Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

:legrine: Så herlig å høre fra deg allerede!!! Lille Frida!! Kjempefint navn til ei sikkert enda finere tulle!!

Gleder meg til fortsettelsen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:legrine: Så fiiin hun er!!! Er så koselig å få se alle disse spillernye babyene her inne...blir helt satt ut og litt utålmodig på å få se om jeg virkelig har noe så fint inni magen min!

Ønsker dere ei kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har min mamma i dag skrevet til "de nye gitarkameratene":

Kjære Espen, Kurt, Ali og Askil.

Jeg må bare skrive til dere for å fortelle da jeg kom til verden torsdag 22.juni.

Mamma og pappa kom inn til fødestua på ........ i halv 9 tiden denne dagen, fordi mamma skjønte at noe var i gang. Etterhvert som riene tok seg kraftigere til fikk mamma slik en "akutt" lyst til å høre på live cd'en deres. Problemet var at denne cd'en hadde mamma prøvd å få tak i siden den kom for salg, men desverre utsolgt.

I 10-11 tiden ble nøden til musikken deres ekstra stor og pappa ble derfor sendt ut på leting etter plata. Han kjørte rundt til alle tenkelige butikker og bensinstasjoner uten hell. Da jordmora hørte "problemet" måtte hun flire litt, men tenke seg det; Jordmor hadde plata deres i sin bil!!

Plata og CD spiller ble nå rigget til på fødestua og cd'en startet. Mamma synes alle balladene deres var en god støtte under riene og husker spesielt "Stay on these roads" (som forøvrig er en av favorittene).

Jeg som lå inne i magen da alt dette skjedde, måtte jo komme ut før plata var ferdig slik at jeg og fikk høre denne musikken som mamma setter så stor pris på. Da jeg hørte "Hallelujah" tenkte jeg at denne sangen er en spesiell sang å komme ut til denne verden. Og så jeg gjorde - nøyaktig klokken 1245. Mamma og pappa synes selvsagt at jeg var verdens nydeligste prinsesse :o)

(PS: Mamma har nå endelig fått kjøpt CD'en!)

Mange varme hilsner fra Frida, 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei hei!

Hvordan går det med den lille familien?! Bare bra håper jeg!

Innom for å ønske dere ei riktig god helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...