Gå til innhold

Hvorfor har du bestemt at jeg ikke skal ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Forever alone fordi ingen gir meg en sjanse?

Anonymkode: c4079...221

Fordi kvinnesynet ditt ødelegger for deg. 

Anonymkode: 89b86...c61

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi kvinnesynet ditt ødelegger for deg. 

Anonymkode: 89b86...c61

Mitt syn kan endre seg når som helst. Hadde en kvinne stoppet meg på gata og snakket med meg, sagt jeg er kjekk, invitert meg hjem så hadde mitt syn endret seg. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

 Les historia jeg kom med, én gang til, den handler om to menn som fikk damer som virkelig ville ha dem. 

Anonymkode: 32a49...f6f

Hvorfor er ingen avstandsforlsket i meg?

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg drikker ikke alkohol i det hele tatt. Er opptatt av trening og studier. Har vært intenst opptatt av en bestem person. Allikevel ikke fått noe interesse. Kanskje du er en sjelden type kvinne. 

Anonymkode: c4079...221

Har du blitt avvist av denne avstandsforelskelsen slik at du kan gå videre, og ble det så du pratet med noen i går?

Å være intenst opptatt av er alt fortidlig og fører til oppkonstruksjoner uten rot i virkeligheten at du setter henne på en pidestall med egenskaper hun ikke kan leve opptill.

Jeg tror at du ikke er åpen for andre da du tenker mye på hun du ikke får og du må gå videre og gjøre som den før nevnte damen sier.

Du er flink og studerer og trener og det er bra så dette ikke går fullstendig til hodet på deg.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Mitt syn kan endre seg når som helst. Hadde en kvinne stoppet meg på gata og snakket med meg, sagt jeg er kjekk, invitert meg hjem så hadde mitt syn endret seg. 

Anonymkode: c4079...221

Nok en grunn til at kvinner ikke vil ha noe med deg å gjøre. Vi foretrekker menn som tar ansvar for seg selv, ikke sutrete guttunger som legger skylden på alle andre.

Anonymkode: 9fb39...87f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mitt syn kan endre seg når som helst. Hadde en kvinne stoppet meg på gata og snakket med meg, sagt jeg er kjekk, invitert meg hjem så hadde mitt syn endret seg. 

Anonymkode: c4079...221

Hvorfor skulle ei tilfeldig dame på gata invitere deg med hjem? Det er ikke sånn andre norske menn får kjærester. 

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mitt syn kan endre seg når som helst. Hadde en kvinne stoppet meg på gata og snakket med meg, sagt jeg er kjekk, invitert meg hjem så hadde mitt syn endret seg. 

Anonymkode: c4079...221

Det er ikke sånn det funker. Du er en vandrende woman repellent nettopp fordi du har det kvinnesynet du har, og du kommer aldri til å få deg noe før etter at du har endret ditt syn på kvinner. Trust me. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (3 minutter siden):

Har du blitt avvist av denne avstandsforelskelsen slik at du kan gå videre, og ble det så du pratet med noen i går?

Å være intenst opptatt av er alt fortidlig og fører til oppkonstruksjoner uten rot i virkeligheten at du setter henne på en pidestall med egenskaper hun ikke kan leve opptill.

Jeg tror at du ikke er åpen for andre da du tenker mye på hun du ikke får og du må gå videre og gjøre som den før nevnte damen sier.

Du er flink og studerer og trener og det er bra så dette ikke går fullstendig til hodet på deg.

 

Jeg er over det nå. Tok en stund men har ikke vært opptatt av noen på 2-3 år nå.  Men fortsatt har ingen øyne for meg. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nok en grunn til at kvinner ikke vil ha noe med deg å gjøre. Vi foretrekker menn som tar ansvar for seg selv, ikke sutrete guttunger som legger skylden på alle andre.

Anonymkode: 9fb39...87f

Haha jeg tar ansvar for meg selv. Jeg har hatt et forferdelig liv og det var JEG som fikk meg igjennom det og dit jeg er nå. Ingen hjalp meg. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha jeg tar ansvar for meg selv. Jeg har hatt et forferdelig liv og det var JEG som fikk meg igjennom det og dit jeg er nå. Ingen hjalp meg. 

Anonymkode: c4079...221

Ja, bu føkking hu! Stakkars deg, du har hatt det så fæææælt og nå er alle damer dumme og slemme mot deg også! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Haha jeg tar ansvar for meg selv. Jeg har hatt et forferdelig liv og det var JEG som fikk meg igjennom det og dit jeg er nå. Ingen hjalp meg. 

Anonymkode: c4079...221

Men når det kommer til damer så tar du ikke ansvar for deg selv. Du sutrer som en guttunge og generaliserer som et uopplyst menneske. Damer liker voksne, intelligente menn - det du skriver i denne tråden vitner ikke om noe slikt.

Anonymkode: 9fb39...87f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men når det kommer til damer så tar du ikke ansvar for deg selv. Du sutrer som en guttunge og generaliserer som et uopplyst menneske. Damer liker voksne, intelligente menn - det du skriver i denne tråden vitner ikke om noe slikt.

Anonymkode: 9fb39...87f

Jeg fikk bare halvparten A-er dette semestret så kanskje er uintelligent. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk bare halvparten A-er dette semestret så kanskje er uintelligent. 

Anonymkode: c4079...221

Nei, du har et bedritent kvinnesyn, sutrer og mangler sosiale antenner.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Jeg fikk bare halvparten A-er dette semestret så kanskje er uintelligent. 

Anonymkode: c4079...221

Helt uinteressant når du har de holdninger du har i denne tråden. Man kan ha boklig intelligens og samtidig være emosjonelt og sosialt umoden.

Anonymkode: 9fb39...87f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor er ingen avstandsforlsket i meg?

Anonymkode: c4079...221

Det ligger i sakas natur at man ofte ikke vet hvem som er avstandsforelska i hvem.

Anonymkode: 32a49...f6f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk bare halvparten A-er dette semestret så kanskje er uintelligent. 

Anonymkode: c4079...221

Ja så de bare kom av seg selv uten at du løftet en finger?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flintis skrev (Akkurat nå):

Ja så de bare kom av seg selv uten at du løftet en finger?

Ble overrasket ja. Ventet B men var hyggelig å få A. Jobbet ikke særlig strukturert. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25% av menn er så slaskete og taper-aktige at ingen kvinne vil ha dem. Har du aldri hatt dame er du godt neddi den andelen. Sikkert nedi de 10% dårligste.

Dette betyr at skal du få deg dame må du satse på de dårligste 10% av damer. Disse er som regel en del eldre enn deg og sykelig overvektige. De går på uføretrygd og bruker dagene til å se TV og spille på mobilen. 

Jobb hardt og kurtiser en sånn dame så ordner det seg nok.

Lykke til, TS.

Anonymkode: af8d4...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble overrasket ja. Ventet B men var hyggelig å få A. Jobbet ikke særlig strukturert. 

Anonymkode: c4079...221

Hett tips: Omvendt sjølskryt er nesten like uattraktivt som sutring.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (4 minutter siden):

Hett tips: Omvendt sjølskryt er nesten like uattraktivt som sutring.

Jeg jobbet ikke for A. Er ikke en karakterhore. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...