Plengionika Skrevet 20. september 2021 #401 Del Skrevet 20. september 2021 Pinkee skrev (På 19.9.2021 den 11.39): Når det kommer til det at Joachim røk ut, tror jeg det kan ha litt med at han danset med en mann. Det blir veldig tydelig forskjell på proff og amatør når de er samme kjønn. Og, særlig i går så la de opp til en dans der forskjellen ble enda tydeligere med at de skulle gjøre likt. Det var megaforskjell på dansen Joachim viste, og det Benjamin viste. Så kanskje TV2 bomma litt på den settingen der. Enig med deg. I tillegg hadde de to proffdansere bak også, alle med samme dans så det ble veldig tydelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 20. september 2021 #402 Del Skrevet 20. september 2021 Heartland skrev (4 timer siden): Jeg skal ikke spamme for mange eksempler, men det er så ekstremt synlig synes jeg. Her har du 2 kjoler med litt samme type stil, blafrende bling bling. Den til venstre er fra en tidligere sesong, den til høyre er årets. Den til venstre ser ut som en kjole til 10.000 kr. Den til høyre ser ut som pinjataen datteren min hadde i bursdagsselskap i helgen. Det ser nesten ut som en parodi. Edit: Jeg snakker selvfølgelig utelukkende om kjolene, ikke personene avbildet 😊 Veldig godt eksempel! Jeg får litt inntrykk at at den til høyre er kjøpt på h&m (eller liknende), og så har de klipt opp masse strimler med farga papir som de har sydd på eller limt på. Det skriker hvertfall lavbudsjett i mine øyne, og det er så synd, fordi halve gleden med SVD er jo å se at de blir fjonget opp i nydelige kjoler og flotte dresser (og andre mannlige danseantrekk) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 20. september 2021 #403 Del Skrevet 20. september 2021 On 9/19/2021 at 6:40 PM, Arabella3 said: Så reprisen i dag, og fy søren så sur stemning det er mellom dommerne! Helt enig! Trine og Merete må byttes ut. Erstatt de med Vegard Harm og Jan Thomas. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 20. september 2021 #404 Del Skrevet 20. september 2021 Centimeteren skrev (1 time siden): Helt enig! Trine og Merete må byttes ut. Erstatt de med Vegard Harm og Jan Thomas. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 21. september 2021 #405 Del Skrevet 21. september 2021 Centimeteren skrev (18 timer siden): Helt enig! Trine og Merete må byttes ut. Erstatt de med Vegard Harm og Jan Thomas. Nei herregud. Trine og Merete trengs, Morten må ut. Han er «too much» og tar for mye plass i programmet. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 22. september 2021 #406 Del Skrevet 22. september 2021 Tipper at pga hetsen etter at Joakim røk, så går nok Dennis videre denne lørdagen også. Sett at "alle" skal stemme på han nå, fordi de synes synd på han. Ikke misforstå, jeg støtter ikke hets i det hele tatt altså. Synes de meldingene han har fått er helt ufyselige. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 25. september 2021 #407 Del Skrevet 25. september 2021 Wow for en dans på Simon og Helene! Råbra🤩🤩🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 25. september 2021 #408 Del Skrevet 25. september 2021 Og den andre bedre enn den første. Wow for en intensitet 😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 25. september 2021 #409 Del Skrevet 25. september 2021 Åååååh Morten prater så enormt mye, om seg selv, og prater så lenge og uinteressant hver gang han gir tilbakemelding 😭 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 25. september 2021 #410 Del Skrevet 25. september 2021 For en utvikling på Dennis! Viser jo at han fortjener å være der også, selv om de andre kanskje er hakket over. Allikevel handler jo mye om å bli bedre også!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 25. september 2021 #411 Del Skrevet 25. september 2021 Dennis da, så mye bedre du er blitt til å danse.👍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. september 2021 #412 Del Skrevet 25. september 2021 Gøy at Dennis fikk så mange poeng! Utvikling skal bety noe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 25. september 2021 #413 Del Skrevet 25. september 2021 Vinni har også utviklet seg 😀 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 25. september 2021 #414 Del Skrevet 25. september 2021 Tulla25j skrev (3 minutter siden): Vinni har også utviklet seg 😀 Ja, dette var vakkert og sterkt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venom31 Skrevet 25. september 2021 #415 Del Skrevet 25. september 2021 Mnjah skrev (25 minutter siden): Åååååh Morten prater så enormt mye, om seg selv, og prater så lenge og uinteressant hver gang han gir tilbakemelding 😭 Skjønner ikke hvorfor han sitter der. Trodde bare profesjonelle dansere kunne være dommere. Liker ham ellers, men han passer ikke i den settingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 25. september 2021 #416 Del Skrevet 25. september 2021 venom31 skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor han sitter der. Trodde bare profesjonelle dansere kunne være dommere. Liker ham ellers, men han passer ikke i den settingen. Hadde han vært kort og konsis hadde det vært greit. Men han er bare «meg jeg jeg meg da jeg var på Kreta i 2008 så jeg jeg meg meg». Synes dansepartneren til Alejandro virker så streng og kjip. At hun er der for sin del og ikke hans, og ikke klarer å bygge han opp, men river han mer ned. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venom31 Skrevet 25. september 2021 #417 Del Skrevet 25. september 2021 Mnjah skrev (1 minutt siden): Hadde han vært kort og konsis hadde det vært greit. Men han er bare «meg jeg jeg meg da jeg var på Kreta i 2008 så jeg jeg meg meg». Synes dansepartneren til Alejandro virker så streng og kjip. At hun er der for sin del og ikke hans, og ikke klarer å bygge han opp, men river han mer ned. Trenger ingen forklaring, skjønte hva du mente. Men synes fint han kunne ha vært erstattet av noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 25. september 2021 #418 Del Skrevet 25. september 2021 Lurer på hvor gode «venner» Trine og Morten er bak kulissene 🙈😭😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 25. september 2021 #419 Del Skrevet 25. september 2021 Dette er jo Mortens grinekveld. For all del jeg har ikke noe mot at han viser følelser, men han er så mye! Irriterende at de gir han all oppmerksomheten i programmet. Dette skal handle om deltakerne! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 25. september 2021 #420 Del Skrevet 25. september 2021 Syns Morten er flinkere og roligere denne episoden. De andre dommerne er jo mer enig i hverandres kommentarer og terningskast også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå