Gå til innhold

Samordna opptak 2021: For oss som ikke klarer vente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom inn på master i Trondheim :nori: Fikk svar fra NTNU i går kveld. 

Anonymkode: 540a2...cb6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

500 søkere på ønsket studie, 30 plasser… Tviler på at jeg kommer inn ☹️

Anonymkode: 1cb5f...88c

Hva og hvor har du søkt? 

Anonymkode: 8c8ee...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

873919 skrev (4 timer siden):

Studiet jeg søker på har 3300 søkere og 90 plasser🥲 Så føler den!

Ahhh! 😫 Hva og hvor har du søkt?

Anonymkode: 8c8ee...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ahhh! 😫 Hva og hvor har du søkt?

Anonymkode: 8c8ee...931

Psykologutdanning på NTNU!🤩 Alt jeg ønsker er å komme inn, men det enorme søkertallet gjør meg så sinnsykt stresset😩 Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

873919 skrev (9 timer siden):

Flere som har søkt NTNU i trondheim??😊

Jeg☺️

Anonymkode: 1078b...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kom inn på master i Trondheim :nori: Fikk svar fra NTNU i går kveld. 

Anonymkode: 540a2...cb6

Gratulerer! ☺️ Hvordan fikk du vite det? Ringt? 

Anonymkode: 1078b...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

873919 skrev (1 time siden):

Psykologutdanning på NTNU!🤩 Alt jeg ønsker er å komme inn, men det enorme søkertallet gjør meg så sinnsykt stresset😩 Hva med deg?

Spennende! Får virkelig håpe at du klarer det. Har du søkt profesjon? 🤩

 

Har søkt tollerutdannelsen 👮🏼🙌🏼

 

Anonymkode: 8c8ee...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til denne:

 

C084C1BC-9D43-456E-96A2-528DD2213BB3.jpegVil jo gi en pekepinn😊

Endret av MapleSirup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gratulerer! ☺️ Hvordan fikk du vite det? Ringt? 

Anonymkode: 1078b...acb

Takk! 🤗 Fikk en SMS 

Anonymkode: 540a2...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MapleSirup skrev (16 minutter siden):

Gleder meg til denne:

 

C084C1BC-9D43-456E-96A2-528DD2213BB3.jpegVil jo gi en pekepinn😊

Ja! Blir meget spennende å se. Så kan hver og en av oss håpe vi blir en del av statistikken over tilbud for førsteplassen på lista 🙌🏼

Anonymkode: 8c8ee...931

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kom inn på master i Trondheim :nori: Fikk svar fra NTNU i går kveld. 

Anonymkode: 540a2...cb6

Gratulerer👏🏻👏🏻👏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 13.18):

Jeg har søkt på master i spesialpedagogikk. Så spent på om jeg kommer inn i år også. Begynte på graden for tre År siden, men droppet ut pga graviditet. Har så lyst å fullføre nå! Har godt nok snitt til å komme inn, men hvis det er mange søkerer så kan det hende jeg må vike.. 

stressende å ikke vite om jeg skal jobbe 100% eller studere+ jobbe. 

Anonymkode: e349d...de2

Det har jeg tenkt å søke i 2023. Må bare bli ferdig med bacheloren i barnehagelærer😁 hva har du bachelor i og hvor søkte du?

Anonymkode: 31ad6...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Spennende! Får virkelig håpe at du klarer det. Har du søkt profesjon? 🤩

 

Har søkt tollerutdannelsen 👮🏼🙌🏼

 

Anonymkode: 8c8ee...931

Profesjon ja!! Tusen takk💞 Tollutdannelsen høres kjempespennende ut, så jeg krysser fingrene for deg! Gleder meg til å høre om du kommer inn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

873919 skrev (6 timer siden):

Profesjon ja!! Tusen takk💞 Tollutdannelsen høres kjempespennende ut, så jeg krysser fingrene for deg! Gleder meg til å høre om du kommer inn!

Takk!! 🌸 Krysser fingrene for deg også 🙌🏼 Ikke lenge igjen nå heldigvis.

Anonymkode: 8c8ee...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/10/2021 at 12:57 PM, AnonymBruker said:

Litt av en drøm! 😅 Krysser fingrene for at det bare var en helt tilfeldig drøm og at den ikke betyr noe neste uke. Men man får litt hetta når man drømmer om noe man vet skal skje. Jeg drømte jo at studiet jeg søkte på var det mest søkte i Norge og gjett hva som skjedde en time etter jeg drømte. Våknet til at drømmen stemte. Får håpe jeg ikke drømmer noe frem til svaret for da er jeg redd det kommer til å stemme 😬

Håpet mitt er at de legger ut enten torsdag kveld eller på fredag morgen. Går inn på søknaden hele tiden i håp om at noen har gjort jobben sin litt fort og plutselig lagt ut svaret før det skal ut 😂 Det hadde jo vært nice!

Anonymkode: 8c8ee...931

Haha, ja, får virkelig håpe at det bare var en helt random, ubetydelig drøm :) Aiai, den er sykt kjip...ekkelt med drømmer, spesielt når det viser seg at det er hold i de😂😁 

Ja, det hadde vært veldig ålreit as..Nå har jeg nesten prøvd å fortrenge at jeg i det hele tatt venter på et svar. Er så utrolig redd for å bli skuffa og føler det mer og mer på meg at det er det som kommer til å skje. Jeg er egentlig veldig optimistisk av natur, og det kan være en god ting i og for seg, men da kan skuffelsene også bli desto større😅 Så nå prøver jeg bare å ta det her så chill som overhodet mulig og ikke forvente at jeg kommer inn. I fjor var jeg HELT sikker på at jeg skulle komme inn, men kom ofc ikke inn, da var det jo rekordår😁 Så jeg prøve å ikke ha altfor store forhåpninger nå, så får jeg heller bli positivt overraska evt...Men yes indeed, det hadde vært sykt nice om de bare kunne poste resultatet så snart som mulig sånn at ventetiden var overstått😩😆

Endret av Rakel86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakel86 skrev (37 minutter siden):

Haha, ja, får virkelig håpe at det bare var en helt random, ubetydelig drøm :) Aiai, den er sykt kjip...ekkelt med drømmer, spesielt når det viser seg at det er hold i de😂😁 

Ja, det hadde vært veldig ålreit as..Nå har jeg nesten prøvd å fortrenge at jeg i det hele tatt venter på et svar. Er så utrolig redd for å bli skuffa og føler det mer og mer på meg at det er det som kommer til å skje. Jeg er egentlig veldig optimistisk av natur, og det kan være en god ting i og for seg, men da kan skuffelsene også bli desto større😅 Så nå prøver jeg bare å ta det her så chill som overhodet mulig og ikke forvente at jeg kommer inn. I fjor var jeg HELT sikker på at jeg skulle komme inn, men kom ofc ikke inn, da var det jo rekordår😁 Så jeg prøve å ikke ha altfor store forhåpninger nå, så får jeg heller bli positivt overraska evt...Men yes indeed, det hadde vært sykt nice om de bare kunne poste resultatet så snart som mulig sånn at ventetiden var overstått😩😆

Fikk en tendens til panikk i går kveld når jeg tenkte på at jeg faktisk må inn å sjekke svaret fra samordna om noen få dager! Det føles helt uvirkelig at det faktisk skal skje. At jeg faktisk skal få vite etter å ha ventet så lenge, men uansett skal det bli godt med et svar. 

 

Ahh! Får håpe det går i år 🎉 Hvor mange poeng var du unna i fjor å få studieplass? Har du tatt opp fag i år? 😬😩

Anonymkode: 8c8ee...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk en tendens til panikk i går kveld når jeg tenkte på at jeg faktisk må inn å sjekke svaret fra samordna om noen få dager! Det føles helt uvirkelig at det faktisk skal skje. At jeg faktisk skal få vite etter å ha ventet så lenge, men uansett skal det bli godt med et svar. 

 

Ahh! Får håpe det går i år 🎉 Hvor mange poeng var du unna i fjor å få studieplass? Har du tatt opp fag i år? 😬😩

Anonymkode: 8c8ee...931

Aah, ja, det er veldig ambivalent det der...Den dagen er her plutselig der vi må inn å sjekke og på en måte er det litt ubehagelig å måtte forholde seg til😅 Samtidig skulle det helst skjedd her og nå...Etter å ha venta såpass lenge så blir det uansett godt med et svar ja, så kan vi omsider flytte fokuset på mere vanlige ting igjen..Føler ALT fokuset nesten ligger i dette, det kan min mann skrive under på stakkar😂 

I fjor var jeg ca 1 karakter under...men det var pga korona...Alle andre årene tidligere hadde jeg hatt mer enn gode nok karakterer, så det var derfor jeg var så skråsikker på at jeg kom inn, men så kom korona.... Nå i år har jeg tatt opp tre fag, og økt snittet noe, sånn at jeg har litt bedre snitt enn det som var i fjor. I fjor var det 50.8, og jeg har klart å "karre" til meg 51,3... Så det er temmelig usikkert at jeg kommer inn, spesielt når tilbakemeldingen jeg fikk når jeg ringte til studiestedet at det er et veldig høyt karaktersnitt i år, uten at hun selvfølgelig kunne si noe mer om det..😅 Hvilket snitt må du ha og hva har du? Beklager om du har skrevet det tidligere...er så mange brukere her og vanskelig å skille alle, særlig dere "anonyme" brukere ;) Er du en av de som har søkt tollerutdannelsen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.7.2021 den 12.57):

Litt av en drøm! 😅 Krysser fingrene for at det bare var en helt tilfeldig drøm og at den ikke betyr noe neste uke. Men man får litt hetta når man drømmer om noe man vet skal skje. Jeg drømte jo at studiet jeg søkte på var det mest søkte i Norge og gjett hva som skjedde en time etter jeg drømte. Våknet til at drømmen stemte. Får håpe jeg ikke drømmer noe frem til svaret for da er jeg redd det kommer til å stemme 😬

Håpet mitt er at de legger ut enten torsdag kveld eller på fredag morgen. Går inn på søknaden hele tiden i håp om at noen har gjort jobben sin litt fort og plutselig lagt ut svaret før det skal ut 😂 Det hadde jo vært nice!

Anonymkode: 8c8ee...931

Søker du og NHH? Hvilket snitt har du?

Anonymkode: 9b8e6...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...