Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Er hjemme med supergutt på 2. dag nå siden han er syk. :tristbla: Og han er så lei seg stakkar, for det har kommet så mye snø og han har jo sååå lyst til å gå ut.....han sa nettopp at "tro hvor artig ungene har det i barnehagen som kan få gå ut å leke i dag". Men jeg tror han blir helt bra til i morgen, så da blir det nok en fornøyd liten kar :sjarmor:

Men nå skal supergutt få se på en film slik at jeg kan sette meg ned med oppgaven min. Levering 28.nov og jeg synes egentlig at det har gått utrolig bra med den i fht hvor dårlig jeg har vært. Blir skikkelig spennende å se i allefall. 12.des skal jeg ha muntlig :forvirret:

Har faktisk lurt litt på om jeg skal ta en privat UL før jul., bare for nysgjerrigheten :sjenert: Mannen synes også at det kunne vært gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper sønnen din blir frisk fort da, så han kan få leke i snøen! Er vel alltid den første snøen som er morsomst! :smilbla:

:klappe: til deg som har stått på med oppgaven selv om du er dårlig! Du får glede deg til velfortjent juleferie! Ikke så lenge til nå :tommel:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
jeg tror alle legene bruker den snurreskiva si.

Legen min brukte dataen! :) Hadde tydeligvis en liten terminkalkulator innpå der!

Spennende med akupunktur mot kvalme! Har det hjulpet synes du?

Ha en flott kveld, sov godt i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for titten *MissS*, Orkidéen, tommeline, hulderjenta og Isola :klem:

hulderjenta: Ja, fint at noen har kommet videre med terminkalkulator på pc :ler:

Ja, i dag er det 4.dagen med god form, så jeg tror absolutt akunpunktur har hjulpet :hoppe::danse: Det viktigste er bare å tenke på at det har hjulpet hvis det psykiske hjelper litt og :ler: Men jeg er uansett forberedt på at jeg kan bli dårlig igjen.

Er hjemme med supergutt i dag og. Han er mye bedre i dag i allefall. Skal prøve å få jobbe litt med oppgaven også.

Ellers så fortalte jeg det til min lillesøster i går form på tlf (hun bor i Oslo). Rundt kl 1600 ringte det på døra og der var det en blomsterlevering :sjokkert: .... til meg :hoppe:

En nyyydelig blomsterbukett med orkidéer og et kort hvor det sto "Til lykke med eksamene" :ler: Hun sa at hun mente jo til lykke med eksamene også, men det var jo egentlig en blomst for hun ble så glad for å bli tante igjen :grine2: Og siden det var ei av venninnene mine som hadde tatt tlf på blomsterbutikken, så måtte hun "pakke"inn teksten :ler:

Lillesøster er bare skjønn da :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leanora! :klem:

Så søt søster du har! :tommelsmil:

Synes du har vært kjempeflink med den oppgaven jeg, har jo skjønt at formen din har vært dårlig! Vel fortjent juleferie blir det etter den 12.! :klappe:

Stakkars gutten din som er syk og lengter til å leke i snøen da! Her er det ikke noe snø ennå, men kaldt og fint vær med sol fra blå himmel.

Ønsker deg en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den energien din har hjulpet altså :sjarmor:

Godt å høre! :ler:

Så du var dårlig du også med nr 2....

Egentlig ikke faktisk. Jeg bare  :kvalm: uten å være kvalm. Litt slitsomt da jeg nesten ikke hadde tid til å komme meg til doen. Bare kjente "nå kommer det" så det var rett som det var jeg måtte hive meg over en vask for det var nærmere  :rodme:

Det har egentlig gått utrolig bra med supergutt. Han har jo fått med seg enkelte ganger at jeg har  :kvalm: , men han har da baresagt stakkars mamma som er syk.

Så søt han er!  :ler:

Om morran har det vært slik de siste ukene at han har sett en times tid på Cartoon :rodme: , og da er jo han strålende fornøyd. Så da har han ikke fått med seg at jeg har vært så treig om morran, for å få lov til å se på cartoon om morran - den tror jeg han synes er hellig altså :ler:

Ungene mine elsker også å se på tv om morran  :ler:

Mannen min kunne jo ha tatt han med seg i barnehagen på morgenen, men da måtte de stresse avgårde i halv 8- tia. Synes det har heller vært greit å ha gjort det slik vi har, så har han fått litt kortere dager i barnehagen.

Hos oss er det alltid mannen min som leverer om morran. Da blir det roligere for ungene siden jeg begynner på jobb kl. 8 mens han ikke trenger å være der før 1/2 9 - 9.

Ellers så vet en førskolelærer og en assistent det i barnehagen. For det har vært et par ganger hvor han har gått ned selv, (Vi bor toppen 2-300 meter unna) hvor jeg ikke har klart å komme meg ut døra. Men da har han bare vært så stolt så stolt at "han er blitt så stor at han kan gå alene til barnehagen"  :ler:

Så flink han er da! Godt at det er en løsning når det røyner på.

På etm er det jo mannen som har gjort det meste :sjenert:

Ha en riktig god helg Leanora! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

så søt søster du har Leonora...kan tenke meg at hun ble glad for å høre at hun skal bli tante igjen...shit, min søster sin datter blir 13 år på mandag! Tiden går fort! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Nå har jeg endelig fått tid til en ordentlig god runde her inne!!

Er så koselig å være på besøk hos dere!

Så bra å høre at formen er på bedringens vei! Og at kvalmen er en saga blott!! Kan godt være at akup. funket bra for deg! Godt det finnes alternative ting man kan prøve!

Håper gutten blir frisk fort og at dere har ei kjempefin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg her :vinke:

Det blir ikke så ofte anledning til å kose seg her inne, men det kommer nok bedre tider

:tommelsmil:

Julegavene (40 stk :overrasket: ) er stort sett i boks nå og har bare 5-6 ting igjen på adventskalenderen.

Og siden formen er som den er (selv om den er myyye bedre, nå er jeg jo bare sånn bilsykekvalm og fortsatt trøtt om dagene og det er jo en fryd :sjarmor: ), så går det jo litt tregere hos Leanora enn til vanlig :sjenert:

Og tuuusen takk for hilsner jenter :klem:

Det var så koselig å se TeddyToria igjen - du har liksom alltid vært TT du :Nikke:

Skytte - takk for omsorg med kvalmen. Blir helt forlegen jeg når du skriver sånn :sjenert: ....du må vel synes det bare er surking på meg, siden jeg tross alt er så heldig at jeg er gravid.....

La Traviata, tommeline, Izaria og Jane Porter: Gjør dere klar - for nå kommer jeg springende på besøk :ler:

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare og fortelle at mandag 12.desember er virkelig DAGEN altså:

1000: Muntlig eksamen :forvirret:

1330: privat ultralyd :hoppe:

1500: Massasje :Hehe:

Håper jeg klarer å konse om eksamen altså! Det blir så spennende å dra på UL. Om alt er bra, så har vi planlagt å offentliggjøre det til supergutt og resten. Håper bare at alt er bra.....Tenker jo litt da, synes spesielt at jeg liksom har vondt/ubehag i magen av og til, akkurat som det er noe der. Andre som har det slik? Kan ikke huske at det var sånn før.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, den 12. er litt av en dag må jeg si! Og så har jeg bursdag attpåtil! Det blir en fin bursdagsgave å komme inn hit og lese om ultralyden din! :hoppe:

Det med at du har vondt/ubehag i magen tror jeg du kan ta helt med ro altså. Har det sånn stadig vekk jeg... og synes jeg husker det fra forrige gang også. Det er jo noen der inne, så det er ikke så rart! :Hehe:

Livmoren utvider seg jo, og det skjer mye rart der inne. Ikke alt er like behagelig nei!

Håper du får en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den 12. er litt av en dag må jeg si! Og så har jeg bursdag attpåtil! Det blir en fin bursdagsgave å komme inn hit og lese om ultralyden din! :hoppe:

Det med at du har vondt/ubehag i magen tror jeg du kan ta helt med ro altså. Har det sånn stadig vekk jeg... og synes jeg husker det fra forrige gang også. Det er jo noen der inne, så det er ikke så rart! :Hehe:

Livmoren utvider seg jo, og det skjer mye rart der inne. Ikke alt er like behagelig nei!

Håper du får en fin onsdag! :klem:

åååå så stilig at du har bursdag den dagen :hoppe: Det må jeg huske!

Ringte til jordmor i stad, mest pga å bestille første jordmortime. Og hun husket meg fra sist - det synes jeg var hyggelig for det er noen år siden sist da.... Og når hun spurte om alt gikk greit, så sa jeg det til henne det med ubehag i magen. Da sa hun at spesielt mellom uke 9-11, så er det mye der inne som tøyes og da kan det gi slike ubehag. Og så lenge jeg føler meg gravid (og det gjør jeg jo), så er nok alt bra.

Det gjør meg jo ingenting sånn fysisk sett å ha det sånn, det er bare det at jeg vil alt skal være ok :hjerte:

Og snille jordmor da sa at hvis jeg ville så kunne jeg komme på fødestua onsdag 7.des kl 1700 for da hadde hun kveldsvakt. De skal til da ha fått et UL app der, men ikke opplæring enda. Men hun kunne prøve å se om hun fant hjerte, men jeg måtte ikke ha store forhåpninger på om hun ville klare det.... (tror vel allikevel jeg må lure meg opp dit....) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Du har jammen vært flittig med album og takkekort og alt mulig :klappe:

Og jeg syns ikke du syter nei! Langt ifra!! Har du lest i boka mi eller?! Og jeg er ikke gravid! :) Men jeg måtte le da du hadde skrevet noe om at det var akkurat som om det var noe inni der(magen din)! Så tenkte jeg;ja det er jo det da...!!

Men skjønte egentlig hva du mente! Måtte bare misforstå litt med vilje!

Den 12.hørtes jo bare helt herlig ut!! Er jo deilig å få unnagjort en xamen da!

Og tenk på UL da!!! Det blir nok saker! Og massasje...need I say more...

Men er det ikke noe sånt at gravide bør unngå visse eteriske oljer?

Håper du får en videre fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er veldig flittig! :klappe:

12.desember blir litt av en dag for deg ja! Begynner kanskje ikke så morsomt, men så kommer det til å ta seg oppover! :tommel: Og massasjetimen er jo veldig fortjent når du er ferdig med eksamen!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...