Gå til innhold

Fortell meg det verste du har gjort i fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ufff jeg har tidenes fylleangst i dag så hardt at jeg skjelver og er paranoid… Klarte å gå inn andre sitt hus hvor døra var ulåst. Av en eller annen grunn hatt jeg visst fått for meg at det var nach der og jeg kjente dem. (Hva vet jeg, var blackout full). Så på morgenen spør hun ene som bor der «hvem er du?». Og jeg hadde mistet telefonen min før jeg kom dit så jeg møtte få låne telefonen til henne og ringe noen venner til å hente meg. Var endt opp 1 time unna hjemme, hadde tatt taxi dit. 

Alkohol er farlige saker….. Flaks hun ikke ringte politiet, men hun skjønte nok at jeg var totalt dritings og hadde rota meg bort dit. 

 

Ufff. Har jeg grunn til å ha fylleangst?

Fortell meg det verste og flaueste du har gjort i fylla! Trenger å høre at jeg ikke er den eneste som driter meg ut😭😭

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, du har grunn til å ha fylleangst.

Anonymkode: d5291...4c2

:( 

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke skrive alt her, men ganske mye verre enn hva du skriver. Blant annet våknet med en fremmed naken mann og kvinne på hotellrom og ikke noe minne om å ha snakket med dem. Gikk opp på til strippestangen på strippeklubb og viste brystene til stor jubel fra publikum. Og en million andre ting. Har grått i ukesvis etter mange ting jeg har gjort. Drikker aldri mer enn 1 glass vin lenger.

Anonymkode: 3a76d...f7d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer! Angsten vil gi seg!

jeg var på hyttetur når jeg var ca 20 år. Var temafest på afterski å jeg var utkledd som Max Mekker(?🙈) hocka med en fyr å vi stakk til hytta hans for å ha sex. Jeg hadde jo kostyme på så han hadde bokstavelig talt sex med Max mekker!🤷🏼‍♀️ Rømte fra hytta rett etter. Sikkert han som burde ha angst, men kjenner jeg skammer meg, 7 år etter.

Anonymkode: 9f826...08f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på andre ting jeg har gjort og.. det inneholder stikkord som brekkjern, innbrudd, etterlysning og ønske om å politianmeldelse. Fyyy F for noen gener jeg har avlet videre til mine små håpefulle 

Anonymkode: 9f826...08f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Nå kom jeg på andre ting jeg har gjort og.. det inneholder stikkord som brekkjern, innbrudd, etterlysning og ønske om å politianmeldelse. Fyyy F for noen gener jeg har avlet videre til mine små håpefulle 

Anonymkode: 9f826...08f

Haha 😂

Anonymkode: 3a76d...f7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen historier 😩 Hahaha. Alkohol er djevelen altså.!

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du har fylleangst, men du? Det endte heldigvis bra, og regner med du ikke ødela noe der du var? Altså, ingen krise, og om en stund kommer du til å tenke på det som en morsom historie. 

Men, syns du bør være forsiktig med alkohol fremover. Hvis du får såpass blackout kan du fort havne i en farlig situasjon!

Anonymkode: 72359...5c9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner godt at du har fylleangst, men du? Det endte heldigvis bra, og regner med du ikke ødela noe der du var? Altså, ingen krise, og om en stund kommer du til å tenke på det som en morsom historie. 

Men, syns du bør være forsiktig med alkohol fremover. Hvis du får såpass blackout kan du fort havne i en farlig situasjon!

Anonymkode: 72359...5c9

Jeg kan ærligtalt ikke huske så mye. Vet for det meste bare av vennen min som hentet meg fordi hun snakket med hun som bodde der og hun hadde fortalt hva jeg hadde sagt og gjort 😭

Nei jeg ødela ingenting annet enn at jeg tok vinglasset hennes og tok meg litt vin. Kjente ingen der, men tydeligvis var jeg så borte vekk og full at jeg innbilte meg at jeg kjente dem og at de hadde nach, men var lagt seg. 

Akkurat nå er jeg så nede at jeg vil bare…. ja… forsvinne🙊🙈🙈

Ja det er jo helt sant, absolutt farlig!

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan ærligtalt ikke huske så mye. Vet for det meste bare av vennen min som hentet meg fordi hun snakket med hun som bodde der og hun hadde fortalt hva jeg hadde sagt og gjort 😭

Nei jeg ødela ingenting annet enn at jeg tok vinglasset hennes og tok meg litt vin. Kjente ingen der, men tydeligvis var jeg så borte vekk og full at jeg innbilte meg at jeg kjente dem og at de hadde nach, men var lagt seg. 

Akkurat nå er jeg så nede at jeg vil bare…. ja… forsvinne🙊🙈🙈

Ja det er jo helt sant, absolutt farlig!

Anonymkode: f4f06...d61

Jeg lover du kommer til å le av dette en gang 🙈

Anonymkode: 3a76d...f7d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg lover du kommer til å le av dette en gang 🙈

Anonymkode: 3a76d...f7d

Akkurat nå virker det HELT utenkelig :( Men håper det da!

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen

Holdt på å gjort det samme. Husket ikke veien dit det vanligvis var nach, så gikk inn på en annen eiendom. Det var en hund der som begynte å bjeffe i vinduet, og da dukket det opp en mann som begynte å banke på vinduet til meg så da skjønte jeg at jeg hadde gått feil. Har også mistet mobil, nøkler og bankkort flere ganger. Sovnet på et jorde, sovnet på en benk ute i minusgrader,sovnet utenfor en blokk, slått i bilruter, butikkvinduer og på politistasjonen. Kjeftet på kjente, ukjente og på politiet, sloss.. osv, osv... Du er IKKE alene om å drite deg ut og miste kontrollen i fylla Ts. Du kommer til å legge dette bak deg etterhvert. 

Endret av På druen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet hjemme i min egen dusj naken med fullt av glasskår rundt meg og blodig flere plasser på kroppen. Plutselig ser jeg en mann i stua mi og en mann i gangen på gulvet. Hadde aldri sett dem før og vet fortsatt ikke hvem de var. Vi alle var nakne. Jeg husker ingenting annet enn at jeg var med venninna mi og vi dro på byen så er alt svart. Det endte med at jeg heiv på meg klær og listet meg ut fra min egen leilighet med ulåst dør. Satt i skogen i 2 timer og tenkte for meg selv og da jeg kom tilbake var de heldigvis dratt og leiligheten så ikke ut. Dette er 3 år siden og jeg har ikke rørt sprit siden. 

Anonymkode: e37ca...315

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Våknet hjemme i min egen dusj naken med fullt av glasskår rundt meg og blodig flere plasser på kroppen. Plutselig ser jeg en mann i stua mi og en mann i gangen på gulvet. Hadde aldri sett dem før og vet fortsatt ikke hvem de var. Vi alle var nakne. Jeg husker ingenting annet enn at jeg var med venninna mi og vi dro på byen så er alt svart. Det endte med at jeg heiv på meg klær og listet meg ut fra min egen leilighet med ulåst dør. Satt i skogen i 2 timer og tenkte for meg selv og da jeg kom tilbake var de heldigvis dratt og leiligheten så ikke ut. Dette er 3 år siden og jeg har ikke rørt sprit siden. 

Anonymkode: e37ca...315

Oi… Kan det være du er blitt utsatt for et overgrep her.? Siden du var naken?

Og de to mennene, sov dem da du så dem?

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte opp på skolen, videregående. Husker fint lite av det hele. Skikkelig fylleangst i ettertid. 

Anonymkode: a1599...fa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På druen skrev (3 minutter siden):

Holdt på å gjort det samme. Husket ikke veien dit det vanligvis var nach, så gikk inn på en annen eiendom. Det var en hund der som begynte å bjeffe i vinduet, og da dukket det opp en mann som begynte å banke på vinduet til meg så da skjønte jeg at jeg hadde gått feil. Har også mistet mobil, nøkler og bankkort flere ganger. Sovnet på et jorde, sovnet på en benk ute i minusgrader,sovnet utenfor en blokk, slått i bilruter, butikkvinduer og på politistasjonen. Kjeftet på kjente, ukjente og på politiet, sloss.. osv, osv... Du er IKKE alene om å drite deg ut og miste kontrollen i fylla Ts. Du kommer til å legge dette bak deg etterhvert. 

Ja jeg har og gjort ting for flere år siden som er lagt bak meg. Men dette HER topper kaka av alt! At jeg i det heletatt oppretter tråden er jo vågalt av meg. Håper ingen jeg kjenner finner ut om dette.! Vet ikke hva jeg ville gjort om en fremmed kom inn i mitt hus sånn. Kanskje jeg hadde blitt redd og ringt politiet. Eller kanskje jeg hadde møtt dem slik jeg ble møtt heldigvis.

Har en gang også vært så full og lagt meg i senga også våknet opp til at jeg har tissa på meg mens jeg sov, og ikke våknet av det! Takk GUD dette skjedde i min egen seng og ikke hos noen andre!

TS

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oi… Kan det være du er blitt utsatt for et overgrep her.? Siden du var naken?

Og de to mennene, sov dem da du så dem?

Anonymkode: f4f06...d61

Det kan hende. Det kan også være at jeg har hatt sex med dem frivillig. Jeg ble ganske gal på den tiden når jeg drakk sprit. Har hvertfall skjedd noe siden når jeg våknet kjentes det ut som jeg hadde hatt sex. Hele opplevelsen når jeg våknet var så forferdelig for meg at jeg ville bare glemme det fort, gikk ikke til politiet eller noe sånt.  Ja, dem sov heldigvis. Er glad jeg slapp å snakke med dem.

Anonymkode: e37ca...315

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg har og gjort ting for flere år siden som er lagt bak meg. Men dette HER topper kaka av alt! At jeg i det heletatt oppretter tråden er jo vågalt av meg. Håper ingen jeg kjenner finner ut om dette.! Vet ikke hva jeg ville gjort om en fremmed kom inn i mitt hus sånn. Kanskje jeg hadde blitt redd og ringt politiet. Eller kanskje jeg hadde møtt dem slik jeg ble møtt heldigvis.

Har en gang også vært så full og lagt meg i senga også våknet opp til at jeg har tissa på meg mens jeg sov, og ikke våknet av det! Takk GUD dette skjedde i min egen seng og ikke hos noen andre!

TS

Anonymkode: f4f06...d61

Noen ganger tenker man "det er faen meg rart at jeg ikke havnet i fyllearresten for det der", men man må bare legge det bak seg. Man klarer etterhvert å se tilbake på det og bare tenke "jaja, det skjedde." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Sånt skjer! Angsten vil gi seg!

jeg var på hyttetur når jeg var ca 20 år. Var temafest på afterski å jeg var utkledd som Max Mekker(?🙈) hocka med en fyr å vi stakk til hytta hans for å ha sex. Jeg hadde jo kostyme på så han hadde bokstavelig talt sex med Max mekker!🤷🏼‍♀️ Rømte fra hytta rett etter. Sikkert han som burde ha angst, men kjenner jeg skammer meg, 7 år etter.

Anonymkode: 9f826...08f

🤣 fantastisk!!! 

Anonymkode: 51a09...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...