Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Heia!

Hehe, må kosele litt jeg! Er så morsomt når folk er lykkelige og kjenner at jeg bare vil hoppe og danse sammen med deg!!

Kos deg masse videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kooos med masse besøk av dere jentene altså :kose:

La traviata - Håper du har hatt en strålende bursdagshelg og at kvalmen ikke har vært så ille :troest: Det hadde jo vært kjipt med alle de deilige kakene, også ikke ville spise noe....

tommeline - ja, jeg skal gi beskjed til nurket om at det får vente til det er klart å komme fram :ler:

Jane Porter - Kjekt å høre om dine terminer :Nikke: Jeg satser på å føde til rundt termin ja. Selv om alt er jo egentlig mulig/umulig i det gamet her da, man vet jo egentlig aldri :ler:

Orkidèen - :hoppe: Ja, og jeg er enda gravid :ler: Herlig :hjerter:

*MissS* Håper du og har hatt ei koselig helg :)

BecomingBride - :grine2: :ler:

Fru Blå - Buster alt jeg kan for deg altså til neste periode :hoppe:

Heidi76 - Ja, det er helt utrolig hvor bra timet dette her. Skikkelig flaks med andre ord :sjenert:

Binke - koselig at du stikker innom og takk takk fro gratulasjoner :)

Geri - Koselig med nytt fjes, og jeg ble helt rørt at du gadd å lese gjennom hele :bukke: Skal titte innom deg en tur :)

:klem: til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :tommelsmil: , da var det søndagkveld og ny uke (og faktisk min siste uke på hybelen) :) Går inn i 5.uke, og jeg har bare lyst til å fortelle det til alle sammen :ler: Men mannen synes julaftenidèen var så god at han er helt tent på at vi skal vente til da :roll: , så vi får se :tunge1:

Har begynt å småtittet litt på nettet på vogner. Til supergutt hadde vi en simo kombivogn (men den solgte vi), og det frister å ha en lignende igjen. Så kjekt med å kan ta den bagen inn og ut. Men siden så mange har nevnt Quinny Freestyle her, så måtte jeg sjekke den litt ut. Og har falt pladask for den røde med en bag til :hjerter: Mannen synes og den var tøff. Men er litt usikker på om den tåler en barsk nordnorsk vinter, om den blir for spinkel liksom :klø: Noen som har erfaring?

Også trenger vi stellebord. Vurdere å bare kjøpe en kommode med en pute oppå. Hadde en sånn stellekommode med badekar i første skuff sist, men tror egentlig at det er vel så praktisk å kjøpe en ordentlig kommode først som sist ;)

Ellers så har vi alt det andre vi trenger :tommel:, foruten om ny madrass til sprinkelsenga da - DET er iallefall sikkert at vi blir å investere i ;)

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Hehe, må kosele litt jeg! Er så morsomt når folk er lykkelige og kjenner at jeg bare vil hoppe og danse sammen med deg!!

Kos deg masse videre!

Å hei Skytte , så ikke deg før nå jeg. Og GJETT om jeg gleder meg til å kosele, hoppe og danse i din dagbok da :Hehe: Buste- buste

Og vet du - jeg syns den avataren din er sååå søt :hjerter: . Jeg blir så sjarmert av den hver gang jeg ser den :tommelsmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Leanora, nå går vi inn i uke 5 - :klappe: for oss!

Jeg synes også at det er vanskelig å ikke si det til noen. Men, vet du, jeg har faktisk ikke så lyst til å si det til noen ennå. Mulig det er fordi det er første gang, og jeg ikke helt skjønner at det kan gå bra. Vi har snakket om å fortelle det når vi har vært hos legen den 6. desember, da er vi jo 11 uker på vei. Spørsmålet er vel om hvordan formen blir utover, det kan jo hende at det blir vanskeligere å ikke si noe etter hvert.

Ønsker deg en god uke!

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles gravid sier du!?? Jammen, det var da ENDA godt! :sjarmor::ler:

Skjønner det er vanskelig å vente med å fortelle en slik stor og god nyhet, men på samme tid så var jo ideen med julaften veldig god da! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen? I går hadde jeg usannsynlig ømme pupper, og de har visst vokst også (i følge en storøyd kjæreste) :ler:

Tenk, i morgen er vi allerede 5 uker på vei! Synes det går fort, jeg :)

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg 2 mail jeg. Håper de kom vel frem, om ikke så får du mase igjen. ;)

Tenk at du er gravid :hoppe: Da jeg så at Orkis "ropte" det ut i store blå bokstaver fikk jeg skikkelig klump i halsen :grine2:

Har du forresten sett de stellekomodene på IKEA? De kan jo bli vanlig komode etterpå. Kjempeflotte!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen? I går hadde jeg usannsynlig ømme pupper, og de har visst vokst også (i følge en storøyd kjæreste)  :ler:

Tenk, i morgen er vi allerede 5 uker på vei! Synes det går fort, jeg  :)

Ja, tenk i dag er småtrollene våre 5 uker eller dvs 3 uker på vei :hoppe:

Og mine pupper har også vokst, det skal være sikkert :ler: Ei venninne kommenterte det i går, men jeg sa at det var sikkert fordi jeg skulle ha mensen hvert øyeblikk :roll: , får håpe hun gikk på den :sjenert:

Bestilte legetime i dag, og fikk 11.november :sjokkbla: . Er ikke det litt tidlig, trodde det var vanlig at man skulle ha rundt uke 10. Men det gjør ikke meg noe altså, jo før jo bedre :ler:

Ha en strålende gravid dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg 2 mail jeg. Håper de kom vel frem, om ikke så får du mase igjen.  ;)

Tenk at du er gravid  :hoppe: Da jeg så at Orkis "ropte" det ut i store blå bokstaver fikk jeg skikkelig klump i halsen  :grine2:

Har du forresten sett de stellekomodene på IKEA? De kan jo bli vanlig komode etterpå. Kjempeflotte!

:klem:

Tuuusen takk for nyyydelige bilder Jane :hjerter: Jeg synes du var så elegant og stilig :hjerte: !! Og den kjekke mannen din :) For å ikke snakke om de to små staute karene :hjerter_rundt: Jeg så at en av dem bærte pute med ringene på opp kirkegulvet, det gjorde vår kar også - og det tror jeg satte virkelig prikken over i'en over hvor rørende det ble :hjerte:

Den stellekommoden fra ikea; er det den høye du mener? Med 3 skuffer og åpne hyller ovenfor stelleplata? Har du erfaring med den? (Prøvde å se på nettet, og det var kun den som var kommode som var der)

Ha en strålende dag du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner Izaria og Orkidèen :klem:

Status 5+0

Puppene er ømme og "oppblåste", litt halsbrann, litt trøtt og blir veldig andpusten når jeg går i lange oppoverbakker eller i mange trapper..... Og det var det :roll: Så i følge symptomene, så er jeg liksom ikke så veldig gravid føler jeg, er liksom så rart når jeg ikke er kjempekvalm og :kvalm: , forbinder liksom det med å være gravid jeg :sjenert: Jeg håper og tror uansett at alt er bra allikevel :)

Også er magen veeeldig oppblåst :roll: De trangeste olabuksene får jeg nå strek på magen av, så det blir vel ikke lenge til før jeg må pakke dem bort :ler:

Men ellers så er det bare gøy og herlig :tommelsmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Leanora og grattis med 5 fullgåtte uker! :-D

Ja, er det ikke rart når man ikke er like kvalm som forrige gang? Hadde venta meg adskillig verre enn jeg har det nå. Men jeg kjenner jo noe innimellom, så jeg slår meg til ro med at ingen svangerskap er like!

Jeg er også veldig oppblåst... :sjenert:

Buksene strammer sånn allerede! Men det er for tidlig med mammaklær allerede synes jeg, har funnet fram mine videste bukser og om kvelden så fyker jammen de øverste knappene opp gitt...

Ha en fin gravid kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner Izaria og Orkidèen :klem:

Status 5+0

Puppene er ømme og "oppblåste", litt halsbrann, litt trøtt og blir veldig andpusten når jeg går i lange oppoverbakker eller i mange trapper..... Og det var det :roll: Så i følge symptomene, så er jeg liksom ikke så veldig gravid føler jeg, er liksom så rart når jeg ikke er kjempekvalm og  :kvalm: , forbinder liksom det med å være gravid jeg :sjenert:  Jeg håper og tror uansett at alt er bra allikevel :)

Også er magen veeeldig oppblåst :roll: De trangeste olabuksene får jeg nå strek på magen av, så det blir vel ikke lenge til før jeg må pakke dem bort :ler:

Men ellers så er det bare gøy og herlig  :tommelsmil:

:klem:

Det med å føle seg andpusten er igjen noe jeg kan kjenne meg igjen i! *pust pes* Jeg mener, for 6 måneder siden var jeg i supergod form...nå er det ikke mye pust igjen nei! :lol:

Men jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt, og er VELDIG gravid altså - så det trenger (heldigvis) ikke å henge sammen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok La Traviata og Orkidèen at man trenger vel ikke å være kvalm, og så lenge man har andre symptomer så :sjarmor: (For en rar tilstand vi må være i - som virkelig vil ha symptomer og ting som nedsetter vår "helse" om dere skjønner hva jeg mener :ler: )

I kveld har jeg vært superflink og pakket ned hybelen og vasket rundt her. Har pendlet søn-ons i semestrene siden i januar, så det skal bli deilig å være leeenge hjemme nå :icon_razz:

I morgen har mannen min tatt seg fri fra jobb, og han og supergutt kommer kjørende både for å hente hybelting og for å hente denne på Skeidar:

http://www.stompa.no/Products%20-%20NO/Kombi/Scorpio.aspx

I begynnelsen av desember har gutten vår bursdag og dette blir gaven fra oss. (Han får ikke like store og kostbare gaver hvert år altså :ler: ) Han ligger nå og sparker i fotenden av senga si, så det er jammen meg på tide med ny seng :sjenert: Også har han sagt flere ganger det siste halvåret at han har så lyst på sånn seng med stige.......

Vi falt pladask for denne, så kjekk med den toseteren som kan draes ut til en liten dobbeltseng ;)

Til fredag skal supergutt i bursdag og da tenkte vi å sette den opp på rommet hans. Og jeg gleder meg såååå til han skal legge seg for kvelden for å få DEN overraskelsen :hoppe:

Det blir litt på forskudd da, men pytt pytt :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jo en kuuuul seng for supergutt! :Nikke:

Han kommer sikkert til å bli kjempeglad...også er jo en seng slikt man MÅ ha da, etterhvert som man vokser! ;)

Enig med du, er rart hvordan man liksom leter etter å føle seg miserabel omtrent - men nå har jeg igrunnen kommet så langt at jeg bare er lykkelig for at jeg er så lite plaget som jeg er! :ler:

Ha en fin dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for nyyydelige bilder Jane :hjerter: Jeg synes du var så elegant og stilig  :hjerte: !! Og den kjekke mannen din :)  For å ikke snakke om de to små staute karene :hjerter_rundt: Jeg så at en av dem bærte pute med ringene på opp kirkegulvet, det gjorde vår kar også - og det tror jeg satte virkelig prikken over i'en over hvor rørende det ble :hjerte:

Den stellekommoden fra ikea; er det den høye du mener? Med 3 skuffer og åpne hyller ovenfor stelleplata? Har du erfaring med den? (Prøvde å se på nettet, og det var kun den som var kommode som var der)

Ha en strålende dag du :klem:

Litt usikker når du ikke har lagt ved bilde, men tror det er den ja. Jeg har ikke personlig erfaring med den. Men min kusine har den og er kjempefornøyd! Jeg synes den ser så fin ut, og at man kan bruke den som vanlig kommode etterpå. Kjempekjekt!

Artig at dere kjøpte Stompaseng til Supergutt i bursdagspresang. Det gjorde vi nemlig også til eldstemann i høst. Vi kjøpte denne. Eller det vil si at han måtte betale en del av den selv. Det var KUN den han skulle ha. Han var ikke til å rikke, men den kostet over 10000,- :overrasket: , så vi dekket 3500,- (det hadde Lillemann fått for). Men enig med deg, vi kjøper heller ikke så dyre gaver vanligvis, men de trengte senger begge to så det ble årets bursdagsgaver fra mor og far (to fluer i en smekk ;) ) Lillemann fikk forøvrig denne med "gutteforheng".

Menne du: Kunne jeg fått sett bilder av dere fra bryllupet :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å si at da vi sa at eldstemann måtte betale en del av sengen selv (var snakk om 7000,-) så sa han: "Jammen jeg har jo ikke med meg sparebøssa!!!" :ler: Da vi sa at vi ikke skulle tømme sparebøssa men ta penger av kontoen hans så ble han kjempeglad :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei!

Ååååååh! :hoppe: Er så glad for at du er GRAVID!!!

:hoppe: Moro!!!! :hoppe:

Og den senga var jo bare supertøff, tenk så glad han blir når han kommer hjem fra bursdagen da! :) Skulle likt å sett ansiktet hans da!

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...