Gå til innhold

Fortell meg det verste du har gjort i fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke meg, men eksen.

Han gjorde nok mye drit bak min rygg, men det toppet seg for meg da han hadde tisset i skoene mine, i stedet for å klare å finne veien til toaletteti vår egen leilighet. Jeg skulle ha gått fra ham da, men ble dessverre noen år til.

Anonymkode: 6e9c9...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (På 3.10.2021 den 3.03):

En liten digresjon. Hvordan tørr dere å drikke så mye at dere får blackout? Føler dere ikke at dere mister kontroll over dere selv? 

Virker ikke til at det gjør dem noe  ikke ha kontroll...   

Man er ansvarlig for sine handlinger også som full. Er målløs over at enkelte kjører I fylla og ligger med hvem som helst. Ikke rart polet har stengt på helligdager...   

Anonymkode: bba13...d44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg var full og fant ut at jeg hadde 0 penger på kortet, så fikk jeg en ide om at jeg skulle bli hore. Ringte taxi og begynte brette ut i bilen om mine planer. Skulle den kvelden snakke med horer og finne ut av hvordan horeri fungerte og kanskje finne meg en pimp. 20 min inn i taxi turen innså taxi mannen at jeg hadde null kr på kortet 🤣 Men han ble så satt ut av alt jeg sa, så han kjørte meg hjem igjen og ba meg bli hjemme. Kastet vell bort en time av livet hans 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f17e2...844

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen gang, på festival, så ble jeg såpass full at jeg ble satt i et telt med andre fulle folk for observasjon og evt fyllearrest. Men jeg prøvde gjentatte ganger å rømme, men ble dratt inn igjen i bena fra undersiden av teltet. Så da overtalte jeg alle de andre fulle (20 stk) at vi skulle ligge demonstrere. (Måtte stå eller sitte for at de skulle se an formen vår). Ble fyllearresten på meg, og da ble jeg så sur at jeg oppførte meg som en villkatt

Anonymkode: f17e2...844

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 2.53):

Hvis du går på seksualitetsforumet nå, så er det ei som har gjort noe hun angrer på☹️Kanskje det kan hjelpe deg å lese det. (Sex, Snapchat, familiegruppe). 

Anonymkode: 51a09...998

Kan du sende link?

Anonymkode: e37ca...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chomsky89 skrev (På 3.10.2021 den 0.32):

levert verbale geopolitiske analyser til folk jeg nettop traff for første gang.

Så du kom hit...

Anonymkode: cfbde...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten fascinerende at gutter blir idioter når de blir dritings, mens damer ofte tar helt av😂

Men skal vi se. Her er noen av tingene jeg har gjort:

  • Ble plutselig helt uten grunn sinna på alle andre på festen så jeg klatra opp i et høyt grantre. Brannvesenet måtte komme for å få meg ned.
  • Ødela skulderen min og jeg aner ikke hvordan.
  • Knakk to fingre og knuste en knoke da jeg ville se hvor langt jeg kunne slå en stein.
  • Badet naken med stefaren til en venninne.
  • Ringte eksen, ba hun komme dit jeg var, når hun kom så begynte jeg visst å le og dro på byn.
  • Gikk med på å prøve og fiste en dame i fylla. Det gikk ikke bra..
  • Brøt meg inn på et gatekjøkken fordi jeg ville ha kebab.
  • Strippet naken under karaoke på bar.
  • Sto på et bord og sang og danset til Rihanna med Only Girl In The World ( jeg er en gutt )
  • Kasta opp på moren min
  • Tok taxi fra Oslo til Larvik for å kjøpe kebab midt på natta. Sov på en stor stein i Larvik uten kebab.
  • Kutta nesten pulsåren ved håndleddet med en del av en dass
  • Våknet av at jeg ble dratt av nattbussen ved Flateby. Jeg skulle ikke den retningen engang og jeg hadde på meg noen andre sine bukser.

Anonymkode: 1c3f5...54b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette flirer de av, og det kommer du også til å gjøre (etter et par måneder). :laugh: Det går over med tiden. 

Anonymkode: 439e8...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien din er ikke så ille ts, det er en morsom historie en dag. Det samme skjedde med Bård Tufte Johansen faktisk, han fikk en fremmed på besøk som sov der uten at de visste noe :P Har skjedd med mange. 
Har gjort masse dumt selv. Hadde sex med noen mens noen andre filma. Har spydd på meg selv, kledd meg naken osv. 

Anonymkode: b8f48...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det blir nevnt over her så blir det en morsom historie en dag. Men det er bare å si ifra TS, det er nok flere historier her som ikke har kommet fram enda. Jeg har da i hvert fall et par til som jeg kan komme med.

Anonymkode: 1c3f5...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 15.58):

TS her!

Jeg har enda en flau fyllehistorie å dele med dere. Føler meg heldigvis litt bedre i dag!

Denne er det veldig få som vet om så den er jeg forsåvidt komfortabel med å dele. 

En gang skulle jeg mellomlande og var helt alene. Jeg skulle være stuck i 7 timer på mellomlandingen før jeg skulle ta neste fly. Jeg gikk og spiste en god lunsj og drakk en hel flaske hvitvin for meg selv på en restaurant. Så som vanlig blir jeg fort og veldig brisen. Ser noen jevnaldrene menn i baren og kommer i prat med dem. Setter meg ned med dem en god stund og vi drikker og drikker. Jeg og han ene får god kontakt og flørter. Plutselig bestemmer vi oss for å snike oss inn på et toalett. Vi har da sex.. 

Vi går tilbake til en annen bar og drikker videre. Etter dette husker jeg svært lite 🥺 Men utrolig nok var jeg på jeg til flyet mitt når det var boarding time. Kan omtrent ikke huske noe, det meste av minnet er bare svart!

Stiller meg i kø. Hva tror dere skjer?

Jo jeg blir nektet ombordstigning fordi jeg er så full! 

Men det stopper ikke der! 

Husker jeg ble så lei meg, gråt og ble fortvilt. Ble forbanna på de ansatte og ville i hvert fall ha min koffert tilbake. Jeg vil nesten ikke tenke på dette. Hendelsene i seg selv er traumatiske. 

Hadde heldigvis bankkortet mitt og min veske. Låste meg inne på en do en god stund til jeg ble mer edru og tilstede. Bestilte taxi inn til byen og ordnet hotellrom. Gikk og kjøpte meg noen kler så jeg kunne bytte, og ting til kroppen så jeg kunne ordne meg.

Ville utforske byen jeg var i fordi jeg skammet meg slik og var så redd… Ville bare legge meg ned og dø. Kom meg hjem til Norge dagen etterpå….

Vil ikke fortelle så mye mer nå. Ufff 😭

Anonymkode: f4f06...d61

Huff, skjønner godt at du hadde angst! Jeg har også hatt endel fyll på flyplasser, men har aldri blitt nektet ombordstigning. En gang reiste jeg fra New York til Guatemala city. Da jeg våknet på flyet ante jeg ikke om jeg hadde sjekket inn bagasjen, husket rett og slett ikke de siste timene i New York. Bagasjen var heldigvis med. Men i flere uker var jeg redd for at flyselskapet hadde skrevet et notat om meg og ville nekte meg framtidige flyvninger med dem. 

Ellers har jeg gjort masse dumt i fylla. Badet på natta og kuttet opp beina mine på korallrev.

Blitt med random folk i bilen fra Trondheim til Orkanger, eller noe sånt. De mente at det var en dårlig ide å ha meg med videre, så de slapp meg av på en bensinstasjon hvor jeg ventet i mange timer på skyss tilbake til Trondheim, og en sketchy fyr tok meg med tilbake. 

Tisset i senga på et hostel i Peru. 

Sagt masse dumt, skrevet masse dumt på sosiale medier, masse teite meldinger. Hver dagen derpå måtte jeg kvinne meg opp for å sjekke sosiale medier. 

++++

Har sluttet å drikke! 

Anonymkode: fc5cf...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Å herregud denne tråden var god å ha i dag! Jeg selv har gjort MYE kødd på fylla. Jeg får svært lett overtenning og drikker fort. Når det er snakk om fremmede eller gode venner har jeg fylleangst en liten stund, så går det over, men i helgen var det kollegaer!!! Jeg ble så full at det er vanskelig og begripe. Våknet i går og kjente meg i godt humør før flashbackene begynte. Jeg har for det meste vært gal og høylydt og generelt bare tatt veldig stor plass. Men jeg har også, om jeg husker riktig, sagt en del ting jeg er uenig i på jobben og truet med å finne en ny jobb (dette er forsåvidt sant, men herregud). Jeg har også kverulert og vært vanskelig med vilje ovenfor min nærmeste sjef. Så, mandag blir gøy da dere. 

Anonymkode: ded69...9f6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har også kverulert og vært vanskelig med vilje ovenfor min nærmeste sjef. Så, mandag blir gøy da dere. 

det kan jo hende at de var minst like fulle som deg. Det går nok bra skal du se 

Anonymkode: e45ae...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt bil og moped i fylla

Har hatt sex med andre jenter, jeg er hetro 

Vist puppene mine til altfor mange uoppfordret 

Bæsjet i sengen til venninnen min, og har generelt bæsjet mange andre plasser der det ikke passet seg, på parkeringsplasser o.l

Prøvde å suge faren til eksen min, derfor eks

Sikkert gjort flere dumme ting. Man blir heldigvis eldre og litt mer fornuftig. Har lært meg å drikke mindre. 

Anonymkode: 8a46d...667

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gikk på en smell for 3 år siden.( Er kvinne på over 40 år)

Hadde gått på lavkarbo hele uka og skulle kose meg en flaske Prosecco på jobbfest ( privat i et hjem hos en kollega)

Etter siste glasset kjente jeg spy  komme oppi halsen i en rasende fart,  var opptatt på do så jeg spydde i det fine bedet  til kollega. 

Fikk spy i hele det lange håret og alle klærne og fikk en lur  idé om å.gå i dusjen hennes MED klær på 🤷‍♀️🙈

Så sa  jeg bare med den største selvfølgelighet " jeg har dusja vel?! Den på meg jakka og stavra ut i kulden for å gå hjem?? ( 10km) heldigvis hadde to andre kolleger sett meg og satte etter meg i taxi og der sto jeg å klamre meg til en lyktestolpe. 

( skulle selvfølgelig på fotballcup  med kidden kl 2 neste dag 🙄)

Har ikke drukket meg " beruset" siden da.

Anonymkode: fbadc...d29

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hørt at sjefen hadde så kule nachspiel. Så da jeg og 2 kompiser ikke visste hvor vi skulle dra videre, bestemte jeg meg for å ringe sjefen. Sjefen svarte ikke. Det jeg gjorde da, sukk, var å ringe ekskona. Og da presenterte jeg meg med navnet til en litt høyere oppe i systemet, en dame som sannsynligvis ikke ville ringt på denne måten. Og begynte å spørre henne ut om hun visste hvor han var.

Glemmer aldri mandagen etter. Når sjefen ville ha en prat med meg. Har vel aldri vært lavere i nakken.

Anonymkode: 3915b...a35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg hadde hørt at sjefen hadde så kule nachspiel. Så da jeg og 2 kompiser ikke visste hvor vi skulle dra videre, bestemte jeg meg for å ringe sjefen. Sjefen svarte ikke. Det jeg gjorde da, sukk, var å ringe ekskona. Og da presenterte jeg meg med navnet til en litt høyere oppe i systemet, en dame som sannsynligvis ikke ville ringt på denne måten. Og begynte å spørre henne ut om hun visste hvor han var.

Glemmer aldri mandagen etter. Når sjefen ville ha en prat med meg. Har vel aldri vært lavere i nakken.

Anonymkode: 3915b...a35

Herregud, det er sikkert det som kommer til å skje med meg i morgen. Jeg gruer meg så jævlig. Kan ikke huske at jeg var slem, men det hadde ikke overasket meg dessverre. Og denne personen var garantert ikke like full som meg, hen er alt for "stiv" for slikt. Tror kanskje hen kjørte..... Kommer ikke til å få sove i natt, men det er egentlig like greit, da går natten senere og morgendagen kommer ikke like fort. 

Anonymkode: ded69...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

der sto jeg å klamre meg til en lyktestolpe.

Herregud, UNNSKYLD, men nå lo jeg høyt 🤣

Anonymkode: cad80...918

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...