Gå til innhold

Fortell meg det verste du har gjort i fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Herregud, det er sikkert det som kommer til å skje med meg i morgen. Jeg gruer meg så jævlig. Kan ikke huske at jeg var slem, men det hadde ikke overasket meg dessverre. Og denne personen var garantert ikke like full som meg, hen er alt for "stiv" for slikt. Tror kanskje hen kjørte..... Kommer ikke til å få sove i natt, men det er egentlig like greit, da går natten senere og morgendagen kommer ikke like fort. 

Anonymkode: ded69...9f6

Kan du oppdatere her i morgen? 😆

Anonymkode: cad80...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde hot sex med en kompis på HC toalettet på en bar, gjett om det var mange som fikk med seg det når begge gikk ut fra der. Av alle mine påfunn er det egentlig bare noen sex eventyr jeg skammer meg over. Har ringt exen ved et par anledninger og sutret, men han er veldig kompis så han tar det ikke så tungt 😂 

Anonymkode: fd64e...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir en lystløgner i fylla. En gang så gikk jeg opp til to politimenn utenfor en nattklubb. Fortalte dem at jeg hadde ranet en bensinstasjon med våpen noen timer tidligere. Da de lo av meg så begynte jeg å hylgrine og tryglet og ba om å få dra i fengsel og ta min straff. Jeg ble helt hysterisk, endte opp med å bli eskortert til sykehuset for å være for beruset. Vell fremme så klarte jeg å brøle "Redd meg, jeg dør av heroin overdose!". Endte nesten opp på glattcellen fordi jeg ikke oppførte meg. Jeg husker ikke at vi ankom sykehuset, men fått vite det av ei venninne. 

En gang så sa jeg at ei venninne av venninnen min solgte kokain på toalettet på utestedet vi var på. Til dørvakten. Vi endte opp med å bli kastet ut av stedet, hun ble hysterisk og krakilsk, så dørvakten måtte få tak i politiet som i nærheten. Hun hadde faktisk tatt kokain tidligere på kvelden og endte på glattcelle og bot. Jeg ante ikke at hun hadde tatt det. Det var ren tilfeldighet at det jeg sa stemte. Min venninne og hun er ikke lengre venner på grunn av rus, var første gang jeg møtte henne den kvelden. Det er flaut men endte jo godt for min venninne som fant ut om hemmeligheten til venninnen sin 🙈

Det er kun de to gangen jeg husker best, men er dessverre ikke de eneste gangene det har skjedd. Har ikke drukket på over 10 år, jeg har ikke nerver til å drikke lengre. En dag så kan jeg lyve på meg drap, men det går for det meste i kokain og heroin. Jeg har ikke rørt så mye som hasj en gang! Det er bare noe sært som klikker i hodet mitt i fylla og jeg tror jeg er en narkoman av en eller annen sær grunn. 

Anonymkode: db4a4...205

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg blir en lystløgner i fylla. En gang så gikk jeg opp til to politimenn utenfor en nattklubb. Fortalte dem at jeg hadde ranet en bensinstasjon med våpen noen timer tidligere. Da de lo av meg så begynte jeg å hylgrine og tryglet og ba om å få dra i fengsel og ta min straff. Jeg ble helt hysterisk, endte opp med å bli eskortert til sykehuset for å være for beruset. Vell fremme så klarte jeg å brøle "Redd meg, jeg dør av heroin overdose!". Endte nesten opp på glattcellen fordi jeg ikke oppførte meg. Jeg husker ikke at vi ankom sykehuset, men fått vite det av ei venninne. 

En gang så sa jeg at ei venninne av venninnen min solgte kokain på toalettet på utestedet vi var på. Til dørvakten. Vi endte opp med å bli kastet ut av stedet, hun ble hysterisk og krakilsk, så dørvakten måtte få tak i politiet som i nærheten. Hun hadde faktisk tatt kokain tidligere på kvelden og endte på glattcelle og bot. Jeg ante ikke at hun hadde tatt det. Det var ren tilfeldighet at det jeg sa stemte. Min venninne og hun er ikke lengre venner på grunn av rus, var første gang jeg møtte henne den kvelden. Det er flaut men endte jo godt for min venninne som fant ut om hemmeligheten til venninnen sin 🙈

Det er kun de to gangen jeg husker best, men er dessverre ikke de eneste gangene det har skjedd. Har ikke drukket på over 10 år, jeg har ikke nerver til å drikke lengre. En dag så kan jeg lyve på meg drap, men det går for det meste i kokain og heroin. Jeg har ikke rørt så mye som hasj en gang! Det er bare noe sært som klikker i hodet mitt i fylla og jeg tror jeg er en narkoman av en eller annen sær grunn. 

Anonymkode: db4a4...205

Tror nok det er en god avgjørelse å ikke drikke 😬 det der er jo helt sykt 🙈

Anonymkode: fd64e...11f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel den gangen jeg ble så full på en skolefest (var 17 år) at jeg lå i fosterstilling nesten bevisstløs inne på do, med buksa og trusa nede på leggene. Hadde spydd, tisset og bæsjet på meg. Døra var ulåst så alle som kom inne fikk vel se både det ene og det andre. Felles do for begge kjønn...

 

Skjemmes fortsatt ti år etter

 

Anonymkode: 9971f...5d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slo til en fyr jeg var skikkelig glad i. 😔 Han kuttet kontakten etter det.

Anonymkode: dde8b...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal vi se… 

• Hadde ONS med en kar, hvor jeg endte opp med å suge han til han kom i munnen min(!). 
Helgen etter møtte jeg en av de andre guttene i kollektivet til ONSet, og endte opp med å ha ONS med han også. Var drita full begge gangene og var så skamfull at jeg slet psykisk i ukevis etterpå.

•Klikka i vinkel på en FF som jeg møtte på byen med en dame som han tydeligvis datet. Kjeftet og lagde drama. Hele utestedet fikk det med seg. 

•Har endt opp med å ta pirattaxi et par ganger, alene, i grisefylla. En gang satt jeg på med to menn, skravla høl i hodet på dem og endte med å tvinge med den ene mannen på nachspiel som jeg ble kjørt til av han andre. Vippset sjåføren 800kr for turen som tok ca 4 min. Begge var muslimer og han som jeg tvang med på nach, sendte meg ganske stygge meldinger dagen derpå om hvor horete jeg hadde oppført meg ovenfor en av de andre mennene på nachet og at jeg burde skamme meg. 
 

•Blitt kastet ut fra et utested fordi jeg gikk opp på scenen under en konsert, begynte å danse og gnukke meg på artisten. Fikk ikke med meg jakken eller vesken min når jeg ble fysisk dratt ut av utestedet av en hissig vakt, og det var minusgrader ute. Endte med å bli med en random kar jeg møtte ute på gata utenfor hjem, hadde sex med han og våknet dagen derpå med fylleangst, uten jakke eller veske og måtte gå ute i kulda i partytopp og gårdagens sminke til utestedet for å få jakken og vesken min. Ingen mulighet for å ta taxi, da jeg ikke hadde vesken med mobil og lommebok og ante heller ikke om lommeboka faktisk lå igjen på utestedet.

• Hadde ONS med en fyr, og våknet dagen derpå, fortsatt litt beruset, at jeg lå kliss naken, med rumpa i været, uten dyne og prompet den høyeste og lengste prompen dere kan tenke dere. Fant fort ut at han lå våken og scrolla på mobilen ved siden av meg. Lot som jeg sov i 2 timer til fordi jeg var så flau at jeg trodde jeg skulle dø. Kom meg FORT hjem derfra når jeg måtte «våkne». 
 

Jeg har heldigvis sluttet å drikke nå. Men jeg har brukt mye tid og energi på å skjemmes over egen oppførsel i fylla. 

Anonymkode: 01272...76f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tror nok det er en god avgjørelse å ikke drikke 😬 det der er jo helt sykt 🙈

Anonymkode: fd64e...11f

Jeg vet, derfor jeg ikke drikker. Jeg mister all kontroll og finner på alt mulig rart i fylla. Hater at politiet patruljerer i sentrum, for jeg klarer alltid å oppsøke dem. På de to jeg nevnte så var jeg ikke så gammel, var bare 17/18 år. Men jeg så 14 år gammel ut og det var nok derfor jeg slapp unna så mye. 

Men det er ikke det verste jeg har gjort i fylla. Tenkte å ikke si det, for jeg angrer litt og skammer meg litt over det. Jeg og ei venninne, vi var bare 15 år men det unnskylder egentlig ikke så mye, vi stjal en kattunge fra en person vi var på nach med. De trodde den hadde kommet seg ut i kaoset, ingen som mistenkte at noen hadde tatt den. Det var hun som stjal den og beholdte den, men jeg var absolutt med på det ved å stå å flire av henne og ikke stoppe henne. 🙈
Det må være det drøyeste jeg har vært med. 

Anonymkode: db4a4...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vet, derfor jeg ikke drikker. Jeg mister all kontroll og finner på alt mulig rart i fylla. Hater at politiet patruljerer i sentrum, for jeg klarer alltid å oppsøke dem. På de to jeg nevnte så var jeg ikke så gammel, var bare 17/18 år. Men jeg så 14 år gammel ut og det var nok derfor jeg slapp unna så mye. 

Men det er ikke det verste jeg har gjort i fylla. Tenkte å ikke si det, for jeg angrer litt og skammer meg litt over det. Jeg og ei venninne, vi var bare 15 år men det unnskylder egentlig ikke så mye, vi stjal en kattunge fra en person vi var på nach med. De trodde den hadde kommet seg ut i kaoset, ingen som mistenkte at noen hadde tatt den. Det var hun som stjal den og beholdte den, men jeg var absolutt med på det ved å stå å flire av henne og ikke stoppe henne. 🙈
Det må være det drøyeste jeg har vært med. 

Anonymkode: db4a4...205

Kjære vene 😶

Anonymkode: fd64e...11f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kjære vene 😶

Anonymkode: fd64e...11f

Får jeg lov til å si "ung og dum"? 

Jeg tar ansvar nå da og drikker ikke. Har drukket kanskje 2-3 ganger de siste 10 årene. Har ikke vært på byen siden russetiden og jeg er nå 31. Litt ansvar tar jeg, men jeg har vært veldig ung og dum med promille. 

Anonymkode: db4a4...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vorspiel før et julebord til en kollega som hadde en søt hund som ville sitte på fanget mitt.

Når promillen hadde blåst bort alt vett kom jeg på at jeg er verdens beste hundeekspert og at hunden ikke hadde det bra hos kollegaen min siden den ikke kunne bli med på julebordet. Og siden kollegaen min ikke var enig startet jeg en kjempekrangel og ble bedt om å gå. Full og sint som jeg var gjorde jeg det,,,, og greide å stjele med meg bikkja.

Resten av kvelden var litt usammenhengende. Husker at bikkja og jeg var innom McDonalds og spiste burger,,da jeg påstod hunden var blindehund,, .    Så var vi innom en brun pub av det litt slitne slaget der hunder var velkomne så lenge du betalte 400 kroner for en vannskål og grillpølse til bikkja,,.

Så kom jeg på at det var sent på kvelden og siden jeg fortsatt var en verdenskjent hundeekspert måtte jeg hjem så hunden fikk sove! Da jeg fikk tak i en taxi fikk jeg ikke bli med den da den skulle være allergivennlig så det kom en diger maxitaxi og kjørte oss hjem. Taxisjåføren så rart på meg når jeg oppga adressen, da jeg hadde greid å rote meg hjemover og var 300 meter unna leiligheten.

Våknet opp på søndagen med verdens lykkeligste hund i senga og 20 ubesvarte anrop og meldinger på telefonen. Eieren kom 10 minutter etterpå og hentet hunden etter å ha skjelt meg ut etter noter og informert om at alle på jobben hadde fått med seg hva jeg hadde gjort. For å virkelig gjøre det interessant hadde en av sjefene sett meg på McDonalds,,.

På søndagskvelden tikket det inn en melding fra lederen min om at det manglet noen kyr fra en lokal bonde, så hun lurte på om jeg var på nachspiel noensteds,,,.

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Får jeg lov til å si "ung og dum"? 

Jeg tar ansvar nå da og drikker ikke. Har drukket kanskje 2-3 ganger de siste 10 årene. Har ikke vært på byen siden russetiden og jeg er nå 31. Litt ansvar tar jeg, men jeg har vært veldig ung og dum med promille. 

Anonymkode: db4a4...205

Samme her, jeg har virkelig lært brutalt. Har kanskje gjort så crazy ting som deg men jeg er hakk i hæl. Forskjellen at jeg har gjort disse idiotiske tingene når jeg var voksen, slutten av 20 og begynnelsen av 30 årene 😕

Har fremdeles problemer med å se fulle damer, fordi det minner meg om hvordan jeg var og hvor mange venner jeg mistet, hvor mange dårlige venner som tok bilder og bare satt å så på/skrattlo av at jeg dreit meg ut uten å ta meg i armen og be meg skjerpe meg. Har lovt meg selv at jeg aldri skal drikke meg full igjen. Og angsten dagen derpå....nei fysj. 

Jeg klarer ikke engang le av fyllahendelsene mine i dag, jeg kjenner bare på ren skam 

Anonymkode: 7806e...733

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Samme her, jeg har virkelig lært brutalt. Har kanskje gjort så crazy ting som deg men jeg er hakk i hæl. Forskjellen at jeg har gjort disse idiotiske tingene når jeg var voksen, slutten av 20 og begynnelsen av 30 årene 😕

Har fremdeles problemer med å se fulle damer, fordi det minner meg om hvordan jeg var og hvor mange venner jeg mistet, hvor mange dårlige venner som tok bilder og bare satt å så på/skrattlo av at jeg dreit meg ut uten å ta meg i armen og be meg skjerpe meg. Har lovt meg selv at jeg aldri skal drikke meg full igjen. Og angsten dagen derpå....nei fysj. 

Jeg klarer ikke engang le av fyllahendelsene mine i dag, jeg kjenner bare på ren skam 

Anonymkode: 7806e...733

Trøst deg med at jeg hadde garantert gjort mye av det samme i dag! Er derfor jeg ikke drikker 😂
Når du får det på avstand typ 10+ år, så kan du smile bittelitt oppi all skammen. Fylleangsten slipper aldri taket. Er en grunn til at jeg i dag ikke er venn med noen av de så kalte feste-vennene jeg hadde den gang. 

Anonymkode: db4a4...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et stappfullt utested i utlandet. Alle var på gulvet og danset. Fikk øye på en stakkars dame som stod på scenen og danset alene, så jeg bestemte meg for å gå opp på scenen for å vise henne hvordan det skulle gjøres. Det jeg ikke visste var at hun var en profesjonell og innleid danser 😅😆 Kan jo også nevne at jeg ikke har rytme i kroppen i det hele tatt. Det var nok flauest for henne 😂

Også passe flaut den gangen jeg ble kjent med en trivelig mann på fest, han var på min alder. Endte med at vi havnet i senga. Viste seg at han var 21, jeg var 30 😬

Anonymkode: e4bf7...ded

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Var på et stappfullt utested i utlandet. Alle var på gulvet og danset. Fikk øye på en stakkars dame som stod på scenen og danset alene, så jeg bestemte meg for å gå opp på scenen for å vise henne hvordan det skulle gjøres. Det jeg ikke visste var at hun var en profesjonell og innleid danser 😅😆 Kan jo også nevne at jeg ikke har rytme i kroppen i det hele tatt. Det var nok flauest for henne 😂

Også passe flaut den gangen jeg ble kjent med en trivelig mann på fest, han var på min alder. Endte med at vi havnet i senga. Viste seg at han var 21, jeg var 30 😬

Anonymkode: e4bf7...ded

Må bare legge til at det verste av alt, var at jeg ikke forstod hvorfor jeg fikk så stygge blikk av henne. Prøvde derfor å muntre henne opp ved å danse enda teitere 😆

Anonymkode: e4bf7...ded

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 12.06):

Knulla faren til en god venninne.

Anonymkode: 624a6...8ae

Pulte mora til en kompis på fylla.

Anonymkode: 831fb...8a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2021 den 19.55):

Ufff jeg har tidenes fylleangst i dag så hardt at jeg skjelver og er paranoid… Klarte å gå inn andre sitt hus hvor døra var ulåst. Av en eller annen grunn hatt jeg visst fått for meg at det var nach der og jeg kjente dem. (Hva vet jeg, var blackout full). Så på morgenen spør hun ene som bor der «hvem er du?». Og jeg hadde mistet telefonen min før jeg kom dit så jeg møtte få låne telefonen til henne og ringe noen venner til å hente meg. Var endt opp 1 time unna hjemme, hadde tatt taxi dit. 

Alkohol er farlige saker….. Flaks hun ikke ringte politiet, men hun skjønte nok at jeg var totalt dritings og hadde rota meg bort dit. 

 

Ufff. Har jeg grunn til å ha fylleangst?

Fortell meg det verste og flaueste du har gjort i fylla! Trenger å høre at jeg ikke er den eneste som driter meg ut😭😭

Anonymkode: f4f06...d61

Så flaks at du ikke fikk rundjuling :)  Jeg tror nok jeg hadde funnet fram balltreet om det hadde kommet uvedkommende inn i huset på natta

Hvor ung er du egentlig? Du fremstår ganske ung gjennom dette innlegget.
Kanskje du bør holde deg borte fra alkohol siden du tydeligvis ikke klarer å ta vare på deg selv når du drikker.

Anonymkode: 831df...d70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...