Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flink du er som venter med å teste!!! :tommel:

Heier på deg enn så lenge da!

:hoppe:

Leit å høre om hodet ditt og det det førte med seg - men det er jo kjempefint at du er symptomfri nå og ferdig med det værste!!!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå tusen takk tommeline , La Traviata , tommeline , Fru Biscuit, Jane Porter og Orkidèen for alle lykkeønskningene :klem: Det er så hyggelig å komme inn her når det er så koselige og fine hilsner :-D

Mensmurringene er fortsatt veldig sterke, men må jo ofte på do å sjekke :sjenert: og det er iallefall ikke kommet noe besøk....enn så lenge :roll: Så nå går jeg for gull (dvs to blå) til i morgen tidlig om jeg ikke er blit helt gal :eeeh:før den tid :ler: og selvfølgelig om jeg ikke får besøk da i løpet av kvelden/natta.

I kveld skal jeg på kino å se den siste Ellingfilmen. Blir kjekt å få tankene over på noe annet og kjekt å få tiden til å gå.

Tvi Tvi for morgendagen!!

:tunge1:;)

Skrevet

Kjempespennende Leanora!

Jeg krysser alt jeg har for morgendagens test!!! :hoppe:

Skrevet

Leit å høre om hodet ditt og det det førte med seg - men det er jo kjempefint at du er symptomfri nå og ferdig med det værste!!!

Selv om det var grusomt og veldig vondt når det sto på i den verste perioden, så har jeg nå i ettertid lært uuutrolig mye av det! Jeg som trodde jeg var "uslåbar" spesielt i jobbsammenheng og nesten aldri var syk, samt at jeg trodde det sikkert var mange som bare sytet for å få sykemelding; Lærte jeg at det er skikkelig vondt når det er vondt, heeelt pyton å være sykemeldt; og ikke minst så er jeg blitt så takknemlig over å være frisk nå (litt av derfor mitt forrige nick og).

Faktisk så har jeg tenkt (stygt å si det),men mange som idag har litt av den tankegangen jeg hadde før jeg ble syk, skulle vært igjennom en ulykke/sykdomsperioden for å få øynene opp for hvordan livet kan være/virkelig er.

Det er virkelig de små ting som gjelder og ikke minst å ha det godt i hverdagen :):)

Ja, dette var mine visdomsord for i dag, også sier vi takk til Leanora :ler2:

Skrevet
Kjempespennende Leanora!

Jeg krysser alt jeg har for morgendagens test!!! :hoppe:

Nok en gang - takk takk :klem:

Skrevet

Takk for fine visdomsord, Leanora. :kose:

Du er flink som klarer å vente med neste test til i morgen altså! Kanskje like greit å finne på noe som kino, for å få tankene over på noe annet. Har lyst til å se den siste Elling-filmen jeg også så du får si ifra hva du syns om den.

:vinke:

Skrevet

Flink og flink fru blom :sjenert::ler:

:hoppe::hoppe:

Tror mine hender fungerer som La Traviata sine og lever sitt eget liv..... Etter å ha vært her inne litt, gikk jeg bare på do og kan dere skjønne det: Testen fulgte bare etter meg :ler: Kunne jo ikke da annet gjøre enn å ta den :tommelsmil: OG :grine2: :grine2: den loddrette blåe streken er tydeligere i dag enn i går, MEN for å være bombastisk sikker, må jeg nok innom et apotek før kinoen for å kjøpe en til en som jeg kan ta på morgenurinen i morgen :sjenert: (Produsentene av tester tjener grovt på meg ja ;) )

Men.....jeg tror, jeg tror..... :hoppe:

(Og om testen i morgen og skulle være positiv, DA skal jeg bestille en blomsterbukett til min kjære mann som blir bringet til hans jobb, og skrive Gratulerer :hjerter_rundt:

Skrevet

:hoppe: Og du hellige jul - gratulere så mye!!! :hoppe:

En strek er en strek!!!

Skrevet
:hoppe: Og du hellige jul - gratulere så mye!!! :hoppe:

En strek er en strek!!!

Jaaaaaa, men jeg tørr liksom ikke å slippe gleden heeelt løs enda (bare jeg klarer å holde meg på tlf i kveld med mannen....)

Men i morgen, blir det enten super :hoppe: og :danse: eller :sur: og :icon_mad:

Vi får se..... ;)

(Men takk allikevel Heidi, så får vi heller trekke den tilbake i morgen om det ikke stemmer)

Skrevet

Oioioi!!!!!!!!!!!!

Tørr vi gratulere?!?!?!

Lider av samme ting...tester har en tendens til å bare "vips" være tatt her i huset også....Det bare blir sånn...tror det skjer mest uten at jeg registrerer det, for etterpå bare våkner jeg til meg selv igjen og ser hva jeg har gjort :ler:

Lurer på når jeg evt skal teste...hvis ikke tanta kommer da...

Lykke til imorgentidlig da!!!

Skrevet

Oi oi oi... her var det jo gode nyheter!!! :hoppe: :hoppe: Men jeg skal vente med å gratulere før du har tatt ENDA en test! :sjenert:

Kos deg på kino da! Tror jeg må prøve å få sett den filmen jeg og.

Skrevet (endret)

Nå er det ikke lenger tvil :hoppe::hoppe:

Et klart blått kryss på CB og to rosa streker (på New Generation test)

:grine2: :grine2: :grine2:

Er så glad, så glad :danse:

Nå er det bare å vente til kl blir 0900, slik at jeg kan ringe å bestille blomster til mannen min med Gratulerer kjære , for han vet ingenting :ler:(selv om han har sine mistanker da) ;)

Endret av Leanora
Skrevet

Jeg er helt skjelven og "fjern", enda jeg jo har vært igjennom dette en gang før med supergutten vår. Så nå er det bare å håpe at det lille nurket vil holde seg fast der inne :sjarmor:

I følge babyverden blir termin 30.juni :hjerte:

Åååå, tro om vi klarer å holde oss til julaften med å fortelle det da først til supergutten vår, også kan han da ringe til besteforeldrene sine å fortelle at han skal bli storebror :hjerter:

:grine2:

Skrevet

Yes, da er det bekreftet!!!

Gratulere så mye, Leanora. :hoppe:

Dèt hadde jo vært veldig morsomt hvis dere klarer å holde på hemmeligheten frem til julaften også kan storebror få spre det glade budskap. :tommel:

Blir spennende å høre reaksjonen til mannen din i dag. Du må komme innom og fortelle oss hvordan det gikk da.

:kose:

Skrevet

Her blir det innlegg på innlegg etterhverandre gitt :ler:

Men Tusen takk alle jenter for at jeg har hatt dere her inne :klem:

Det har vært noen uutholdelige dager før IKM, siden kroppen har hatt så mange symptomer. Og man har jo ikke lyst til å fortelle det til gud og hvermann akkurat. Da har det vært veeeldig kjekt å komme inn hit å liksom få det ut :sjenert::ler:

Har sovet skikkelig urolig i natt pga testingen vil jeg nok tro. Senere i ettermiddag skal jeg ha framlegg om prosjektskissen min på universitetet. Denne må jeg ihvertfall sette meg ned med nå!! Den har kommet litt i andre rekke i det siste..... Og så blir jeg vel enten å stå som et stort :sjarmor: der oppe eller så blir jeg vel å :Gjesp: av tretthet.......

:tommelsmil:

Skrevet

Å, Leanora, så fantastisk :klappe: Jeg turte ikke gratulere deg i går, men nå er det jo så sikkert som det kan få blitt :Nikke::hoppe:

Og vi har termin (i følge babyverden) samtidig!!! Håper det går bra for oss begge to (alle fire ;) ) i tiden fremover.

Lykke til med skissen i dag! Sender deg en stor :klem:

Skrevet

Jeg visste det!!! :hoppe::danse::sjarmor:

Gratulerer så mye Leanora! :blomst:

Så flott ide å sende blomster til mannen på jobb! Tenker han blir glad! :-D

For en jubelmåned oktober har vært! Og nå har både du og fru Biscuit termin 30. juni, 5 dager etter meg!

Gud så gøy dette var!! :grine2: :grine2:

Ønsker deg lykke til med den lille i magen! :klem:

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!

:klem::hoppe::tommel::hoppe::klem:

Å så glad jeg er på dine vegne!!!!

Koselig at du vil sende mannen din blomster i dag! Og kjempesøtt å la sønnen din fortelle det på julaften til familien :hjerter:

Skrevet

Tuuusen takk for gratulasjoner Heidi76, Fru Biscuit, La Traviata og Jane Porter :klem:

Jeg er så glad, så glad :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...