Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JOHOOOO!!!! GRATULERER!!!

Dette var fantastiske nyheter ja!! Og så fine planer ang å fortelle det da...Og her renner tårene! Blir så rørt...Og å kombinere JUL og BABYTING....da er jeg helt ute :grine2:

Lykke til videre! Må få høre hva mannen sa ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :klem:

Det var godt å høre at du virkelig var gravid, nå som du har hatt så sterke mistanker de siste dagene!

:blomst:

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenger tvil :hoppe:  :hoppe:

Et klart blått kryss på CB og to rosa streker (på New Generation test)

:grine2:  :grine2:  :grine2:

Er så glad, så glad :danse:

Nå er det bare å vente til kl blir 0900, slik at jeg kan ringe å bestille blomster til mannen min med Gratulerer kjære , for han vet ingenting :ler:  (selv om han har sine mistanker da) ;)

:hoppe:

:hoppe:

:danse:

:blomst:

:danse:

:hoppe:

:hoppe:

Nææææh!

Testet du POSITIVT du da!!! Dette er jo helt sinnsykt! For en lykkebølge nå i oktober!!! :hjerte:

Gratulerer SÅ masse med etterlengtet spire i magen! :blomst:

...ja, kan ikke baaare danse, må :grine: litt også! *s*

:klem:

P.S. Hva sa mannen til blomster???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere kjære *MissS*, Cielo, Skytte, Izaria, BecomingBride, tommeline, Hulderjenta og Orkidèen :klem: Det er virkelig kos å komme inn her å se så mange som jubler sammen med meg. Så nå buster jeg alt jeg har for Skytte og *MissS* altså :babygutt::babyjente:

Og hva mannen sa ja :ler: Han visste jo om mine symptomer og at det var en svak strek der på mandag kveld. Men jeg sa ingenting om at jeg skulle teste onsdag morgen (jeg sa til han at jeg trodde det var lurt å vente til torsdag morgen :ler2: ) For planen min var jo lagt allerede at jeg ville ha den gleden med å sende han blomster på jobb onsdagen, om mistankene mine stemte da, og det gjorde det jo :hoppe: :grine2:

Så altså litt utpå formiddagen ringte en veldig rørt Leanoramann og var så glad så glad :hjerter: Da jeg senere kom hjem hadde han og supergutt laget pizza og kjøpt TabX (må jo kunne skeie ut på en slik dag med brus midt i uka :ler: ).

Jeg kan ikke annet å si at vi er veldig lykkelige og har det så bra :hjerter_rundt: Tenk at vi skal få oppleve dette fantastiske en gang til :grine2:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg regner slik legene gjør, så blir termin 28.juni. Supergutten vår ble født fix ferdig 15 dager før ULtermin (eller dvs 2 dager før min egen termin), så jeg håper at dette lille nurket i magen min vil bli der inne til i slutten av juni. For jeg blir jo å ha mange eksamener i midten av juni, og de må jeg jo få gjort unna så klart :smilorange:

Også passer det jo bare helt perfekt å være hjemme et år, før jeg tar siste året på utdannelsen min. Og ikke minst det at Supergutt begynner på skolen til neste år, så det blir sikkert flott for han å ha mammaen sin hjemme det første året:)

Da jeg gikk gravid med supergutt hadde jeg en La Traviata, om jeg kan si det slik (les: veeldig kvalm og :kvalm: og masse spising) :cry: Men kjenner nesten ikke til kvalmen denne gang (foruten om i helga), men den kan jo dukke opp senere eller det aller beste om den ikke gjør det :tommel: Selv om ikke kvalmen er der, så har jeg halsbrann, ømme pupper, mensenmurringer og deilig bobling i magen :hjerter: Altså deilig av den grunn at jeg vet det er noe der inne :sjarmor: Også sånn midt ut på dagen blir jeg sånn plutselig trøtt og helt utladet for energi, at jeg har måtte ligget litt på sofaen :Gjesp:

Det merkes iallefall godt både på studiene og husarbeidet at jeg har vært inne på KG altfor mye i det siste :ler: , så i de neste dagene må jeg ta noen skikkelig skippertak :sjenert: I dag har vi også fått takkekortene fra bryllupet, men de tror jeg skal få ligge litt :Hehe:

Og enda en gang

Jeg er gravid :hoppe::hoppe:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk gravid med supergutt hadde jeg en La Traviata, om jeg kan si det slik (les: veeldig kvalm og  :kvalm: og masse spising) :cry: Men kjenner nesten ikke til kvalmen denne gang (foruten om i helga), men den kan jo dukke opp senere eller det aller beste om den ikke gjør det :tommel:

Og enda en gang

Jeg er gravid :hoppe:  :hoppe:

:hoppe::danse:

JA, det er du!!! :-D

:ler: Fint at du ikke er så kvalm som meg da Leanora! Ikke noe å trakte etter...

Kan tenke meg at mannen ble glad, det var et fint overraskelsesmoment du hadde pønsket ut! :Hehe:

Da får vi håpe at babyen holder seg inne til du er ferdig med eksamenene dine! :tommel:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at tankene er andre steder enn i studiebøkene for tiden! :ler:

Nå gjelder det bare å gi klar beskjed til nurket at h*n må bli i magen din til du er ferdig med eksamen. Ellers høres det jo ut som perfekt timing i forhold til sønnen du allerede har. :tommel:

Kos deg masse i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jammen ut som du har timet den graviditeten perfekt! :tommelsmil:

Og når det gjelder for tidlig fødsel, så går det sikkert bra. Klart du får gjort unna eksamen før h*n kommer.

Jeg fikk min eldstemann 13 dager før termin. Trodde at det samme skulle skje med nr. 2, men han kom kun 3 dager før. Jeg kunne godt fått han før, ventet - og ventet - og ventet på at han skulle komme ut...

Skikkelig deilig å være hjemme første året eldstemannen din går på skole ja. Heldiggrisen! Min eldstemann går i 1. klasse nå og jeg kunne veldig godt tenke meg å jobbet litt mindre ja. Jeg trøster meg imidlertid med at han stokoser seg på SFO ;)

Ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid :hoppe:  :hoppe:

Oi! Her er det store nyheter jeg ikke har fått med meg!!

GRATULERER så mye! Flott at det klaffet så raskt når dere har måttet vente så lenge med prøvingen. Dersom hemmeligheten ikke spres før jul vil det nok bli årets beste julegave for både bror og besteforeldre!

Lykke til videre. Håper kvalmen holder seg laaaaangt unna!

:klem: fra Binke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med baby i magen Leaonora! :)

Det har skjedd mye her inne mens jeg har vært borte fra nettet!

Stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere har timet den lille babyen da, Leanora. :tommel:

Håper du rekker alt av eksamner til våren før den lille melder sin ankomst. Blir spennende å følge med på deg fremover nå.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Gratulerer!!!!! Fant akkurat denne dagboka, og måtte bare lese gjennom hele. Så herlig!!!!

Prøver vi også, men det er vel enda en stund til vi kan forvente noe resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...