaen så mye penger jeg brukte på byen den kvelden, flere tusen. 

- Blitt kastet ut av en kebabsjappe fordi jeg ville ha kebab med kylling og ikke kebabkjøtt. Akkurat her er jeg ikke så flau, fordi jeg oppførte meg fint. De på kebabsjappa klikka av spørsmålet. To karer tok tak i meg på hver sin side og dro meg ut. Jeg er en liten dame, ikke truende. Jeg ble så redd at jeg begynte å grine. Skal aldri tilbake dit. 

- Sittet utenfor døra til eksen (da kjæreste) midt på natta, full og gråtende, fordi han ikke ville slippe meg inn. En annen mann som bodde i nærheten fikk med seg det og trøstet meg og tilbydde seg å følge meg hjem/fikse taxi eller slippe meg inn hos han siden det var kaldt ute. Eksen min fikk med seg det og ble sjalu, så da fikk jeg komme inn likevel. Flaut at den andre mannen fikk med seg hele dramaet, men hyggelig at han trøstet meg. 

- Slikket ei fremmed dame på dassen på et utested, jeg er kvinne og heterofil. Hun var så gira på meg i ettertid, og tar enda kontakt i blant, selv om at hun har type. 

Det er mer, men dette får holde for nå. Jeg har en jobb å gjøre når det kommer til å kontrollere inntaket av alkohol. Blir ofte for mye når jeg først tar meg en fest, og da ender det opp med at jeg gjør ting jeg angrer på. Har blitt bedre i det siste med å minske inntaket ❤️

Anonymkode: acf50...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bæsja en skikkelig fyllebæsj i kjelleren i bygården der vi bor, på 17. mai fordi jeg tok kokain så det satte fart på magen. Er felleskjeller. Jeg har ikke vært i det hjørnet av kjelleren siden da.

Anonymkode: d984d...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fyfaen denne tråden var virkelig til hjelp nå. Godt å se at ikke bare jeg blir psycho i blackout fylla. 
 

Dere er gærne 😂😂😂

Anonymkode: 59519...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...