AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #41 Skrevet 18. juli 2021 Archer skrev (9 timer siden): "Incel" er såå 2017🙄, alle er ikke "incels" uten nå er vi menn mere klar over hvordan dere damer funker, må ikke være "incel" for det? Trur flerparten av oss menn på KG har pult en masse damer men vi har lært oss att flerparten av dere damer kun er till for å pule, ikke for forhold. Så spar oss for deres "incel"-bullshit🤙 Det tror ikke jeg. Jeg tror du er et troll eller en incel. Vet ikke hva som er mest tragisk. Anonymkode: fac70...ecc 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #42 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det sant at jenter rir kukkarusellen til Chad fra de er 18-30 også slår de seg til ro med en beta som de bruker for stabilitet/forsørger ? Anonymkode: 970c8...0a2 Nei, jeg vet ikke hvilket tivoli du har vært på. Anonymkode: 58e90...b79 9
ClausSaus Skrevet 18. juli 2021 #43 Skrevet 18. juli 2021 visp skrev (11 minutter siden): Tuller du eller? Du kan jo ikke være gamle karen. Finn noe annet å gjøre i ferien. Tragisk at du skal bruke tenårene dine på å lese om piss når du ikke har hatt nærkontakt med en fitte noengang. Vel, teknisk sett… tror du han ble til gjennom knoppskyting? 4
visp Skrevet 18. juli 2021 #44 Skrevet 18. juli 2021 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Vel, teknisk sett… tror du han ble til gjennom knoppskyting? Nei, akkurat der har du jo rett:) 3
Gjest Rååååsa Skrevet 18. juli 2021 #45 Skrevet 18. juli 2021 (endret) Jeg har en ung incel i familien min. Jeg vil fortelle litt om han, lang historie kort: Hans mor har hele hans liv satt tilfeldige menn foran han. Hun har dratt med seg tilfeldige menn hjem for sex og hun har gått fra forhold til forhold. Gutten hadde 6 forskjellige stefedre før han ble 18 år. Hans far har også byttet partner hyppig, og ga han fire forskjellige stemødre. Ingen av disse steforeldre behandlet han som sin egen. En plaget han så stygt at gutten ble så syk av angst at ambulansen måtte hente han. Han utviklet også spiseforstyrrelser. Og han ble grovt mobbet på skolen. Siden hjemmeforholda og skolen var så vanskelige flyktet han inn i en digital verden. Han ble en dyktig gamer. Og internett ga han svar på hvorfor hans mor var som hun var. Han oppdaget Jordan Peterson og han lot han fortelle han hvor fæle feminister var. Han satt på incelforum. Det var ingen der til å korrigere hans syn på verden. Men gutten hadde et klokt hode og det klarte utrolig nok å gi han en jobb som 19-åring med ei startlønn på 750 000,-. Hans arbeidsmiljø besto av unge og gamle menn. Sakte men sikkert korrigerte disse mannfolka hans syn på kvinner. De tok han med på lønningspils og de ble hans venner. En eldre dame i familien spurte han om hva han tenkte om sin mors nye forhastede forhold. Han sa han brydde seg ikke, han orket henne ikke. - Jeg har en god jobb, venner og jeg har truffet ei jente som gamer. Kanskje blir det til noe. Mamma får styre med sitt. Så jeg tenker dypt ensomme gutter og menn blir incels. Og det blir de på internett. Vi kan le av de. Noen er rasshål, og fortjener ikke annet. Men noen ganger bør vi spørre: hvordan har du det egentlig? Gutten er høy, slank og har pene trekk. Og er klok. Han var bare fryktelig ensom. Endret 18. juli 2021 av Rååååsa
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #46 Skrevet 18. juli 2021 visp skrev (31 minutter siden): når du ikke har hatt nærkontakt med en fitte noengang. Er det så rart når man må være Henry Cavill for å komme inn? Anonymkode: 970c8...0a2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #47 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det så rart når man må være Henry Cavill for å komme inn? Anonymkode: 970c8...0a2 Hva med å bare kjøpe sex? Anonymkode: 52457...f9f
Gjest someone_here Skrevet 18. juli 2021 #48 Skrevet 18. juli 2021 visp skrev (41 minutter siden): Tuller du eller? Du kan jo ikke være gamle karen. Finn noe annet å gjøre i ferien. Tragisk at du skal bruke tenårene dine på å lese om piss når du ikke har hatt nærkontakt med en fitte noengang. Hva får deg til å tro at jeg er i tenårene og hvorfor tror du jeg ikke har fått meg en fitte? 😁
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #49 Skrevet 18. juli 2021 Jeg blir kvalm. Dette gjør meg bare enda mer feminist. Mest av alt tror jeg du er 14 år og sjalu på "Petter" i klassen som har vært sammen med både Linda og Bente. De peeeneste jentene i klassen. Du går slukøret inn i ferien og sitter på den nye gaming pc'en som mamma har kjøpt til deg, da hun vet det blir en lang sommer for deg. Der leser du på ymse forum, og suger til deg teorier som forklarer hvorfor ikke du får oppmerksomhet fra de fine jentene. En dag har hjernen din utvikla seg litt mer, og du ser at verden verken er en amerikansk film, eller at bitre menn som hater damer nødvendigvis har de beste teoriene. Lykke til! Anonymkode: ff616...438 17
ClausSaus Skrevet 18. juli 2021 #50 Skrevet 18. juli 2021 Rååååsa skrev (13 minutter siden): Jeg har en ung incel i familien min. Jeg vil fortelle litt om han, lang historie kort: Hans mor har hele hans liv satt tilfeldige menn foran han. Hun har dratt med seg tilfeldige menn hjem for sex og hun har gått fra forhold til forhold. Gutten hadde 6 forskjellige stefedre før han ble 18 år. Hans far har også byttet partner hyppig, og ga han fire forskjellige stemødre. Ingen av disse steforeldre behandlet han som sin egen. En plaget han så stygt at gutten ble så syk av angst at ambulansen måtte hente han. Han utviklet også spiseforstyrrelser. Og han ble grovt mobbet på skolen. Siden hjemmeforholda og skolen var så vanskelige flyktet han inn i en digital verden. Han ble en dyktig gamer. Og internett ga han svar på hvorfor hans mor var som hun var. Han oppdaget Jordan Peterson og han lot han fortelle han hvor fæle feminister var. Han satt på incelforum. Det var ingen der til å korrigere hans syn på verden. Men gutten hadde et klokt hode og det klarte utrolig nok å gi han en jobb som 19-åring med ei startlønn på 750 000,-. Hans arbeidsmiljø besto av unge og gamle menn. Sakte men sikkert korrigerte disse mannfolka hans syn på kvinner. De tok han med på lønningspils og de ble hans venner. En eldre dame i familien spurte han om hva han tenkte om sin mors nye forhastede forhold. Han sa han brydde seg ikke, han orket henne ikke. - Jeg har en god jobb, venner og jeg har truffet ei jente som gamer. Kanskje blir det til noe. Mamma får styre med sitt. Så jeg tenker dypt ensomme gutter og menn blir incels. Og det blir de på internett. Vi kan le av de. Noen er rasshål, og fortjener ikke annet. Men noen ganger bør vi spørre: hvordan har du det egentlig? Gutten er høy, slank og har pene trekk. Og er klok. Han var bare fryktelig ensom. Kloke ord. Narrativet som incel-gruppene på nett fronter er både feil og farlig. Problemet er at den som så mange andre dogmer er vokst ut fra en kime av sannhet. Det incel-gruppene har rett i er at det er løgn at "kvinner bare vil ha en snill mann". Og ja, dette er en myte som forfektes hvor enn man snur seg. Tall fra USA indikerer at rundt 20% av unge menn har rundt 80% av all tilfeldig sex med kvinner. Denne femtedelen av unge menn blir ikke selektert av kvinner fordi de er "de snilleste", det er litt andre kriterier som ligger til grunn… så akkurat dette har incel-mytologien faktisk helt rett i. Men det stopper også stort sett der. Det er nemlig ikke løgn at kvinner ønsker at mannen hun er tiltrukket av skal være snill. Det som er feil er kun eventyret om at snillhet i seg selv skaper tiltrekning hos kvinner. For det gjør det nemlig ikke. Kvinner vil ha snillhet i en mann, men dette er kun interessant i en mann hun er tiltrukket av. Er hun ikke tiltrukket fra før av, da blir hun heller ikke tiltrukket av å oppdage at han er snill. Da blir det "friend-zone" istedet. Snillhet kan styrke tiltrekning som allerede er etablert, men det skaper ikke tiltrekning i utgangspunktet. Men incel-narrativet hevder at kvinner bare vil ha fysisk svært attraktive drittsekker. Vel, alle som vet noe om kvinners tenningsmønstre vil kunne fortelle at dette bare er tull og tøys. For det første vektlegger ikke kvinner fysisk attraktivitet hos en potensiell partner (enten det gjelder forhold eller kun sex) like mye som menn gjør. Og for det andre har kvinner et mye bredere sett av karakteristika de vurderer ut fra enn det menn har. Ting som selvtillit, karisma, status og sosiale ferdigheter veier faktisk så tungt at en del av de mennene som har mest tilfeldig sex med forskjellige kvinner faktisk ikke egentlig ser oppsiktsvekkende flotte ut i det hele tatt. Mens enkelte menn som egentlig ser temmelig bra ut knapt klarer å få seg noe. Alt dette er ting alle menn kan forbedre ved seg selv. Men incel-gruppenes budskap er derimot at hvis du ikke er født "Chad", da kan du bare kaste kortene og gi opp. Og så ender man bare opp med resignert sinne og bitterhet. Og for det andre er "drittsekk" faktisk et trekk som i seg selv kan redusere sjansen for å lykkes med sjekking. Problemet er at kjekke drittsekker ofte har en del av trekkene som kvinner tiltrekkes av, som selvtillit og status. Og i tillegg kan drittsekk-delen bidra til et element av spenning. Så du kan få det som på engelsk kalles en "misfiring" av tiltrekning mot en mann som mangler åpenbare andre ting kvinner også vil ha i en mann. Men dersom du som mann eksponerer disse trekkene som kvinner tenner på uten selve drittsekk-elementene av personligheten har du faktisk lettere for å lykkes med damer. Så ja, du har helt rett i at det først og fremst er synd på incels. Mer enn noe annet trenger de hjelp til å finne frem i livet. Problemet er at denne hjelpen vanskelig kan komme fra et perspektiv som vil ha dem tilbake inn i boblen der de skal tro at å være snill er veien til kvinnens hjerte og… ja, andre deler av anatomien. 🙂 Den tannkremen går ikke tilbake inn i tuben. De har forstått at dette ikke er tilfelle. Det som derimot virkelig effektivt kunne kurere en incel var å lære ham hva kvinner faktisk tiltrekkes av. Altså det som faktisk fungerer hvis man vil komme noen vei på dette brutale kjøttmarkedet der ute. Så platt det enn måtte høres ut. 10
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #51 Skrevet 18. juli 2021 Nei. Ikke alle jenter/kvinner gjør det....kanskje du legger merke til dem som gjør det fordi de er mer synlig ? Anonymkode: 456d0...da9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #52 Skrevet 18. juli 2021 Archer skrev (12 timer siden): Ja det stemmer nok det for de fleste👍 Og når de har ridd nok kukk så finner de en "snill" mann som gjør som dama sier, standard det😄 Kommer an på hvilken damer dere velger selv...noen kvinner er narsisisster og de har gjerne en haug med menn. Anonymkode: 456d0...da9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #53 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir kvalm. Dette gjør meg bare enda mer feminist. Mest av alt tror jeg du er 14 år og sjalu på "Petter" i klassen som har vært sammen med både Linda og Bente. De peeeneste jentene i klassen. Du går slukøret inn i ferien og sitter på den nye gaming pc'en som mamma har kjøpt til deg, da hun vet det blir en lang sommer for deg. Der leser du på ymse forum, og suger til deg teorier som forklarer hvorfor ikke du får oppmerksomhet fra de fine jentene. En dag har hjernen din utvikla seg litt mer, og du ser at verden verken er en amerikansk film, eller at bitre menn som hater damer nødvendigvis har de beste teoriene. Lykke til! Anonymkode: ff616...438 Feminisme har ingenting med dette å gjøre. Uansett, nei jeg er faktisk 21 år og gått igjennom ungdomsskole, videregående og universitet med sorg over å aldri bli valgt, aldri fått interesse eller brev som Breivik får, aldri blitt sett på som potensiell elsker. Bare pga jeg ikke lever opp til umenneskelig standard kvinner har. Anonymkode: 970c8...0a2
Adara Skrevet 18. juli 2021 #54 Skrevet 18. juli 2021 Selv om alle idiotene som svarer i denne tråden helt sikkert er troll, så er det litt trist å tenke at det kan jo ikke bare være trolling. De må jo mene noe av det. Slike tanker kommer jo ikke ut av ingenting. Internett, what have you done. 11
Era Vulgaris Skrevet 18. juli 2021 #55 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Feminisme har ingenting med dette å gjøre. Uansett, nei jeg er faktisk 21 år og gått igjennom ungdomsskole, videregående og universitet med sorg over å aldri bli valgt, aldri fått interesse eller brev som Breivik får, aldri blitt sett på som potensiell elsker. Bare pga jeg ikke lever opp til umenneskelig standard kvinner har. Anonymkode: 970c8...0a2 Allerede ferdig på universitetet som 21-åring? Og hvilken umenneskelig standard har kvinner? 9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #56 Skrevet 18. juli 2021 Adara skrev (18 minutter siden): Selv om alle idiotene som svarer i denne tråden helt sikkert er troll, så er det litt trist å tenke at det kan jo ikke bare være trolling. De må jo mene noe av det. Slike tanker kommer jo ikke ut av ingenting. Internett, what have you done. Så alle som ikke har de samme "meninger og synspunkter" som deg er idioter ? Eller er det bare du selv som i dine egne øyne er så "klok" at alle andre må være dumminger som tror på noe annet enn deg som har" fasiten" ? Anonymkode: 456d0...da9 1
Adara Skrevet 18. juli 2021 #57 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så alle som ikke har de samme "meninger og synspunkter" som deg er idioter ? Eller er det bare du selv som i dine egne øyne er så "klok" at alle andre må være dumminger som tror på noe annet enn deg som har" fasiten" ? Anonymkode: 456d0...da9 Nei, men generalisering er idioti, og dette er generalisering på et sånt nivå at kun de som faktisk ikke har noe særlig vett kan tenke på denne måten. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #58 Skrevet 18. juli 2021 Utrolig hvor provoserende det er at kvinner gjør som de vil. Anonymkode: 7c04a...1ed 9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #59 Skrevet 18. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Utrolig hvor provoserende det er at kvinner gjør som de vil. Anonymkode: 7c04a...1ed Det er jo ikke det som er saken. Dere må gjerne gjøre akkurat så dere vil, men ikke forvent at menn synes det er tiltrekkende med flere hundre hakk i sengestolpen. Beste eksempelet er hun fra hun som stod frem i NRK med liggelista si. Ble kvalm rett og slett. Anonymkode: 7d4c5...c32 1
Gjest Rååååsa Skrevet 18. juli 2021 #60 Skrevet 18. juli 2021 ClausSaus skrev (2 timer siden): Kloke ord. Narrativet som incel-gruppene på nett fronter er både feil og farlig. Problemet er at den som så mange andre dogmer er vokst ut fra en kime av sannhet. Det incel-gruppene har rett i er at det er løgn at "kvinner bare vil ha en snill mann". Og ja, dette er en myte som forfektes hvor enn man snur seg. Tall fra USA indikerer at rundt 20% av unge menn har rundt 80% av all tilfeldig sex med kvinner. Denne femtedelen av unge menn blir ikke selektert av kvinner fordi de er "de snilleste", det er litt andre kriterier som ligger til grunn… så akkurat dette har incel-mytologien faktisk helt rett i. Men det stopper også stort sett der. Det er nemlig ikke løgn at kvinner ønsker at mannen hun er tiltrukket av skal være snill. Det som er feil er kun eventyret om at snillhet i seg selv skaper tiltrekning hos kvinner. For det gjør det nemlig ikke. Kvinner vil ha snillhet i en mann, men dette er kun interessant i en mann hun er tiltrukket av. Er hun ikke tiltrukket fra før av, da blir hun heller ikke tiltrukket av å oppdage at han er snill. Da blir det "friend-zone" istedet. Snillhet kan styrke tiltrekning som allerede er etablert, men det skaper ikke tiltrekning i utgangspunktet. Men incel-narrativet hevder at kvinner bare vil ha fysisk svært attraktive drittsekker. Vel, alle som vet noe om kvinners tenningsmønstre vil kunne fortelle at dette bare er tull og tøys. For det første vektlegger ikke kvinner fysisk attraktivitet hos en potensiell partner (enten det gjelder forhold eller kun sex) like mye som menn gjør. Og for det andre har kvinner et mye bredere sett av karakteristika de vurderer ut fra enn det menn har. Ting som selvtillit, karisma, status og sosiale ferdigheter veier faktisk så tungt at en del av de mennene som har mest tilfeldig sex med forskjellige kvinner faktisk ikke egentlig ser oppsiktsvekkende flotte ut i det hele tatt. Mens enkelte menn som egentlig ser temmelig bra ut knapt klarer å få seg noe. Alt dette er ting alle menn kan forbedre ved seg selv. Men incel-gruppenes budskap er derimot at hvis du ikke er født "Chad", da kan du bare kaste kortene og gi opp. Og så ender man bare opp med resignert sinne og bitterhet. Og for det andre er "drittsekk" faktisk et trekk som i seg selv kan redusere sjansen for å lykkes med sjekking. Problemet er at kjekke drittsekker ofte har en del av trekkene som kvinner tiltrekkes av, som selvtillit og status. Og i tillegg kan drittsekk-delen bidra til et element av spenning. Så du kan få det som på engelsk kalles en "misfiring" av tiltrekning mot en mann som mangler åpenbare andre ting kvinner også vil ha i en mann. Men dersom du som mann eksponerer disse trekkene som kvinner tenner på uten selve drittsekk-elementene av personligheten har du faktisk lettere for å lykkes med damer. Så ja, du har helt rett i at det først og fremst er synd på incels. Mer enn noe annet trenger de hjelp til å finne frem i livet. Problemet er at denne hjelpen vanskelig kan komme fra et perspektiv som vil ha dem tilbake inn i boblen der de skal tro at å være snill er veien til kvinnens hjerte og… ja, andre deler av anatomien. 🙂 Den tannkremen går ikke tilbake inn i tuben. De har forstått at dette ikke er tilfelle. Det som derimot virkelig effektivt kunne kurere en incel var å lære ham hva kvinner faktisk tiltrekkes av. Altså det som faktisk fungerer hvis man vil komme noen vei på dette brutale kjøttmarkedet der ute. Så platt det enn måtte høres ut. Så utrolig deilig å lese et så godt formulert og gjennomtenkt innlegg. Takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå