Gjest Wasabi Skrevet 21. november 2005 #141 Del Skrevet 21. november 2005 Skjønne Syrinen!!! Tuuusen takk!! Det dufter forresten alltid så godt og friskt når du er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. november 2005 #142 Del Skrevet 21. november 2005 SÅ BRA!!!!! Herregud så godt å lese!!! Blir helt satt ut jeg.....Gratulerer igjen altså! Må endelig håpe dette sjokket var det siste og at du får en videre herlig graviditet! Men ser man hjertet allerede ved 7 uker?! Jeg blir stadig overrasket over dette vidunderet altså...Sju millimeter og et bankende hjerte...DET må slå det meste annet verden altså! Må danse litt for deg før jeg tar kveld! *danse danse og sprelle med føttene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 21. november 2005 #143 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg datt innom dagboka di nå, og jeg må bare gratulere deg! Helt utrolig deilig at alt har gått bra til slutt! :grine2: For noen helt grusomme bekymringer du har hatt de siste dagene også ble det happy ending! Gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. november 2005 #144 Del Skrevet 21. november 2005 HURRA!!! Så godt at det endte bra!!! Kos deg med familie og venner, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 21. november 2005 #145 Del Skrevet 21. november 2005 :grine2: Dette er jo bare fantastisk!!! Jeg håpet og trodde at det ville gå bra etter at du skrev om hCG-stigningen - og her er du med et stk. intakt spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. november 2005 #146 Del Skrevet 21. november 2005 Gratulerer så uendelig masse med en fullt levende liten lykkespire med bankende hjerte! Så flott å lese at det virkelig var sant, at det virkelig lever et lite embryo som skal bli en nydelig liten baby inni deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 22. november 2005 #147 Del Skrevet 22. november 2005 Så utrolig godt å høre, Wasabi!! :grine2: Gratulere så mye med spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 22. november 2005 #148 Del Skrevet 22. november 2005 Har fulgt med deg de siste dagene ( sånn hemmelig.... ), og ble utrolig glad nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 22. november 2005 #149 Del Skrevet 22. november 2005 Hei Wasabi!! Har vært borte en stund, så jeg har ikke fått med meg all dramatikken du har vært gjennom, før nå. Utrolig godt å høre at alt har gått bra, og så får vi håpe at resten av svangerskapet ditt blir problemfritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. november 2005 #150 Del Skrevet 22. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #151 Del Skrevet 22. november 2005 Så deilig med gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 22. november 2005 #152 Del Skrevet 22. november 2005 Tusen tusen takk igjen dere skjønne gode jenter!! Jeg fikk jo litt noia igjen i går kveld da.. Leste "På vei" igjen på sengen og så står det at et 7 uker gammelt embryo skal være 18 mm og ikke 7mm slik jeg hørte i går!!! Men da påsto min kjære at det ikke var 7mm men 13mm legen sa. Og dessuten sjekket hun tabellen sin og sa at joda, det er riktig etter 7 uker, bare litt mindre... Jeg er sikker på hun sa 7mm!!! Men så var jeg jo i en annen verden under hele udersøkelsen også da... Er stuptrøtt... Fortalte om graviditeten til en barndomsvenninne i dag, kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 22. november 2005 #153 Del Skrevet 22. november 2005 Så HERLIG at alt har gått bra! Nå får vi bare krysse fingrene for at det hele ordner seg og at den lille krabaten på 13 mm (!!!!!!) holder seg fast i omtrent 33 uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 22. november 2005 #154 Del Skrevet 22. november 2005 Men det som står i Nylander sin bok er jo utifra embryoet sin alder og ikke svangerskapet - sånn at du må se på 5 uker - ikke syv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 22. november 2005 #155 Del Skrevet 22. november 2005 Aaaaaaaaaaaah - DA stemmer det ja, Peony!! Tusen takk!! Var helt sikkert på hun sa 7 mm!! Og da er det jo riktig (står 8mm i Nylander sin bok). Jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. november 2005 #156 Del Skrevet 22. november 2005 Så bra da!!! God natt med lillegull i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. november 2005 #157 Del Skrevet 23. november 2005 Så herlige nyheter!!!!! Skjønner at du er lettet ja. Gratulerer så masse med spiren i magen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. november 2005 #158 Del Skrevet 23. november 2005 Hvordan har du det idag?! Har magen det bra?! Regner med det!! Stor ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 23. november 2005 #159 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har det bra, Skytte og dere andre jenter som er innom! Men jeg har noen kjipe morgener for tiden... Får bare i meg et halvt knekkebrød og litt drikke. I dag var jeg kvalm langt utover formiddagen og måtte konsentrere meg for å se normal ut på jobb.. Men heldigivis gikk det over og jeg har ikke vært så dårlig at jeg må spy. Ellers går det bra å holde hemmeligheten, en kollega spurte om jeg var sykmeldt forrige uke og la opp til en forklaring, men jeg huffet meg og sa at det er SÅ mange syke på jobb for tiden (noe som er helt sant). Nå har jeg støvsuget leiligheten og ryddet, og det er det første "ordentlige" jeg har gjort på lenge. Lagde også pizza til middag. Deilig at energien begynner å komme tilbake. Men så sov jeg 1 1/2 time etter jobb da.. Ellers skjer det ikke så mye. er på bånn og min kjære er litt lei seg stakkars. Puppene verker og jeg har null overskudd til den type aktivitet. Men jeg har lovet å være full av energi når bare julen kommer og 12 uker er gått! Heldigvis nærmer det seg nå både julebord, julefeiring og nyttår. Da tar vi også over vårt nye hus noe som skal bli SÅ bra. Vi gleder oss enormt! Resten av denne uka skal vi endelig få bestilt sofaen vi har plukket ut, bestemme oss for sofabord og ha noen venner vi har sett altfor lite til på middagsbesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 23. november 2005 #160 Del Skrevet 23. november 2005 Bare innom med en til knøttet fra SpireLille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå