Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni

Leanora

Anbefalte innlegg

Hihi...også kan kanskje jeg legge til å blodskiftetesten, kinesisk fødselskart, plumbo OG ringtesten...samt magefølelse da, stemte på meg! :)

Ringtesten ja, den hadde jeg glemt. Den snurret i en ring som bare det, og det tilsier vel også jente, tror jeg. Ja, ja hvem vet :ler: Bare det er en baby så :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...  Bare det er en baby så :sjarmor:

:ler: Ja det er jo i grunnen det viktigste.

Men hva skulle det ellers vært? I følge mannen min har jeg hatt Ailien i magen 2 ganger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja det er jo i grunnen det viktigste.

Men hva skulle det ellers vært? I følge mannen min har jeg hatt Ailien i magen 2 ganger  :ler:

Ja, sant nok :ler:

Men man drømmer jo så mye rart når man er gravid. Sist hadde jeg flere mareritt om at jeg fødde en baby som de ikke visste om var en baby og heller ikke hvilket kjønn det var :sjokk: Hadde jo selvfølgelig lest en artikkel om en nyfødt baby hvor de måtte ta en avgjørelse på fødestua på om det skulle være gutt eller ei jente, siden det var tvekjønnet.

Så vi får håpe det er en baby ja :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis ringen går i ring skal visst også det være jente! ;)

Men som du sier - det aller viktigste er jo at det blir en frisk baby! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Klart h*n er en frisk liten baby! Når har du time til ultralyd egentlig?

Håper du får en fin lørdag Leonora! Stryk litt på magen din fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart h*n er en frisk liten baby! Når har du time til ultralyd egentlig?

Håper du får en fin lørdag Leonora! Stryk litt på magen din fra meg ;)

Svarer jeg :sjenert:

Leanora har sikkert ikke fått time til UL enda. Det er nok ihvertfall 10 uker til hun skal dit ;)

Ha en fin lørdag, Leanora!

Endret av Jane Porter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle svinse innom og ta lørdagsdansen min for deg :)

*danse danse,fot i været,snurre rundt,falle på rumpa,le meg skakk* :ler:

Jeg ble i et voldsomt tullehumør her jeg... :sjenert: Sorry!

Ha en super lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leanora! Måtte jo titte innom her! :klem:

Drømmer, ja. Jeg har aldri vært gravid, men en gang drømte jeg at jeg pakket en baby opp fra en brun pappeske som var tapet igjen med papptape.. Mamma hadde hentet den for meg, så jeg pakket den opp mens den stod i bagasjerommet på bilen deres. Jadda... :roll: Det var en gutt, og jeg bestemte meg for å trille tur med EN GANG, men måtte spørre mamma når jeg skulle komme tilbake, for jeg aaaaaaaante jo ikke når babyen skulle ha mat..

Jepp, var babysyk på den tiden, men syntes nå at det var en vel lettvint løsning å bare pakke opp en pakke :sjenert:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har du hatt en fin helg?

:ler: Er nok en frisk liten baby inne i magen din!

Jeg har heller aldri vært gravid, men for noen uker siden drømte jeg at jeg fødte en baby. Den hadde ansikt, men ellers var den formet som en pinne.. Litt merkelig når jeg skulle til å skifte bleie på den...

:ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som det er en liten jente i magen din ja... blir spennende å følge deg videre!

Håper du har en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
:vinke:

Har du hatt en fin helg?

:ler: Er nok en frisk liten baby inne i magen din!

Jeg har heller aldri vært gravid, men for noen uker siden drømte jeg at jeg fødte en baby. Den hadde ansikt, men ellers var den formet som en pinne.. Litt merkelig når jeg skulle til å skifte bleie på den...

:ler:

unnskyld meg men : :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle dere kjære gode jentene her inne :klem:

Skulle så gjerne vært her inne mer og skravlet med dere, men siden formen er slik den er for tiden ( :kvalm::sove::Gjesp::tristbla: ) blir det bare slik. Jeg hopper til sengs allerede i 21-tiden, faktisk i går var den nesten 22 :ler:

Jeg må prioritere min lille energi på eksamene mine og på supergutt. Min kjære mann er så grei så grei og gjør så godt han kan og gjør det meste av husarbeid, handling og tar seg av supergutt. Og er bortom sofaen av og til og stryker på meg med et kjært smil, og lar meg virkelig slippe å ha dårlig samvittighet. Han er så stolt som det går an å bli til nr 2 :grine2:

I dag er det 7+0 :hoppe: Nå er det ikke lenger en liten oliven, men ei hel bønne der inne :ler:

Skal til legen til fredag og det blir spennende synes jeg.

Ellers så gleder vi oss veldig og alt er egentlig bra (selv om jeg begynner å bli litt lei av formen og sofaen) :sjenert:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 7+0! :hoppe:

Spennende med legebesøk! Da kommer man liksom litt mer i gang!

Vet hvordan det er det der med formen og sofaen altså. Heldigvis er ikke alle dager like dårlige!

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Sender over litt energi med en gang jeg! Men så snill mannen er! Det er godt ja!

Men skjønner godt at du blir lei av sofaen og dårlig form...Slitsomt, men snart blir det bedre skal du se!!

Spennende med legetime! Gleder meg til å høre hvordan det går!

Ha ei finfin uke og ei kjempegod helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig at formen er så laber da... :troest:

Men det er jo flott at du i det minste klarer å jobbe og ivareta den lille familien din - det er jo det aller aller viktigste! :Nikke:

Gratulerer med 7+0 da - dette går jo fort!!! :hoppe: Og snaaart kan du forhåpentligvis vinke kvalmen farvel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du har en snill og omsorgsfull mann når du ikke er i form! Det er alfa omega, og særlig når man har små fra før.

Håper virkelig energien og formen kommer tilbake fortere enn svint.

*sender over det jeg har*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...