Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Så koselig å se at det har vært mye besøk hos meg :icon_razz: Stooor :klem: til dere. Hyggelig med nye fjes også.

Jeg ser jo det at denne dagboka får samme skjebne som bryllupsdagboka med det at den ikke ofte blir oppdatert..... Skulle gjerne vært her inne hver dag, det er jo sååå kos.

Men nå jobber mannen overtid, supergutt er i bursdag til en nabokompis (så rart å sende han alene av gårde, blir ikke vant til det jeg :sjenert: ) og nå har jeg kokt kaffe med litt sjokolade attåt og skal niiikose meg med KG-jentene :Hehe:

Ellers så er det ikke noe nytt her i fra. Mannen kom hjem torsdag, men jeg tror EL var over på onsdag :sur: Så vi får bare spe med tålmodighet til neste måned :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så må jeg jo bare skryte litt av meg selv og: Jeg har vært så flink den siste uken :klappe:

Jeg har klippet og limt sikkert 2-300 bryllupsbilder og fått dem inn i album med kommentarer til :Nikke: , i tillegg så har mannen og jeg bestemt oss for takkekort og fått bestilt forstørrelser og sånn.

Så deilig å ha det unnagjort :danse: , så nå er det bare og vente på takkekortene og hive seg i skrivinga der og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må jeg jo bare skryte litt av meg selv og: Jeg har vært så flink den siste uken :klappe: 

Jeg har klippet og limt sikkert 2-300 bryllupsbilder og fått dem inn i album med kommentarer til :Nikke: , i tillegg så har mannen og jeg bestemt oss for takkekort og fått bestilt forstørrelser og sånn.

Så deilig å ha det unnagjort :danse: , så nå er det bare og vente på takkekortene og hive seg i skrivinga der og :ler:

Flinke Leanora!!! :klappe::blomst:

Sitter med bunkevis med bilder foran meg og tenker at dette kommer til å ta tid... :sjenert: Men egentlig er albumliming koselig å putle med foran tven. Og sååå kjekt å mimre over den herlige store dagen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så flink du har vært med albumet!! :klappe:

Her i gården er det bare limt inn 2 sider med bilder, og vi gifta ossfor 2 år siden... :rodme:

Så teit med EL da, men den kan jo ha kommet til et annet tidspunkt da? Det er lov å håpe! :)

Ha en fin kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom å fortelle følgende :sjenert: : Jeg våknet i natt med skikkelig menssmerter. Det er i dag 6 dager før forventet menustrasjon og jeg bruker ikke å få dette før samme natta/dagen jeg får tante på besøk. Ingen blod er kommet...

Hvordan skal jeg klare å holde ut til neste uke for å se om jeg får besøk :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Leanora!

Takk for hilsen i dagboken min!

Håper at prøverperioden deres blir kjapp og at en liten :babygutt: eller :babyjente: snart er på vei.

Gratulerer som nygift, forresten. Blir fryktelig imponert over at du har fått ordnet med album allerede. Mannen min og jeg giftet oss for drøyt 3 år siden og jeg kan ikke si at vårt album var ferdig like kjapt nei. Veldig koselig når man er ferdig da! Liker å ta fram albumet på bryllupsdag, årsdag for når vi ble sammen og årsdag for forlovelse og mimre litt. Tre år har gått innmart fort!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom å fortelle følgende :sjenert: : Jeg våknet i natt med skikkelig menssmerter. Det er i dag 6 dager før forventet menustrasjon og jeg bruker ikke å få dette før samme natta/dagen jeg får tante på besøk. Ingen blod er kommet...

Hvordan skal jeg klare å holde ut til neste uke for å se om jeg får besøk :tommelsmil:

Spennende!

:hoppe:

Det var akkurat sånn jeg hadde det i ukene før og etter forventet mens, og før test... Aua!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

:hoppe:

Det var akkurat sånn jeg hadde det i ukene før og etter forventet mens, og før test... Aua!!

Ja :sjenert: , det er vel litt tidlig å gå og håpe og kjenne etter symptomer allerede når det er nesten en uke til tante.....men vi har jo så lyst, så lyst på en liten

:babygutt: eller ei :babyjente: .

Men du Orkidèen: Hadde du også sånne mensmerter uten å få den???

Jeg husker ikke hvordan jeg var da jeg ble gravid med supergutten vår :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så har jeg springi på do i hele dag; vet ikke om det er fordi jeg tror jeg er blitt mer tissetrengt eller om jeg virkelig er blitt mer tissetrengt.....Men det har iallefall ikke kommet noe blod selv om det kan kjennes slik ut :roll:

Og så synes jeg også at jeg blir svimmel når jeg reiser meg opp....

Men nå må Leanora slutte å lete etter tegn :sjenert:

Det hadde jo vært for godt til å være sant da, siden dette har vært pp1. Men vi har jo egentlig ventet i 3 år nå på å sette igang på nr 2, så man kan si det er etterlengtet ja :ler:

Det er ikke annet å gjøre enn å vente og vente og atter vente... :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:ler:

hei! og gratulerer som prøver igjen...mulig du er gravid nå da!

Jeg er ikke gravid og jeg prøver ikke heller...men jeg kjenner noen andre i denne blokka og begynte å lese i din dagbok ved en tilfeldighet. Håper det er greit.

Jeg giftet meg også i august...mon tro om jeg vet hvem du er...for du har skiftet nick ikke sant? Mon tro hvem du er...

Uansett - så flink du er med ferdig bryllupsalbum...jeg skal på Norway Design i dag og se etter album jeg..

Ha en god og forhåpentligvis GRAVID dag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg.

Takk for PM. ;)

Er bare innom for å ønske dere lykke til med prøvingen. Håper dere slipper å vente så mye lenger nå da. Høres ut som at supergutt er kjempeklar til å bli stolt storebror ja. Veldig koselig sagt av han. :hjerter:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen hit som dagbokskriver! :)

Spennende dager her inne, jeg krysser fingrene for deg!

Hilsen din dagboknabo, Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men du Orkidèen: Hadde du også sånne mensmerter uten å få den???

Ja, det hadde jeg... Hadde menssmerter i uken forkant av IKM og også i noen uker etterpå. Så kom ligamentsmertene med innslag av menssmerter helt frem til uke 9 - 10 faktisk! Nå har jeg bare tidvis strekkesmerter, eller stikk hvis jeg nyser eller hoster.... Det utvider seg jo grådig der nede! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kjempespennde dette her da! Tenk om dere kunne vært så heldige å få få full klaff på første forsøk! Buster for det! *BUST* *BUST* *BUST*

Jeg giftet meg også i august. Lurer fælt på hvem du er jeg også... :sjenert:

Regner men at jeg kjenner litt til deg fra bryllupssidene under et annet nick.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...