Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

Hei du heldige deg! ;) (jeg er så fantastisk morsom i dag!! :ler: )

Håper alt er bra med deg og forhåpentligvis den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Izaria og tommeline ja, bare le dere :ler: Man blir jo heeelt tullerusk av det her :eeeh:

Cielo og *MissS* Tusen takk for nye spor i boka mi :) Skal stikke innom deres og titte litt og ;)

Heidi76 Party party :danse: Kommer straks :ler:

La Traviata Tusen takk for at du er gira. Men det er jo bare sååååå spennende med deg altså :hoppe: Du er jo noen dager framfor meg og enda mer spenning :danse:

Jane Porter Sender deg pm jeg ;) Og jeg lurer på om jeg kanskje har en idè om hvem du kan være :klø:

Orkidèen Så du hadde det slik :hoppe: , Men

nå har jeg vært en plass og lest at etter lang tids p-pille bruk, så kan man altså få slike menssmerter ei uke i forveien, fordi kroppen gjør seg klar til å komme i gjenge igjen :sur::sur: . Så da er det nok mest sannsynlig at det er det da :frustrert: , for som sagt så skulle vi ha vært riktig så heldig om det hadde klaffet denne gangen :sjenert:

Men hva tror dere om det??? Har dere hørt om det før????? Det eneste jeg husker med supergutt var at jeg var så kvalm og skikkelig øm i puppene, men der er det jo ingen tegn nå da...

Ha nå allikevel vært og kjøpt tester i dag :rodme: Er ikke tante kommet til mandag, så....... :roll:

Stooor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i hvert fall si at jeg husker ikke at jeg fikk tidlige menssmerter min første måned etter at jeg sluttet på pillen. Så det kan jo være noe annet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i hvert fall si at jeg husker ikke at jeg fikk tidlige menssmerter min første måned etter at jeg sluttet på pillen. Så det kan jo være noe annet....  :)

Tja, hvem vet altså :roll: Men har jo hatt mensen en gang ordentlig etter jeg sluttet på p-pillen, og da var det ikke sånn....

Og hei forresten Peony :)

Koselig med nye fjes.

:vinke:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Takk for PM!

Jeg husker ikke om jeg hadde sånne smerter da jeg ble gravid.

Men det jeg husker er ei venninne av meg. Hun ble gravid første mnd. etter hun sluttet på pillen med sin nr. 1. Hun hadde problemer med å bli gravid med nr. 2. Da anbefalte legen faktisk at hun skulle begynne på p-piller og slutte midt i et brett (det var tilfeldigvis det hun gjorde da hun ble gravid med nr. 1 også). Det var visst noe med hormonene som gjorde at det var lettere å bli gravid da. Så om du akkurat har sluttet så er det sikkert god sjans for at du er gravid! :tommelsmil:

Jeg føler også på meg at du er gravid! .... og det teller vel også???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh! :hoppe: TENK OM DU ER GRAVID DA!!! :tommel:

Jeg krysser fingre og alt som er for at du er det!!

Flink du er som ordner album, forresten! :klappe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig mensmurringer forrige helg, og nå sitter jeg her med baby i magen og håper at du kommer etter! :tommel:

Har veldig tro på deg altså! :Nikke:

Du får ha en god helg (og teste på mandag?)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for støtte erklæringer Jane Porter, Isola og La Traviata og gratulerer nok en gang til deg! :klem: til dere alle

Jeg trenger alt jeg kan få altså :roll: . Tror det vil bli ei lang helg :hakeslepp: , Prøver å tenke at det sikkert ikke er noe, men det er ikke lett med den mensmurringen. Håpet er jo der allikevel da :tommelsmil:

Vet ikke hvordan det blir med testing til uka. Skal ha tante til mandag. Søndag ettermiddag drar jeg på hybelen min ved universitetet og blir der til onsdag ettermiddag. Har jo lyst at mannen og jeg skal teste sammen, så kanskje jeg klarer å vente til onsdag om ikke den h..... (ikke helvete, men hersens) tante er kommet da :sjokkbla:

Uansett :tommel: - ønsker dere ei flotters helg :klem:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt at pilleslutt kan føre til slike murringer - alt jeg vet er at mine menssmerter ble mye værre igjen, etter at jeg sluttet på pillen. Det var jo en av grunnene til at jeg prøvde pille allerede som 14 åring, siden jeg har så sinnsyke problemer med smerter... Etter pilleslutt var mitt største "problem" at mensen brukte 1.5 år på å komme tilbake! Men jeg prøvde jo ikke da, og var såre glad! :)

Men nå er jeg allikevel superspent på deg da!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du noe morsomt i helgen da?

Ha en fin fredag :klem1:

Noe morsomt i helgen? Tja, sitte på gjerdet å telle sauer til mandag? :ler: Neida :) Venninnene mine skal ha jentehyttetur denne helga, men jeg har meldt avbud siden jeg er så mye borte mht studiene. Klarer ikke å da og dra bort fra (spesielt) supergutt og mannen i tillegg i ei helg.

I kveld blir det vel bare kos foran TV og avslapning. I morgen har vi noen ærend i byen og supergutten skal i bursdag på ettermiddagen. Det blir den andre bursdagen denne uka, og den fjerde denne måneden :sjokkbla: Veeeldig hyggelig synes supergutt da, så klart. Men mannen og jeg har jo tenkt tanken når han skal feire sin dag i desember, og vi telte 15 stykker :sjokkert: 15 FEM OG SEKSÅRINGER..... Det der må vi tenke på altså :icon_neutral:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt at pilleslutt kan føre til slike murringer

Men nå er jeg allikevel superspent på deg da!!!

:hoppe:

Takk takk Orkidèen :klem: trenger all den støtte og oppmuntring jeg kan få nå :sjenert:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men mannen og jeg har jo tenkt tanken når han skal feire sin dag i desember, og vi telte 15 stykker :sjokkert:  15 FEM OG SEKSÅRINGER..... Det der må vi tenke på altså :icon_neutral:

Ja da blir det liv vil jeg tro... :ler: Skjønner at du er litt nervøs for det ja...

Blir nok rolig helg her også! Fredagen pleier å bli tv-kveld, men det er jo godt å bare slappe av etter en lang uke :smilbla:

Skjønner at du har en nervepirrende helg foran deg, med tanke på om det kommer noen tante rød på mandag eller ikke... Håper hun holder seg unna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...