Gå til innhold

Hvorfor har du bestemt at jeg ikke skal ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han kjøper en kropp, et menneske, som han skal bruke til egen nytelse. Jeg skjønner meg ikke på alle de mennene som kjøper sex, de har null selvrespekt og de har et dårlig menneskesyn. De fleste som selger sex er i en desperat situasjon, som menn utnytter. 

Anonymkode: 89b86...c61

Hvis du må drive og vrenge ord til å få rare betydninger slik at det ser ut som om du har et poeng, så deg om det.

Men dette er ikke en form for "diskusjon" jeg har interesse av å delta i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duraton skrev (Akkurat nå):

Men det går da begge veier. Menn selger og kvinner kjøper, så ikke stigmatiser kun menn som kjøper.

Det er sant det, men hvor stor andel menn er det som selger sex kontra kvinner? Ute i verden er det mange, mange jenter og kvinner som blir tvunget inn i dette, de blir solgt som gjenstander. Det er fælt med de mennene som blir utsatt for det samme, selvsagt, men de aller, aller fleste er kvinner som enten er tvunget til det, eller er i en sårbar og vanskelig situasjon. Menn har i alle tider utnyttet og brukt kvinner.

Anonymkode: 89b86...c61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Hvis du må drive og vrenge ord til å få rare betydninger slik at det ser ut som om du har et poeng, så deg om det.

Men dette er ikke en form for "diskusjon" jeg har interesse av å delta i.

Vrenge på ord? Rare betydninger? Er det ikke riktig da? Hvor tar jeg feil?

Anonymkode: 89b86...c61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuith skrev (23 timer siden):

Har du tenkt over at det kun er 9% av menn som er homofile/ønsker å ha sex med andre menn, TS?

Så det er 100% av kvinnene OG 91% av mennene som nekter deg sex. Kvinner er altså ikke mye verre enn menn på dette området. 

Det er da ikke sikkert at de siste 9% menn vil ha sex med ts heller da...

Anonymkode: a8f9b...0fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var kjedelig dette her altså, men jeg har dessverre kjæreste, og han er jeg glad i. Ønsker derfor ikke å være utro. Jeg er heller ikke for polygami. 

Men jeg kan jo bare snakke for meg selv. Hvorfor en annen kvinne ikke vil være sammen med deg vet jeg ikke. 😊

Anonymkode: da6a1...847

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er sant det, men hvor stor andel menn er det som selger sex kontra kvinner? Ute i verden er det mange, mange jenter og kvinner som blir tvunget inn i dette, de blir solgt som gjenstander. Det er fælt med de mennene som blir utsatt for det samme, selvsagt, men de aller, aller fleste er kvinner som enten er tvunget til det, eller er i en sårbar og vanskelig situasjon. Menn har i alle tider utnyttet og brukt kvinner.

Anonymkode: 89b86...c61

Menneskehandel er forkastelig, men ikke alle som selger sine tjenester er tvunget til å selge sine tjenester. 
Dem gjør det fordi dem vil, ikke fordi dem blir tvunget til det.

Så hvis vi kan trekke en skille mellom frivillig og tvang, så hadde det vært fint. Og det kan virke som om at du har ett negativt syn på menn.
Argumentene dine reflekterer kun én side og utelater den andre. Det har da i all tid eksistert kvinner som utnytter menn. Ikke at jeg ser hva det egentlig har med saken å gjøre.

Hvordan skal kjøperen finne ut hvem som selger av fri vilje og hvem som selger på grunn av tvang?
Kanskje ett statlig tilbud hadde gjort ting bedre?

Å selge tjenestene sine er lov. Men det er ikke lov å kjøpe seksuelle tjenester. Men du kan fint kjøpe tjenestene til en snekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hele premisset for tråden er jo helt tåpelig. Ikke rart det ikke skjer noe med slike idéer. Med det sagt er det bare ikke alle som har den X-faktoren som skal til, og som mann trenger man den. Jeg har selv fått høre mange ganger at jeg er ganske kjekk, "ingen" trodde at jeg var jomfru i 19-årsalderen, jenter/kvinner jeg kjente antok at jeg hadde hatt kjærester opp gjennom. Fasiten? Første kjæreste og første sex da jeg var 29 år gammel. Jeg kan ikke skylde på hverken meg selv eller andre, men noen havner bare i den klassiske historien om at "alle" mener man er bra, men ingen vil faktisk ta sjansen. Det er sårt, men man må bare bite det i seg og tro det går bra til slutt.

Anonymkode: d7ae3...35f

Da var du ikke kjekk da. Folk har løyet til meg og. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med denne tulletråden?? Med den tankegangen der er det ikke rart du ikke får pult!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (1 time siden):

Hva er det med denne tulletråden?? Med den tankegangen der er det ikke rart du ikke får pult!!

Hva her er tull? Er ikke kvinner velgerne? De kan ha sex når de vil. Det kan ikke menn. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva her er tull? Er ikke kvinner velgerne? De kan ha sex når de vil. Det kan ikke menn. 

Anonymkode: c4079...221

Hvis det nå er slikt du mener at det er, så er jo svaret enkelt. 
Du må rett og slett gjøre ditt for at dem velger deg. Legg inn egen innsats, så blir du «valgt», som du sier.

Aunt Edit: Og det er mot andre menn du konkurrerer mot. Så hvis du skal bli sur på noen, så får det bli at dem er bedre enn deg, og ikke la det gå ut over kvinner

Endret av Duraton
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva her er tull? Er ikke kvinner velgerne? De kan ha sex når de vil. Det kan ikke menn. 

Anonymkode: c4079...221

Greit nok det men du kal ikke forvente at kvinner vil ha sex med deg. Sex er ikke noe man er pliktet til å få, du har ikke noe rett til å kreve sex🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, nå har vi kvinner hatt et komitémøte, og 10 norske kvinner har meldt seg frivillige til å ha sex med deg. Siden du ikke la inn navn, telefonnummer eller annen kontaktinfo, så må du nesten spørre deg rundt til hvem de 10 er. 

Anonymkode: d40a7...8ac

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perleugla skrev (12 timer siden):

.

Hva som gjør at ingen damer vil være med deg er jo umulig for oss å svare på. 

Kanskje ikke helt umulig. Gjør seg jo noen tanker når man leser hva TS skriver.

Tipper noe ligger på tankesett/personlighet/holdninger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare konstaterer at jeg traff spikeren på hodet lenger bak i tråden, for det er snart det eneste TS ikke har svart på på de tre siste sidene. I det innlegget var det noen gode råd også, så da er det lov å håpe at han tar det til seg. Jeg holder dog ikke pusten!
Av erfaring blir sånne tråder som dette bare en evig sirkelargumentasjon som ikke ender ut i noen ting, da TS aldri er mottakelig for annet enn støtte for eget syn. Over og ut. 

Anonymkode: f434d...f6d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2021 at 11:17 AM, AnonymBruker said:

Ingen kvinner snakker med meg eller står utenfor døra mi. 

Anonymkode: c4079...221

Kvinnfolk går ikke rundt og banker på dørene til folk og tilbyr seg. Ingen kvinner snakker til deg? Kvinnfolk liker at menn kommer bort og snakker med dem. Du må vise at du er sterk, dominant og selvsikker og gå bort til dem og slå av en prat. Hvis du er redd for å dumme deg ut så tenker du helt feil. Du må tørre å feile. Hva andre tenker om deg har absolutt ingenting å si. Kvinnfolk er ikke farlig. du må bare tørre å ta kontakt. Det finnes en hel drøss kvinnfolk der ute som bare sitter og venter på at en mann skal komme bort og prate med dem. Mange tenker akkurat det samme som deg. "hvorfor er det ingen menn som liker meg"? "Hvorfor kommer ingen bort og prater med meg"? 

Anonymkode: 8bec7...9fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgeline skrev (3 timer siden):

Det du skriver er bare så sant. Har mange ganger prøvd å analysere hva som gjør at den underbevisste alarmen går, uten å lykkes. 
Det menn må tenke på, er at vi er etterkommere av kvinner som har overlevd og klart å formere oss bla fordi vi har valgt nogenlunde rett fyr. 

Jeg gir ett råd til mine døtre: Er dere med en person eller i en situasjon som dere føler at det er noe feil med> kom dere unna. Om nødvendig ved å være tøff og avvisende. Ikke tenk på å være høflig, bare forlat situasjonen. 

Veldig godt råd. Det er mange som angrer på at de ikke fulgte magefølelsen i slike situasjoner. 

Ja jeg prøver også ofte å forstå hvorfor alarmen går, uten å skjønne det, for mannen den går på er tilsynelatende helt vanlig. Om min alarm har gått, og jeg nevner det for andre kvinner, så har den uten unntak gått hos dem også. Jeg har faktisk aldri opplevd å dele slikt, og få responsen "Nei du tuller! Hvorfor det?" Ofte har alarmen gått like ubevisst hos dem som hos meg, og de kan heller ikke svare på hvorfor, men noen ganger har de også bevisst fått med seg hvorfor, og kan bekrefte litt mer hvorfor. 

Så er jo dessverre ikke dette perfekt. Av og til slår det ikke inn der det burde slå inn, og av og til slår det inn for sent til å komme seg unna, men denne sensoren vi kvinner har innebygget redder oss antagelig fra svært mye, selv om den dessverre ikke redder oss fra alt. 

Jeg synes det er rart at det ikke forskes og skrives mer om dette. Det er nesten som det skal fornektes at vi kvinner har en slik primitiv innebygget scanner av omgivelser og menn, som egentlig kun er hva absolutt alle mennesker har. En automatisk vurdering av omgivelsene og mennesker vi treffer på, for å være fare, og skille venn fra fiender uten å måtte bruke bevisste krefter på det. Bare noen flere faktorer i det for oss kvinner enn hos menn, siden de sjeldnere må frykte seksuell aggressivitet, og derfor ikke har like velutviklet sensor for det. Med mindre de er i situasjoner der de også må utvikle det. 

Jeg kjenner en tidligere gategutt. Han har like velutviklet sensor for seksuelle farer som vi kvinner har. Også om det ikke er han som mann som selv er i fare. Han reagerer på de samme menn som vi kvinner reagerer på. Fort og instinktivt. 

Dette burde være en del av debatten, for det er mange menn som skys av kvinner, uten at de forstår at det er ting ved dem selv som fanges opp og reageres på. Så blir de mer sinte, frustrerte og aggressive, og øker opp problemet, uten å noen gang forstå at det er egne tanker og holdninger som oser av dem så sterkt at kvinner frykter dem. De tar derfor aldri tak i problemet, egne holdninger, men skjønner ikke, og istedenfor å søke hjelp for det som er problemet øker de opp problemet. Får bekreftet at kvinner skyr dem, og blir enda mer av det vi skyr. Som nevnt ikke for å være slemme, men fordi evolusjonen av nødvendighet har gitt oss sensorer for seksuell aggressivitet. Kun av nødvendighet. Vi kan bli voldtatt, skadet og drept om vi ikke senser seksuell aggressivitet. Det har vært og er fremdeles fakta. 

Dette burde være en del av debatten, så menn slikt slår ut på kan forstå bedre hvorfor kvinner skyr dem. Gi dem en mulighet til å søke hjelp for det i dem som står i veien for dem, istedenfor å kalle kvinner urimelige, og bli enda mer av det som faktisk er problemet. 

Ikke det at jeg tror at alle slike menn kan kureres for seksuell aggressivitet, men ganske mange, de som bare er såret og på ville veier, kunne nok blitt bedre. Modne ut av vrangforestillinger, om de fikk hjelp til å bearbeide de ting som hadde ført dem ut i sinne, bitterhet og håpløshet. Om de bare forsto at DET er hva som står i veien for alt de selv ønsker. Blir fanget opp av kvinner, og får kvinner til å sky dem. Ikke fordi vi er slemme, men fordi vi fanger opp tegn på fare. Av nødvendighet. Noe de selv sender ut, like ubevisst som vi fanger det opp. Det er deres sinne mot kvinner som er problemet, og innser de ikke det vil jo problemet bare vokse for dem.

Endret av Trolltunge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke noe galt med deg TS!

Damer her til lands tar seg selv svært høytidelig. Loverket er satt opp til å støtte mannens sekusalitet og gi all makt til damene. Hyklerske sexkjøps loven (lov for damer å selge, men forbud for mannen å kjøpe), samsvarsregler med barn osv.  Sats heller på damer fra østen eller latin amerika.

Anonymkode: 4288d...a08

Her tolker du loven veldig feil. Den sier ingenting om kjønn. Den sier kun noe om straffeansvaret rundt det du nevner, og da er det samme søren om en kvinne kjøper sex kontra en mann kjøper sex.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (10 timer siden):

Det er første torsdag i måneden. Kl 12.00 CET, på teams. Innkalling kommer på epostadressen du registrerte deg med da du meldte deg inn!

Bra. Melder vi inn saker på forhånd, jeg vil nemlig ikke at Truls 22 i Gjøvik, han med tresko og bevernylonjakke, skal ha sex. Fy på ham. (til alle sutrefjes; jeg spøker selvsagt nå, jeg vet ikke om det i det hele tatt er noen 22-åringer i Gjøvik som heter Truls. Om det er, husk kondom!)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (23 minutter siden):

Du får sende en klage til evolusjonen da. Si at det er dårlig gjort å skape oss kvinner slik at vi ikke klarer å skille midlertidig frustrasjon, som kan gå over ved at noen vil ha sex med mannen, fra virkelig farlig aggressivitet. 

Ditt sinne, din aggresjon, viser du tydelig i flere innlegg i tråden. Du tar det til og med så langt at du forsvarer og forstår mord på bakgrunn av å ikke få sex. 

I rest my case. 

Jeg hadde behandlet min kvinne som en prinsesse. Gjort alt for henne. Beundret henne daglig. Du får leve i din egen boble. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 10.21):

Jeg vil bare oppriktig vite hvorfor. Hva er så galt med meg at dere kvinner har bestemt at jeg skal være jomfru, ukysset, sove alene,  ikke ha nærhet?

Dere kommer til å prøve vri rundt på ordene mine til å si at jeg hater kvinner men det stemmer ikke. Jeg vil bare en grunn til hvorfor min skjenke ble slik sånn at jeg slipper å gruble over dette hverdag. 

Anonymkode: c4079...221

Jeg har ikke bestemt at du ikke skal ha sex. Du har bare ikke møtt ei som ønsker å ha sex med deg ennå. Skjønner at det er kjipt og vanskelig for deg. Jeg vet ikke hvor gammel du er eller noe om deg, så det er vanskelig å finne årsaken til at du ikke har møtt rett dame ennå. Hva tror du selv? Hva ønsker du degi en dame, og hvakan du tilby henne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...