Gå til innhold

Hvorfor har du bestemt at jeg ikke skal ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så « vi kvinner» nekter deg sex?  Du har en stor jobb foran deg med å jobbe med holdningsendring om du skal ha noen sjanse på sjekkemarkedet tror jeg. Hva jeg tror du bør endre på : alt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Ha god personlig hygiene, velpleid hud og sunne hobbyer. Og holdninger som er open minded. 

Jeg tenker ofte om «evig single» at «du hadde hatt potensiale hvis bare....». Det handler faktisk ofte om dårlig hygiene. 
Spør en ærlig venn hva du bør endre på. 

Jeg dusjer etter jeg trener, bruker deo. Går med rene klær. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg dusjer etter jeg trener, bruker deo. Går med rene klær. 

Anonymkode: c4079...221

Da er du godt på vei! 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke lov å tulle med jenter nå lenger….

Anonymkode: c4079...221

Takt og toner.

Man kommer mye lengre med vennlighet enn kritikk. Jeg ville ha sakt at den manglet noe eller lignende og sett om vi ikke sammen kunne ha jobbet videre med den nye drinkmixen. Hun ville ikke ha følt seg såret og man kunne ha skapt ett minne sammen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (1 minutt siden):

Takt og toner.

Man kommer mye lengre med vennlighet enn kritikk. Jeg ville ha sakt at den manglet noe eller lignende og sett om vi ikke sammen kunne ha jobbet videre med den nye drinkmixen. Hun ville ikke ha følt seg såret og man kunne ha skapt ett minne sammen.

Om man komplimenterer så blir jenter turned off. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DramaTheLama

Vi hadde møte i den hemmelige klubben vår og bestemte at du er så ukul at du får dø jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Om man komplimenterer så blir jenter turned off. 

Anonymkode: c4079...221

Det kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke er kvinne. 
Ikke opplevd den problematikken selv.

Kanskje det har med hva slags kompliment det er du gir, eller måten det gies på?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (Akkurat nå):

Det kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke er kvinne. 
Ikke opplevd den problematikken selv.

Kanskje det har med hva slags kompliment det er du gir, eller måten det gies på?

Om man sier at en jente er fin så ignorer hun deg. 

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om man sier at en jente er fin så ignorer hun deg. 

Anonymkode: c4079...221

Eh... ja. Spar slike ting til etter at ting har begynt å skje.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg dusjer etter jeg trener, bruker deo. Går med rene klær. 

Anonymkode: c4079...221

Flott! Neste punkt på lista er kanskje å tenke på kvinner som individer, og ikke en homogen mengde som alle kan ligges med.

Anonymkode: b3cae...29a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor skrev jeg at det er et krav? 

Anonymkode: c4079...221

Vel du er dritsur fordi ingen vil gi deg sex da 🙄

Anonymkode: 63cb7...bde

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett kompliment bør komme naturlig, og gjerne være relatert til ting hun gjør, noe som gir henne en følelse av stolthet.

Komplimenter til utseende kan komme etter at ting har begynt å skje. Har dere ikke en forbindelse, ikke kommenter utseende. Du virker da som en creepy fella som er overfladisk.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Ett» lite unntak med utseende og komplimenter. Håret. Hvis du ser at hun har gjort noe med håret, kommenter så fint det er. Hun har brukt tid på det og vil sette pris på det (Og de alle fleste kvinner har gjort noe med håret før dem gikk ut på byen en kveld).

Neglene også, hvis dem legger ned tid og arbeid i dem, hvis dem er spist opp, så unngå å si noe

Endret av Duraton
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert av samme grunn som du har bestemt at jeg ikke er statsminister. Drittsekk, ass. 

Anonymkode: 9670e...94d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vil bare oppriktig vite hvorfor. Hva er så galt med meg at dere kvinner har bestemt at jeg skal være jomfru, ukysset, sove alene,  ikke ha nærhet?

Dere kommer til å prøve vri rundt på ordene mine til å si at jeg hater kvinner men det stemmer ikke. Jeg vil bare en grunn til hvorfor min skjenke ble slik sånn at jeg slipper å gruble over dette hverdag. 

Anonymkode: c4079...221

For jeg har ikke sex med noen bare fordi de ønsker det, men fordi jeg ønsker det :vetikke:

Anonymkode: 4d400...502

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (21 minutter siden):

Ett kompliment bør komme naturlig, og gjerne være relatert til ting hun gjør, noe som gir henne en følelse av stolthet.

Komplimenter til utseende kan komme etter at ting har begynt å skje. Har dere ikke en forbindelse, ikke kommenter utseende. Du virker da som en creepy fella som er overfladisk.

Helt enig! Det er det som virker på meg. Kom med komplimenter som går på meg og ikke utseende mitt, men for alle del ikke komplimenter for mye heller synes nå jeg. Det føles ofte så påtatt ut. 

Jeg er pen nok, men overvektig. Av alle ting så er det verste kommentarene jeg får at jeg liker store damer/store damer er sexy/Du er stor og pen akkurat som damer skal være. Føler meg degenerert til en kjøttklump som bare er til for at han skal ha noe å glo på liksom. 

Og du lengre oppe som mener man ikke kan tulle med damer, det er jo ikke tull å si at drinken smakte dårlig. Tulle gjør man for å få folk til å le, ikke for å fornærme folk!

Anonymkode: ae0cb...b7b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Om man komplimenterer så blir jenter turned off. 

Anonymkode: c4079...221

Nysgjerrig på hva slags komplimenter du gir, og evt leveringsmåten? 

Anonymkode: 89b86...c61

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nysgjerrig på hva slags komplimenter du gir, og evt leveringsmåten? 

Anonymkode: 89b86...c61

Meldinger

Anonymkode: c4079...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har bestemt at du ikke har draget på damer, den får du ta på din egen kappe 😉

Anonymkode: 1b532...b06

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...