Gå til innhold

Rir jenter kukkarusellen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne tråden startet så trist og tragisk at jeg nesten fikk lyst til å grine. Jeg er så lei av dette giftige snakket om hvor horete, ondskapsfulle og verdiløse vi kvinner er. Jeg prøver å ikke ta det til meg, og jeg vet jo at man virkelig får se folks verste sider når de skriver anonymt på nett. Men likevel så svir det. Ikke fordi jeg kjenner meg igjen, men faktisk tvert imot fordi jeg ikke kjenner meg igjen. Og heller ikke kjenner igjen denne kvinnetypen blant vennene mine. Vi er jo bare mennesker, på godt og vondt. Verken mer eller mindre. Mye av samme ulla som menn.

Heldigvis kommer Rååååsa og ClausSaus inn i tråden som noen digre lyspunkt og skriver saklige og gode innlegg. Og Tarantulla og flere andre! Takk til dere for at dere evner å være både saklige og forståelsesfulle! :blomst: Dere reddet kvelden for meg etter at jeg hadde rotet meg inn hit og holdt på å miste helt motet!

(Og ja, jeg mener det helt seriøst!)

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beta male heter tacokjæreste på norsk.

Ideen er at: Jentene tenderer mot å knulle bæd boys (gutter som driter i dem), og når de ikke får dem som kjærester, så velger jentene takokjæreste. Men hun føler at hun fortjente bedre og savner bæd boyen hele livet.

Tja. 

Man kjenner vel igjen konseptet etter noen år på kjøttmarkedet, for å si det slik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ardwinna skrev (7 minutter siden):

Denne tråden startet så trist og tragisk at jeg nesten fikk lyst til å grine. Jeg er så lei av dette giftige snakket om hvor horete, ondskapsfulle og verdiløse vi kvinner er. Jeg prøver å ikke ta det til meg, og jeg vet jo at man virkelig får se folks verste sider når de skriver anonymt på nett. Men likevel så svir det. Ikke fordi jeg kjenner meg igjen, men faktisk tvert imot fordi jeg ikke kjenner meg igjen. Og heller ikke kjenner igjen denne kvinnetypen blant vennene mine. Vi er jo bare mennesker, på godt og vondt. Verken mer eller mindre. Mye av samme ulla som menn.

Heldigvis kommer Rååååsa og ClausSaus inn i tråden som noen digre lyspunkt og skriver saklige og gode innlegg. Og Tarantulla og flere andre! Takk til dere for at dere evner å være både saklige og forståelsesfulle! :blomst: Dere reddet kvelden for meg etter at jeg hadde rotet meg inn hit og holdt på å miste helt motet!

(Og ja, jeg mener det helt seriøst!)

Enig

Takk til de som kommer med noe bra

Menneskesynet i tråder som det her gir meg lyst til å grine. Jeg muster troa på at menneskeheten har noe verdi om mange menn faktisk tror på de greiene trådens hovedtema er. Takk til dere som orker svare som motvekt

Anonymkode: ff55f...532

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinner som faktisk hiver seg på "kuk-karusellen" er jo uaktuelle som partnere, fordi de er horer, fellesdo, og ødelagt vare. Kvinner som ikke hiver seg på kuk-karusellen, kommer aldri lenger enn til 3. date, for mannen gidder ikke kaste bort tid på pripne damer som ikke er interessert i sex. Damn if you do, damn if you don`t. 

Anonymkode: 1b109...c2c

Ser den ja.

Prolemet for de ordentlige damene er jo at det er så mange kyr som gir melka gratis. Da blir det kjedelig å gå å vente i månedsvis hos de pripne.

Evt, og la oss være ærlig: mer sannsynlig, har de pripne jentene tidligere gitt ut melka på kort varsel til per og pål, men innbiller seg at Espen skal stå på vent for det samme.

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (3 minutter siden):

Ideen er at: Jentene tenderer mot å knulle bæd boys (gutter som driter i dem), og når de ikke får dem som kjærester, så velger jentene takokjæreste. Men hun føler at hun fortjente bedre og savner bæd boyen hele livet.

Tja. 

Man kjenner vel igjen konseptet etter noen år på kjøttmarkedet, for å si det slik.

Piss preik.( Gidder ikke ofre mer enn de to ord.)

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (4 minutter siden):

Tja. 

Heldigvis bare din lille mening. Du er ikke kvinne, så hva vet vel du.

Anonymkode: 7c04a...1ed

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Piss preik.( Gidder ikke ofre mer enn de to ord.)

Man kan finne MANGE tråder der kvinner beskriver akkurat denne adferden hos seg selv: har det moro til sene tyveår eller tidlig 30 år, og så vil de slå seg til ro.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heldigvis bare din lille mening. Du er ikke kvinne, så hva vet vel du.

Har vært med rundt 200 damer de siste 25-30 årene.

Er ikke tvil om at man får knulle mest når man er bajas og 'frampå'.

Om man får seg kjæreste av høy kvalitet på det viset er vel en annen sak... 

At du tror kvinner vet hvordan man skal få fitte blir pinlig. Skulle jeg spurt damer om hva som skal til for å få backstage pass, hadde jeg enda vært jomfru. Når det kommer til sex sier kvinner en ting, og gjør en annen.

Føler ikke at noe av det jeg sier er særlig kontroversielt, selv om det er satt litt på spissen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (Akkurat nå):

Ja, har lest om hvor mange du har ligget med i utallige tråder nå. Lite troverdig. Begynner å bli patetisk.

At du tror kvinner vet hvordan man skal få fitte blir pinlig. Skulle jeg spurt damer om hva som skal til for å få backstage pass, hadde jeg enda vært jomfru. Når det kommer til sex sier kvinner en ting, og gjør en annen.

Jeg har da ikke sagt et enste ord om at jeg vet hvordan man skal få seg fitte???? Jeg skrev bare at du ikke har svaret på hvorfor kvinner velger som de gjør.

Føler ikke at noe av det jeg sier er særlig kontroversielt, selv om det er satt litt på spissen.

Ikke jeg heller. Bare dumt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (5 minutter siden):

Og du ser ingen ironi i at du selv er en slik du kritiserer. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og du ser ingen ironi i at du selv er en slik du kritiserer. 

Føler ikke at jeg kritiserer det.  Bare forteller hva jeg ser og opplever.

Hadde jeg fått fitte ved å være 'snill' og bare spørre om henne osv, eller hva disse pysene som 'respekterer' kvinner gjør, så hadde jeg brukt det som sjekketaktikk.

Men man får damer (på byen) ved å være høylytt og litt 'frekk'. 

Så er vi enige om det eller?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (1 minutt siden):

Føler ikke at jeg kritiserer det.  Bare forteller hva jeg ser og opplever.

Hadde jeg fått fitte ved å være 'snill' og bare spørre om henne osv, eller hva disse pysene som 'respekterer' kvinner gjør, så hadde jeg brukt det som sjekketaktikk.

Men man får damer (på byen) ved å være høylytt og litt 'frekk'. 

Så er vi enige om det eller?

nei

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jaja. Du kan tro eller ikke tro. Kunne vært med langt flere damer om jeg ønsket, både i inn og utland. 

Du forbinder nettopp datamaskin-brukere og forumpostere som tapere på det seksuelle markedet, og derfor prøver du å hetse og skamme meg for å få et overtak.

Burde illustrere akkurat poenget TS har. Om et HA medlem slengte ut alle ludderne han har bollet ville du kanskje grint på nesa, men godtatt sannhetsgehalten. For tøffinger knuller damer. Også i ditt hode.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke enige og du skjønner ikke : du har pult 200 og er oppbrukt vare i følge tråden du er i.

Jeg syns ikke det. Bare ironisk når fyrer vil ha kvalitetsdamer og selv har moral ; etter sin eget syn, som en utedass.

God natt og lykke til

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Men det er helt greit at menn har mange hakk? Helst flest mulig? Hipp hurra for dem, og takk og farvel til alle de damene de har ligget med. For da er de oppbrukt. 

Hvor i posten min står det at det er greit for menn?

Anonymkode: 7d4c5...c32

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi er ikke enige og du skjønner ikke : du har pult 200 og er oppbrukt vare i følge tråden du er i.

Jeg syns ikke det. Bare ironisk når fyrer vil ha kvalitetsdamer og selv har moral ; etter sin eget syn, som en utedass.

God natt og lykke til

Du tilskriver meg masse ting jeg ikke har sagt.

Ville aldri anbefalt mine nieser å bli kjæreste med en mann som har vært med 50+ kvinner. Det sier seg selv at han ikke kommer til å bli hos dem. En slik mann er så klart ikke klar for å bli monogam i dette eller neste liv.

Selv har jeg styrt unna samboere og ltr hele livet. Det er ryddigst og enklest å være ærlig om man trives på kjøttmarkedet når og hvor man vil 

AnonymBruker
Skrevet
Adara skrev (10 timer siden):

Nei, men generalisering er idioti, og dette er generalisering på et sånt nivå at kun de som faktisk ikke har noe særlig vett kan tenke på denne måten. 

Du mangler jo totalt selvinnsilt og generaliserer dine fordommer over på andre med å kalle alle andre for idioter når de ikke tenker som deg...

Anonymkode: 456d0...da9

• Liker 1
Gjest tarantulla
Skrevet
Realverdien skrev (37 minutter siden):

Man kan finne MANGE tråder der kvinner beskriver akkurat denne adferden hos seg selv: har det moro til sene tyveår eller tidlig 30 år, og så vil de slå seg til ro.

Og hva er problemet med det? 

@Ardwinna Takk for rosen, KG kan være et deprimerende sted til tider, jeg er også takknemlig for brukere som  @Rååååsa og @ClausSaus som er forbilder for oss alle. :blomst:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, jeg vet ikke hvilket tivoli du har vært på.

Anonymkode: 58e90...b79

Hugos tivoli😂

Anonymkode: 4f4d8...f5c

Skrevet (endret)
Rååååsa skrev (1 time siden):

Dette er en veldig spennende diskusjon. Så nå vil jeg tenke litt høyt, og så kan kanskje noen av dere andre sortere tankene for meg. 

Jeg tenker det er mange faktorer som fører til at så mange menn må leve uten kjærlighet og sex. 

Først kom kvinnefrigjøringa. Kvinnen fikk rett til å eie egne verdier og rett til å tjene egne penger. Kvinnen kan nå utdanne seg, hun har prevensjon og kan planlegge graviditet. Hun har også rett til abort. Hun kan også la seg befrukte kunstig. Hun kan skille seg. Hun er ikke på noen måte avhengig av en mann lengre. 

Med digitaliseringa har menn falt litt av lasset. Det blir færre og færre jobber som krever den ultimate maskuline egenskapen - rå muskelkraft. Kvinner behøver heller ikke en sterk mann i et samfunn med mye teknologi. 

Så mannen må by på noe annet. Han må kanskje være en forlengelse av kvinnen. Hennes like. Med god allmennkunnskap, gode evner for omsorg, en god redebygger (stelle hus og hjem for familien), han må lytte og forstå. 

Kvinner og menn har fått nye roller. Kvinner er frie, og menn har ikke et kjønn som er avhengige av de lengre. Det må da mye mer til for å kunne få sex og en kjæreste. 

Og det blir kanskje litt slik da, at vi kjører kukkarusellen når vi er unge, med pene fyrer vi ikke bryr oss så mye om. Fordi vi kan. 

Så noen leie konsekvenser fikk kvinnens frihet, for menn som var avhengig av at kvinner rett og slett MÅTTE ha en mann for å klare seg. 

Men slik er det, og slik MÅ det være. 

Menn må ha sin egen lille kulturrevolusjon. Menn må finne en ny rolle. De må finne ut hva de kan by en kvinne for at vi skal være interesserte. 

Det kvinner IKKE vil ha, er en mann som isolerer seg foran PCn. Som hater på internett. Som fører en kamp mot radikale feminister (som det er veldig få av i Norge, det er vel kun Ottar?). Som tenker han er stygg og at hans penis ikke er bra nok. Som deler verden inn i Chader og betaer. Som ikke bryter isolasjonen og river seg ut av depresjonen. Som har et bekmørkt syn på verden og seg selv. 

Nja… du er inne på noe veldig viktig her, men problemet er nok enda litt større.

For tiltrekning er til syvende og sist instinktivt. Du kan ikke styre det bevisst, ved å bare "velge" å bli tiltrukket av noen du ikke føler tiltrekning ovenfor. Det er eldgammel nedarvet software i underbevisstheten som ligger i bunn, selv om den som det meste annet ved menneskets sinn selvsagt også lar seg påvirke av miljø til en viss grad.

Menn kan ikke bare finne opp en ny måte å være tiltrekkende på, fordi det ikke er mulig for menn å redefinere hva kvinner finner tiltrekkende. Vi er nødt til å treffe de strengene som faktisk er der, det fungerer ikke å prøve å spenne opp nye.

Og da har menn en litt mer tricky oppgave å løse: Endel trekk hos menn som kvinner instinktivt tiltrekkes av er også rene fordeler i dagens samfunn (sosiale ferdigheter, lederegenskaper, …), men andre er i betydelig grad overflødige (fysisk styrke, mot, …) eller kan i endel situasjoner være regelrett konfliktskapende (høy selvtillit, dominans, …)

Det kan sikkert være noe riktig i at "mannsrollen er i endring", som alle ser ut til å være enige om. Men det er samtidig også å bomme litt på ballen. For i denne sammenheng er det egentlig hva kvinner tiltrekkes av hos menn som ihvertfall tildels er ute av sync med samfunnet vi lever i. Men det kommer ikke til å endre seg – dere kommer ikke til å begynne å finne det tiltrekkende at en mann er føyelig, lavmælt og forsiktig.

Menn har alltid måttet legge inn en innsats for å bygge opp attraktivitet for kvinner. Dette er blitt enda mer komplisert i dagens samfunn.

Endret av ClausSaus
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...