Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg bare roe ned og ligge på sofaen å lese til eksamen. Jeg håper da at jeg får samlet opp litt energi til i etm så supergutt og jeg kan lage pepperkakehus :hoppe: (Eller dvs at jeg har kjøpt ferdig vegger og tak, så det er bare å lime dem sammen).

Planen var på lørdag....og så ble det søndag....deretter i går etter han hadde vært på turning..... :cry: Men i dag tror jeg det skal gå :sjarmor:

Supergutt synes det er så stas å trykke gotterier på melisen....også vet han jo at han får spise litt gotterier innimellom :sikle: ...selv om det er tirsdag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig med pepperkakehus! ;) Vi skal lage på torsdag når jeg har fri fra jobben. Jeg kjøpte pepperkakedeig på IKEA som jeg synes er veldig god, så jeg håper den også funker til pepperkakehus.

I dag laget vi også pepperkakehjerter i barnehagen jeg jobber, som barna skal få lime på godteri.

Ha en fin tirsdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Fru Blå :klem:

I dag er jeg skikkelig lei og deppa :tristbla: Så lei av å være så kvalm (selv om det ikke er sånn lenger at jeg må spy) og så lei av å være så trøtt og lite energi :grine:

Nå skulle jeg virkelig ønske vi bodde nærmere foreldre mine, for jeg vet jo at de hadde stilt opp på flekken både med å ta seg av supergutt og litt husarbeid. Jeg er så drittlei av å bruke det lille jeg har på eksamensforberedelser. Skulle så mye heller gjort ting med supergutt, vært sosial, shinet i huset her, sett på en bra film eller noe på TV med min kjære på kveldstid, ja i det hele tatt..... Det er jo ikke alt min kjære rekker over heller med mer enn full jobb.....

Jeg er så lei av å ligge som et slakt, helt energiløs, på sofaen fra tidlig etm til jeg går i seng i 21-2130tia. I går klarte jeg å ta pepperkakehuset, men det var ingen hyggelig begivenhet :tristbla: Jeg hadde bare lyst til å :grine: for jeg var så sliten. Mannen sier jo selvfølgelig at han kunne overta, men jeg og vil jo gjøre noe :sur:

Men det må jo bedre seg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ut som du har det tungt for tiden :troest:

Håpe det blir bedre når du er ferdig med muntlig! litt mindre å tenke på i alle fall!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten *MissS* og tommeline :klem:

Måtte bare inn å fortelle følgende før jeg hopper til køys (klokka er jo snart 21 :sjenert: ). Et par timer etter jeg var her inne i formiddag fikk jeg sms fra min kjære hvor det sto om jeg hadde sett at nissen hadde vært i TV-stua i natt :overrasket: Og når jeg da gikk inn der hang det en til pakkeadventskalender ved siden av supergutt sin.....til MEG :Hehe: Dette har han altså holdt på med i skjul og sikkert på kveldstid etter hans trøtte og syke kone :sove:

Jeg ble så rørt at jeg selvfølgelig beynte å :grine2: , og jeg som ikke har noen til han :forvirret: . Men det sier han at han absolutt ikke vil ha (vi brukte å lage til hverandre for noen år siden), han syntes jeg fortjente såpass :sjarmor:

Skal ikke nekte jeg :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig koselig gjort av mannen din!!! :hjerter_rundt: Ble litt rørt her jeg og... :ler:

Vi har felles julekalender (men laget av meg... :sjenert: ) der vi pakker opp annehver dag. Ikke så veldig avansert, godteri hver dag :sikle:

Drøm søtt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med den kvalmen.. Håper formen din bedrer ser snart! :troest:

Så koselig av mannen din å lage deg en kalender! Det er jo sånn vi vil de skal overraske oss! :)

Her i huset er det bare veslejenta som har fått kalender. Jeg laget den ferdig i går, og har så langt vært kjempepopulær.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink:

Uff, så kjedelig at du har det sånn! :klem:

Håper det snart blir bedre!

Men så utrolig koselig gjort av mannen din det med adventskalenderen! :hjerte:

Ble helt rørt jeg også! :ler:

Håper du får en fin uke, full av masse energi!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppelure!

Tusen takk for hyggelige meldinger i boken min + hyggelig pm! :klem:

Så søt mann du har som laget kalender til deg uten at du visste noe :hjerter: Det varmet nok et sart gravidehjerte :grine2: (er forresten slik at jeg griner av alt hele tiden jeg gravid eller ikke :sjenert: for eksempel så gråt jeg av ekstem oppussing på TV3 i kveld :rodme: )

Veldig søt ide med ultralydbilde i supergutt's adventskalender. Men tror du han ville skjønne noe av bildene? Så flink han er som kan "lese" forresten! Min Lillemann kan ikke lese, men "fotograferer"/husker noen ord som han vet hva er. I sommer tok de ned alle navnelappene i gangen i barnehagen for å gjøre klart til nye unger - og ta bort navnene til de som skulle slutte. Lillemann tok en og en navnelapp og sa hvem sin lapp det var (han er 3 år). Alle ungene i barnehagen ble skikkelig imponerte. Eldstemann satte seg nærmere broren sin og var skikkelig stolt av han :ler: ¨

Krysser fingrene for godt resultat på oppgaven du har levert!

Og lykke til med muntlig! Fin avslutning på semesteret med ultralyd og masasje! :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Huff og huff...ikke godt å høre at du er så sliten...Sender deg litt av sambos energi jeg! Håper virkelig at du snart kommer deg. Er ikke godt når man har det sånn..

:grine2: Mannen din er jo bare helskjønn da!!! Han har skjønt det!

Vi lager også kalender til hverandre, er så koselig det!

Ha en fin uke videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tommeline, Izaria, Fru Blå og Isola: Ja, jeg har en fantastisk herlig mann :hjerte:(selv om han sjelden ser at det burde ryddes, vaskes etc.. Men hvem menn gjør vel egentlig det?!) :ler:

Stor :klem: til dere

Jane Porter: Så utrolig kos å se deg igjen :) Ble jo litt bekymret vet du.... Men forstår deg godt med alt du hadde å styre med at det ble liten tid her inne. Herlig å lese om de navnelappene til minstegutten din - sååå flink da :klappe: Men det var enda mer herlig å lese at storebroren satte seg nærmere han og var skikkelig stolt av han. Det må være søskenkjærlighet det :grine2: Og vi blir ikke å legge ultralyd bilde i kalenderen, for jeg tror ikke at han kan skjønne så mye av det. Men vi kan jo vise han det og forklare. Stor :klem: til deg.

BecomingBride: Sender en mega :klem: til deg og

Skytte: Du har gjort dagen min bra altså :hoppe: For en hyggelig overraskelse og en kjempenyhet å komme inn her og for det første se at du er tilbake og ikke minst: Du er gravid :grine2: Gratulerer nok en gang :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare kjapt innom, men blir dessverre ikke å gå i noen dagbøker :forvirret: (Bare i Skytte sin da, måtte jo det :tommelsmil: )

Nå må jeg virkelig skjerpe meg maks å konsentrere meg 110% om muntlig jeg har til mandag. Begynner å få litt panikk nå altså :sjenert: Pga formen har jeg fått lest sååå lite :grine: Men i går ble heldigvis 5-års dagen til supergutt overstått, for den hadde jeg gruet meg litt til, men det gikk utrolig bra.

Vi vekte han på senga (eller dvs si at våknet selv, men måtte legge seg ned igjen å late som han sov :ler: ) med brødmat, et sjokoladekakestykke som er favoritten, lys og pakke. Det var stas og spesielt med kake til frokost, synes han (selv om han måtte spise ei halv brødskive først da :sjenert: ). Han måtte fortelle til "alle" at han hadde fått kake til frokost...... På ettermiddagen hadde han 12 barn i selskap her hvor vi hadde disco, stollek og flasketuten peker på. Hadde også laget grillspy med gotterier på som var veldig populært. Da han skulle legge seg, sa han "mamma og pappa; dette er den beste bursdagen jeg noen sinne i hele mitt liv har hatt" ..... Slikt rører en mors hjerte :grine2:

Men nå er det bare å hoppe i bøkene og bli der til mandag :tristbla: , så ser jeg dere igjen til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leanora! :klem:

Ble helt rørt jeg av å lese hvor fint dere stelte i stand 5-års dagen til gutten deres! :grine2:

Håper du har litt overskudd igjen til den siste lesinga før eksamen! Du må ha LYKKE TIL på mandag, skal krysse fingrene for deg, og så venter jeg spent på UL-rapport også! :hoppe:

Synes du er kjempeflink som får til masse selv om du er gravid og dårlig! Vet hvordan det er å ikke ha overskudd men likevel måtte gjøre saker og ting!

Stor klem til deg :klem:

og kos og klapp til magen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du! Lenge siden jeg har vært innom her nå :sjenert:

Ville bare ønske deg lykke til med lesing i helgen, og ikke minst masse lykke til med eksamen! Jeg heier på deg :klappe:

Også må vi juble litt for at vi er 11 uker i dag :hoppe:

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leanora! :klem:

Ble helt rørt jeg av å lese hvor fint dere stelte i stand 5-års dagen til gutten deres! :grine2:

Håper du har litt overskudd igjen til den siste lesinga før eksamen! Du må ha LYKKE TIL på mandag, skal krysse fingrene for deg, og så venter jeg spent på UL-rapport også! :hoppe:

Synes du er kjempeflink som får til masse selv om du er gravid og dårlig! Vet hvordan det er å ikke ha overskudd men likevel måtte gjøre saker og ting!

Stor klem til deg :klem:

og kos og klapp til magen :kose:

La Traviata skrev akkurat det jeg ville skrive, så jeg signerer like godt her jeg.

For en nydelig supergutt du har *smelt*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Fikk lyst til å være med på den bursdagen jeg også!!

Skjønner godt at den ble godt mottat! Flinke mamsn :klappe:

Og nå må du ha lykke til med lesinga og så krysser vi alt for at du gjennomgår og består eksamen med glans!! You can do it girl!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...