Gå til innhold

Fortell meg det verste du har gjort i fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg trodde det var et kollektiv med studenter når du fortalte! Dette skjønner jeg er flaut. 

Anonymkode: 3738a...600

Uff ja :( 

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med å få sove nå og har enda angst kjenner jeg. Huff!

Er det ingen flere som har noen fylleflauser å fortelle meg så jeg kan få høre at jeg ikke er så ille som jeg tror jeg er?

TS

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går på seksualitetsforumet nå, så er det ei som har gjort noe hun angrer på☹️Kanskje det kan hjelpe deg å lese det. (Sex, Snapchat, familiegruppe). 

Anonymkode: 51a09...998

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du går på seksualitetsforumet nå, så er det ei som har gjort noe hun angrer på☹️Kanskje det kan hjelpe deg å lese det. (Sex, Snapchat, familiegruppe). 

Anonymkode: 51a09...998

Uff da så det nå 😩🙊 Stygt å si det, men hjalp litt på angsten min nå.

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot meg selv: fikk idéen om å sove bak en busk ei vinternatt. Sovnet men våknet. Flaks.

Mot andre: kyssa ei på truten uten "avtale", hun ringte heldigvis neste dag og ... vi var sammen noen uker, skiltes som venner. Flaks.

Nå tør jeg ikke å bli grisefull lenger, neste gang blir det uflaks.

Anonymkode: 3a08a...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, synes din historie var ganske uskyldig ift. hun stakkars jenta som filma seg selv i fylla mens hun hadde sex med typen og la ut på Snapchat ja. 😩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mot meg selv: fikk idéen om å sove bak en busk ei vinternatt. Sovnet men våknet. Flaks.

Mot andre: kyssa ei på truten uten "avtale", hun ringte heldigvis neste dag og ... vi var sammen noen uker, skiltes som venner. Flaks.

Nå tør jeg ikke å bli grisefull lenger, neste gang blir det uflaks.

Anonymkode: 3a08a...c5c

Ja best å være uhyrlig forsiktig med alkohol! 

Selv har jeg lenge vurdert å slutte å drikke alkohol fordi jeg orker ikke disse fylle episodene lenger. I tillegg synes jeg det er vanskelig å moderere seg og blir alltid mer full enn jeg ønsker. 

Alkohol er gift!

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlic skrev (8 minutter siden):

Ts, synes din historie var ganske uskyldig ift. hun stakkars jenta som filma seg selv i fylla mens hun hadde sex med typen og la ut på Snapchat ja. 😩

Ja enig. Stakkars jente!

Min fylleepisode uskyldig? Ikke vet jeg :( 

TS

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en som hadde tatt noe piller og drakk. Bestemte seg for å gå ned til byen for å kjøpe seg hore. Hadde sex og dro hjem.. men det var ikke nok så han bestemte seg for å gå ned en gang til…

Der blir han fortalt at han ikke har betalt. Ender med at det klikker for han og slår til hora……og drar hjem. 

DET syns jeg er ille 😬😂😂😂🙈

Anonymkode: 7d8a6...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter enda med angsten gitt…. :( Herregud.

Har noen noen flere flaue fyllehistorier å dele som topper min? 

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Jeg har enda en flau fyllehistorie å dele med dere. Føler meg heldigvis litt bedre i dag!

Denne er det veldig få som vet om så den er jeg forsåvidt komfortabel med å dele. 

En gang skulle jeg mellomlande og var helt alene. Jeg skulle være stuck i 7 timer på mellomlandingen før jeg skulle ta neste fly. Jeg gikk og spiste en god lunsj og drakk en hel flaske hvitvin for meg selv på en restaurant. Så som vanlig blir jeg fort og veldig brisen. Ser noen jevnaldrene menn i baren og kommer i prat med dem. Setter meg ned med dem en god stund og vi drikker og drikker. Jeg og han ene får god kontakt og flørter. Plutselig bestemmer vi oss for å snike oss inn på et toalett. Vi har da sex.. 

Vi går tilbake til en annen bar og drikker videre. Etter dette husker jeg svært lite 🥺 Men utrolig nok var jeg på jeg til flyet mitt når det var boarding time. Kan omtrent ikke huske noe, det meste av minnet er bare svart!

Stiller meg i kø. Hva tror dere skjer?

Jo jeg blir nektet ombordstigning fordi jeg er så full! 

Men det stopper ikke der! 

Husker jeg ble så lei meg, gråt og ble fortvilt. Ble forbanna på de ansatte og ville i hvert fall ha min koffert tilbake. Jeg vil nesten ikke tenke på dette. Hendelsene i seg selv er traumatiske. 

Hadde heldigvis bankkortet mitt og min veske. Låste meg inne på en do en god stund til jeg ble mer edru og tilstede. Bestilte taxi inn til byen og ordnet hotellrom. Gikk og kjøpte meg noen kler så jeg kunne bytte, og ting til kroppen så jeg kunne ordne meg.

Ville utforske byen jeg var i fordi jeg skammet meg slik og var så redd… Ville bare legge meg ned og dø. Kom meg hjem til Norge dagen etterpå….

Vil ikke fortelle så mye mer nå. Ufff 😭

Anonymkode: f4f06...d61

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

TS her!

Jeg har enda en flau fyllehistorie å dele med dere. Føler meg heldigvis litt bedre i dag!

Denne er det veldig få som vet om så den er jeg forsåvidt komfortabel med å dele. 

En gang skulle jeg mellomlande og var helt alene. Jeg skulle være stuck i 7 timer på mellomlandingen før jeg skulle ta neste fly. Jeg gikk og spiste en god lunsj og drakk en hel flaske hvitvin for meg selv på en restaurant. Så som vanlig blir jeg fort og veldig brisen. Ser noen jevnaldrene menn i baren og kommer i prat med dem. Setter meg ned med dem en god stund og vi drikker og drikker. Jeg og han ene får god kontakt og flørter. Plutselig bestemmer vi oss for å snike oss inn på et toalett. Vi har da sex.. 

Vi går tilbake til en annen bar og drikker videre. Etter dette husker jeg svært lite 🥺 Men utrolig nok var jeg på jeg til flyet mitt når det var boarding time. Kan omtrent ikke huske noe, det meste av minnet er bare svart!

Stiller meg i kø. Hva tror dere skjer?

Jo jeg blir nektet ombordstigning fordi jeg er så full! 

Men det stopper ikke der! 

Husker jeg ble så lei meg, gråt og ble fortvilt. Ble forbanna på de ansatte og ville i hvert fall ha min koffert tilbake. Jeg vil nesten ikke tenke på dette. Hendelsene i seg selv er traumatiske. 

Hadde heldigvis bankkortet mitt og min veske. Låste meg inne på en do en god stund til jeg ble mer edru og tilstede. Bestilte taxi inn til byen og ordnet hotellrom. Gikk og kjøpte meg noen kler så jeg kunne bytte, og ting til kroppen så jeg kunne ordne meg.

Ville utforske byen jeg var i fordi jeg skammet meg slik og var så redd… Ville bare legge meg ned og dø. Kom meg hjem til Norge dagen etterpå….

Vil ikke fortelle så mye mer nå. Ufff 😭

Anonymkode: f4f06...d61

Ville ikke utforske byen* skulle jeg jo si 🙈

Uff jeg tør ikke å tenke på hva de i køen til tenkte om meg!!!!! Verste var jo at flyet skulle til Norge. Hva om noen av de visste hvem jeg var…? Det er jo megakrise! 

- TS

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke de store toppene i form av enkeltepisoder som skiller seg ut. For mitt vedkommende, er det heller snakk om talløse episoder jeg vil anslå ligger sånn midt på treet på 'skam-skalaen'.. 

Merittlisten preges unektelig av pinlige, unødvendige, skammelige og ikke minst en dose uakseptable 'hook-ups'. I tillegg er det ubegripelig hvordan jeg har blitt tillatt å okkupere diverse scener av alt fra band til å sette opp et eget 'show', i det jeg virkelig IKKE kan synge..  :P 😄 :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God lørdag folkens! Noen som skal på festligheter i dag da?🥳👯‍♀️

TS

Anonymkode: f4f06...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har:
- Stjålet to esker med sjokolade fra 7 - 11og lagt på sprang for å gjemme meg i en bakgate og spist sjokolade til jeg kastet opp. For så å gå tilbake til 7 -11 og rope og skrike at sjokoladene var forgiftet... Og siden kaste opp over vekteren som ble tilkalt....At jeg ikke ble statistikk for antall pågrepne den kvelden er underlig.
- Blitt med et par gutter hjem for sex, men var egentlig større i motet enn i viljen. Det ordnet seg fint for jeg sovnet på badet slik at de måtte tilkalle Politiet for å få meg ut derfra fordi de ble redde for meg. Politiet mente jeg kanskje ikke burde være der og kjørte meg hjem. De la meg faktisk til og med i egen seng...Men ikke før jeg hadde insistert på klem fra begge og sagt veldig tydelig ifra at jeg liker spooning bedre enn sex, med sterke hint... Det gjør vondt langt inni meg av skam når jeg treffer de to den dag idag via jobb...
- Satt på med en pirat-taxi hvor sjåføren hintet veldig på at jeg burde bli med han hjem. Jeg ble en herlig blanding av redd, sint og allerede full, og klarte faktisk holde hodet mitt klart til å skjønne at jeg måtte ut av bilen. Han stoppet på en bensinstasjon for å fylle bilen sin, da fikk jeg sjansen til å komme meg vekk. Men, klart, det holdt ikke for meg. Jeg tok bensinpumpen og tømte bensin over bilen hans mens jeg kalte han for overgrepsmann og flere ting jeg ikke husker idag. Ble kjørt hjem av Politiet. Og måtte siden vitne, han ble dømt for piratkjøring samt litt andre forhold.
- Stått i kjempekø på McD på natten, sett en relativt fyldig kvinne komme gående med et brett med mat åpenbart til tre-fire personer, og sagt til henne som om alt var til henne  at "du trenger virkelig ikke alt det der, jeg kan få den ene burgeren så gjør jeg deg en tjeneste og jeg kan komme meg ut herfra fra alle dere tykke mennesker". Ja, jeg sa faktisk det.
- Våknet med lommeboken til en fremmed mann på nattbordet mitt. Jeg fant nummeret hans og ringte han. "Hei, du glemte lommeboken din her etter i natt, tenkte du ville ha den" sa jeg straks jeg fikk svar. Den som svarte var hans kone... Det ble et styr uten like hvor hun trodde vi hadde hatt sex, for det trodde jo jeg. Viste seg at jeg hadde stjålet lommeboken hans i drosjekø.......
- Havnet først i verbal slosskamp med ex på byen, som utviklet seg til at han slo meg i hodet og jeg kastet askebeger fra uteserveringen på han. En ti-tolv stykker. Alle traff. Han ble kjørt på legevakten og siden fyllearresten, jeg ble kjørt -  du gjetter det sikkert - hjem.

Fikk etter dette og et par andre episoder vi ikke skal nevne her, så pass med angst at jeg kuttet ut by-karrieren min helt og ble hjemme-drikker. Det stoppet ikke kreativiteten...

- Ringte en villt fremmed når jeg skulle ha tak i en  venninne fordi en eller annen grunn som virket veldig plausibel der og da. Jeg skjelte vedkommende ut for å ha stjålet telefonen til venninnen min... Men ble allikevel sittende å prate i nesten en time med vedkommende.
- Falt i trappen da jeg skulle ned til søppelspannene ute med en pose knust glass. I bare morgenkåpe, nattkjole og truse. Slik ble jeg hentet av legevakten og måtte sy noen sting etter fallet. Dette hadde jeg faktisk  delvis glemt inntil naboen min spurte hvordan det egentlig hadde gått for kun kort tid siden.
- Har falt en masse hjemme, blant annet med ansiktet rett i sofaen med påfølgende neseblod og stiv nakke en god stund etter. Våknet opp dagen etter og husket ikke helt hva som hadde skjedd før jeg så alt rotet i stuen og på badet. 
- eBay. Alt det rare jeg har kjøpt på eBay..... Og diverse andre nettbutikker.

Jeg har sluttet å drikke, for det tjener verden og jeg best på.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En gang tok jeg med meg katten til en venninne hjem fra nachspiel… Kjente katten godt, så den hadde det fint den, men jeg var ikke særlig høy i hatten da jeg måtte levere den tilbake dagen derpå. Vi ler godt av det i dag heldigvis 😅

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 20.24):

Akkurat nå virker det HELT utenkelig :( Men håper det da!

Anonymkode: f4f06...d61

For å bøte på angsten, så kan du sende henne en blomst og skrive at du beklager. 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...