Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Hei :-D

Jeg er Leanora

......og ENDELIG er vi klare til å prøve på nr 2 :hoppe:

Mannen min og jeg har en herlig sønn på 4,5 år, og etter en ufrivillig stopp i prøvingen da vår sønn var 1,5 år, er vi nå klare igjen.

Pillen sluttet jeg på for en månedstid siden, så høsten vil bli veeeldig spennende og forventningsfull :hjerter: Så det er vel egentlig bare å prøve å ikke bli såååå gira :sjenert:

Gleder meg til å henge med her inne!

:vinke:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsner sita og Lisemor :)

Sita: har ikke du dagbok?

Nå er jeg innom og spiser lunsj med KG etter at jeg kom hjem til mann og supergutt tidligere i dag. Jeg studerer på Universitetet i Tromsø og pendler dit 3 dager i uka. Tidlig i dag da vi skulle ha ukas siste forelesning, fikk vi vite at den var avlyst, så da var det bare å forte seg på hybelen og pakke for å ta båten hjem.

Planen var jo å komme hjem i etm/kveld, så nå gleder jeg meg stooort til å hente supergutt i barnehagen for å overraske han :hoppe:

Men nå må jeg gjøre det jeg egentlig må gjøre på dagtid; LESE! :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leanora! :vinke:

Så kjekt med ny dagbok! Og gratulerer som prøver får jeg vel si! Spennende!!! :hoppe:

Tenker du blir populær i heimen når du kommer hjem tidlig! ;)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at dere er innom tommeline og isola :)

Nå er jeg forlengst ferdig med å spise lunsj med KG, men jeg blir jo helt oppslukt og gira av alle dagbøkene her inne :hoppe: Nesten så jeg ikke klarer å vente til kvelds for å hoppe til køys med min kjære :ler: Selv om det er nok for tidlig til at det skal klaffe, får vel EL i beg av neste uke, og min kjære er bortreist fra søndag til torsdag i neste uke :sur: Men det kommer nok flere sjanser;)

I morgen skal vi i bursdag til svigermor og hun har runddag. Det hadde vært så gøy og sagt at hun skulle bli bestemor igjen da......men den gang ei. Det er vel litt tidlig enda å håpe på full klaff, da jeg sluttet på pillen rundt 20.august.

Vi har egentlig vært klar i mange måneder, men ville vente til etter bryllupet vårt i august, før vi prøvde for fullt (var skikkelig kvalm og spydde fælt med nr.1 :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var med supergutt i barnehagen i dag, var det en barnehagekompis av han som hadde med seg sin nye lillesøster på visning (med mammen så klart). Min søte lille supergutt kunne ikke få stryke nok på henne, og sa til sin kompis " Så heldig du er som er storebror" .....SUKK :hjerter::hjerter::hjerter:

Goood helg dere :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra at sønnen deres er klar for baby i huset også ;) . Håper det klaffer for dere snart! :tommel:

Drev forresten lenge å lette etter daboken din på genrell dagbok før jeg kom på at det var her du hadde plassert den. Litt treig, jeg! :sjenert::ler:

Håper du får en strålende helg :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

:vinke:

Hmmm...har jeg ikke lagt igjen noen hilsen altså? Var sikker på jeg hadde gjort det...kanskje den har blitt borte! :klø:

Jaja, tusen takk for hilsen i dagboken min! Superkjekt å treffe på deg her igjen da - håper det klaffer fort for dere slik at vi kan gå svangre "sammen" for en liten periode! ;)

Tydelig at lille supergutten deres er klar for storebror-rollen! Så søt! :)

Ha en god helg da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leonora!

Tusen takk for hilsen i dagboken min! :)

Morsomt å se at du bor i nord, siden jeg er født og oppvokst i Sørreisa.

Det hørest ut som gutten din er klar til å bli storebror, og det er jo veldig bra! Datteren min på 3,5 år har lenge snakket om at hun har lyst på lillesøster. Ikke lillebror for vi trenger bare en baby. :)

Lykke til med prøvingen!

Får håpe at dagbøkene våre blir til svangerskapsbok snart. ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk for hilsner i boka mi jenter, koselig :)

Ikke noe nytt her i fra...det er jo bare å vente og vente og vente på disse EL dagene. Min kjære kommer hjem på torsdag og kanskje vi rekker siste rest av EL, så torsdag kveld er ikke jeg her :ler:

Ellers så har jeg de siste dagene sortert sikkert 2-300 bilder fra bryllupet som jeg skal begynne å sette inn i album. En av mine beste venninner er fotograf og hun har jo knipset og knipset hele dagen, så vi har nok av bilder å ta av, kjempeheldig er vi! Vi holder og på å bestemme oss for takkekort og forstørrelser av fotografbildene. Det er så vanskelig synes jeg :klø:

Og så regner det i dag og :sur: :icon_frown: :frustrert: Bruker ikke å bli værsyk, men det har jo neeesten vært dårlig vær i ett siden midten av juli her oppe. Men det er litt lettere nå da siden vi har bestilt tur til selveste Kanariøynene (jeg som trodde at jeg aaaldri skulle dit :ler: ) hvor vi drar på selveste nyttårsaften :hoppe: Så ufornuftlig er vi at vi tar av sparekontoen til garasjen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig det høres ut med sydentur!!! :briller: Frister, selv om vi har fin høst her nede på østlandet...

Flink du er som limer bryllupsbilder. :tommel: Huff, minner meg om at vi er såååå treige! Har jo ikke levert inn til fremkalling enda... :sjenert: Men har i alle fall fått masse bilder fra gjester på mail og cdrom.

ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lykke til i kveld!! :kline::humpe:

;)

Vi har heller ikke fremkalt noen bilder enda... :sjenert:

Så deilig med tur til varmere strøk på nyttårsaften! :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg Leanora! :)

Grattis med prøverdagbok! Håper det klaffer fort for dere!

Skal bli spennende å følge deg framover. Flott at sønnen din er så klar for å bli storebror da! :)

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...