Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Ja dette ER altfor spennende :grine:

Mensmurringer enda, vært kvalm i går og i dag og puppene verker litt :sjenert:

Men er det bare innbildning, tante rød symptomer eller er det et lite nurk :klø: :sprettoy::eeeh::roll:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, oj, oj! Dette blir spennende, Leanora :hoppe: Jeg heier på deg, altså :)

Har du tenkt til å teste i morgen, dersom tante teit ikke dukker opp? Jeg har lovet meg selv å vente til onsdag, selv om IKM egentlig er på tirsdag.

Sørg for å holde oss oppdatert da!

Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uutholdelig spennende dette her altså :forvirra: Men det vet jo dere alt om La Traviata og Fru Biscuit ;)

Alle symtompene er her i dag og, men ikke vært noe særlig kvalm i dag. Men jeg er heeeelt tappa for energi i dag, vil bare :sove:. Skulle tro jeg hadde vært på den fyllekula i går, men det er ikke rørt en dråpe alkohol i hele helga :fy_fy: , så det kan det ikke være i allefall :roll:

Har en test her, men IKM er på tirsdag, så det er vel kanskje bare bortkasta å prøve i morgen tidlig?? :klø:

Skulle egentlig lest litt og øvd meg på framlegg av prosjektskissa mi, men tankene er heeelt andre steder :ler: , og har heller ikke ork :sjenert:

TVI TVI

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det Leanora, jeg testa pos. 1 dag før IKM med Brage!

Men det er nok forskjellig hvor fort man får høye nok nivåer av HCG!

Denne gangen fikk jeg positiv test 12-13 dager etter antatt befruktning.

Uansett, jeg heier masse på deg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Takk for koselig besøk i boka mi! Måtte jo snike meg inn til deg også da vettu!

Ja det er spennende tider nå fremover!!!!!!!! Har vært litt tilbakeholden med å tenke så sinnsykt mye baby de siste periodene, men nå har vi snakket om masse koselige ting!! Så får håpe at dette er THE pp!!

Lykke til!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så spent nå!

Har du testet ennå eller klarer du å vente?

Håper sånn på at du også har en liten spire i magen vettu! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Er så spent på hvordan formen din er i dag?! Ingen tegn til tante teit, håper jeg? Jeg har bedt henne om å holde seg unna oss begge to :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for all støtte jenter :klem:

Om jeg har testet ja :sjenert: til de grader får jeg vel si :roll:

Tok en CR i morrest og den var negativ :sur: . Men etter å huske at noen her inne har nevnt at CB er mer sensitiv, så dro jeg på apoteket i ettermiddag og kjøpte en slik. Testen er akkurat tatt, og det var en klar striplete vannrett strek. Men jeg er nesten sikker på at hvis jeg ser ekstra nøye på den, så ser jeg antydning til en loddrett strek også??? :forvirret: :klø: Når dere har tatt CB, og den har vært negativ; har den vært helt klar negativ eller slik at man kan se konturene av en loddrett strek???

IKM er jo i morgen, så det er kanskje tidlig å ta test, men jeg klarte ikke å la være :sjenert:

Men tante teit er iallefall ikke kommet, men murringer, småkvalm, halsbrann og trøtt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj! Du klarte ikke vente, du :ler:

Jeg kan ingenting om de testene, men symptomene høres jo i alle fall lovende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for all støtte jenter :klem:

Om jeg har testet ja :sjenert:  til de grader får jeg vel si :roll:

Tok en CR i morrest og den var negativ :sur: . Men etter å huske at noen her inne har nevnt at CB er mer sensitiv, så dro jeg på apoteket i ettermiddag og kjøpte en slik. Testen er akkurat tatt, og det var en klar striplete vannrett strek. Men jeg er nesten sikker på at hvis jeg ser ekstra nøye på den, så ser jeg antydning til en loddrett strek også??? :forvirret:  :klø: Når dere har tatt CB, og den har vært negativ; har den vært helt klar negativ eller slik at man kan se konturene av en loddrett strek???

IKM er jo i morgen, så det er kanskje tidlig å ta test, men jeg klarte ikke å la være :sjenert:

Men tante teit er iallefall ikke kommet, men murringer, småkvalm, halsbrann og trøtt  :Nikke:

Oooh!

:hoppe:

Uutholdelig spennende altså!!!

Vet du - den antydningen kan være et svaaaak positiv test, eller det kan være en skyggestrek - det hender... Meeen, test igjen med ny giv om to dager du, hvis tante ikke er kommet! Jeg ville ventet en dag ekstra, for å la evt. HcG samle seg! ;) Selv om jeg veeet det er vanskelig...

:klem:Ooooh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her er det om mulig enda mer spennende!

Høres litt ut som en svakt positiv test for meg, jeg har flere ganger fått veldig svake streker og de har alltid vist seg å være riktige!

Jeg ville prøvd en ny test enten i morgen eller onsdag!

Tør ikke hlt å gratulere deg ennå, men jeg er ganske sikker på at den streken kommer til å bli sterkere!

Sender over en god klem :klem:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har bestemt meg for å teste igjen i morgen tidlig, tror ikke jeg klarer å vente til onsdag (selv om man egentlig burde vente 48 timer....) :sjenert:

JA , jeg høres nok helt febrilsk ut :tommelsmil: . Men det er bare det at jeg sluttet på p-piller i juni 2002 for å prøve å få et lite nurk til (supergutten vår er født i des 2000). Men i august 2002 slo jeg meg i hodet, og det førte til en lei sykdomsperiode og etterhvert omskolering (som jeg er enda på). Nok om det - har ikke kjent symptomene etter hodeskaden siden i mars i år, så i sommer begynte jeg på nedtrapping av medisiner. Og rett etter bryllupet i august var det stopp med p-piller. :sjarmor:

Derfor vil det lille nurket vi forhåpentligvis får til en dag- bli et veeeeldig etterlengtet nurk, da vi har vært klare og ventet i snart 3,5 år.

Men, ikke misforstå; Jeg er meget takknemlig for den herlige sprudlende gutten vi har på snart 5 år og den fantastiske ektemannen min :hjerter:

Men utålmodig.....ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart du er utålmodig når du har ventet i 3,5 år!

Testen i morgen kommer til å slå ut, det er jeg helt overbevist om! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag er det tirsdag... og jeg er kjempespent på å høre om testing i dag!!! Krysser fingre og tær og det som er for at du får positiv test!!! :tommel:

Ha en fin tirsdag, håper den blir ekstra fin!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke tatt test i dag. Bestemte meg for å vente til i morgen.

Men nå synes jeg at mensmurringene er blitt sterkere, så jeg håper virkelig ikke det er tante rød som melder sin amkomst :sur:

Og så var det så hyggelig å komme inn her og se at Fru Biscuit fikk to blå :danse::danse: Gratulerer masse til henne!!

Nå drar jeg på universitetet og MÅ prøve å konsentrere meg ;)

Ha en strålende dag dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt i himmelen, jeg! Skjønner ikke hvor jeg skal gjøre av meg :grine2: Takk for gratulasjoner, Leanora!

Jeg skal følge med på deg i morgen tidlig. Sender deg masse blå tanker :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag Leanora! :klem:

Nå satser vi på at du følger etter fru Biscuit og får to blå i morgen!

Og tanta skal bare holde seg laaangt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...