Gå til innhold

Hvorfor har du bestemt at jeg ikke skal ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ble overrasket ja. Ventet B men var hyggelig å få A. Jobbet ikke særlig strukturert. 

Anonymkode: c4079...221

Nei, men du hadde noe innsats og det må du ha for å få deg dame også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flintis skrev (1 minutt siden):

Nei, men du hadde noe innsats og det må du ha for å få deg dame også. 

Mener du at kvinner er en belønning man jobber seg til? Høres misogynistisk ut. 

Anonymkode: c4079...221

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har du nok bestemt selv med væremåten eller livsvalgene dine.  Den positive her er at du også selv kan forandre på disse tingene og få mer drag på damer, men da må du ville det.

Anonymkode: 38bfc...e02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

25% av menn er så slaskete og taper-aktige at ingen kvinne vil ha dem. Har du aldri hatt dame er du godt neddi den andelen. Sikkert nedi de 10% dårligste.

Dette betyr at skal du få deg dame må du satse på de dårligste 10% av damer. Disse er som regel en del eldre enn deg og sykelig overvektige. De går på uføretrygd og bruker dagene til å se TV og spille på mobilen. 

Jobb hardt og kurtiser en sånn dame så ordner det seg nok.

Lykke til, TS.

Anonymkode: af8d4...e3e

Herregud for noen tapere dere er. Å få seg kjæreste, handler om å treffe en man blir kjent med, felles interesser, felles humor, felles holdninger, god kjemi, gode samtaler og latter. Er det mer enn vennskapelig kjemi, så vil denne komme - en vakker dag for begge parter.  Glem disse patetiske «analysene» og kjønnsforakten, glem offerrolle og angrep. Ha litt integritet.

Anonymkode: e2648...1db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viser veldig godt i denne tråden at du trenger å gå i behandling hos en psykolog. Det du driver med nå er projisering. Dette handler ikke om damer som ikke vil ha sex med deg, men om problemer i deg selv. 

 

Anonymkode: 5a688...08a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du viser veldig godt i denne tråden at du trenger å gå i behandling hos en psykolog. Det du driver med nå er projisering. Dette handler ikke om damer som ikke vil ha sex med deg, men om problemer i deg selv. 

 

Anonymkode: 5a688...08a

At ingen jente liker deg er den siste spikeren i kista. Da vet man at man er ingenting. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mitt syn kan endre seg når som helst. Hadde en kvinne stoppet meg på gata og snakket med meg, sagt jeg er kjekk, invitert meg hjem så hadde mitt syn endret seg. 

Anonymkode: c4079...221

Tror du i full alvor at dette skjer, med noen?? Det er kun ditt ansvar å te deg slik at jenter vil bli kjent med deg, absolutt ingen andre kan gjøre det for deg. Hvor har du fått den ideen om at det er jenters ansvar å sørge for at du får oppmerksomhet? Det kommer aldri til å skje at en jente kommer til deg på den måten der, for det skjer ikke for noen.

Anonymkode: 89b86...c61

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

At ingen jente liker deg er den siste spikeren i kista. Da vet man at man er ingenting. 

Anonymkode: c4079...221

Martyrrolle og sutring vil ikke gjøre deg interessant for kvinner. Du bør jobbe for å få det bedre med deg selv først.

Anonymkode: 9fb39...87f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mener du at kvinner er en belønning man jobber seg til? Høres misogynistisk ut. 

Anonymkode: c4079...221

Jeg sikter selvfølgelig til den insatsen damen jeg har sitert og henvist til i tidligere innlegg har beskrevet og det jeg har beskrevet før. Om det å ta kontakt med en dame for å finne ut om det kan bli felles glede i form av sex og kjæresteri er misogynistisk så kall det gjerne det.

Nå lurer jeg på hvilket studie du går?

Av karakterene forstår jeg at du trolig kommer til å ta jobben fra en familiefar med litt mer innsats og derav resultat overfor damer. 

Jeg har ofte undret meg over hvem disse 30 % som blir valgt bort av damer er, men at det er A studenter uten evne til å ta til seg lærdom det trodde jeg ikke.

Vi har vært flere i denne tråden som ønsker å få deg inn i seksuallivets gleder, men du vil ikke høre på oss.

Stakkars studiner, til og med jeg med mine 55 år må jo stå fram som et bedre alternativ enn deg.

Jeg sier ikke dette for å disse deg, men jeg har også en fortid som høy mørk og uattraktiv og den unge meg ville hatt godt av denne visdommen som du velger og ignorere.

Du velger heller å vinne en argumentasjon enn å vinne livet.

Ditt valg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

At ingen jente liker deg er den siste spikeren i kista. Da vet man at man er ingenting. 

Anonymkode: c4079...221

Du legger all din verdi i at jenter skal like deg. Da kan jeg fortelle deg at så lenge du ikke ser egenverdi i deg selv, kommer ingen jenter til å gjøre det heller. Men nå har jeg svart deg så mange ganger i denne tråden, og har forstått at du liker offerrollen, og heller forblir i den, framfor å faktisk gjøre noe aktivt for å få det bedre med deg selv.

Anonymkode: f434d...f6d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

At ingen jente liker deg er den siste spikeren i kista. Da vet man at man er ingenting. 

Anonymkode: c4079...221

Det stemmer nok. Om man sier det mange nok ganger til seg selv så blir det til en sannhet tilslutt. 

Anonymkode: 5a688...08a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (2 timer siden):

Jeg sikter selvfølgelig til den insatsen damen jeg har sitert og henvist til i tidligere innlegg har beskrevet og det jeg har beskrevet før. Om det å ta kontakt med en dame for å finne ut om det kan bli felles glede i form av sex og kjæresteri er misogynistisk så kall det gjerne det.

Nå lurer jeg på hvilket studie du går?

Av karakterene forstår jeg at du trolig kommer til å ta jobben fra en familiefar med litt mer innsats og derav resultat overfor damer. 

Jeg har ofte undret meg over hvem disse 30 % som blir valgt bort av damer er, men at det er A studenter uten evne til å ta til seg lærdom det trodde jeg ikke.

Vi har vært flere i denne tråden som ønsker å få deg inn i seksuallivets gleder, men du vil ikke høre på oss.

Stakkars studiner, til og med jeg med mine 55 år må jo stå fram som et bedre alternativ enn deg.

Jeg sier ikke dette for å disse deg, men jeg har også en fortid som høy mørk og uattraktiv og den unge meg ville hatt godt av denne visdommen som du velger og ignorere.

Du velger heller å vinne en argumentasjon enn å vinne livet.

Ditt valg

Jeg vil ikke bruke jobb til å få kvinner. Jeg vil bli likt for den jeg er.  Slik jeg har likt jenter for den de er. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror du i full alvor at dette skjer, med noen?? Det er kun ditt ansvar å te deg slik at jenter vil bli kjent med deg, absolutt ingen andre kan gjøre det for deg. Hvor har du fått den ideen om at det er jenters ansvar å sørge for at du får oppmerksomhet? Det kommer aldri til å skje at en jente kommer til deg på den måten der, for det skjer ikke for noen.

Anonymkode: 89b86...c61

Jeg trodde jenter vet hva de vil ha. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Herregud for noen tapere dere er. Å få seg kjæreste, handler om å treffe en man blir kjent med, felles interesser, felles humor, felles holdninger, god kjemi, gode samtaler og latter. Er det mer enn vennskapelig kjemi, så vil denne komme - en vakker dag for begge parter.  Glem disse patetiske «analysene» og kjønnsforakten, glem offerrolle og angrep. Ha litt integritet.

Anonymkode: e2648...1db

Hva mener du? At TS som ingen vil ha skal sikte mot de mest populære jentene som vasser i valg?

Anonymkode: af8d4...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg vil ikke bruke jobb til å få kvinner. Jeg vil bli likt for den jeg er.  Slik jeg har likt jenter for den de er. 

Anonymkode: c4079...221

«Jeg vil ikke gjøre noe som helst for å bli attraktiv eller bidra i forholdet. Jeg skal bare sitte på rumpa og bli vartet opp av en knullehushjelp akkurat på den måten mamma har vartet meg opp fullstendig betingelsesløs og uten krav hele livet»

Anonymkode: af8d4...e3e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

«Jeg vil ikke gjøre noe som helst for å bli attraktiv eller bidra i forholdet. Jeg skal bare sitte på rumpa og bli vartet opp av en knullehushjelp akkurat på den måten mamma har vartet meg opp fullstendig betingelsesløs og uten krav hele livet»

Anonymkode: af8d4...e3e

Hvorfor liker jeg jenter da?

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vil bli likt for den jeg er.

Anonymkode: c4079...221

Er ikke det framtidige yrket ditt en del av den du er? Eller for den saks skyld det studiet du går på nå? 

Anonymkode: 32a49...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke det framtidige yrket ditt en del av den du er? Eller for den saks skyld det studiet du går på nå? 

Anonymkode: 32a49...f6f

Håper jeg ikke. Jeg hadde ikke valgt eller valgt bort en jente over hvilket studie hun går på. Hvorfor kan man ikke bare være 2 mennesker? 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trodde jenter vet hva de vil ha. 

Anonymkode: c4079...221

Ja, de fleste damer vil ha menn som tar initiativ på rett måte.

Og tøffe jenter som sjekker opp en kar,velger ikke en fyr på gata som ser kjekk ut, men en hun har fått et visst inntrykk av fra å omgås. 

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, de fleste damer vil ha menn som tar initiativ på rett måte.

Og tøffe jenter som sjekker opp en kar,velger ikke en fyr på gata som ser kjekk ut, men en hun har fått et visst inntrykk av fra å omgås. 

Anonymkode: 32a49...f6f

Så kvinner er som katter. 
 

spøk til side, så jenter prøver aldri å plukke opp noen? 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...