Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Så flink du er som venter med å teste!!! :tommel:

Heier på deg enn så lenge da!

:hoppe:

Leit å høre om hodet ditt og det det førte med seg - men det er jo kjempefint at du er symptomfri nå og ferdig med det værste!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå tusen takk tommeline , La Traviata , tommeline , Fru Biscuit, Jane Porter og Orkidèen for alle lykkeønskningene :klem: Det er så hyggelig å komme inn her når det er så koselige og fine hilsner :-D

Mensmurringene er fortsatt veldig sterke, men må jo ofte på do å sjekke :sjenert: og det er iallefall ikke kommet noe besøk....enn så lenge :roll: Så nå går jeg for gull (dvs to blå) til i morgen tidlig om jeg ikke er blit helt gal :eeeh:før den tid :ler: og selvfølgelig om jeg ikke får besøk da i løpet av kvelden/natta.

I kveld skal jeg på kino å se den siste Ellingfilmen. Blir kjekt å få tankene over på noe annet og kjekt å få tiden til å gå.

Tvi Tvi for morgendagen!!

:tunge1:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre om hodet ditt og det det førte med seg - men det er jo kjempefint at du er symptomfri nå og ferdig med det værste!!!

Selv om det var grusomt og veldig vondt når det sto på i den verste perioden, så har jeg nå i ettertid lært uuutrolig mye av det! Jeg som trodde jeg var "uslåbar" spesielt i jobbsammenheng og nesten aldri var syk, samt at jeg trodde det sikkert var mange som bare sytet for å få sykemelding; Lærte jeg at det er skikkelig vondt når det er vondt, heeelt pyton å være sykemeldt; og ikke minst så er jeg blitt så takknemlig over å være frisk nå (litt av derfor mitt forrige nick og).

Faktisk så har jeg tenkt (stygt å si det),men mange som idag har litt av den tankegangen jeg hadde før jeg ble syk, skulle vært igjennom en ulykke/sykdomsperioden for å få øynene opp for hvordan livet kan være/virkelig er.

Det er virkelig de små ting som gjelder og ikke minst å ha det godt i hverdagen :):)

Ja, dette var mine visdomsord for i dag, også sier vi takk til Leanora :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine visdomsord, Leanora. :kose:

Du er flink som klarer å vente med neste test til i morgen altså! Kanskje like greit å finne på noe som kino, for å få tankene over på noe annet. Har lyst til å se den siste Elling-filmen jeg også så du får si ifra hva du syns om den.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink og flink fru blom :sjenert::ler:

:hoppe::hoppe:

Tror mine hender fungerer som La Traviata sine og lever sitt eget liv..... Etter å ha vært her inne litt, gikk jeg bare på do og kan dere skjønne det: Testen fulgte bare etter meg :ler: Kunne jo ikke da annet gjøre enn å ta den :tommelsmil: OG :grine2: :grine2: den loddrette blåe streken er tydeligere i dag enn i går, MEN for å være bombastisk sikker, må jeg nok innom et apotek før kinoen for å kjøpe en til en som jeg kan ta på morgenurinen i morgen :sjenert: (Produsentene av tester tjener grovt på meg ja ;) )

Men.....jeg tror, jeg tror..... :hoppe:

(Og om testen i morgen og skulle være positiv, DA skal jeg bestille en blomsterbukett til min kjære mann som blir bringet til hans jobb, og skrive Gratulerer :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Og du hellige jul - gratulere så mye!!! :hoppe:

En strek er en strek!!!

Jaaaaaa, men jeg tørr liksom ikke å slippe gleden heeelt løs enda (bare jeg klarer å holde meg på tlf i kveld med mannen....)

Men i morgen, blir det enten super :hoppe: og :danse: eller :sur: og :icon_mad:

Vi får se..... ;)

(Men takk allikevel Heidi, så får vi heller trekke den tilbake i morgen om det ikke stemmer)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi!!!!!!!!!!!!

Tørr vi gratulere?!?!?!

Lider av samme ting...tester har en tendens til å bare "vips" være tatt her i huset også....Det bare blir sånn...tror det skjer mest uten at jeg registrerer det, for etterpå bare våkner jeg til meg selv igjen og ser hva jeg har gjort :ler:

Lurer på når jeg evt skal teste...hvis ikke tanta kommer da...

Lykke til imorgentidlig da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi... her var det jo gode nyheter!!! :hoppe: :hoppe: Men jeg skal vente med å gratulere før du har tatt ENDA en test! :sjenert:

Kos deg på kino da! Tror jeg må prøve å få sett den filmen jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenger tvil :hoppe::hoppe:

Et klart blått kryss på CB og to rosa streker (på New Generation test)

:grine2: :grine2: :grine2:

Er så glad, så glad :danse:

Nå er det bare å vente til kl blir 0900, slik at jeg kan ringe å bestille blomster til mannen min med Gratulerer kjære , for han vet ingenting :ler:(selv om han har sine mistanker da) ;)

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt skjelven og "fjern", enda jeg jo har vært igjennom dette en gang før med supergutten vår. Så nå er det bare å håpe at det lille nurket vil holde seg fast der inne :sjarmor:

I følge babyverden blir termin 30.juni :hjerte:

Åååå, tro om vi klarer å holde oss til julaften med å fortelle det da først til supergutten vår, også kan han da ringe til besteforeldrene sine å fortelle at han skal bli storebror :hjerter:

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da er det bekreftet!!!

Gratulere så mye, Leanora. :hoppe:

Dèt hadde jo vært veldig morsomt hvis dere klarer å holde på hemmeligheten frem til julaften også kan storebror få spre det glade budskap. :tommel:

Blir spennende å høre reaksjonen til mannen din i dag. Du må komme innom og fortelle oss hvordan det gikk da.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det innlegg på innlegg etterhverandre gitt :ler:

Men Tusen takk alle jenter for at jeg har hatt dere her inne :klem:

Det har vært noen uutholdelige dager før IKM, siden kroppen har hatt så mange symptomer. Og man har jo ikke lyst til å fortelle det til gud og hvermann akkurat. Da har det vært veeeldig kjekt å komme inn hit å liksom få det ut :sjenert::ler:

Har sovet skikkelig urolig i natt pga testingen vil jeg nok tro. Senere i ettermiddag skal jeg ha framlegg om prosjektskissen min på universitetet. Denne må jeg ihvertfall sette meg ned med nå!! Den har kommet litt i andre rekke i det siste..... Og så blir jeg vel enten å stå som et stort :sjarmor: der oppe eller så blir jeg vel å :Gjesp: av tretthet.......

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, Leanora, så fantastisk :klappe: Jeg turte ikke gratulere deg i går, men nå er det jo så sikkert som det kan få blitt :Nikke::hoppe:

Og vi har termin (i følge babyverden) samtidig!!! Håper det går bra for oss begge to (alle fire ;) ) i tiden fremover.

Lykke til med skissen i dag! Sender deg en stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det!!! :hoppe::danse::sjarmor:

Gratulerer så mye Leanora! :blomst:

Så flott ide å sende blomster til mannen på jobb! Tenker han blir glad! :-D

For en jubelmåned oktober har vært! Og nå har både du og fru Biscuit termin 30. juni, 5 dager etter meg!

Gud så gøy dette var!! :grine2: :grine2:

Ønsker deg lykke til med den lille i magen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!

:klem::hoppe::tommel::hoppe::klem:

Å så glad jeg er på dine vegne!!!!

Koselig at du vil sende mannen din blomster i dag! Og kjempesøtt å la sønnen din fortelle det på julaften til familien :hjerter:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...