Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Hei :-D

Jeg er Leanora

......og ENDELIG er vi klare til å prøve på nr 2 :hoppe:

Mannen min og jeg har en herlig sønn på 4,5 år, og etter en ufrivillig stopp i prøvingen da vår sønn var 1,5 år, er vi nå klare igjen.

Pillen sluttet jeg på for en månedstid siden, så høsten vil bli veeeldig spennende og forventningsfull :hjerter: Så det er vel egentlig bare å prøve å ikke bli såååå gira :sjenert:

Gleder meg til å henge med her inne!

:vinke:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsner sita og Lisemor :)

Sita: har ikke du dagbok?

Nå er jeg innom og spiser lunsj med KG etter at jeg kom hjem til mann og supergutt tidligere i dag. Jeg studerer på Universitetet i Tromsø og pendler dit 3 dager i uka. Tidlig i dag da vi skulle ha ukas siste forelesning, fikk vi vite at den var avlyst, så da var det bare å forte seg på hybelen og pakke for å ta båten hjem.

Planen var jo å komme hjem i etm/kveld, så nå gleder jeg meg stooort til å hente supergutt i barnehagen for å overraske han :hoppe:

Men nå må jeg gjøre det jeg egentlig må gjøre på dagtid; LESE! :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leanora! :vinke:

Så kjekt med ny dagbok! Og gratulerer som prøver får jeg vel si! Spennende!!! :hoppe:

Tenker du blir populær i heimen når du kommer hjem tidlig! ;)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at dere er innom tommeline og isola :)

Nå er jeg forlengst ferdig med å spise lunsj med KG, men jeg blir jo helt oppslukt og gira av alle dagbøkene her inne :hoppe: Nesten så jeg ikke klarer å vente til kvelds for å hoppe til køys med min kjære :ler: Selv om det er nok for tidlig til at det skal klaffe, får vel EL i beg av neste uke, og min kjære er bortreist fra søndag til torsdag i neste uke :sur: Men det kommer nok flere sjanser;)