Gå til innhold

Hvorfor har du bestemt at jeg ikke skal ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du sa i sta.... Bestem deg. Eller kan du ingenting selv?

Anonymkode: c4079...221

Er det sånn du prater til folk du kjenner også? 

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi kvinner er ikke individer. De tenker helt likt. 

Anonymkode: c4079...221

Du kom her og laget en tråd hvor du spurte ett spørsmål.

Du har nå fått en mengde tips og synspunkter samt svar på ditt spørsmål.

Hvis du ikke er i stand til å ta inn over deg de synspunktene som du har fått, men fortsetter å tviholde på ditt eget, hvorfor spurte du i det hele tatt i første omgang?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Antiviruset said:

Selvfølgelig er det å være snill og hyggelig ikke nok til å sikre seg et forhold. Er ikke kjemien mellom to mennesker der vil det ikke skje, så videre med interesser og verdier som mange sitter høyt når de skal finne seg en partner. Bare snill og grei holder ikke, og har aldri gjort det. Har truffet mange snille og greie damer som er hyggelig å prate med, men det var null kjemi der angående fysisk tiltrekking. Da blir det heller ikke noe mer. Noen driter i det selvfølgelig, og har sex med alt som bare klarer å uttale "ja" på en forespørsel.  

Nettopp, og derfor er det ganske viktig at man skriver hva som gjør at man i større grad får sjans på det motsatte kjønn. Blir man fortalt at man skal være snill, grei og trygg, og man gang på gang opplever å bli avvist, ja da leder det til frustrasjon. 

Menn som ts må lære at kvinner vil ha attraktive menn. Enten får han jobbe mot å bli attraktiv eller sitte på sidelinjen. 

Anonymkode: f28ec...af8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi kvinner er ikke individer. De tenker helt likt. 

Anonymkode: c4079...221

Ja, det er sikkert derfor kvinner aaaaaldri krangler eller er slemme mot hverandre. Vi er rett og slett én tanke, ett sinn, fordelt på mange ulike kropper! Du har virkelig skjønt det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Menn som ts må lære at kvinner vil ha attraktive menn. Enten får han jobbe mot å bli attraktiv eller sitte på sidelinjen. 

Hvordan kan jeg få større skjelett?

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nettopp, og derfor er det ganske viktig at man skriver hva som gjør at man i større grad får sjans på det motsatte kjønn. Blir man fortalt at man skal være snill, grei og trygg, og man gang på gang opplever å bli avvist, ja da leder det til frustrasjon. 

Menn som ts må lære at kvinner vil ha attraktive menn. Enten får han jobbe mot å bli attraktiv eller sitte på sidelinjen. 

Anonymkode: f28ec...af8

Tror også det er en del misforståelser om hva som legges i snill/grei og trygg. Jeg oppfatter ikke ts som som spesielt snill - og ihvertfall ikke trygg. 

Mange tenker på snill som passivt, som ikke sloss eller ikke gjøre noe slemt/kriminelt. Jeg tenker på snill som noe aktivt; gi penger til fattige, gjøre frivillig arbeid, være hyggelig mot fremmede og raus i konflikter. Trygg, da tenker en del kun på fraværet av kaos og ustabilitet. Jeg tenker på trygg som det å kunne lene seg emosjonell på den andre, ha selvinnsikt, kanskje selvtillit og ihvertfall være sikker på seg selv på noen områder, være ydmyk nok til å tåle kritikk mm. 

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker på trygg som det å kunne lene seg emosjonell på den andre, ha selvinnsikt, kanskje selvtillit og ihvertfall være sikker på seg selv på noen områder, være ydmyk nok til å tåle kritikk mm. 

Menn som er emosjonelt utilgjengelige får mest damer. De har flere samtidig også. Så hva enn du mener med snill/trygg så er ikke det noe som tiltrekker. Du kunne ha valgt en som var tilgjengelig og bare elsket deg men du takket nei. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn som er emosjonelt utilgjengelige får mest damer. De har flere samtidig også. Så hva enn du mener med snill/trygg så er ikke det noe som tiltrekker. Du kunne ha valgt en som var tilgjengelig og bare elsket deg men du takket nei. 

Anonymkode: c4079...221

Min mann er snill, trygg og trofast. Ikke er han en 10er, men jeg syns han er nydelig. Det på innsiden har så uendelig mye mer å si i det lange løp.

 

Anonymkode: 89b86...c61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Menn som er emosjonelt utilgjengelige får mest damer. De har flere samtidig også. Så hva enn du mener med snill/trygg så er ikke det noe som tiltrekker. Du kunne ha valgt en som var tilgjengelig og bare elsket deg men du takket nei. 

Anonymkode: c4079...221

Å, du er nysgjerrig på hva jeg legger i det helt konkret? Noe av det som tiltrakk meg til kjærsten på første date var ei historie han fortalte om at han en gang delte ut iskrem til fremmede bare fordi han fikk lyst til å glede dem. Dessuten at han er måteholden med alkohol og seriøst opptatt av jobb, trening etc. Han er på ingen måte emosjonelt utilgjengelig, om jeg skal si noe negativt er han heller nesten litt klengete og intenst opptatt av meg, men det er også det samme trekket som betyr at han bare har øyne for meg. Og så er han morsom, og tør å være sårbar, og kan ta kritikk. 

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som virker mer pirrende på kvinner enn bitre menn som synes synd på seg selv. Det er nok bare spørsmål om tid før du snubler i kåte damer.  God bedring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg rapportere til deg ts, at møtet er hevet og alle vi kvinner deltok. Vi har bestemt at du får ikke sex. For resten av livet. 

Klubben i bordet!

Anonymkode: 8ec9e...502

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 10.21):

Jeg vil bare oppriktig vite hvorfor. Hva er så galt med meg at dere kvinner har bestemt at jeg skal være jomfru, ukysset, sove alene,  ikke ha nærhet?

Dere kommer til å prøve vri rundt på ordene mine til å si at jeg hater kvinner men det stemmer ikke. Jeg vil bare en grunn til hvorfor min skjenke ble slik sånn at jeg slipper å gruble over dette hverdag. 

Anonymkode: c4079...221

Det er en stor ondsinnet konspirasjon. Alle kvinner i verden har fått tilsendt bilde og navnet ditt og beskjed om å unngå deg, kun for å plage deg og være kjipe.

Anonymkode: 89915...769

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VOX skrev (3 minutter siden):

Det er ingenting som virker mer pirrende på kvinner enn bitre menn som synes synd på seg selv. Det er nok bare spørsmål om tid før du snubler i kåte damer.  God bedring.

Han vil for det første ikke kjent igjen situasjonen, og for det andre forsvant kåtheten i det øyeblikket kjeften åpnet seg, og det første passiv aggressive utsagnet ploppet ut. 

Anonymkode: a9b3d...713

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Å, du er nysgjerrig på hva jeg legger i det helt konkret? Noe av det som tiltrakk meg til kjærsten på første date var ei historie han fortalte om at han en gang delte ut iskrem til fremmede bare fordi han fikk lyst til å glede dem. Dessuten at han er måteholden med alkohol og seriøst opptatt av jobb, trening etc. Han er på ingen måte emosjonelt utilgjengelig, om jeg skal si noe negativt er han heller nesten litt klengete og intenst opptatt av meg, men det er også det samme trekket som betyr at han bare har øyne for meg. Og så er han morsom, og tør å være sårbar, og kan ta kritikk. 

Anonymkode: 32a49...f6f

Jeg drikker ikke alkohol i det hele tatt. Er opptatt av trening og studier. Har vært intenst opptatt av en bestem person. Allikevel ikke fått noe interesse. Kanskje du er en sjelden type kvinne. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvordan kan jeg få større skjelett?

Anonymkode: c4079...221

Det er ting man kan gjøre for å endre på utseendet sitt, om man vil. Man kan begynne å trene styrke, få et sunnere kosthold, gå fjelltur eller for å holde seg i god form fysisk og mentalt. 

Hvis du hører på podcasten om incel-Jørgen, så tok han etterhvert tak fysisk og gikk ned litt i vekt og ikke minst så "friskere" ut. Du kunne se på hele han at her er en mann som har styringa på eget liv. Den samme mannen som mente at han ikke kunne ligge pga skjelletet sitt og veik hake etc. 

Man kan også anlegge skjegg, eller få tatoveringer. Mange damer synes det er tøft. For noen har klesstil mye å si, feks kjøpe litt dyrere klær eller ta mer sjanser med farger og hvordan man kler seg. Men endringer må jo være noe man er komfortabel med selv. 

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg drikker ikke alkohol i det hele tatt. Er opptatt av trening og studier. Har vært intenst opptatt av en bestem person. Allikevel ikke fått noe interesse. Kanskje du er en sjelden type kvinne. 

Anonymkode: c4079...221

Hva legger du i at du har vært intenst opptatt av én person? At du har vært avstandsforelska? I begynnelsen av en gjensidig flørt er dette med å opptre intenst nesten som ballansekunst. Man skal være på, men likevel lugn. Chill, men vise interesse. Og så er det viktig å ha noe til felles, en hobby eller interesse. Og å kunne snakke sammen om det på en fin måte. 

Min kjæreste har ikke spesielt god selvtillit. Faktisk fikk han nesten panikk tidlig i forholdet, var redd for å bli lurt og såra. Jeg virka som drømmedama, så jeg måtte være fake, liksom. Men jeg tenkte at det var noe ved ham jeg var nysgjerrig på og ville vite mer om, om han bare turde å stole på meg. Og da vi stolte på hverandre, blei ting veldig bra. 

Pappa var foresten ukyssa inntil han møtte mamma i midten av 20-årene. Husk på at mange menn som ikke er Don Juan etterhvert gifter seg og får døtre som når de er voksne søker etter menn som ligner sin far. 

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi kvinner er ikke individer. De tenker helt likt. 

Anonymkode: c4079...221

Og her er grunnen til at du er forever alone.

Anonymkode: 9fb39...87f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og her er grunnen til at du er forever alone.

Anonymkode: 9fb39...87f

Forever alone fordi ingen gir meg en sjanse?

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva legger du i at du har vært intenst opptatt av én person? At du har vært avstandsforelska? I begynnelsen av en gjensidig flørt er dette med å opptre intenst nesten som ballansekunst. Man skal være på, men likevel lugn. Chill, men vise interesse. Og så er det viktig å ha noe til felles, en hobby eller interesse. Og å kunne snakke sammen om det på en fin måte. 

Min kjæreste har ikke spesielt god selvtillit. Faktisk fikk han nesten panikk tidlig i forholdet, var redd for å bli lurt og såra. Jeg virka som drømmedama, så jeg måtte være fake, liksom. Men jeg tenkte at det var noe ved ham jeg var nysgjerrig på og ville vite mer om, om han bare turde å stole på meg. Og da vi stolte på hverandre, blei ting veldig bra. 

Pappa var foresten ukyssa inntil han møtte mamma i midten av 20-årene. Husk på at mange menn som ikke er Don Juan etterhvert gifter seg og får døtre som når de er voksne søker etter menn som ligner sin far. 

Anonymkode: 32a49...f6f

Synd kvinner ikke vil ha de som virkelig vil ha dem. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synd kvinner ikke vil ha de som virkelig vil ha dem. 

Anonymkode: c4079...221

 Les historia jeg kom med, én gang til, den handler om to menn som fikk damer som virkelig ville ha dem. 

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...