Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle dere og tusen takk for koselige hilsninger :klem:

Det har vært mye å ta igjen i det siste samt endel juleforberedelser, derfor har jeg vært her veldig lite. Jeg har jo også nesten fått en nytt liv de siste dagene med ingen kvalme og mye mer energi :sjarmor:

Er bare innom en kjapp tur for vi får straks grøtgjester. Jula er fullbooket med familie og venner :hoppe: (så herlig å kunne bli sosial igjen og ikke ha noe å skjule), og nyttårsaften drar vi til Gran Canaria :danse:

Får dessverre ikke tid innom noen bøker, men ønsker dere alle ei riktig så god jul og alt godt for det nye året . Så håper jeg vi sees i midten/slutten av januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!!

Tenker du har det bra konge nå!!! :briller:

Litt annet enn nysnø på holke ja...!! Kos deg for meg også!

Og nyt starten på det nye spennende året deres!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei på dere alle jentene :klem:

17+5 :hjerte:

Tusen takk for alle hilsner :):) og at dere gidder å legge spor i dagboka mi når jeg er her så lite, så lite :rodme:

Vi hadde ei veldig koselig jul, akkurat passe rolig og var passe sosial. Og ferieturen var jo bare kjempedeilig :sjarmor: Helt topp med en sånn tur midt i mørketia.

Og nå er jeg i full gang med studier igjen.....Kvalmen er så godt som borte, men trøttheten og energien er ikke helt på topp (enda?!) (Tro om den blir slik til fødselen??) Ligger nesten som et slakt på ettermiddagstid og det begynner jeg å bli litt lei av nå :sur: (selv om det finnes nok verre plager i.f.m graviditet enn det)

Derfor blir det slik at så lenge formen er slik den er, så blir jeg nok her minimalt :tristbla: Jeg ser det heller an litt lenger utpå om jeg kan være her jevnlig igjen og får vente med besøksrunden hos dere til da. Men skal jeg klare studiene samt selvfølgelig være litt oppegående til supergutt og mann, må det bli slik. Synes ikke det er noe gøy da jeg synes det er sååå kos å være her inne.

Og ikke misforstå:

Vi gleder oss enormt til vårt lille nurk :hoppe::hjerter:

Stooor :klem: til dere alle

Endret av Leanora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg igjen!!

Klart vi må innom og titte etter deg! Forstår veldig godt at du ikke klarer over alt! Er heeelt greit det vettu!

Fortsatt lykke til med studiene og kos deg med magen og familien!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...