Gå til innhold

Hvorfor har du bestemt at jeg ikke skal ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare oppriktig vite hvorfor. Hva er så galt med meg at dere kvinner har bestemt at jeg skal være jomfru, ukysset, sove alene,  ikke ha nærhet?

Dere kommer til å prøve vri rundt på ordene mine til å si at jeg hater kvinner men det stemmer ikke. Jeg vil bare en grunn til hvorfor min skjenke ble slik sånn at jeg slipper å gruble over dette hverdag. 

Anonymkode: c4079...221

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår heller ikke hvordan du tror vi skal vite det.

Når det er sagt så er det ingen kvinner som har bestemt de tingene. Det eneste de har bestemt er at de ikke ønsker forhold/sex med deg. Resten er i ditt eget hode.

Anonymkode: 9fb39...87f

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt over at det kun er 9% av menn som er homofile/ønsker å ha sex med andre menn, TS?

Så det er 100% av kvinnene OG 91% av mennene som nekter deg sex. Kvinner er altså ikke mye verre enn menn på dette området. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du alle kvinner har gått sammen for å nekte deg sex? Å hvorfor er sex noe du har krav på tenker du? 

Anonymkode: 63cb7...bde

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har det vært til alle tider. Ikke alle menn får formere seg. Kvinner velger de med best gener. Sorry.

Anonymkode: fd11b...857

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi 9 kommentarer og ingen har begynt å messe om "bitter incel" 😯 Dette må være ny KG-rekord

Anonymkode: c2601...c87

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke noe galt med deg.

Men jeg har avvist mange menn som ikke hadde feil, men som ikke var rett for meg. Jeg er kjærestejente, om jeg skal være med en mann skal mye klaffe. Jeg har feks ikke lyst på noen av mennene til venninnene mine, selv om altså de hadde lyst på dem. 

Vi kvinner tar ikke kollektive avgjørelser om menn, men kun stilling til hvem vi vil invitere opp i vår seng og inn i våre liv. Det er som regel bare plass til én. 

Så lenge du ikke er døende, er det ikke din skjebne og alt kan bli annerledes i morgen. 

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sex fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg syns synd på noen. Hva andre tenker og gjør vet jeg ikke. 

Endret av Nooni
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får senke kravene dine da. 

Om ingen vil ha deg må du se innover. Det er en grunn til det. Du er kanskje ikke utseendemessig tiltrekkende? Det kan du alltids gjøre noe med - trene, spise sunt, gå til hudpleier og frisør. 

Kanskje du oppfattes som sjenert og lite imøtekommende. 

Kanskje du oppfattes som en slask? 

Finn deg en terapeut, så er du på god vei. Man kan ikke sitte på ræva og vente, ting skjer ikke av seg selv. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er ikke èn stor homogen masse. 
 

Anonymkode: bbd9c...d12

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tror du alle kvinner har gått sammen for å nekte deg sex? Å hvorfor er sex noe du har krav på tenker du? 

Anonymkode: 63cb7...bde

Hvor skrev jeg at det er et krav? 

Anonymkode: c4079...221

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Sånn har det vært til alle tider. Ikke alle menn får formere seg. Kvinner velger de med best gener. Sorry.

Anonymkode: fd11b...857

Det er vel dette som får folk til skyte og ødelegge alt. De har ikke noe å tape. A la Brevik og Manshaus. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (24 minutter siden):

Du gjør nok det samme som de fleste menn med denne type hjertesukk - du vil ikke ha de kvinnene som faktisk vil ha deg.

Ingen kvinner snakker med meg eller står utenfor døra mi. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Oi 9 kommentarer og ingen har begynt å messe om "bitter incel" 😯 Dette må være ny KG-rekord

Anonymkode: c2601...c87

Vel denne tråden skriker bitter incel. Var ingen vits i å kommentere det åpenbare.

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...