Gå til innhold

Hvorfor har du bestemt at jeg ikke skal ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mange av dere mener uansett at jeg er Hitler.

Anonymkode: c4079...221

Nei. Hitler hadde dame.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MapleSirup skrev (2 minutter siden):

Nei. Hitler hadde dame.

😂

Anonymkode: 0d627...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MapleSirup skrev (22 minutter siden):

Nei. Hitler hadde dame.

Hvis jenter liker folkemordere så er det vel mulig at dere liker meg også. Eller liker dere ikke menn som ikke gjør gale ting?

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis jenter liker folkemordere så er det vel mulig at dere liker meg også. Eller liker dere ikke menn som ikke gjør gale ting?

Anonymkode: c4079...221

Hadde vi likt folk som gjør gale ting så hadde vi likt deg også. Du er full av gale utsagn.

Anonymkode: 9fb39...87f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor kan ikke kvinner akseptere menn med problemer? Hvor fra lærte dere at dere bare skal ha perfekte menn?

Anonymkode: c4079...221

Lol

Anonymkode: af8d4...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor kan ikke kvinner akseptere menn med problemer? Hvor fra lærte dere at dere bare skal ha perfekte menn?

Anonymkode: c4079...221

Hvor har du alle disse ideene og tankene fra?

Anonymkode: 89b86...c61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvor har du alle disse ideene og tankene fra?

Anonymkode: 89b86...c61

Jeg har tydeligvis psykiske problemer som gjør at kvinner skyr unna i følge dere.

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

 

Anonymkode: c4079...221

 

Endret av MapleSirup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor kan ikke kvinner akseptere menn med problemer? Hvor fra lærte dere at dere bare skal ha perfekte menn?

Anonymkode: c4079...221

Mannen min er langtfra perfekt. Men han forer ikke problemene sine som en vampyr som suger blod. 

Anonymkode: 01da8...117

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har tydeligvis psykiske problemer som gjør at kvinner skyr unna i følge dere.

Anonymkode: c4079...221

TS: Helt seriøst. Når du virker så desperat etter sex som du fremstår som, så er det ikke rart at kvinner ikke vil ha sex med deg.

Jeg er så langt fra Guds gave til kvinnen som det går an å komme. Jeg er overvektig, eller bælfeit om du vil, usikker jobbsituasjon, ganske lat og uengasjert, har slitt mye psykisk. Likevel har jeg vært sammen med samme dama i 17 år, og før det hadde jeg sex med 4 kvinner fra jeg var 18-21 år.

Forskjellen på oss, var at jeg var interessert i et forhold med jentene jeg datet, og sex ble bare en del av pakka. Et par av jentene var jeg sammen med i ca et år, og de andre ønsket jeg også seriøse forhold med, men ble dumpet etter noen uker av begge.

Det er åpenbart at du kun ønsker sex, og det er neppe så mange jenter interessert i. Du messer om at kjekke hunks får sex med hvem de vil, men det er jo nettopp fordi de utstråler en selvtillit som får damene interessert.

Anonymkode: 67484...1ea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Pappadrømmen said:

Ja, men han sier ikke noe stygt eller personlig mot kvinner. Han klandrer kvinner generelt, men bruker ikke noen hatske ord mot noen.

Dette er selvmotsigende. "Kvinner generelt" er - tro det eller ei - en gruppe som består av personer. Og uttaler man seg stygt om gruppen, er det rettet mot personene gruppen består av; hver eneste én av dem. Og ja - det kommer stygge omtaler av og utallige anklager mot "kvinner generelt".

Det er også eksempler på nedsettende ord rettet mot enkeltpersoner av begge kjønn i.l.a. tråden, men jeg vil ikke skli ut i en brukerdebatt så jeg stopper her.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (3 minutter siden):

Dette er selvmotsigende. "Kvinner generelt" er - tro det eller ei - en gruppe som består av personer. Og uttaler man seg stygt om gruppen, er det rettet mot personene gruppen består av; hver eneste én av dem. Og ja - det kommer stygge omtaler av og utallige anklager mot "kvinner generelt".

Det er også eksempler på nedsettende ord rettet mot enkeltpersoner av begge kjønn i.l.a. tråden, men jeg vil ikke skli ut i en brukerdebatt så jeg stopper her.

Ikke enig, men det er greit🙂 Han klandrer kvinner (som i for seg ikke er stygt), og ytrer ikke hat. De verste ordene her i tråden er det mot-debattantene som har kommet med.

Vi er sikkert enige om at problemet ligger hos TS, og at det er kun han som kan løse dem. Kanskje med litt hjelp. I hans verden er det logisk å klandre kvinner, men det ligger nok ikke noe hatsk bak det. Det er mer frustrasjon over å ikke få det til, tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Pappadrømmen said:

Ikke enig, men det er greit🙂 Han klandrer kvinner (som i for seg ikke er stygt), og ytrer ikke hat. De verste ordene her i tråden er det mot-debattantene som har kommet med.

Vi er sikkert enige om at problemet ligger hos TS, og at det er kun han som kan løse dem. Kanskje med litt hjelp. I hans verden er det logisk å klandre kvinner, men det ligger nok ikke noe hatsk bak det. Det er mer frustrasjon over å ikke få det til, tror jeg.

Nå er vi i brukerdebattsonen så det holder, men: Ja, noen av motdebattantene står for stygg ordbruk og sånn skal det ikke være.

Hva trådstarters bidrag angår, kan du prøve som et eksperiment å bytte ut ordet "kvinne" med en annen gruppebetegnelse, lese tråden på nytt og se om du fortsatt synes det er greit. Tips: Velg gjerne en gruppe mennesker som gjennom tidene har blitt holdt som slaver, blitt omtalt i flerfoldige ideologier som laverestående skapninger, utestengt fra samfunnsdeltakelse og bedrevet utallige overgrep og massemord på både før og nå.

Mitt første innlegg i tråden handlet om påstanden om at kvinner driver menn til å begå massemord, en påstand postet på 10-årsdagen for 22. juli-terroren. Det var neppe tilfeldig, så jeg står fortsatt for meningen om at det der er en hatefull påstand jeg ikke kan sympatisere med.

Endret av Ichiko
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ichiko skrev (1 time siden):

Dette er selvmotsigende. "Kvinner generelt" er - tro det eller ei - en gruppe som består av personer. Og uttaler man seg stygt om gruppen, er det rettet mot personene gruppen består av; hver eneste én av dem. Og ja - det kommer stygge omtaler av og utallige anklager mot "kvinner generelt".

Det er også eksempler på nedsettende ord rettet mot enkeltpersoner av begge kjønn i.l.a. tråden, men jeg vil ikke skli ut i en brukerdebatt så jeg stopper her.

Jeg har ikke uttalt meg stygt mot kvinner.

At kvinner har valgt meg bort er ikke min mening og det er ikke en anklage, det er fakta. Hvis du ikke tåler det burde du kanskje handle annerledes.

 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke uttalt meg stygt mot kvinner.

At kvinner har valgt meg bort er ikke min mening og det er ikke en anklage, det er fakta. Hvis du ikke tåler det burde du kanskje handle annerledes.

 

Anonymkode: c4079...221

Jo, du har uttalt deg stygt mot kvinner gjennom hele tråden. Så stygt at man kan undres på hvorfor du er så opptatt av dem. Både kvinner og menn har vist deg empati og gitt deg gode råd, men det er som om det ikke når fram hos deg. Du har blitt oppfordret både av flerfoldige debattanter og meg om å kontakte helsehjelp. Du virker absolutt å ha behov for det, så igjen: Kontakt fastlegen din og få hjelp.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (4 minutter siden):

Jo, du har uttalt deg stygt mot kvinner gjennom hele tråden. Så stygt at man kan undres på hvorfor du er så opptatt av dem. Både kvinner og menn har vist deg empati og gitt deg gode råd, men det er som om det ikke når fram hos deg. Du har blitt oppfordret både av flerfoldige debattanter og meg om å kontakte helsehjelp. Du virker absolutt å ha behov for det, så igjen: Kontakt fastlegen din og få hjelp.

Ok så la oss si at jeg ikke hadde psykiske problemer lenger. 
 

Hvordan skulle min realitet vært annerledes? Jeg hadde endt opp sånn uansett. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok så la oss si at jeg ikke hadde psykiske problemer lenger. 
 

Hvordan skulle min realitet vært annerledes? Jeg hadde endt opp sånn uansett. 

Anonymkode: c4079...221

Fortiden din og hva som har skjedd hittil kan du ikke gjøre noe med, men du kan gjøre noe med hvordan du lever fra nå av og framover. Det er du som lever ditt liv, og da er det du som må gjøre noe for at det livet skal bli så bra som mulig. Det er bare du som kan lage et grunnlag for at du får det du ønsker deg, du kan ikke sitte passiv og vente at andre ordner det for deg.

Når jeg oppfordrer deg til å søke hjelp, er det for at du skal bli i bedre stand til å skape et slikt grunnlag og ha det godt med deg selv - det er viktig uansett om du er singel eller sammen med noen. Du må lære å like det som er bra i deg selv og ditt liv, ha det som grunnlag.

Les tråden på nytt og se på noen av de svarene du har fått fra andre menn, lær av dem for de sier mye bra og klokt. F.eks. et innlegg litt lenger opp her, #428, der en mann forteller hvordan han har fått det til. Det handler om å ha det bra med seg selv uten å være "perfekt", og å søke etter noe med varig kvalitet heller enn kjappe løsninger og "quick fix".

Endret av Ichiko
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 10.21):

Jeg vil bare oppriktig vite hvorfor. Hva er så galt med meg at dere kvinner har bestemt at jeg skal være jomfru, ukysset, sove alene,  ikke ha nærhet?

Dere kommer til å prøve vri rundt på ordene mine til å si at jeg hater kvinner men det stemmer ikke. Jeg vil bare en grunn til hvorfor min skjenke ble slik sånn at jeg slipper å gruble over dette hverdag. 

Anonymkode: c4079...221

Dette er er dessverre noe naturen har bestemt.

Anonymkode: 9fede...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

TS, nå har jeg lest side opp og side ned her og du har fått mange gode råd. Vær så snill og ta dem til deg. Jeg vil også gi deg noen råd, da jeg har inntrykk av at du kommer i kontakt med kvinner, men kanskje skremmer dem litt med oppførselsen din:

1. Bli kjent med en kvinne før du antyder sex. Vis interesse for henne og hvem hun er. Spør om hva hun liker å gjøre på fritida, hvilke drømmer hun har for framtiden, hva hun likte å gjøre som liten osv osv. Med andre ord; bli kjent med henne, helt uten å antyde at du vil ha sex med henne. Om dette skjer på byen, Tinder, skolen osv er likegyldig.

2. Dersom du møter henne personlig, så se henne i øynene på en naturlig måte og vis at du hører etter og bryr deg.

3. Fortell om deg selv også, men dropp negative ting i starten. Gjerne bruk humor, men ikke på bekosting av henne (ikke latterliggjøring osv).

4. Be henne ut på en gåtur, kaffedate osv. Dersom hun sier ja, så er det håp.

5. IKKE antyd sex på første date! Snakk om nøytrale, hverdagslige ting. Fortsett å vis interesse for hennes liv, familie, interesser, hvem hun er rett og slett. Komplimenter håret hennes, klærne eller neglene, men ikke på en seksuell måte. Ikke si at hun er sexy, deilig osv, men heller noe ala "så fin du er på håret", "den kjolen/genseren var flott til øynene dine", "så stilige negler du har, fikser du dem selv?" (finn på noe som passer).

6. Om første date var vellykket, så hold kontakten på snap eller noe. Send uskyldige meldinger om at det var hyggelig å treffes, at du håper på et nytt treff om ikke så lenge, spør hvordan hun har det, si god natt/god morgen osv osv.

7. Be om ny date innen en uke, om ikke hun gjør det først.

8. Vær oppmersom på date 2 også. Sjarmer henne med små blikk, fortell at du har gledet deg til å treffe henne igjen, men IKKE snakk om sex/prøv på noe fysisk.

Håper du skjønner tegningen nå: Dersom du klarer å oppføre deg på en søt og oppmersom måte i starten, så er det mye større sjans for at hun lar seg sjarmere og vil treffe deg igjen. Etterhvert blir hun kanskje forelsket og da vil hun mest sannsynlig ha sex med deg også. Du må ta deg god tid i starten, så er sjansen mye større for å lykkes på sikt :) Og husk, om første jente du dater ikke blir forelsket, så er det flere fisk i sjøen! Det er ikke alle som passer for hverandre.

Anonymkode: 3b88c...499

Dette blir nok for langsomt med null fremdrift. Hvorfor skal hun bli forelsket, hva er det han vil og hvor vil han?

Jeg tror fort at dette blir en venn uten tanke for "benefits" og i hverstefall kan han bli utnyttet han kan bli en "simp" eller "satelite"

Men som sosial øvelse kan det jo fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

TS, nå har jeg lest side opp og side ned her og du har fått mange gode råd. Vær så snill og ta dem til deg. Jeg vil også gi deg noen råd, da jeg har inntrykk av at du kommer i kontakt med kvinner, men kanskje skremmer dem litt med oppførselsen din:

1. Bli kjent med en kvinne før du antyder sex. Vis interesse for henne og hvem hun er. Spør om hva hun liker å gjøre på fritida, hvilke drømmer hun har for framtiden, hva hun likte å gjøre som liten osv osv. Med andre ord; bli kjent med henne, helt uten å antyde at du vil ha sex med henne. Om dette skjer på byen, Tinder, skolen osv er likegyldig.

2. Dersom du møter henne personlig, så se henne i øynene på en naturlig måte og vis at du hører etter og bryr deg.

3. Fortell om deg selv også, men dropp negative ting i starten. Gjerne bruk humor, men ikke på bekosting av henne (ikke latterliggjøring osv).

4. Be henne ut på en gåtur, kaffedate osv. Dersom hun sier ja, så er det håp.

5. IKKE antyd sex på første date! Snakk om nøytrale, hverdagslige ting. Fortsett å vis interesse for hennes liv, familie, interesser, hvem hun er rett og slett. Komplimenter håret hennes, klærne eller neglene, men ikke på en seksuell måte. Ikke si at hun er sexy, deilig osv, men heller noe ala "så fin du er på håret", "den kjolen/genseren var flott til øynene dine", "så stilige negler du har, fikser du dem selv?" (finn på noe som passer).

6. Om første date var vellykket, så hold kontakten på snap eller noe. Send uskyldige meldinger om at det var hyggelig å treffes, at du håper på et nytt treff om ikke så lenge, spør hvordan hun har det, si god natt/god morgen osv osv.

7. Be om ny date innen en uke, om ikke hun gjør det først.

8. Vær oppmersom på date 2 også. Sjarmer henne med små blikk, fortell at du har gledet deg til å treffe henne igjen, men IKKE snakk om sex/prøv på noe fysisk.

Håper du skjønner tegningen nå: Dersom du klarer å oppføre deg på en søt og oppmersom måte i starten, så er det mye større sjans for at hun lar seg sjarmere og vil treffe deg igjen. Etterhvert blir hun kanskje forelsket og da vil hun mest sannsynlig ha sex med deg også. Du må ta deg god tid i starten, så er sjansen mye større for å lykkes på sikt :) Og husk, om første jente du dater ikke blir forelsket, så er det flere fisk i sjøen! Det er ikke alle som passer for hverandre.

Anonymkode: 3b88c...499

Jeg er for så vidt enig i at dette er en bra framgamgsmåte. Samtidig er det viktig ovenfor kvinnene at TS ikke villeder dem. Hvis han kun vil ha sex så bør han gjøre dette klart på et tidspunkt. Hvis han er genuint interessert i jenta, i tillegg til å gjerne ville ha sex, så kan han bare bli kjent med henne og se hva som skjer. For min del synes jeg ikke det er attraktivt med en som har baktanker om sex og egentllg bare vil bli kjent med meg i tilfelle det blir sex. Derfor er ærligheet viktig, for det er ellers vanskelig å skille mennene som bare vil ha sex fra mennene som genuint liker en som person. 

Anonymkode: bbe16...b57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...