Gjest nevèsta Skrevet 25. mars 2006 #181 Del Skrevet 25. mars 2006 Ja... Hvis noen har en, bør de ta han med! Stilles ut mellom kl. 10 og 12 sammen med den høye mannen, damen med bart og gutten med tre hoder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. mars 2006 #182 Del Skrevet 26. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #183 Del Skrevet 27. mars 2006 Morsomme dokke.. Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 28. mars 2006 #184 Del Skrevet 28. mars 2006 *snufs* Så flott !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #185 Del Skrevet 28. mars 2006 Heisann! Jeg har skumlest litt i dagboken din, og jeg er veldig overrasket Vi skal nemlig gifte oss på samme dato, vi skalha samme spesielle gravering i ringene og vi bor begge på Grorud!!!! Dette var nesten litt for mange sammentreff på en gang ← Oisann!!!! Det var litt sprøtt Vi skal ikke ha den graveringen allikevel, da jeg akkurat leste en bok som ødela ordtaket litt for meg..hehe, men når skal dere gifte dere i grorud kirke? Vi skal kl. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #186 Del Skrevet 28. mars 2006 Morsomme dokke.. Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! ← Alt i Orden, Veslo Sliter med samme problem (bytter ut skole og trening med jobb og krevende unge og påfølgende barnehageviruser) Klem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 28. mars 2006 #187 Del Skrevet 28. mars 2006 Kjempefin tale, kitekatt! Det blir nok ikke mange tørre øyekroker der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #188 Del Skrevet 28. mars 2006 Rørande!! Kjekt at du har latt deg inspirere litt, forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #189 Del Skrevet 28. mars 2006 Takk alle sammen Håper dere har svart ærlig nå, da..hehe. Har aldri holdt skrevet tale før. Bare blitt tvunget til å improvisere noe, og aldri husket et ord av hva jeg har sagt etterpå. Får sånn "nå svimer jeg av ut av meg selv"- følelse. Tror dere den er for lang? Jeg VIL klare dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 28. mars 2006 #190 Del Skrevet 28. mars 2006 Syns den virket passe lang, jeg, og veldig rørende. En god blanding av spøk og alvor. Fikk et veldig godt inntrykk av hvor høyt du elsker mannen din Leser en tale til en mann jeg ikke kjenner og tårene presser på - hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #191 Del Skrevet 28. mars 2006 Syns den virket passe lang, jeg, og veldig rørende. En god blanding av spøk og alvor. Fikk et veldig godt inntrykk av hvor høyt du elsker mannen din Leser en tale til en mann jeg ikke kjenner og tårene presser på - hvordan skal dette gå? ← Å så bra Ja jeg elsker han, men etter vi fikk barn blir liksom romantikken lagt litt tilside og man blir veldig "samarbeidspartnere" hehe...derfor var jeg litt redd det ikke kom så godt frem at jeg elsker han, for det gjør jeg jo, men det er ikke noe jeg går og tenker på og føler på hver dag liksom. det har jeg rett og slett ikke tid til *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 28. mars 2006 #192 Del Skrevet 28. mars 2006 Kjempefin tale! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. mars 2006 #193 Del Skrevet 28. mars 2006 Utrolig fin tale - stjeler litt inspirasjon fra deg jeg.... Ble jo helt grepet av kjærligheten du føler til din kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #194 Del Skrevet 28. mars 2006 Utrolig fin tale - stjeler litt inspirasjon fra deg jeg.... Ble jo helt grepet av kjærligheten du føler til din kjære. ← Så bra! Nå ble jeg glad Stjel i vei...jeg har allerede stjålet litt fra veslo..hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 28. mars 2006 #195 Del Skrevet 28. mars 2006 Så fin tale!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-mor Skrevet 28. mars 2006 #196 Del Skrevet 28. mars 2006 Å, for en flott tale!! Jeg har akkurat vært på biblioteket og lånt bøker om taler. Skal skrive tale til min kjøre som jeg skal gifte meg med i begynnelsen av mai. Har heller aldri holdt eller skrevet tale før. Jeg er drit nervøs, men dette må jeg bare klare! Lykke til med å holde talen! Den var veldig bra skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. mars 2006 #197 Del Skrevet 28. mars 2006 Syntes også talen din var kjempefin! Stjeler litt tips om hvordan jeg skal sette opp talen min, og hva jeg skal ha med! Fikk plutselig lyst til å fortsette på min! Lykke til med talen! Tror ikke den er for lang, og den forklarer godt at du er kjempeglad i han! Ble rørt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. mars 2006 #198 Del Skrevet 28. mars 2006 KJEMPE FIN TALE,kjempe rørendes,en slik tale håper jeg at jeg også får snekkret sammens,det kom virkelig frem at du elsker din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. mars 2006 #199 Del Skrevet 28. mars 2006 :grine2: Kjempefin tale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. mars 2006 #200 Del Skrevet 29. mars 2006 Kjempefin tale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå