AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #21 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er det sant at jenter rir kukkarusellen til Chad fra de er 18-30 også slår de seg til ro med en beta som de bruker for stabilitet/forsørger ? Anonymkode: 970c8...0a2 Det stemmer. Ser at det har begynt å hagle med "Incel" beskyldninger med en gang. Det er så typisk og tragisk her på forumet. For å gå litt nærmere inn på det du beskriver som "kukkarusellen". Vi har alle merket at en del damer mener at man skal bare "akseptere" at hun har hatt sex med 30 menn før deg. Hvis du har problemer med dette, så har dem funnet opp noe som heter: "du har dårlige holdninger", eller: "du har kvinnefiendtlige holdninger". Iallfall noe sånt, som de har funnet på og det går alltid om igjen, nemlig først å "normalisere" noe som er langt ut av proporsjoner - (sex med mange menn), for å så "lære opp menn hva som er tidsriktige holdninger", og hvis menn ikke aksepterer det, så er de visst "Incels" og alt mulig rart. Jeg forholder meg til den gode gamle Stifler-regelen fra 1990-tallet. Menn sier at de har ligget med 3 ganger flere enn det de egentlig har gjort, mens kvinner deler antallet menn de har ligget med på 3. Så med andre ord, må du ganger antallet med 3 når ei kvinne forteller hvor mange hun har ligget med. Husk at Stifler sin regel (Fra American Pie filmene) var før alle disse appene og alt mulig rart ble til, så nå tror jeg at du godt kan gange med mye mer enn 3 også. Anonymkode: bd544...112 6
Archer Skrevet 17. juli 2021 #22 Skrevet 17. juli 2021 visp skrev (3 minutter siden): Nei. Dessuten er det patetisk å kunne den remsa du kom med over her utenat. Patetisk for dere ja men ikke for meg👌
Gjest tarantulla Skrevet 17. juli 2021 #23 Skrevet 17. juli 2021 Jeg er oppriktig interessert i problemstillingen. For at det skal bli en kukkarusell kreves det en del kuker. Betyr det at det er bare Chads som får pult? Hvorfor er det da åpenbart for de fleste at det er massevis av såkalte beta-menn som både får pult, er i forhold blir gift får barn og alt det der? Er de ikke en del av kukkarusellen? De får de mer enn dere som mener dere får for lite? Hva sier det da om dere?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #24 Skrevet 17. juli 2021 Archer skrev (7 minutter siden): "Incel" er såå 2017🙄, alle er ikke "incels" uten nå er vi menn mere klar over hvordan dere damer funker, må ikke være "incel" for det? Trur flerparten av oss menn på KG har pult en masse damer men vi har lært oss att flerparten av dere damer kun er till for å pule, ikke for forhold. Så spar oss for deres "incel"-bullshit🤙 Anonymkode: 7320c...ead 7
visp Skrevet 17. juli 2021 #25 Skrevet 17. juli 2021 Archer skrev (3 minutter siden): Patetisk for dere ja men ikke for meg👌 Altså... det er jo du som gjør det patetisk så du er en viktig ingrediens der:) Men er det noe du vil ha forandret ved oss kvinner så får du si ifra. Vi ser hva vi kan gjøre. 3
visp Skrevet 17. juli 2021 #27 Skrevet 17. juli 2021 Fjugur skrev (Akkurat nå): Kukkekarusellen? Er du 14 år? Det er det som er litt flaut her. Tror de bikker ganske langt i den andre enden av alder 12
Gjest tarantulla Skrevet 17. juli 2021 #28 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: 7320c...ead 🤣
K.B. Skrevet 17. juli 2021 #29 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sant at jenter rir kukkarusellen til Chad fra de er 18-30 også slår de seg til ro med en beta som de bruker for stabilitet/forsørger ? Anonymkode: 970c8...0a2 Ja det stemmer, en 100% korrekt analyse... 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #30 Skrevet 17. juli 2021 Herlig tråd. Fornøyelig lesning. Her kommer nok Bamseklemmer med et pedagogisk svar straks. Anonymkode: d3c2e...d8d 14
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #31 Skrevet 17. juli 2021 Kukkarusellen?? Tja, jeg hadde sex med flere før jeg traff mannen min. Gjelder ikke de fleste? Menn også? Anonymkode: 7c04a...1ed 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #32 Skrevet 17. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det sant at jenter rir kukkarusellen til Chad fra de er 18-30 også slår de seg til ro med en beta som de bruker for stabilitet/forsørger ? Anonymkode: 970c8...0a2 Skulle ønske det var sånn. Men jeg har hverken fått ridd kukkarusellen til Chad eller funnet en beta som vil forsørge meg. Anonymkode: fea3f...a5a 2
Lysende-lommelykt Skrevet 17. juli 2021 #33 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sant at jenter rir kukkarusellen til Chad fra de er 18-30 også slår de seg til ro med en beta som de bruker for stabilitet/forsørger ? Anonymkode: 970c8...0a2 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #34 Skrevet 17. juli 2021 Fjugur skrev (1 time siden): Kukkekarusellen? Er du 14 år? Jenter oppmuntrer hverandre til å ligge med så mange som mulig. Anonymkode: 970c8...0a2 2
Cyndaquil Skrevet 17. juli 2021 #35 Skrevet 17. juli 2021 Archer skrev (1 time siden): Chad: typen som puler damer till høyre og venstre, lyver og bedrar damer men som damer elsker og puler uansett hva han gjør, en alfa. beta: en "fridolf", en skikkelig tøffel-helt som damene som er lei av å knulle blir sammen med for ett stabilt forhold, spesiellt alene-mødre. Han sier aldrig ifra hvis dama maser osv og gjør det hun sier han skall gjøre, jobber å betaler regninger. Men damer som er sammen med slike tøffler drømmer egentlig om "chads" hver dag i hemmelighet. Hmm er ikke jeg dame likevel da? Jeg har virkelig ikke drømt om du beskriver som chad i disse årene med mannen min , som var en rolig snill fyr jeg fikk kjemi med Jeg skal fortelle han nåe han joiner meg i senga om litt, at jeg vist er mann . Fordi jeg drømmene ikke om en «chad» Nei chads ser jeg ned nå. Den bruk kast mentaliteten de har til damer er utrolig turn of. Men det som er mest turn of i verden er incels, som deg . Æsj 5
MarianneE Skrevet 18. juli 2021 #36 Skrevet 18. juli 2021 Skal si verden er svart/hvit her. Tråder som dette er bare patetiske, TS som står sint i et hjørne og roper hvor fæle damer som har hatt sex med flere er, og jo mer vi andre ler av TS jo mer sint og høylytt gjør han seg. 12
ClausSaus Skrevet 18. juli 2021 #37 Skrevet 18. juli 2021 (endret) tarantulla skrev (8 timer siden): Jeg er oppriktig interessert i problemstillingen. For at det skal bli en kukkarusell kreves det en del kuker. Betyr det at det er bare Chads som får pult? Hvorfor er det da åpenbart for de fleste at det er massevis av såkalte beta-menn som både får pult, er i forhold blir gift får barn og alt det der? Er de ikke en del av kukkarusellen? De får de mer enn dere som mener dere får for lite? Hva sier det da om dere? Nei. Kukkarusellen handler om såkalt "tilfeldig sex", typisk i alderen før en eller annen gang rundt gjennomsnittet for inngåelse av ekteskap – altså fra siste halvdel av tenårene til rundt fylte 30. Og fordelingen er langt fra uniform for menn i denne aldersgruppen. Tvert imot tyder alt av nyere studier rundt temaet på at menn faktisk følger en pareto-fordeling. Det finnes ikke tall fra Norge som jeg kjenner til, men tall fra USA indikerer at rundt 20% av mennene i denne aldersgruppen har rundt 80% av all tilfeldig sex. Da blir det ikke mye igjen å dele på for de resterende 80% av gutta, for å si det svært spakt og diplomatisk. Og det er ikke tilfeldig hvem den heldige femtedelen av menn er. Det er de mest attraktive. Videre har andelen menn som ikke har fått seg noe i det hele tatt de siste 12 mnd godt passert en fjerdedel, og er raskt stigende mot en tredjedel. Så du kan dele unge menn inn i tre grupper: 1) Rundt 1/5: En god del tilfeldig sex 2) Rundt halvparten: Litt en gang iblant 3) Litt under 1/3: Svært sjelden eller aldri Dette er jevnere fordelt blant unge kvinner, rett og slett fordi det er lettere for kvinner å få sex. De trenger ikke nødvendigvis å være blant de hotteste for å få seg noe uten større problemer. Dermed får du senere et situasjon der varige forhold skal etableres og de fleste (men selvsagt ikke alle) kvinner har hatt tildeles vesentlig mer sex enn de fleste (men selvsagt ikke alle) menn. Så blir problemet hvordan 80% gutta skal håndtere at deres potensielle rødmende brud ikke bare kan ha ligget med tildels ganske mange menn hun synes var kjekkere enn dem, men gjerne også var blant nettopp de kvinnene som avviste dem gjennom 20-årene og førte til temmelig mye frustrasjon og skuffelse. Det er ikke veldig vanskelig å se grunnlaget for endel bitterhet og avsmak fra disse gutta når hun plutselig finner ut at hun er ferdig med å bare ha det gøy og de da plutselig er "bra nok" for henne likevel. (For ordens skyld: Minner om at tallene altså er fra USA, og vi vet ikke i hvilken grad de lar seg direkte overføre til Norge. Men det finnes ingen konkret grunn til å tro at de ikke er overførbare heller.) Endret 18. juli 2021 av ClausSaus 3
visp Skrevet 18. juli 2021 #38 Skrevet 18. juli 2021 Lysende-lommelykt skrev (8 timer siden): Den til høyre er vel for å illustrere hvor stort rasshøl du er? 27
Gjest someone_here Skrevet 18. juli 2021 #39 Skrevet 18. juli 2021 visp skrev (13 minutter siden): Den til høyre er vel for å illustrere hvor stort rasshøl du er? Noen er tydelig truffet 😏
visp Skrevet 18. juli 2021 #40 Skrevet 18. juli 2021 someone_here skrev (Akkurat nå): Noen er tydelig truffet 😏 Tuller du eller? Du kan jo ikke være gamle karen. Finn noe annet å gjøre i ferien. Tragisk at du skal bruke tenårene dine på å lese om piss når du ikke har hatt nærkontakt med en fitte noengang. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå