Anonymburker Skrevet 5. desember 2021 #2701 Del Skrevet 5. desember 2021 Tough cookie skrev (15 minutter siden): Daniel vant og fikk bil og hytte, men Tonje gikk jo ikke tomhendt hjem hun heller. Hun fikk seg kjæreste.. Og en livslang karriere innen tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlus Skrevet 5. desember 2021 #2702 Del Skrevet 5. desember 2021 Så fortjent at Daniel vant! Synes Tonje fikk et par billige stemmer fordi de ville at en jente/dame skulle vinne. Det blir for dumt, etter min mening (Var ikke Tonjes skyld - jeg vet det). Da krymper jeg meg litt for å være dame, kjenner jeg. Gratulerer Daniel! Du har spilt ærlig og realt hele veien. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 5. desember 2021 Forfatter #2703 Del Skrevet 5. desember 2021 Cid skrev (1 minutt siden): Tror du man får solgt det med hytten lett? Med tanke på all oppmerksomhet den hytta nå har fått, så tror jeg mange er interessert i den. Jekker du deg litt i pris i tillegg så skal det vel lite til for å få den solgt. Men jeg er ikke sikker på om vinneren har lov å selge hytta videre, faktisk. Jeg vet ikke. Fin hytte da! https://norgeshus.no/no/inspirasjon/farmenhytta+2021.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet 5. desember 2021 #2704 Del Skrevet 5. desember 2021 Uavhengig av årets vinner, for min del likte jeg begge som personer, og begge var verdige vinnere, MEN, jeg synes det er på kanten til uhørt at en konkurranse (basert på ferdigheter) til slutt skal avgjøres med flaks. Synes også det er tull at Torpet skal starte med 3 tidligere Farmen deltakere, som allerede har hatt (og brukt opp) sjansen sin i Farmen. Torpet bør være tom til første deltaker blir stemt ut. Deretter kan de slå hverandre ut, etterhvert som flere ryker ut av Farmen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 5. desember 2021 #2705 Del Skrevet 5. desember 2021 Maydis8 skrev (34 minutter siden): Skjul innhold Er du igjen til slutt, så er man verdig. Uavhengig av om du liker personen eller ikke. Nå må dere snart holde opp her inne. Alt dette hatet mot Tonje. "Fått livet på stell"? Så du mener at hun var på kjøret før hun ble med på farmen. Jenta er 21 år! Det jeg mener er at livet hennes nok er perfekt i så ung alder! De fleste ordner livet sitt i 30 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 5. desember 2021 #2706 Del Skrevet 5. desember 2021 Gratulerer så mye til @Danielgodo😀. Velfortjent! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. desember 2021 #2707 Del Skrevet 5. desember 2021 Hvor mange riktige klarer dere på denne? Jeg fikk 8 ut av 11 https://www.tv2.no/quiz/138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 5. desember 2021 #2708 Del Skrevet 5. desember 2021 Gratulerer til Daniel 💐😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2021 #2709 Del Skrevet 5. desember 2021 Cid skrev (4 minutter siden): Hvor mange riktige klarer dere på denne? Jeg fikk 8 ut av 11 https://www.tv2.no/quiz/138 9 av 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2021 #2710 Del Skrevet 5. desember 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): 9 av 11. Går ikke an å ta den på PC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. desember 2021 #2711 Del Skrevet 5. desember 2021 Cid skrev (5 minutter siden): Hvor mange riktige klarer dere på denne? Jeg fikk 8 ut av 11 https://www.tv2.no/quiz/138 7 av 11. Hadde kanskje hjulpet om jeg hadde sett programmet og ikke bare gjettet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. desember 2021 #2712 Del Skrevet 5. desember 2021 Cid skrev (7 minutter siden): Hvor mange riktige klarer dere på denne? Jeg fikk 8 ut av 11 https://www.tv2.no/quiz/138 Fikk 11 av 11. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForumMaria Skrevet 5. desember 2021 #2713 Del Skrevet 5. desember 2021 Det var gøy!! Gratulerer til Daniel ❤️ Tonje sier at han vant på flaks- det er ikke sant. Hun svarte feil på to spm før det, hadde hun klart de hun skulle i hovedrunden hadde hun vunnet. Enkelt og greit🙏 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. desember 2021 #2714 Del Skrevet 5. desember 2021 Jeg unte dem begge to å vinne. Flinke folk. Gratulerer så mye til Daniel 😀🎉🇳🇴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. desember 2021 #2715 Del Skrevet 5. desember 2021 Helt ok at Daniel vant, selv om jeg håpet på Tonje. Bra at sympatiske folk vinner, og syns det har vært en fin gjeng der i år. De som kunne skapt drama og tull røk ut ganske fort, og hadde de ikke det, så hadde jeg ikke giddet og sett på. Syns bare at det er slitsomt når folk bare lager konflikter. Gratulerer til Daniel 🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 5. desember 2021 #2716 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) 20 minutter siden, Cid said: Hvor mange riktige klarer dere på denne? Jeg fikk 8 ut av 11 https://www.tv2.no/quiz/138 Jeg fikk det samme. Fikk 8/11. Bommet på en om hvem var den første deltakeren som måtte reise hjem i årets sesong. Med hjem tenkte jeg : hjem til huset sitt og ikke til Torpet. Så jeg valgte Su istedet for Mohammed. For Mohammed ble jo værende på Torpet... Men tror de mente hvem som først måtte ut fra farmen, samme om de reiste til Torpet og ble værende der. Endret 5. desember 2021 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2021 #2717 Del Skrevet 5. desember 2021 shab skrev (9 minutter siden): Observerte også noen som ikke klarte ta den farmen - quizen på pc. Men det går ikke utover noen andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 5. desember 2021 #2718 Del Skrevet 5. desember 2021 3 minutter siden, SoWhat? said: Helt ok at Daniel vant, selv om jeg håpet på Tonje. Bra at sympatiske folk vinner, og syns det har vært en fin gjeng der i år. De som kunne skapt drama og tull røk ut ganske fort, og hadde de ikke det, så hadde jeg ikke giddet og sett på. Syns bare at det er slitsomt når folk bare lager konflikter. Gratulerer til Daniel 🙂 Dette med Kjell som ignorerer Rob er trist synes jeg. 😪. Godt at de andre deltakerne virker å være vennlige med hverandre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 5. desember 2021 #2719 Del Skrevet 5. desember 2021 jukkapalme skrev (16 minutter siden): Fikk 11 av 11. Jeg fikk 10/11. Bommet på hva dansen til Kåre het. Var også veldig usikker på Mats sin alder, men fikk rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. desember 2021 #2720 Del Skrevet 5. desember 2021 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Dette med Kjell som ignorerer Rob er trist synes jeg. 😪. Godt at de andre deltakerne virker å være vennlige med hverandre. Jeg er enig. Det ville garantert blitt konflikter om Kjell hadde blitt der lenger. Problemet hans er at han vil ha stor plass, og den plassen tok Rob. Godt bare den ene ble der over tid. Rob krevde også plass, men han er likevel en snill fyr, selv om han har sine sider 🙂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå