Fru Biscuit Skrevet 12. november 2005 #181 Del Skrevet 12. november 2005 Du, jeg kjenner igjen den formen, altså! Helt j*lig er det Nå runder vi jo straks to måneder, og det er vel lov å håpe at ting bedrer seg da Hvordan gikk det hos legen i går? Var det første svangerskapskontroll allerede? Jeg skal ikke før 6. desember Men det er kanskje litt sent da... Ønsker deg en god helg! fra fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. november 2005 #182 Del Skrevet 13. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. november 2005 #183 Del Skrevet 13. november 2005 Heia! Hvordan går det med deg? Håper formen er stigende og at du har hatt ei god helg! Imorgen er enda ei uke gått!! Sender varme tanker og litt energi i tilfelle du trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. november 2005 #184 Del Skrevet 14. november 2005 Ønsker deg en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. november 2005 #185 Del Skrevet 14. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 14. november 2005 Forfatter #186 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Tuuusen takk La Traviata, Orkidéen, Isola, Isola , Hulderjenta og Izaria for at dere gidder å stikke innom og har slik omsorg Og tuuusen takk Skytte og Jane Porter for energi dere har sendt over. Det har hjulpet innimellom, for det har jeg merket! Fru Biscuit: Ja, du kjenner jo til denne formen. Trøster meg med at det er antagelig toppen bare 4 uker igjen og det lille vidunderlige som skjer inni magen Jeg er helt rørt altså for at dere gidder å stikke innom meg når jeg er så lite aktiv selv :grine2: Men jeg vet at det kommer nok bedre tider. Endret 14. november 2005 av Leanora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. november 2005 #187 Del Skrevet 14. november 2005 Klart vi orker å kikke innom deg!! Sender over mer energi jeg! Du trenger det mer enn meg så! Bare jeg har nok til å få malt ikveld og kommet meg på arbeid imorgen så er jeg fornøyd! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 14. november 2005 Forfatter #188 Del Skrevet 14. november 2005 Fredagen var jeg altså hos legen (litt tidlig? Trodde det vanlige var rundt uke 10 jeg.) Fikk helsekort og denne "startpakken" og tok en masse blodprøver o.s.v Har litt for lavt blodtrykk, så det forklarer jo svimmelheten. Ellers så spurte hun om jeg ville ha noe på resept for kvalmen, men det har jeg ikke lyst til. Legen (som for øvrig var en turnuslege, da min kjære fastlege har permisjon. han er tilbake igjen i februar da, så det ser jeg frem til) satte termin til 29.juni Blir spennende å høre hvilken termin du får Fru Biscuit. Jeg var også på akupunktur for kvalmen på fredagen og i dag. Har lest på nettet om positive virkninger av det, så det er verdt å prøve da det er uten bivirnkninger. Hun naturterapeuten sa det er vanlig å merke bedring etter to behandlinger, så nå er jeg spent Synes faktisk formen har vært litt bedre i etm. Ellers så gjør jeg så godt jeg kan for å holde på maten (men av og til vil det bare opp altså ). Spiser bittelitt annenhver time (det tar tid altså å gå i matskapet annenhver time ), har funnet ut at det er det beste. Men det positive er at jeg er ikke så trøtt lenger og energien er mye bedre Nei, nå ble det mye elendighet og sykdomsprat altså...... Men innimellom er jeg veldig glad for det som skjer og ville ikke vært det foruten Men nå skal jeg ta meg en besøksrunde dere. Vi sees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 14. november 2005 Forfatter #189 Del Skrevet 14. november 2005 Klart vi orker å kikke innom deg!! Sender over mer energi jeg! Du trenger det mer enn meg så! Bare jeg har nok til å få malt ikveld og kommet meg på arbeid imorgen så er jeg fornøyd! Kos deg masse! ← DU er bare helt herlig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 14. november 2005 Forfatter #190 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hmmm :klø: noen som vet om denne klokka. Min er nå 2116......alldeles ikke 23 et eller annet som den sikkert blir i innlegget. Denne ettermiddagen har virkelig vært produktiv altså: har vært med supergutt så han fikk tatt passbilder til nytt pass (bare flaks at jeg oppdaget at hans gamle var utgått...), deretter hjem og lagde middag. Så bar det på turn med gutten. Hjem igjen og skrev ferdig takkekortene - og JIPPI FERDIG De har liksom ligget der og ropt etter meg i flere uker.... Og så vært innom dere herlige jentene Men nå hopper jeg til køys snart Endret 14. november 2005 av Leanora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. november 2005 #191 Del Skrevet 14. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. november 2005 #192 Del Skrevet 14. november 2005 Ikke rart du er trøtt og sliten da, når du både har lavt blodtrykk og ikke har matlyst! Håper formen kommer seg etterhvert! Ha en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #193 Del Skrevet 15. november 2005 Så godt at du føler deg litt piggere (trøtthet) selv om kvalmen ikke er helt borte enda. Synes du var SUPERFLINK som sto opp kl. 6 for å ordne med farsdagsgave på søndag! Supergutt fikk fart på supermamma! Han blir ikke med deg på do når du må da? Eldstemann gjorde det da jeg gikk gravid med Lillemann. Han ville også "spytte i doen" (Ikke fult så morsomt da, men ler av det nå). Ha en fortsatt fin uke! Sender over litt ekstra energi så du har for resten av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 16. november 2005 #194 Del Skrevet 16. november 2005 Bare innom med en Så spennende at du har fått termindato! Jeg må vente hele tre uker til før den første kontrollen... Men skal sørge for å holde deg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. november 2005 #195 Del Skrevet 16. november 2005 Hei Leanora! Så fint at du har litt mer energi for tiden, og så får vi håpe akupunkturen hjelper på kvalmen! Jeg prøvde akupunktur sist, men merka ingen stor forskjell, men jeg gikk ikke der så mange ganger da. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 17. november 2005 Forfatter #196 Del Skrevet 17. november 2005 Han blir ikke med deg på do når du må da? Eldstemann gjorde det da jeg gikk gravid med Lillemann. Han ville også "spytte i doen" (Ikke fult så morsomt da, men ler av det nå). Ha en fortsatt fin uke! Sender over litt ekstra energi så du har for resten av uken. ← Den energien din har hjulpet altså Så du var dårlig du også med nr 2.... Det har egentlig gått utrolig bra med supergutt. Han har jo fått med seg enkelte ganger at jeg har , men han har da baresagt stakkars mamma som er syk. Om morran har det vært slik de siste ukene at han har sett en times tid på Cartoon , og da er jo han strålende fornøyd. Så da har han ikke fått med seg at jeg har vært så treig om morran, for å få lov til å se på cartoon om morran - den tror jeg han synes er hellig altså Mannen min kunne jo ha tatt han med seg i barnehagen på morgenen, men da måtte de stresse avgårde i halv 8- tia. Synes det har heller vært greit å ha gjort det slik vi har, så har han fått litt kortere dager i barnehagen. Ellers så vet en førskolelærer og en assistent det i barnehagen. For det har vært et par ganger hvor han har gått ned selv, (Vi bor toppen 2-300 meter unna) hvor jeg ikke har klart å komme meg ut døra. Men da har han bare vært så stolt så stolt at "han er blitt så stor at han kan gå alene til barnehagen" På etm er det jo mannen som har gjort det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 17. november 2005 Forfatter #197 Del Skrevet 17. november 2005 ← En stooor til deg og ups- det var de neglene. Skal prøve å få sjekket det opp i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 17. november 2005 Forfatter #198 Del Skrevet 17. november 2005 Ikke rart du er trøtt og sliten da, når du både har lavt blodtrykk og ikke har matlyst! Håper formen kommer seg etterhvert! Ha en fin mandagskveld! ← Tusen takk for at du gidder å titte innom meg Lenge siden jeg har vært hos deg, men kommer ganske så straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 17. november 2005 Forfatter #199 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Bare innom med en Så spennende at du har fått termindato! Jeg må vente hele tre uker til før den første kontrollen... Men skal sørge for å holde deg oppdatert ← Uff, det er lenge med 3 uker altså Men du burde jo egentlig få samme dato som meg da, for jeg tror alle legene bruker den snurreskiva si. Og når du og hadde siste menstruasjon 21. Blir spennende Stoor Endret 17. november 2005 av Leanora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 17. november 2005 Forfatter #200 Del Skrevet 17. november 2005 Så fint at du har litt mer energi for tiden, og så får vi håpe akupunkturen hjelper på kvalmen! Jeg prøvde akupunktur sist, men merka ingen stor forskjell, men jeg gikk ikke der så mange ganger da. ← Ja, det her er altså 3. dagen på rad hvor formen er god. Er bare litt kvalm hele dagen. Energien er bedre og ikke så trøtt som før. Deilig altså Man skal vel ikke se bort fra at det er akupunkturen som har hjulpet. Håper det, så jeg vet det finnes en nødløsning. Synd det ikke virket på deg altså Stoor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå