Gå til innhold

Hvorfor har du bestemt at jeg ikke skal ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Haha nå lo jeg. Jenter velger å bli sammen med menn som slår dem hele tida. 
Jeg har aldri slått en kvinne og kommer ikke til å gjøre det heller. Forresten så har Breivik kvinnelige beundre. 
 

Kanskje det er noe galt med dere kvinner. 

Anonymkode: c4079...221

Hvorfor generaliserer du? 
 

Ja, det finnes noen kvinner med hybristofili, og det er merkelig, men ikke veldig vanlig. Det er nok ingen som velger å bli sammen med noen som mishandler dem, at det kan være vanskelig å komme seg ut av et voldelig forhold, er en annen sak.

Anonymkode: 8a8e1...412

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (40 minutter siden):

Vi vet ofte ikke engang hva som medførte at vi misliker en mann, og hvorfor vi ikke vil ha noe med ham å gjøre, fordi underbevisstheten har gjort sitt og fanget opp ting vi ikke engang kan eller trenger å sette fingeren på. NOE ved mannen ga oss instinktivt følelse av fare. Da har og får ikke mannen en sjanse. Vi bare liker ham ikke. 

Fordi han var stygg

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva om han var kjekk ?

Anonymkode: c4079...221

Samme reaksjon.

Anonymkode: 9fb39...87f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er neste møte for året hvor vi skal konspirere om hvilke menn som skal få sex? Jeg har mistet oversikten litt, trenger dato og sted.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele premisset for tråden er jo helt tåpelig. Ikke rart det ikke skjer noe med slike idéer. Med det sagt er det bare ikke alle som har den X-faktoren som skal til, og som mann trenger man den. Jeg har selv fått høre mange ganger at jeg er ganske kjekk, "ingen" trodde at jeg var jomfru i 19-årsalderen, jenter/kvinner jeg kjente antok at jeg hadde hatt kjærester opp gjennom. Fasiten? Første kjæreste og første sex da jeg var 29 år gammel. Jeg kan ikke skylde på hverken meg selv eller andre, men noen havner bare i den klassiske historien om at "alle" mener man er bra, men ingen vil faktisk ta sjansen. Det er sårt, men man må bare bite det i seg og tro det går bra til slutt.

Anonymkode: d7ae3...35f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi han var stygg

Anonymkode: c4079...221

Nei akkurat dette har absolutt ingenting med utseende å gjøre. Også svært pene menn kan aktivere crepy alert. 

Begge de to menn du refererte til er absolutt ikke uheldige med utseendet. Tvert imot egentlig. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg vil bare oppriktig vite hvorfor. Hva er så galt med meg at dere kvinner har bestemt at jeg skal være jomfru, ukysset, sove alene,  ikke ha nærhet?

Dere kommer til å prøve vri rundt på ordene mine til å si at jeg hater kvinner men det stemmer ikke. Jeg vil bare en grunn til hvorfor min skjenke ble slik sånn at jeg slipper å gruble over dette hverdag. 

Anonymkode: c4079...221

Kvinner har ikke bestemt dette. Hver enkelt kvinne bestemmer om de vil være sammen med en mann eller ikke. Det er ikke noe vi kvinner bestemmer i felleskap.

Hva som gjør at ingen damer vil være med deg er jo umulig for oss å svare på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg vil bare oppriktig vite hvorfor. Hva er så galt med meg at dere kvinner har bestemt at jeg skal være jomfru, ukysset, sove alene,  ikke ha nærhet?

Dere kommer til å prøve vri rundt på ordene mine til å si at jeg hater kvinner men det stemmer ikke. Jeg vil bare en grunn til hvorfor min skjenke ble slik sånn at jeg slipper å gruble over dette hverdag. 

Anonymkode: c4079...221

kvinner har for øvrig ulike preferanser. Jeg liker ikke menn med skjegg eller langt hår. Det er åpenbart ikke tilfellet for mange andre kvinner. En mann som bruker mye tid på gaming er heller ikke for meg. Derimot har jeg en venninne med samboer som gamer mye uten at det plager henne. Denne listen er endeløs.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strapaziert skrev (3 timer siden):

Når er neste møte for året hvor vi skal konspirere om hvilke menn som skal få sex? Jeg har mistet oversikten litt, trenger dato og sted.

Det er første torsdag i måneden. Kl 12.00 CET, på teams. Innkalling kommer på epostadressen du registrerte deg med da du meldte deg inn!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med deg TS!

Damer her til lands tar seg selv svært høytidelig. Loverket er satt opp til å støtte mannens sekusalitet og gi all makt til damene. Hyklerske sexkjøps loven (lov for damer å selge, men forbud for mannen å kjøpe), samsvarsregler med barn osv.  Sats heller på damer fra østen eller latin amerika.

Anonymkode: 4288d...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke noe galt med deg TS!

Damer her til lands tar seg selv svært høytidelig. Loverket er satt opp til å støtte mannens sekusalitet og gi all makt til damene. Hyklerske sexkjøps loven (lov for damer å selge, men forbud for mannen å kjøpe), samsvarsregler med barn osv.  Sats heller på damer fra østen eller latin amerika.

Anonymkode: 4288d...a08

Selvsagt er det, og skal det, være forbudt å kjøpe et annet menneske!?

Anonymkode: 89b86...c61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, hvorfor har du bestemt at den homofile nabogutten ikke skal få ha sex? 

 

Anonymkode: aa9ad...0e2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ingen kvinner snakker med meg eller står utenfor døra mi. 

Anonymkode: c4079...221

Står du utenfor noen kvinners dør av og til da, eller snakker du med noen kvinner? Flørter du med noen? 

Eller sitter du med hendene i fanget fordi fotomodelljentene avviste deg, og dermed har du bestemt at du nektes sex av "alle"?

Anonymkode: 8ec9e...502

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (22 timer siden):

Nei, det er ingen menn som henger utenfor døra mi heller for å snakke med meg.

Takk og lov! Det ville vært veldig rart😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Selvsagt er det, og skal det, være forbudt å kjøpe et annet menneske!?

Anonymkode: 89b86...c61

Selvfølgelig. Men slaveri har da også vært ulovlig i den vestlige verden temmelig lenge.

At det derimot er straffbart for en mann å kjøpe en tjeneste fra en kvinne som det er lovlig for henne å frivillig selge til ham… ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du begynner med å antyde at kvinner skylder deg sex. Det er dårlig holdning som omtrent ligger som en aura og kvinner skyr som pesten. 

Du bør heller ha som mål å skape vennskap og relasjoner med kvinner. Når du blir kjent med de og lærer å omgås de vil du virke mer attraktiv for kvinner. Er du en hyggelig fyr vil de kanskje spleise deg med venninner og framsnakke deg.

Det er få men som klarer å få sex uten relasjoner. Da må de ha noe ekstra, som sjarm, utstråling, bra utseende etc eller lav standard :)

Menn som ikke har det lille ekstra men dårlig sosial kompetanse, oser bitterhet og kåthet har dårlige odds for å få sex. Det er deg selv og dine reaksjoner du må arbeide med. Og for guds skyld ikke prøv å få pult venninner med mindre de tar initiativ.... Og flirte på meldinger med kompliment er sært. 

 

Anonymkode: 74f66...a2b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (13 minutter siden):

Selvfølgelig. Men slaveri har da også vært ulovlig i den vestlige verden temmelig lenge.

At det derimot er straffbart for en mann å kjøpe en tjeneste fra en kvinne som det er lovlig for henne å frivillig selge til ham… ?

Han kjøper en kropp, et menneske, som han skal bruke til egen nytelse. Jeg skjønner meg ikke på alle de mennene som kjøper sex, de har null selvrespekt og de har et dårlig menneskesyn. De fleste som selger sex er i en desperat situasjon, som menn utnytter. 

Anonymkode: 89b86...c61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han kjøper en kropp, et menneske, som han skal bruke til egen nytelse. Jeg skjønner meg ikke på alle de mennene som kjøper sex, de har null selvrespekt og de har et dårlig menneskesyn. De fleste som selger sex er i en desperat situasjon, som menn utnytter. 

Anonymkode: 89b86...c61

Men det går da begge veier. Menn selger og kvinner kjøper, så ikke stigmatiser kun menn som kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (13 timer siden):

Ja det er en del galt med en del kvinner også. 

Vi velger forøvrig ikke å bli sammen med menn som slår. Noen menn er veldig flinke på å skjule slike tendenser helt bevisst, og groome/manipulere kvinner til å bli psyket ned til å ta på seg skylden. Noen kvinner har også fått "kompasset " sitt for hva som er rett og galt ødelagt av for eksempel voldelige foreldre, eller menn av typen som manipulerer og bryter ned. 

Ja det finnes kvinner som er og blir skadet. Det betyr likevel ikke at du bør le av det jeg skrev. De fleste av oss har fungerende "kompass" angående rett og galt, og hva vi bør prøve å styre unna. Trenger ikke tenke bevisst på det engang, fordi underbevisstheten jobber kontinuerlig med å fange opp hva vi bør styre unna. Vi vet ofte ikke engang hva som medførte at vi misliker en mann, og hvorfor vi ikke vil ha noe med ham å gjøre, fordi underbevisstheten har gjort sitt og fanget opp ting vi ikke engang kan eller trenger å sette fingeren på. NOE ved mannen ga oss instinktivt følelse av fare. Da har og får ikke mannen en sjanse. Vi bare liker ham ikke. 

Det du skriver er bare så sant. Har mange ganger prøvd å analysere hva som gjør at den underbevisste alarmen går, uten å lykkes. 
Det menn må tenke på, er at vi er etterkommere av kvinner som har overlevd og klart å formere oss bla fordi vi har valgt nogenlunde rett fyr. 

Jeg gir ett råd til mine døtre: Er dere med en person eller i en situasjon som dere føler at det er noe feil med> kom dere unna. Om nødvendig ved å være tøff og avvisende. Ikke tenk på å være høflig, bare forlat situasjonen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...