Gå til innhold

Fortell meg det verste du har gjort i fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sugde en fyr foran seks av vennene hans og noen venner av meg, så blacket jeg ut og våknet igjen av at jeg har en mann i munn og en «vanlig», sier jeg må spy, blir fulgt på do, svartner igjen og våkner i et badekar, naken, hvor jeg har kastet opp over hele meg. Får kledd på meg litt, løper ut døren og går alene de kilometerne hjem. Dette var et år siden, får fortsatt noia av at jeg kunne drikke meg så full.

Ellers viste jeg frem puppene til flere på butikken når jeg var på «dagsfylla»🤦🏽‍♀️

Anonymkode: 24080...882

KRISE

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (7 minutter siden):

En liten digresjon. Hvordan tørr dere å drikke så mye at dere får blackout? Føler dere ikke at dere mister kontroll over dere selv? 

Tørr og tørr. Det handler vell om at alkohol demper angsten der og da. I tillegg blir man mer risikovillig og glemmer av at man kan få blackout. Selv om det er jævlig dagenderpå…. Har til og med hatt over 3 i promille og måtte til sykehuset og pumpes… Husker ingenting av det, men jeg var nære å dø

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Jeg er så angstfyll enda at hjertet dunker fort. Jeg har paranoia. Tør ikke å sjekke meldinger eller gå innom facebook engang. Skal prøve å få sovet snart, men det er vanskelig. Tar en sovetablett om jeg ikke sovnet innen 1 time. 

Skal si at deres historier hjalp pitte bittelitt på fylleangsten, selv om jeg føler meg enda helt ødelagt og jævlig. 

Takk dere!

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her burde det blinke en lampe for samtlige at det er på tide å låse barskapet og begynne med en hobby istedet for å drikke. Når man mister så kontroll burde man la være 

Anonymkode: d2cc2...10a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk TS! Så bra vi er fler!!! Dette går over!!🥳

Jeg har gjort så mye dumt og farlig at jeg har omtrent slutta å drikke. Tåler ikke sprit!! 
Oh yess, jeg har også gått inn i ett fremmed hus..  (jeg er den som vandrer overalt når jeg blir full) Gått fra festen jeg opprinnelig var på og over ett jorde og inn i ett hus med 40-50 åringer som hadde fest. Det jeg husker er at folk spurte hverandre om hvem jeg var..mener dem jagde meg ut etterhvert også for en av damene ble sjalu. Ble hvertfall noe bråk av at jeg var der😂
Jeg har også setti meg inni en fremmed bil, spurt hvor dem skal, og blitt med til en annen kommune.. husker ikke helt hvordan jeg kom meg hjem.          
 Sovna ute ett par ganger. Og selvfølgelig klassikeren, drikki meg dritings på offentlig jobbfest…. Ble redd for jobben min dagen etter.                 
og MYE MER….

Anonymkode: 7d8a6...2f8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her burde det blinke en lampe for samtlige at det er på tide å låse barskapet og begynne med en hobby istedet for å drikke. Når man mister så kontroll burde man la være 

Anonymkode: d2cc2...10a

Helt enig. Vurderer faktisk å bli avholds etter denne hendelsen. Har gjort så mange dumme ting i fylla og jeg er snart 30 år! På tide å vokse opp tenker jeg. Jeg er ikke lenger en tenåring eller i tidlig 20-årene, så tar seg ganske dårlig ut å drikke seg så full gang på gang nå.

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk TS! Så bra vi er fler!!! Dette går over!!🥳

Jeg har gjort så mye dumt og farlig at jeg har omtrent slutta å drikke. Tåler ikke sprit!! 
Oh yess, jeg har også gått inn i ett fremmed hus..  (jeg er den som vandrer overalt når jeg blir full) Gått fra festen jeg opprinnelig var på og over ett jorde og inn i ett hus med 40-50 åringer som hadde fest. Det jeg husker er at folk spurte hverandre om hvem jeg var..mener dem jagde meg ut etterhvert også for en av damene ble sjalu. Ble hvertfall noe bråk av at jeg var der😂
Jeg har også setti meg inni en fremmed bil, spurt hvor dem skal, og blitt med til en annen kommune.. husker ikke helt hvordan jeg kom meg hjem.          
 Sovna ute ett par ganger. Og selvfølgelig klassikeren, drikki meg dritings på offentlig jobbfest…. Ble redd for jobben min dagen etter.                 
og MYE MER….

Anonymkode: 7d8a6...2f8

Uff. Men de du dro til sov i hvert fall ikke. Det gjorde de jeg gikk inn til😭 

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uff. Men de du dro til sov i hvert fall ikke. Det gjorde de jeg gikk inn til😭 

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

Alle som drikker alkohol er klar over at det vipper litt over noen ganger. Tror nok ikke de sitter med stygge tanker om det her. Dette er en morsom historie for dem..de har helt sikkert bare samvittighet for deg og lært seg å låse døra framover! Hehe bare tuller.. men seriøst: det kunne vært verre.. det kunne vært foreldrene til noen du kjente, du kunne ødelagt ting, kledd av deg, dem kunne ringt politiet++ 

 

Anonymkode: 7d8a6...2f8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alle som drikker alkohol er klar over at det vipper litt over noen ganger. Tror nok ikke de sitter med stygge tanker om det her. Dette er en morsom historie for dem..de har helt sikkert bare samvittighet for deg og lært seg å låse døra framover! Hehe bare tuller.. men seriøst: det kunne vært verre.. det kunne vært foreldrene til noen du kjente, du kunne ødelagt ting, kledd av deg, dem kunne ringt politiet++ 

 

Anonymkode: 7d8a6...2f8

Det kan godt hende. 

Men hva hadde du gjort om et fremmed menneske kom seg inn i ditt hus midt på natten mens du sov, også våkner du om morgenen og ser personen sitte i din sofa i stua? Hadde du ikke blitt redd? Ringt politiet? Eller kasta personen ut?

Selv tror jeg at jeg hadde blitt redd og litt overrasket, men hadde prøvd å spøre personen og hjulpet hen. 

Jeg fikk være der helt til jeg ble henta, så snill var dem jo så klart, selv om det er sykt det som skjedde.

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan godt hende. 

Men hva hadde du gjort om et fremmed menneske kom seg inn i ditt hus midt på natten mens du sov, også våkner du om morgenen og ser personen sitte i din sofa i stua? Hadde du ikke blitt redd? Ringt politiet? Eller kasta personen ut?

Selv tror jeg at jeg hadde blitt redd og litt overrasket, men hadde prøvd å spøre personen og hjulpet hen. 

Jeg fikk være der helt til jeg ble henta, så snill var dem jo så klart, selv om det er sykt det som skjedde.

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

Det er jo ikke det samme som et innbrudd i den grad at jeg skulle stjele, men at jeg har vært så full og bortevekk i hjernen at jeg hadde trodd jeg kjente dem i det huset.

GANSKE SKREMMENDE!

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan godt hende. 

Men hva hadde du gjort om et fremmed menneske kom seg inn i ditt hus midt på natten mens du sov, også våkner du om morgenen og ser personen sitte i din sofa i stua? Hadde du ikke blitt redd? Ringt politiet? Eller kasta personen ut?

Selv tror jeg at jeg hadde blitt redd og litt overrasket, men hadde prøvd å spøre personen og hjulpet hen. 

Jeg fikk være der helt til jeg ble henta, så snill var dem jo så klart, selv om det er sykt det som skjedde.

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

Jeg tror de fleste hadde blitt litt skremt i første øyeblikk. Hvor gamle var de? Bra gjort å ikke vekke dem da. Jeg mener,du var tydeligvis stille! Jeg kunne finni på å sette på Nach musikk sikkert🙊 

Men ikke kok opp dette noe mer enn det det er! Du kjører deg selv.. Merk mine ord. Du kommer til å le av det her. Du virker veldig angrende og jeg er sikker på at dem så det også. Tror ikke dem hadde latt deg vente der imens hvis dem ble traumatisert av det her;) Det gikk jo bra! Det er bare angsten du sitter igjen med. Den går over! Du har ikke mista noe (annet enn mob) jobb eller kjæreste feks. Liten skubb på selvtilliten- det ble en litt hard lærepenge da- men heldigvis er det bare du som vet om dette her🥳 

 

Anonymkode: 7d8a6...2f8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Selv tror jeg at jeg hadde blitt redd og litt overrasket, men hadde prøvd å spøre personen og hjulpet hen. 

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

Det ligger i vår natur å hjelpe. Dette er bare enda en fyllehistorie! Tenk på at folk glemmer ungen sin,kjæresten og hvor de bor på fylla! 
vi er ikke de eneste som har fått for oss ting i fylla..vet ikke hvorfor det skjer, har hørt det utallig ganger. At folk har sitti å prata for seg selv på fest og trodd at de har hatt en samtale med noen.. sitter å nikker og er helt med men ingen andre er der.😆

Anonymkode: 7d8a6...2f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å yppe med en fyr vi var på nach hos og så endte vi opp med å sloss (jeg er jente btw) han slo meg i ansiktet med en flake og dytta meg ned en trapp. Det mest tragiske var at venninna mi var på han sin side, så det var egentlig slutten på vårt vennskap også. 

Anonymkode: 09786...679

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg tatt meg en sovetablett og håper på å få sove nå. Merker nesten effekten litt allerede!

God natt<3

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da har jeg tatt meg en sovetablett og håper på å få sove nå. Merker nesten effekten litt allerede!

God natt<3

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

God natt ❤️

Anonymkode: cad80...918

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet raskt i går etter tabletten, men våknet allerede klokken 11 i dag. Er fortsatt ganske angstfull etter hendelsen i går og vil ikke engang vise meg ute. 

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg tror de fleste hadde blitt litt skremt i første øyeblikk. Hvor gamle var de? Bra gjort å ikke vekke dem da. Jeg mener,du var tydeligvis stille! Jeg kunne finni på å sette på Nach musikk sikkert🙊 

Men ikke kok opp dette noe mer enn det det er! Du kjører deg selv.. Merk mine ord. Du kommer til å le av det her. Du virker veldig angrende og jeg er sikker på at dem så det også. Tror ikke dem hadde latt deg vente der imens hvis dem ble traumatisert av det her;) Det gikk jo bra! Det er bare angsten du sitter igjen med. Den går over! Du har ikke mista noe (annet enn mob) jobb eller kjæreste feks. Liten skubb på selvtilliten- det ble en litt hard lærepenge da- men heldigvis er det bare du som vet om dette her🥳 

 

Anonymkode: 7d8a6...2f8

Dem var i 40-årene det paret som bodde der. De hadde en voksen sønn der og en datter i tenårene, så det gjorde saken bare mer ille😩😩 

TS

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

KRISE

Anonymkode: f4f06...d61

Ehm, ja, mildt sagt. Tør ikke drikke så mye mer😂

Anonymkode: 24080...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som hjelper er tid. Det blir bra igjen, jeg lover! Jeg burde vite, så mye tåpelig som jeg har gjort selv. Verst av alt må være utroskap.. gjort farligere og mer absurde ting, men utroskap var det desidert dummeste. Det kostet meg forholdet mitt. For meg var det rett å kutte ut alkoholen, liker ikke personen jeg er når jeg drikker. 

Anonymkode: c2839...2b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dem var i 40-årene det paret som bodde der. De hadde en voksen sønn der og en datter i tenårene, så det gjorde saken bare mer ille😩😩 

TS

Anonymkode: f4f06...d61

Jeg trodde det var et kollektiv med studenter når du fortalte! Dette skjønner jeg er flaut. 

Anonymkode: 3738a...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...