Turkis Sau Skrevet 13. mars 2022 #2821 Del Skrevet 13. mars 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hvorfor fikk han sparken, egentlig? Hva gæli hadde han gjort? Stakk av med noen dresser som var tv2 sine hvertfall, husker ikke om det var noe mer🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #2822 Del Skrevet 13. mars 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hvorfor fikk han sparken, egentlig? Hva gæli hadde han gjort? Ubetalte ferie/reiser, dårlig oppførsel og seint oppmøte blant annet. Dumt fordi jeg var fan av han Forøvrig artig at det fortsatt er aktivitet i denne tråden 3 måneder etter sesongen sluttet 😄 Kommer vel til å vare til september 😅 Gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #2823 Del Skrevet 13. mars 2022 Turkis Sau skrev (Akkurat nå): Stakk av med noen dresser som var tv2 sine hvertfall, husker ikke om det var noe mer🤔 Så frekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. mars 2022 #2824 Del Skrevet 13. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Så frekt Ja det er dårlig stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #2825 Del Skrevet 13. mars 2022 Turkis Sau skrev (2 minutter siden): Ja det er dårlig stil. Nå er han vel lærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. mars 2022 #2826 Del Skrevet 13. mars 2022 Turkis Sau skrev (4 minutter siden): Stakk av med noen dresser som var tv2 sine hvertfall, husker ikke om det var noe mer🤔 Jøss, det er det frekkeste! Cid skrev (4 minutter siden): Ubetalte ferie/reiser, dårlig oppførsel og seint oppmøte blant annet. Dumt fordi jeg var fan av han Forøvrig artig at det fortsatt er aktivitet i denne tråden 3 måneder etter sesongen sluttet 😄 Kommer vel til å vare til september 😅 Gleder meg allerede Fysj, så dårlig arbeidsmoral! Ja, da er det vel like greit at han fikk sparken. Jeg er helt ærlig litt lei farmen, men må se det likevel. Blitt avhengig, haha 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. mars 2022 #2827 Del Skrevet 13. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Nå er han vel lærer Ja det stemmer. Han har nok forhåpentligvis hatt god tid på å angre og å bli en bedre versjon av seg selv. Har sett han i noe reality-greier for ikke så lenge siden, mulig det var Fangene på fortet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #2828 Del Skrevet 13. mars 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jøss, det er det frekkeste! Fysj, så dårlig arbeidsmoral! Ja, da er det vel like greit at han fikk sparken. Jeg er helt ærlig litt lei farmen, men må se det likevel. Blitt avhengig, haha 😂 Noen ting er sikre her i verden, en ting er at jeg år etter år kommer tilbake for å se farmen trass i hva jeg har sagt tidligere 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. mars 2022 #2829 Del Skrevet 13. mars 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Ubetalte ferie/reiser, dårlig oppførsel og seint oppmøte blant annet. Dumt fordi jeg var fan av han Forøvrig artig at det fortsatt er aktivitet i denne tråden 3 måneder etter sesongen sluttet 😄 Kommer vel til å vare til september 😅 Gleder meg allerede Det var det også ja, hadde jeg glemt. Type😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #2830 Del Skrevet 13. mars 2022 Turkis Sau skrev (Akkurat nå): Ja det stemmer. Han har nok forhåpentligvis hatt god tid på å angre og å bli en bedre versjon av seg selv. Har sett han i noe reality-greier for ikke så lenge siden, mulig det var Fangene på fortet. Han var med i den parodifilmen på farmen i torsdagsfilmen, det var hysterisk morsomt 😂 Anbefaler alle å se, lo som bare Må være litt artig forøvrig å ha en tidligere kjendis som lærer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #2831 Del Skrevet 13. mars 2022 Turkis Sau skrev (Akkurat nå): Det var det også ja, hadde jeg glemt. Type😅 Leste en artikkel nylig, trist fordi han er en av de beste programlederne tv2 har hatt. Sturla er ikke å se der lenger heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. mars 2022 #2832 Del Skrevet 13. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Han var med i den parodifilmen på farmen i torsdagsfilmen, det var hysterisk morsomt 😂 Anbefaler alle å se, lo som bare Må være litt artig forøvrig å ha en tidligere kjendis som lærer 😅 Haha, det må jeg se😁 På vgs hadde jeg en lærer som spilte drapsmannen i en skrekkfilm - var livredd for han både før og etter han var på skjermen😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. mars 2022 #2833 Del Skrevet 13. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Leste en artikkel nylig, trist fordi han er en av de beste programlederne tv2 har hatt. Sturla er ikke å se der lenger heller Ja det er trist. Sturla har jeg hørt litt diverse om, synd at folk ødelegger sånn for seg selv og andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #2834 Del Skrevet 13. mars 2022 Turkis Sau skrev (2 minutter siden): Haha, det må jeg se😁 På vgs hadde jeg en lærer som spilte drapsmannen i en skrekkfilm - var livredd for han både før og etter han var på skjermen😅 https://play.tv2.no/programmer/humor/torsdagsfilmen Blir litt som å skulle ha Robert Englund som naturfaglærer 😅 Hva het han? Turkis Sau skrev (1 minutt siden): Ja det er trist. Sturla har jeg hørt litt diverse om, synd at folk ødelegger sånn for seg selv og andre. Hva har han gjort? Jeg trodde han sluttet for å drive en campingplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 13. mars 2022 #2835 Del Skrevet 13. mars 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Ubetalte ferie/reiser, dårlig oppførsel og seint oppmøte blant annet. Dumt fordi jeg var fan av han Det var mye mer enn dette. Ikke alt som hører hjemme å skrive om her, så får nøye meg med å nevne at han visstnok tjente en del gryn på å holde Vil du bli millionær-events for bedrifter og diverse, som han i henhold til kontrakten med TV 2 ikke hadde lov til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #2836 Del Skrevet 13. mars 2022 Djækklåsst skrev (43 minutter siden): Det var mye mer enn dette. Ikke alt som hører hjemme å skrive om her, så får nøye meg med å nevne at han visstnok tjente en del gryn på å holde Vil du bli millionær-events for bedrifter og diverse, som han i henhold til kontrakten med TV 2 ikke hadde lov til. Bare nevnte noe av det jeg hadde lest om, dum oppførsel av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. mars 2022 #2837 Del Skrevet 13. mars 2022 Cid skrev (5 timer siden): https://play.tv2.no/programmer/humor/torsdagsfilmen Blir litt som å skulle ha Robert Englund som naturfaglærer 😅 Hva het han? Hva har han gjort? Jeg trodde han sluttet for å drive en campingplass Løning. Har mange historier om han fra timene😅 https://www.vestnytt.no/kultur/i/vJlnj/laereren-skremmerkinogjengerne-paa-ny Sturla er det vel ikke helt lov å diskutere, siden det per dags dato ikke er en dom på noe. Så det får heller ligge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #2838 Del Skrevet 13. mars 2022 Turkis Sau skrev (4 minutter siden): Løning. Har mange historier om han fra timene😅 https://www.vestnytt.no/kultur/i/vJlnj/laereren-skremmerkinogjengerne-paa-ny Sturla er det vel ikke helt lov å diskutere, siden det per dags dato ikke er en dom på noe. Så det får heller ligge. Uff han, husker jeg fikk frysninger på slutten av filmen når vi så han i bakgrunnen på det ene bildet 😨 Er Sturla Berg jeg mener altså, finner ikke at han har gjort noe eller blitt anklaget på nettet 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 23. mars 2022 #2839 Del Skrevet 23. mars 2022 (endret) Da blir det Baarli som ny programleder https://www.tv2.no/underholdning/14634146/?fbclid=IwAR2B8HIa1IQRbYjcDB9BnN5Gu1MtV3Ak_MdvU2-9VMZ0AV1H1NXwS9fZHcM Endret 23. mars 2022 av lin 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemonen Skrevet 23. mars 2022 #2840 Del Skrevet 23. mars 2022 lin skrev (8 minutter siden): Jepp, da blir det Baarli som ny programleder https://www.tv2.no/underholdning/14634146/?fbclid=IwAR2B8HIa1IQRbYjcDB9BnN5Gu1MtV3Ak_MdvU2-9VMZ0AV1H1NXwS9fZHcM NEIIII! 🤦🏻♀️ 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå