Gå til innhold

Fortell meg det verste du har gjort i fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest På druen

Har forresten også blitt funnet bevisstløs og havnet på legevakta der jeg ble pumpet fordi jeg holdt på å drikke meg i hjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På druen skrev (10 minutter siden):

Har forresten også blitt funnet bevisstløs og havnet på legevakta der jeg ble pumpet fordi jeg holdt på å drikke meg i hjel. 

Samme her!!

Kanskje vi begge egt bør slutte å drikke helt🥺

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme her!!

Kanskje vi begge egt bør slutte å drikke helt🥺

Anonymkode: f4f06...d61

Ja, man burde selvfølgelig det. Men å bare slutte går ikke. Har hatt edru perioder med støtte, men sprekker alltid. Det går an, men det krever mange år med trening som edru. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lett blackout når jeg drikker (type HELT svart fra vorspiel til jeg våkner fyllesyk på morgenen, uten å huske noen som helst glimt fra resten av kvelden). I løpet av blackoutene har det hendt flere ganger at jeg har vært på byen, på nasj, danset på bordet, nakenbadet, flashet bartenderen for en shot, eller hatt sex med noen. Husker da null og niks fra disse hendelsene, men andre får det som regel med seg. Dessverre.
 

Husker en gang jeg kom til meg selv midt under sexen. Jeg var øverst og hadde styringen, så veldig tydelig at det ikke var et overgrep. Ble likevel fysisk uvel da jeg forsto hva jeg holdte på med, måtte bare avslutte med det samme og komme meg hjem siden jeg ikke var ved mine fulle fem da det skjedde. Det var ikke en mann jeg kjente, hadde aldri sett han før jeg «plutselig» satt der naken oppå han. Fikk høre dagen etter at jeg tidligere på kvelden hadde invitert to bekjente med på firkant med denne mannen, noe de heldigvis sier de avslo. DA hadde jeg angst.


Har også blitt utsatt for overgrep minst 4 ganger, hvor jeg har vært for full til å klare å si nei. Ikke blackout. Innså ikke før flere år senere at det faktisk var overgrep, og skjønte ikke hvorfor jeg ble kvalm og fikk gråten i halsen hver gang jeg møtte de i ettertid. Alle mennene var «venner» av meg. 

Sluttet helt å drikke for over 5 år siden på grunn av disse episodene. Foretrekker å huske når jeg har hatt sex med noen, og om jeg har gitt samtykke eller ikke. Blackout er skummelt, vær forsiktig TS.

Anonymkode: d21ee...c65

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg kan love deg at de du gikk inn til forteller historien til venner og bekjente med latter i stemmen. En morsom historie. Og de føler nok at de gjorde noe godt også, siden de hjalp deg med å komme deg hjem. Dette er en morsom historie for de å dele, og en lærdom for deg. Men når angsten din forsvinner, så vil du nok le godt når du tenker/forteller om dette senere 🙂

Anonymkode: 4f7b4...ab0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har:

Kasta opp på dama i luka på en Shell-stasjon.

Sovnet naken rett utenfor inngangen til Shell-stasjon

Åpna 7-8 pakker med salatkylling inne på Bunnpris, og satt meg ned for å spise det inne i butikken - før jeg hadde betalt.

Blitt fingra altfor mange ganger offentlig og ufrivillig forså å fått vite det igjennom snaps dagen derpå (bare trist..)

 

Anonymkode: abe15...e5f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et par episoder hvor jeg er ganske sikker på at det var overgrep. Situasjoner hvor jeg ikke var sååå full, men plutselig våknet naken på sofaen til en fremmed mann. Da snek jeg meg bare ut og hjem. Jeg var ung og flau. Gjør vondt å tenke på nå.

Ellers er jeg en av dem som har reist til utlandet i fylla. "Fest i London? SEFF!" Men akkurat det endte faktisk helt fin.

Anonymkode: 384f2...839

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti kom på enda en… var på storbytur i utlandet hvor jeg utpå kvelden la igjen mastercardet mitt i baren på en karaoke bar for å gå fra bord til bord å informere om dette å de gjerne måtte sette sin drikke på meg.!

venninna mi fant ut av dette å fikk henta tilbake kortet mitt. Jeg ble DRIT irritert å sneik meg for å legge det tilbake i baren.

Etter en stund gikk vi videre. På veg til neste bar kunne jeg ikke finne kortet mitt å jeg kunne ikke forstå hvor det var blitt av.. Heldigvis hadde venninna mi en liten anelse om hvor det kunne være ;)

Gikk heldigvis bra med masterregninga. 

Anonymkode: 9f826...08f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en regel hjemme. er du drita, skal du ikke opp i 2.etg pga ungene (1 og 3 år)

Jeg kom hjem kl 5 en morgen og var litt vell fyllekåt. Jeg viste jeg ikke kunne gå opp for å se om jeg fikk napp hos fruen. Så jeg bestemte meg for å ta en liten date med frøken høyre hånd i stua. 

Kledde av meg og satt i gang. Etter gode 10min inn i leken hører jeg. Hva er det du driver med? 

Hadde glemt at vi hadde en person i veldig nær familie sovende på sofaen. 

Ble litt pinlig frokost den søndagen

Anonymkode: e18a7...dfc

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

levert verbale geopolitiske analyser til folk jeg nettop traff for første gang.

Endret av Chomsky89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kan ærligtalt ikke huske så mye. Vet for det meste bare av vennen min som hentet meg fordi hun snakket med hun som bodde der og hun hadde fortalt hva jeg hadde sagt og gjort 😭

Nei jeg ødela ingenting annet enn at jeg tok vinglasset hennes og tok meg litt vin. Kjente ingen der, men tydeligvis var jeg så borte vekk og full at jeg innbilte meg at jeg kjente dem og at de hadde nach, men var lagt seg. 

Akkurat nå er jeg så nede at jeg vil bare…. ja… forsvinne🙊🙈🙈

Ja det er jo helt sant, absolutt farlig!

Anonymkode: f4f06...d61

Var da godt at de spanderte vin i det minste :fnise:

Anonymkode: 87d31...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var da godt at de spanderte vin i det minste :fnise:

Anonymkode: 87d31...8ef

Nei, det var jeg som tok vinen…. De lå og sov da jeg kom inn i huset….. :( Ufff

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det var jeg som tok vinen…. De lå og sov da jeg kom inn i huset….. :( Ufff

Anonymkode: f4f06...d61

Aha, off. Hvor fant du vin da? Gikk gjennom skuffer og skap?

Anonymkode: 87d31...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, TS! Jeg føler angsten din. Men seriøst, du KOMMER TIL å le av denne historien senere. Kanskje med et lite stikk i magen, men det er jo en morsom historie fordi den endte godt! Stol på meg, jeg har gjort MYE verre ting i fylla, ting jeg ikke engang kan le av i dag. Men jeg har faktisk gjort en liknende ting som deg. I min ungdom var jeg på fest ute på bygda et sted, midt på vinteren. Hadde på meg kort kjole og høye hæler. Var drita full og bestemte meg for å "gå hjem". Var ca en fire timers kjøretur fra hjembyen min. Våknet opp neste morgen på en sofa i et fremmed hus. De hadde funnet meg valsende ute i kulda uten jakke og reddet sikkert livet mitt. Jeg var dritflau, men nå kan jeg faktisk le av den historien 😅

Anonymkode: cad80...918

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Aha, off. Hvor fant du vin da? Gikk gjennom skuffer og skap?

Anonymkode: 87d31...8ef

Husker ikke at jeg tok den, men sikkert fra barskapet i stuen deres. 

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ååh, TS! Jeg føler angsten din. Men seriøst, du KOMMER TIL å le av denne historien senere. Kanskje med et lite stikk i magen, men det er jo en morsom historie fordi den endte godt! Stol på meg, jeg har gjort MYE verre ting i fylla, ting jeg ikke engang kan le av i dag. Men jeg har faktisk gjort en liknende ting som deg. I min ungdom var jeg på fest ute på bygda et sted, midt på vinteren. Hadde på meg kort kjole og høye hæler. Var drita full og bestemte meg for å "gå hjem". Var ca en fire timers kjøretur fra hjembyen min. Våknet opp neste morgen på en sofa i et fremmed hus. De hadde funnet meg valsende ute i kulda uten jakke og reddet sikkert livet mitt. Jeg var dritflau, men nå kan jeg faktisk le av den historien 😅

Anonymkode: cad80...918

Uffff 🥺

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere hundretalls fyllakjøringer. Både med og uten passasjerer, biler med og uten skilt. 

Anonymkode: eb196...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sto foran flere av kollegaene mine på jobbfest å ropte ut at "nei, nå skulle jeg til ff min å knulle!' 😂 Dritings, og veldig i ubalanse grunnet brudd ikke så lenge før. Nå ler jeg bare av det. 

Anonymkode: 0ee9b...3a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Flere hundretalls fyllakjøringer. Både med og uten passasjerer, biler med og uten skilt. 

Anonymkode: eb196...2b8

Ikke bra! Selv jeg har vett til å ikke kjøre i fylla!

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sto foran flere av kollegaene mine på jobbfest å ropte ut at "nei, nå skulle jeg til ff min å knulle!' 😂 Dritings, og veldig i ubalanse grunnet brudd ikke så lenge før. Nå ler jeg bare av det. 

Anonymkode: 0ee9b...3a2

Ufff

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugde en fyr foran seks av vennene hans og noen venner av meg, så blacket jeg ut og våknet igjen av at jeg har en mann i munn og en «vanlig», sier jeg må spy, blir fulgt på do, svartner igjen og våkner i et badekar, naken, hvor jeg har kastet opp over hele meg. Får kledd på meg litt, løper ut døren og går alene de kilometerne hjem. Dette var et år siden, får fortsatt noia av at jeg kunne drikke meg så full.

Ellers viste jeg frem puppene til flere på butikken når jeg var på «dagsfylla»🤦🏽‍♀️

Anonymkode: 24080...882

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten digresjon. Hvordan tørr dere å drikke så mye at dere får blackout? Føler dere ikke at dere mister kontroll over dere selv? 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...