Gå til innhold

Hvorfor har du bestemt at jeg ikke skal ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katten.2.0 skrev (41 minutter siden):

Tenker at om du genuint sympatiserer med den tankegangen, så er det på tide å melde dette inn til PST.

Psykologi er høyreekstremisme…

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/23/2021 at 8:01 PM, Trolltunge said:

Merkelig, ettersom menn det føles trygt og kjekt å være sammen med sjelden er single, mens furtne og kjipe menn gjerne er det, uansett beholdning i banken. 

Menn som det er trygt, og kjekt å være sammen kan like godt være vennemateriale. Det må være noe som skaper tiltrekkelse, og det å være snill, grei trygg osv er ikke det som skiller mennene som får oppmerksomhet fra de som ikke får det. Det betyr ikke at menn ikke skal være snill osv, men det er heller ikke riktig å selge det som mirakelkuren for menn fordi det er det ikke. 

Anonymkode: f28ec...af8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Psykologi er høyreekstremisme…

Anonymkode: c4079...221

Kunne forsåvidt sagt Elliot Rodger eller Alek Minssian. Gjør ikke noe forskjell. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (3 minutter siden):

Fins håp for oss alle.D1A51442-B65D-4CE6-B906-D3C18FB77F51.thumb.jpeg.03306872c47a503e0c32f2e48819e1d1.jpeg

Når er du stygg? 

Jeg mener du er stygg når du ikke eier respekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (8 minutter siden):

Når er du stygg? 

Jeg mener du er stygg når du ikke eier respekt. 

Ha litt sjølironi jeg skrev oss inkludert meg selv. Ikke ment til deg men mannfolk som mener det der som ts skriver 

Endret av Bente1234
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Psykologi er høyreekstremisme…

Anonymkode: c4079...221

Nei. Det å takle avvisning med å kjøpe inn våpen og gjennomføre massedrap, dét er på trynet.

At du i det hele tatt gjør sammenkoblingen er skremmende.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (4 minutter siden):

Nei. Det å takle avvisning med å kjøpe inn våpen og gjennomføre massedrap, dét er på trynet.

At du i det hele tatt gjør sammenkoblingen er skremmende.

Ja det er en skummel sammenkobling .. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG har ikke bestemt at du ikke skal ha sex, det har DU bestemt helt selv! Enten ved manglende personlig hygiene eller mangelfulle sosiale antenner. Ta litt ansvar og slutt å skyv skylden over på noen andre enn deg selv. 

Anonymkode: 5a61e...b41

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det høres mer ut som DU har bestemt deg for at ingen vil ha sex med deg, og oppfører deg deretter. Og ingen ønsker sex med en som går rundt å syntes synd på seg selv og furter, det er ikke attraktivt. Og det er også ganske usexy å skylde på andre for sine egne problemer. Det viser også at du kanskje er vanskelig å løse problemer med (i et evt forhold), siden du fraskriver deg ansvar. 

Anonymkode: d15db...945

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn som det er trygt, og kjekt å være sammen kan like godt være vennemateriale. Det må være noe som skaper tiltrekkelse, og det å være snill, grei trygg osv er ikke det som skiller mennene som får oppmerksomhet fra de som ikke får det. Det betyr ikke at menn ikke skal være snill osv, men det er heller ikke riktig å selge det som mirakelkuren for menn fordi det er det ikke. 

Anonymkode: f28ec...af8

Med girls just wanna have fun mente jeg ikke høflig kjekt, men faktisk gøy. 😉

Få en kvinne til å le og virkelig hygge seg, så er du halveis til sengs med henne, og vel så det. 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du sa i sta at fremmede ikke synes jeg er attraktiv. Jenter går opp til fremmede med mindre de er bra nok. Og det har skjedd to ganger med meg. Bestem deg. Eller kan du ingenting selv?

Anonymkode: c4079...221

Attraktiv går på mer enn utseende og du ser vel bra nok ut til å bli sett på, men du er ikke attraktiv nok til at damene ligger med deg. Det er noe som heter å prate på seg damer så den du konkurerer med kan dette selv om han er 170 og 100 kg.

Nå håper jeg du ikke svarer på dette før i morgen, men er ute og praktiserer de rådene du fikk fra den anonyme damen.

Det er ikke farlig om det går litt skeis i kveld bare du prøver.

Så gå ut uten å forvente noe som helst  foruten å ta kontakt med noen damer rett og slett øv deg litt.

 

Endret av Flintis
Uten rettet til foruten
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2021-7-22 den 10.21):

Jeg vil bare oppriktig vite hvorfor. Hva er så galt med meg at dere kvinner har bestemt at jeg skal være jomfru, ukysset, sove alene,  ikke ha nærhet?

Dere kommer til å prøve vri rundt på ordene mine til å si at jeg hater kvinner men det stemmer ikke. Jeg vil bare en grunn til hvorfor min skjenke ble slik sånn at jeg slipper å gruble over dette hverdag. 

Anonymkode: c4079...221

Det er da ingen som har bestemt at du ikke skal ha sex. Det er bare å finne en som vil ha sex med deg og sette i gang. Dette er ikke noe du kan forlange av noen, så du må nok finne en kvinne som vil ha sex med deg. Dette må du selv fikse, søke kontakt og få det til. Ingen andre kan gjøre det for deg. Alt annet er straffbart og regulert med lover slik at ingen skal utnytte andre og bedrive overgrep. Verre er det faktisk ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn som det er trygt, og kjekt å være sammen kan like godt være vennemateriale. Det må være noe som skaper tiltrekkelse, og det å være snill, grei trygg osv er ikke det som skiller mennene som får oppmerksomhet fra de som ikke får det. Det betyr ikke at menn ikke skal være snill osv, men det er heller ikke riktig å selge det som mirakelkuren for menn fordi det er det ikke. 

Anonymkode: f28ec...af8

Selvfølgelig er det å være snill og hyggelig ikke nok til å sikre seg et forhold. Er ikke kjemien mellom to mennesker der vil det ikke skje, så videre med interesser og verdier som mange sitter høyt når de skal finne seg en partner. Bare snill og grei holder ikke, og har aldri gjort det. Har truffet mange snille og greie damer som er hyggelig å prate med, men det var null kjemi der angående fysisk tiltrekking. Da blir det heller ikke noe mer. Noen driter i det selvfølgelig, og har sex med alt som bare klarer å uttale "ja" på en forespørsel.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...

Du er ikke mann nok til å ta ansvar for deg selv men sutrer over hvor fæle kvinner er og generaliserer dem til det ekstreme fordi du ikke har hatt sex. Du skriver korte enstavelsesinnlegg uten å utbrodere, og man må hale ting ut av deg for å få noe vettugt (om man kan kalle det det).

Du begynner å prate om masseskyting som om det er forståelig.

Nei, lurer virkelig på hvorfor kvinner ikke vil ha sex med deg, gitt.

Anonymkode: 9fb39...87f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bestemt at du aldri skal få sex med meg. Det er jeg i min fulle rett til å bestemme. Ditt sexbehov er ikke mitt ansvar, og slett ikke min plikt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift og vil ikke være utro. Hadde nok uansett aldri hatt sex med deg da jeg kun har hatt sex i et fast forhold. Ved valg av ektemann så var det andre ting enn sex som var utslagsgivende, jeg falt for personligheten hans, han var morsom og sjarmerende. Og at vi hadde en sterk kjemi selvsagt, og likte å bruke tid sammen.

 

Anonymkode: 122a4...7ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Skal vi se...

Du er ikke mann nok til å ta ansvar for deg selv men sutrer over hvor fæle kvinner er og generaliserer dem til det ekstreme fordi du ikke har hatt sex. Du skriver korte enstavelsesinnlegg uten å utbrodere, og man må hale ting ut av deg for å få noe vettugt (om man kan kalle det det).

Du begynner å prate om masseskyting som om det er forståelig.

Nei, lurer virkelig på hvorfor kvinner ikke vil ha sex med deg, gitt.

Anonymkode: 9fb39...87f

Fordi kvinner er ikke individer. De tenker helt likt. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi kvinner er ikke individer. De tenker helt likt. 

Anonymkode: c4079...221

🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...